Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Strategy A

Strategy A

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
53 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvilken velsignelse det er, at kunne købe BTC, ASST & MSTR på disse niveauer. Drop frygten og vær taknemmelig for, at du har muligheden. 🧡
  • 10 timer siden
    ·
    Michael Saylors produkter: strF strC strK strD FCKD! Tilfældighed eller skjult besked? 🤣
    6 timer siden
    ·
    Du glemte STRE (stream) ;)
  • 12 timer siden
    ·
    En amerikansk advokatfirma har meddelt, at de undersøger, om virksomheden MicroStrategy har givet vildledende information til sine aktionærer vedrørende sin finansielle stilling og sine tunge investeringer i Bitcoin. Indtil videre er dette kun i et undersøgelses- og informationsindsamlingsstadie; ingen overtrædelser er blevet bevist, og ingen dom er faldet. "Det lugter af et aktiekrak, og at MicroStrategy kan blive tvunget til at likvidere sine Bitcoin. Nå, Bitcoin gjorde ikke kort proces og faldt ikke denne uge. Vi bevæger os sandsynligvis mod næste uge i stedet, så må vi se, hvordan situationen udvikler sig, indtil markederne lukker. Forestil dig bare, hvis Bitcoins absolut største køber og holder (hodler) stilles over for retssager og juridiske udfordringer, for i sidste ende ikke at have andet valg end at sælge ud af en del af sine Bitcoin. Virksomheden MicroStrategy er lige nu den største ejer af Bitcoin. Hvis de en dag tvinges til at sælge, ville markedet virkelig kunne absorbere et så enormt udbud og et sådant nyhedschok så nemt? Det er det store spørgsmål, som der i øjeblikket ikke findes noget definitivt svar på. Hvad vi kan se på diagrammet (charten) er, at så længe Bitcoin ikke lukker stærkt over 82.000 dollar, så ligger hver nedadgående bevægelse og lavere prismål stadig på bordet. Lige nu skal man følge markedsstrukturen, ikke håbe og gætte.
    5 timer siden
    Nu er jeg ikke advokat, så skal slet ikke udtale mig om skyld, men som jeg ser det er det mest STRC der er problemet. Det er markedsført som et alternativ til en "Money Market Fund", hvilket vil sige at de holder en rimelig fast kurs (100), men variabelt udbytte og gerne mere end de der 2-3 % man kan få i en "Money Market Fund". Det er naturligvis et problem, når STRC er kollapset over 25% procent i kurs, men om det ligefrem er "ulovligt" aner jeg ikke en klap om. Det finder vi nok ud af.
  • 15 timer siden
    En mulighed er, at Strategy allerede har benyttet den seneste uges handel til at gennemføre en stor del af deres ATM-program og dermed rejst betydelig kapital. Hvis det er tilfældet, kan der være købt yderligere Bitcoin, eller selskabet kan have styrket sin likviditet, allerede inden markedsforholdene ændrede sig. Det vil først kunne bekræftes, når de næste officielle tal offentliggøres. Hvis størstedelen af kapitalrejsningen allerede er gennemført, kan det samtidig betyde, at behovet for yderligere aktieudstedelser på kort sigt er begrænset. Hvis der derimod ikke er blevet rejst ret meget kapital endnu, vil det blive interessant at se, hvordan ledelsen vælger at agere fremadrettet. Den næste opdatering bliver derfor vigtig. Den kan vise, hvor mange aktier der eventuelt er blevet udstedt, hvor meget kapital der er rejst, og om Bitcoin-beholdningen er blevet øget. Indtil da er det hele et spørgsmål om sandsynlige scenarier – ikke bekræftede fakta.
    13 timer siden
    De kommer højst sandsynligt ikke til at købe bitcoins, men snarere fylde deres cash reserve op. Jeg tror det er rimeligt at forvente, at den er over 2 billioner USD nu, dvs. at de har fyldt den op med 600 millioner USD. Men jeg tror også, at den er helt oppe på 2,5 -  3 billioner USD.  Deres konvertible obligationer handler desværre under markedsværdi lige nu. Det gør, at deres putdato er relevant at være opmærksom på. Principielt kunne de betale dem alle ud på bare 6,2 billioner USD, hvis de laver aftale med kreditorerne.  Det kunne være så klogt, hvis de fik fjernet de konvertible obligstioner hurtigst muligt, så tror jeg, at folk vil være meget mere sikre på dem. Også hvis det kræver, at de sælger lidt bitcoins.
  • for 1 dag siden
    ·
    😂
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    “Jeg griner på ydersiden, men græder indeni 🎶”
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
53 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvilken velsignelse det er, at kunne købe BTC, ASST & MSTR på disse niveauer. Drop frygten og vær taknemmelig for, at du har muligheden. 🧡
  • 10 timer siden
    ·
    Michael Saylors produkter: strF strC strK strD FCKD! Tilfældighed eller skjult besked? 🤣
    6 timer siden
    ·
    Du glemte STRE (stream) ;)
  • 12 timer siden
    ·
    En amerikansk advokatfirma har meddelt, at de undersøger, om virksomheden MicroStrategy har givet vildledende information til sine aktionærer vedrørende sin finansielle stilling og sine tunge investeringer i Bitcoin. Indtil videre er dette kun i et undersøgelses- og informationsindsamlingsstadie; ingen overtrædelser er blevet bevist, og ingen dom er faldet. "Det lugter af et aktiekrak, og at MicroStrategy kan blive tvunget til at likvidere sine Bitcoin. Nå, Bitcoin gjorde ikke kort proces og faldt ikke denne uge. Vi bevæger os sandsynligvis mod næste uge i stedet, så må vi se, hvordan situationen udvikler sig, indtil markederne lukker. Forestil dig bare, hvis Bitcoins absolut største køber og holder (hodler) stilles over for retssager og juridiske udfordringer, for i sidste ende ikke at have andet valg end at sælge ud af en del af sine Bitcoin. Virksomheden MicroStrategy er lige nu den største ejer af Bitcoin. Hvis de en dag tvinges til at sælge, ville markedet virkelig kunne absorbere et så enormt udbud og et sådant nyhedschok så nemt? Det er det store spørgsmål, som der i øjeblikket ikke findes noget definitivt svar på. Hvad vi kan se på diagrammet (charten) er, at så længe Bitcoin ikke lukker stærkt over 82.000 dollar, så ligger hver nedadgående bevægelse og lavere prismål stadig på bordet. Lige nu skal man følge markedsstrukturen, ikke håbe og gætte.
    5 timer siden
    Nu er jeg ikke advokat, så skal slet ikke udtale mig om skyld, men som jeg ser det er det mest STRC der er problemet. Det er markedsført som et alternativ til en "Money Market Fund", hvilket vil sige at de holder en rimelig fast kurs (100), men variabelt udbytte og gerne mere end de der 2-3 % man kan få i en "Money Market Fund". Det er naturligvis et problem, når STRC er kollapset over 25% procent i kurs, men om det ligefrem er "ulovligt" aner jeg ikke en klap om. Det finder vi nok ud af.
  • 15 timer siden
    En mulighed er, at Strategy allerede har benyttet den seneste uges handel til at gennemføre en stor del af deres ATM-program og dermed rejst betydelig kapital. Hvis det er tilfældet, kan der være købt yderligere Bitcoin, eller selskabet kan have styrket sin likviditet, allerede inden markedsforholdene ændrede sig. Det vil først kunne bekræftes, når de næste officielle tal offentliggøres. Hvis størstedelen af kapitalrejsningen allerede er gennemført, kan det samtidig betyde, at behovet for yderligere aktieudstedelser på kort sigt er begrænset. Hvis der derimod ikke er blevet rejst ret meget kapital endnu, vil det blive interessant at se, hvordan ledelsen vælger at agere fremadrettet. Den næste opdatering bliver derfor vigtig. Den kan vise, hvor mange aktier der eventuelt er blevet udstedt, hvor meget kapital der er rejst, og om Bitcoin-beholdningen er blevet øget. Indtil da er det hele et spørgsmål om sandsynlige scenarier – ikke bekræftede fakta.
    13 timer siden
    De kommer højst sandsynligt ikke til at købe bitcoins, men snarere fylde deres cash reserve op. Jeg tror det er rimeligt at forvente, at den er over 2 billioner USD nu, dvs. at de har fyldt den op med 600 millioner USD. Men jeg tror også, at den er helt oppe på 2,5 -  3 billioner USD.  Deres konvertible obligationer handler desværre under markedsværdi lige nu. Det gør, at deres putdato er relevant at være opmærksom på. Principielt kunne de betale dem alle ud på bare 6,2 billioner USD, hvis de laver aftale med kreditorerne.  Det kunne være så klogt, hvis de fik fjernet de konvertible obligstioner hurtigst muligt, så tror jeg, at folk vil være meget mere sikre på dem. Også hvis det kræver, at de sælger lidt bitcoins.
  • for 1 dag siden
    ·
    😂
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    “Jeg griner på ydersiden, men græder indeni 🎶”
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
53 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvilken velsignelse det er, at kunne købe BTC, ASST & MSTR på disse niveauer. Drop frygten og vær taknemmelig for, at du har muligheden. 🧡
  • 10 timer siden
    ·
    Michael Saylors produkter: strF strC strK strD FCKD! Tilfældighed eller skjult besked? 🤣
    6 timer siden
    ·
    Du glemte STRE (stream) ;)
  • 12 timer siden
    ·
    En amerikansk advokatfirma har meddelt, at de undersøger, om virksomheden MicroStrategy har givet vildledende information til sine aktionærer vedrørende sin finansielle stilling og sine tunge investeringer i Bitcoin. Indtil videre er dette kun i et undersøgelses- og informationsindsamlingsstadie; ingen overtrædelser er blevet bevist, og ingen dom er faldet. "Det lugter af et aktiekrak, og at MicroStrategy kan blive tvunget til at likvidere sine Bitcoin. Nå, Bitcoin gjorde ikke kort proces og faldt ikke denne uge. Vi bevæger os sandsynligvis mod næste uge i stedet, så må vi se, hvordan situationen udvikler sig, indtil markederne lukker. Forestil dig bare, hvis Bitcoins absolut største køber og holder (hodler) stilles over for retssager og juridiske udfordringer, for i sidste ende ikke at have andet valg end at sælge ud af en del af sine Bitcoin. Virksomheden MicroStrategy er lige nu den største ejer af Bitcoin. Hvis de en dag tvinges til at sælge, ville markedet virkelig kunne absorbere et så enormt udbud og et sådant nyhedschok så nemt? Det er det store spørgsmål, som der i øjeblikket ikke findes noget definitivt svar på. Hvad vi kan se på diagrammet (charten) er, at så længe Bitcoin ikke lukker stærkt over 82.000 dollar, så ligger hver nedadgående bevægelse og lavere prismål stadig på bordet. Lige nu skal man følge markedsstrukturen, ikke håbe og gætte.
    5 timer siden
    Nu er jeg ikke advokat, så skal slet ikke udtale mig om skyld, men som jeg ser det er det mest STRC der er problemet. Det er markedsført som et alternativ til en "Money Market Fund", hvilket vil sige at de holder en rimelig fast kurs (100), men variabelt udbytte og gerne mere end de der 2-3 % man kan få i en "Money Market Fund". Det er naturligvis et problem, når STRC er kollapset over 25% procent i kurs, men om det ligefrem er "ulovligt" aner jeg ikke en klap om. Det finder vi nok ud af.
  • 15 timer siden
    En mulighed er, at Strategy allerede har benyttet den seneste uges handel til at gennemføre en stor del af deres ATM-program og dermed rejst betydelig kapital. Hvis det er tilfældet, kan der være købt yderligere Bitcoin, eller selskabet kan have styrket sin likviditet, allerede inden markedsforholdene ændrede sig. Det vil først kunne bekræftes, når de næste officielle tal offentliggøres. Hvis størstedelen af kapitalrejsningen allerede er gennemført, kan det samtidig betyde, at behovet for yderligere aktieudstedelser på kort sigt er begrænset. Hvis der derimod ikke er blevet rejst ret meget kapital endnu, vil det blive interessant at se, hvordan ledelsen vælger at agere fremadrettet. Den næste opdatering bliver derfor vigtig. Den kan vise, hvor mange aktier der eventuelt er blevet udstedt, hvor meget kapital der er rejst, og om Bitcoin-beholdningen er blevet øget. Indtil da er det hele et spørgsmål om sandsynlige scenarier – ikke bekræftede fakta.
    13 timer siden
    De kommer højst sandsynligt ikke til at købe bitcoins, men snarere fylde deres cash reserve op. Jeg tror det er rimeligt at forvente, at den er over 2 billioner USD nu, dvs. at de har fyldt den op med 600 millioner USD. Men jeg tror også, at den er helt oppe på 2,5 -  3 billioner USD.  Deres konvertible obligationer handler desværre under markedsværdi lige nu. Det gør, at deres putdato er relevant at være opmærksom på. Principielt kunne de betale dem alle ud på bare 6,2 billioner USD, hvis de laver aftale med kreditorerne.  Det kunne være så klogt, hvis de fik fjernet de konvertible obligstioner hurtigst muligt, så tror jeg, at folk vil være meget mere sikre på dem. Også hvis det kræver, at de sælger lidt bitcoins.
  • for 1 dag siden
    ·
    😂
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    “Jeg griner på ydersiden, men græder indeni 🎶”
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet