Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Aker BP

2026 Q1-regnskab
50 dage siden
6,1285 NOK/aktie
Seneste udbytte
8,26%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
15. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
11. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
15. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Hvilke af disse scenarier tror du er mest sandsynlige? Ranger fra mest sandsynlige til mindst sandsynlige: 1. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at stige derefter 2. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, men vil falde derefter 3. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, men de vil stige derefter 4. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at falde derefter
    8 timer siden
    ·
    2
  • 13 timer siden · Redigeret
    ·
    Så var 300 brudt i dag. Jeg er bange for at 285, 275 og 260 nu er inden for rækkevidde.
    13 timer siden
    ·
    Nej, er god støtte på 300 blank.
  • for 1 dag siden
    ·
    ABG Sundal ved John Olaisen er ude og tippe kursmål på 325 på aker BP Tidligere i år, da olieprisen var betydeligt højere, og Aker BPs kurs var lige over 300, råbte han sælg Mærkeligt at han har et højere kursmål nu Jeg er glad for, at jeg ikke lyttede til ham dengang, jeg købte på 300 og fik ca. 20 procent gevinst Jeg vælger heller ikke at lytte til ham denne gang Olieprisen vil nok fortsat falde Iransk olie er på markedet, og måske kommer der mere olie fra Rusland også Trumf vil gøre sit bedste for at få olieprisen ned Han har et valg i november, han skal tænke på
    for 1 dag siden
    ·
    Tror også Olaisen har et kursmål på 12 måneder. Synes egentlig dette mål var lidt lavt. AkerBp har nu bedre visualitet i de nye projekter, og der er ikke kommet store omkostningsoverskridelser endnu, og det bliver mindre sandsynligt, efterhånden som tiden for færdiggørelse nærmer sig. Jeg regner med, at det er sådanne forhold, der sætter kursmålet. Ikke udelukkende om olieprisen skal op eller ned. AkerBp øger udbyttekapaciteten mere eller mindre uafhængigt af dagens oliepris. Dette hænger sammen med lavere Capex og øget olieproduktion.
  • for 3 dage siden
    ·
    Jeg har en fornemmelse af, at denne aktie kommer til at falde… Aktien er overkøbt, derudover er der mindre efterspørgsel efter olie lige nu, end da krigen i Iran først startede😅 Jeg antager nok, at vi får set aktien på 260 ret snart, jeg tror det bliver meget gunstigt at købe da😏
    for 2 dage siden
    ·
    260 vil være en ordentlig gavepakke (som det var før krigen) - nær 10% direkte afkast (afhængig af USDNOK) i forventning om at udbytterne tager sig op og markederne tager til fornuft er en kæmpe deal (personligt har jeg reduceret olieaktier under krigen, og AKRBP måtte lide, men køber meget gerne for (vel før) 260)
  • 22. jun.
    ·
    Bliver der udbytte i Juli mon?
    22. jun.
    ·
    Ex-dato 20. juli
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
50 dage siden
6,1285 NOK/aktie
Seneste udbytte
8,26%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Hvilke af disse scenarier tror du er mest sandsynlige? Ranger fra mest sandsynlige til mindst sandsynlige: 1. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at stige derefter 2. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, men vil falde derefter 3. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, men de vil stige derefter 4. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at falde derefter
    8 timer siden
    ·
    2
  • 13 timer siden · Redigeret
    ·
    Så var 300 brudt i dag. Jeg er bange for at 285, 275 og 260 nu er inden for rækkevidde.
    13 timer siden
    ·
    Nej, er god støtte på 300 blank.
  • for 1 dag siden
    ·
    ABG Sundal ved John Olaisen er ude og tippe kursmål på 325 på aker BP Tidligere i år, da olieprisen var betydeligt højere, og Aker BPs kurs var lige over 300, råbte han sælg Mærkeligt at han har et højere kursmål nu Jeg er glad for, at jeg ikke lyttede til ham dengang, jeg købte på 300 og fik ca. 20 procent gevinst Jeg vælger heller ikke at lytte til ham denne gang Olieprisen vil nok fortsat falde Iransk olie er på markedet, og måske kommer der mere olie fra Rusland også Trumf vil gøre sit bedste for at få olieprisen ned Han har et valg i november, han skal tænke på
    for 1 dag siden
    ·
    Tror også Olaisen har et kursmål på 12 måneder. Synes egentlig dette mål var lidt lavt. AkerBp har nu bedre visualitet i de nye projekter, og der er ikke kommet store omkostningsoverskridelser endnu, og det bliver mindre sandsynligt, efterhånden som tiden for færdiggørelse nærmer sig. Jeg regner med, at det er sådanne forhold, der sætter kursmålet. Ikke udelukkende om olieprisen skal op eller ned. AkerBp øger udbyttekapaciteten mere eller mindre uafhængigt af dagens oliepris. Dette hænger sammen med lavere Capex og øget olieproduktion.
  • for 3 dage siden
    ·
    Jeg har en fornemmelse af, at denne aktie kommer til at falde… Aktien er overkøbt, derudover er der mindre efterspørgsel efter olie lige nu, end da krigen i Iran først startede😅 Jeg antager nok, at vi får set aktien på 260 ret snart, jeg tror det bliver meget gunstigt at købe da😏
    for 2 dage siden
    ·
    260 vil være en ordentlig gavepakke (som det var før krigen) - nær 10% direkte afkast (afhængig af USDNOK) i forventning om at udbytterne tager sig op og markederne tager til fornuft er en kæmpe deal (personligt har jeg reduceret olieaktier under krigen, og AKRBP måtte lide, men køber meget gerne for (vel før) 260)
  • 22. jun.
    ·
    Bliver der udbytte i Juli mon?
    22. jun.
    ·
    Ex-dato 20. juli
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
15. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
11. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
15. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
50 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
15. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
11. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
15. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

6,1285 NOK/aktie
Seneste udbytte
8,26%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 timer siden
    ·
    Hvilke af disse scenarier tror du er mest sandsynlige? Ranger fra mest sandsynlige til mindst sandsynlige: 1. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at stige derefter 2. Olieaktier vil stige i nogle dage/uger fremad, men vil falde derefter 3. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, men de vil stige derefter 4. Olieaktier vil falde mere i nogle dage/uger fremad, og vil fortsætte med at falde derefter
    8 timer siden
    ·
    2
  • 13 timer siden · Redigeret
    ·
    Så var 300 brudt i dag. Jeg er bange for at 285, 275 og 260 nu er inden for rækkevidde.
    13 timer siden
    ·
    Nej, er god støtte på 300 blank.
  • for 1 dag siden
    ·
    ABG Sundal ved John Olaisen er ude og tippe kursmål på 325 på aker BP Tidligere i år, da olieprisen var betydeligt højere, og Aker BPs kurs var lige over 300, råbte han sælg Mærkeligt at han har et højere kursmål nu Jeg er glad for, at jeg ikke lyttede til ham dengang, jeg købte på 300 og fik ca. 20 procent gevinst Jeg vælger heller ikke at lytte til ham denne gang Olieprisen vil nok fortsat falde Iransk olie er på markedet, og måske kommer der mere olie fra Rusland også Trumf vil gøre sit bedste for at få olieprisen ned Han har et valg i november, han skal tænke på
    for 1 dag siden
    ·
    Tror også Olaisen har et kursmål på 12 måneder. Synes egentlig dette mål var lidt lavt. AkerBp har nu bedre visualitet i de nye projekter, og der er ikke kommet store omkostningsoverskridelser endnu, og det bliver mindre sandsynligt, efterhånden som tiden for færdiggørelse nærmer sig. Jeg regner med, at det er sådanne forhold, der sætter kursmålet. Ikke udelukkende om olieprisen skal op eller ned. AkerBp øger udbyttekapaciteten mere eller mindre uafhængigt af dagens oliepris. Dette hænger sammen med lavere Capex og øget olieproduktion.
  • for 3 dage siden
    ·
    Jeg har en fornemmelse af, at denne aktie kommer til at falde… Aktien er overkøbt, derudover er der mindre efterspørgsel efter olie lige nu, end da krigen i Iran først startede😅 Jeg antager nok, at vi får set aktien på 260 ret snart, jeg tror det bliver meget gunstigt at købe da😏
    for 2 dage siden
    ·
    260 vil være en ordentlig gavepakke (som det var før krigen) - nær 10% direkte afkast (afhængig af USDNOK) i forventning om at udbytterne tager sig op og markederne tager til fornuft er en kæmpe deal (personligt har jeg reduceret olieaktier under krigen, og AKRBP måtte lide, men køber meget gerne for (vel før) 260)
  • 22. jun.
    ·
    Bliver der udbytte i Juli mon?
    22. jun.
    ·
    Ex-dato 20. juli
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet