Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Strategy A

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Strategy A

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Strategy A

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q1-regnskab
48 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Her er en god opsummering af de ting, du skal forstå om verden. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Lande, især i Vesten, er underordnet globale eliter. Politik er bare et teater for at sikre, at eliterne kan fratage aktiverne – det er så let at se dette ske i nordiske lande og Europa, og de fleste mennesker indser ikke, hvad der foregår. De vil have dig til at eje bitcoin via stedfortrædere som ETF'er og MSTR og optage gæld mod dine bitcoin, så de kan spille på markedet med dine aktiver, og de vil have dig til at tage for meget gearing, så du mister dine bitcoins i en nedtur, eller bare generelt sælger på bunden. For at undgå alt dette, behold det meste af dine aktiver i selvforvaret bitcoin.
    4 timer siden
    4 timer siden
    spændende podcast.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Tak, ja. Jeg tror, at en måde at tænke på de høje skatter i nordiske ”velfærdsstater” er, at vi hjælper med at finansiere den parasitære stat, som fortsætter med at optage mere gæld, hvilket fører til højere skatter, og letter processen med stigende inflation og udplyndring af landets aktiver. At købe bitcoin i egen varetægt og betale din gæld af er udvejen fra dette parasitære system for dig selv, din familie og dit land.
  • 7 timer siden
    7 timer siden
    BTC er allerede på vej op igen, ikke det vilde, men den rigtige retning
    3 timer siden
    ·
    3 timer siden
    ·
    Også jeg tror, at 60 000 er bunden for bitcoin, men hvis skøre beslutningstagere fortsætter den krigsførelse, vil en af dem en dag finde på at bruge et atomvåben, hvis de ikke får deres vilje, så er denne investering også helt meningsløs.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvornår tror I, at MSTR vil nå et nyt ATH?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Muligvis allerede i år, senest næste år.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Nul 🙂. Renterne er på vej ned. De kan bare ikke sige det, før de sænker dem. Her er en god vinkel på det: https://x.com/joeconsorti/status/2068114103739330571
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    Burde man købe sig ind i aktien, eller er det forsent nu? Hvis man tænker langsigtet 5-10 år
    17 timer siden
    17 timer siden
    Med så lang tids horisont er det jo lige meget om du køber dig ind til 70 eller 150.. enten er den lagt syd eller nord på til den tid her fra🙂
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Bunden bliver 55000$+-, lyt ikke til tate brosa som tror den går ned til 28000$
    15 timer siden
    15 timer siden
    Ja, mimingomkostningerne ligger på 47-50k ish deromkring. + potenslovens forudsigelser. Så maks et dyk til 58.000k igen. Dog regner jeg med at mstr falder til omkring en 70-80, pga folks afskræmmelsee.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
48 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Her er en god opsummering af de ting, du skal forstå om verden. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Lande, især i Vesten, er underordnet globale eliter. Politik er bare et teater for at sikre, at eliterne kan fratage aktiverne – det er så let at se dette ske i nordiske lande og Europa, og de fleste mennesker indser ikke, hvad der foregår. De vil have dig til at eje bitcoin via stedfortrædere som ETF'er og MSTR og optage gæld mod dine bitcoin, så de kan spille på markedet med dine aktiver, og de vil have dig til at tage for meget gearing, så du mister dine bitcoins i en nedtur, eller bare generelt sælger på bunden. For at undgå alt dette, behold det meste af dine aktiver i selvforvaret bitcoin.
    4 timer siden
    4 timer siden
    spændende podcast.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Tak, ja. Jeg tror, at en måde at tænke på de høje skatter i nordiske ”velfærdsstater” er, at vi hjælper med at finansiere den parasitære stat, som fortsætter med at optage mere gæld, hvilket fører til højere skatter, og letter processen med stigende inflation og udplyndring af landets aktiver. At købe bitcoin i egen varetægt og betale din gæld af er udvejen fra dette parasitære system for dig selv, din familie og dit land.
  • 7 timer siden
    7 timer siden
    BTC er allerede på vej op igen, ikke det vilde, men den rigtige retning
    3 timer siden
    ·
    3 timer siden
    ·
    Også jeg tror, at 60 000 er bunden for bitcoin, men hvis skøre beslutningstagere fortsætter den krigsførelse, vil en af dem en dag finde på at bruge et atomvåben, hvis de ikke får deres vilje, så er denne investering også helt meningsløs.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvornår tror I, at MSTR vil nå et nyt ATH?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Muligvis allerede i år, senest næste år.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Nul 🙂. Renterne er på vej ned. De kan bare ikke sige det, før de sænker dem. Her er en god vinkel på det: https://x.com/joeconsorti/status/2068114103739330571
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    Burde man købe sig ind i aktien, eller er det forsent nu? Hvis man tænker langsigtet 5-10 år
    17 timer siden
    17 timer siden
    Med så lang tids horisont er det jo lige meget om du køber dig ind til 70 eller 150.. enten er den lagt syd eller nord på til den tid her fra🙂
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Bunden bliver 55000$+-, lyt ikke til tate brosa som tror den går ned til 28000$
    15 timer siden
    15 timer siden
    Ja, mimingomkostningerne ligger på 47-50k ish deromkring. + potenslovens forudsigelser. Så maks et dyk til 58.000k igen. Dog regner jeg med at mstr falder til omkring en 70-80, pga folks afskræmmelsee.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
48 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
8. jun.
2026 Q1-regnskab
5. maj
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
31. jul. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Her er en god opsummering af de ting, du skal forstå om verden. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Lande, især i Vesten, er underordnet globale eliter. Politik er bare et teater for at sikre, at eliterne kan fratage aktiverne – det er så let at se dette ske i nordiske lande og Europa, og de fleste mennesker indser ikke, hvad der foregår. De vil have dig til at eje bitcoin via stedfortrædere som ETF'er og MSTR og optage gæld mod dine bitcoin, så de kan spille på markedet med dine aktiver, og de vil have dig til at tage for meget gearing, så du mister dine bitcoins i en nedtur, eller bare generelt sælger på bunden. For at undgå alt dette, behold det meste af dine aktiver i selvforvaret bitcoin.
    4 timer siden
    4 timer siden
    spændende podcast.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Tak, ja. Jeg tror, at en måde at tænke på de høje skatter i nordiske ”velfærdsstater” er, at vi hjælper med at finansiere den parasitære stat, som fortsætter med at optage mere gæld, hvilket fører til højere skatter, og letter processen med stigende inflation og udplyndring af landets aktiver. At købe bitcoin i egen varetægt og betale din gæld af er udvejen fra dette parasitære system for dig selv, din familie og dit land.
  • 7 timer siden
    7 timer siden
    BTC er allerede på vej op igen, ikke det vilde, men den rigtige retning
    3 timer siden
    ·
    3 timer siden
    ·
    Også jeg tror, at 60 000 er bunden for bitcoin, men hvis skøre beslutningstagere fortsætter den krigsførelse, vil en af dem en dag finde på at bruge et atomvåben, hvis de ikke får deres vilje, så er denne investering også helt meningsløs.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvornår tror I, at MSTR vil nå et nyt ATH?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Muligvis allerede i år, senest næste år.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Nul 🙂. Renterne er på vej ned. De kan bare ikke sige det, før de sænker dem. Her er en god vinkel på det: https://x.com/joeconsorti/status/2068114103739330571
  • 23 timer siden
    23 timer siden
    Burde man købe sig ind i aktien, eller er det forsent nu? Hvis man tænker langsigtet 5-10 år
    17 timer siden
    17 timer siden
    Med så lang tids horisont er det jo lige meget om du køber dig ind til 70 eller 150.. enten er den lagt syd eller nord på til den tid her fra🙂
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Bunden bliver 55000$+-, lyt ikke til tate brosa som tror den går ned til 28000$
    15 timer siden
    15 timer siden
    Ja, mimingomkostningerne ligger på 47-50k ish deromkring. + potenslovens forudsigelser. Så maks et dyk til 58.000k igen. Dog regner jeg med at mstr falder til omkring en 70-80, pga folks afskræmmelsee.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet