Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

SBB Norden B

SBB Norden B

2026 Q1-regnskab
49 dage siden
1,20 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
16. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
7. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
13. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Hvornår, hvornår vil denne lorteaktie bryde nedtrenden? Hvad KRÆVES der egentlig?
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    1- Kommuniker en klar plan for at opfylde gældsforfald - 2027 & 2028 & 2029, Ikke kun håb om, at betingelserne på ejendomsmarkedet bliver bedre. 2-Med hensyn til punkt 1, SBB får investment grade igen og har adgang til kapitalmarkedet med bedre vilkår. 3- Free float skal reduceres, så det bliver dyrt at låne aktier. hovedpunkter i min mening, mange andre underpunkter kan tilføjes.
  • for 2 dage siden
    ·
    Stærkere bollagsstruktur:
    for 1 dag siden
    ·
    Det er vel godt, at de lykkes med at sænke gælden, men med alle salgene er spørgsmålet, om når de er færdige, vil de have noget eget beholdning tilbage, eller vil de kun eje aktier i associerede selskaber?
  • 19. jun.
    ·
    Riksbankens eneste mål Er at holde inflationen på 2%. Riksbankens direktion skal ikke gå og fundere over, om olie er høj eller lav osv., de skal se på inflationen. Det er det! Ingves plagede om det hele tiden. Olien falder og bliver lav, og fortsat meget høj arbejdsløshed vil indebære risiko for deflation til efteråret. D.v.s. renten skal ned. Det spiller ingen rolle, om man er cheføkonom med en løn over 600.000kr/måned i en storbank i Sverige, som siger, at renten skal op, da de også taler i egen bog. Desværre! Den skal ned.
    19. jun.
    ·
    At man har høj rente i USA er en anden sag. De har meget fine virksomheder, der suger arbejdskraft til sig og tjener penge, hvilket giver højkonjunktur. Hvad har vi i Sverige? De gode virksomheder i Sverige er Banker, der tjener penge og ønsker, at renten forbliver høj. De tager ingen risici og har ingen kredittab Bare en stor mellemmand. Fine virksomheder i Sverige skal straffes med skatter på både ejere og virksomheder. Hvad sker der efter valget til efteråret?
  • 18. jun.
    ·
    Tror dette er absolut bunden, at vi skal op i ugerne og månederne fremover! Nogle store viste sig i ordrebogen i dag, så kan det være, at bunden er sat, og nedgangen er ovre for denne gang!
    18. jun.
    ·
    Jeg solgte helt ud i dag. Desværre 200k minus men der er bedre ting at investere i..
  • 18. jun.
    ·
    Blankningen øget lidt, men det virker som om blankerne taber lidt kraft. Sandsynligvis kan de ikke fortsætte med at øge blankningen.
    18. jun.
    ·
    Klart de kan det, så længe der findes nok at låne
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
49 dage siden
1,20 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Hvornår, hvornår vil denne lorteaktie bryde nedtrenden? Hvad KRÆVES der egentlig?
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    1- Kommuniker en klar plan for at opfylde gældsforfald - 2027 & 2028 & 2029, Ikke kun håb om, at betingelserne på ejendomsmarkedet bliver bedre. 2-Med hensyn til punkt 1, SBB får investment grade igen og har adgang til kapitalmarkedet med bedre vilkår. 3- Free float skal reduceres, så det bliver dyrt at låne aktier. hovedpunkter i min mening, mange andre underpunkter kan tilføjes.
  • for 2 dage siden
    ·
    Stærkere bollagsstruktur:
    for 1 dag siden
    ·
    Det er vel godt, at de lykkes med at sænke gælden, men med alle salgene er spørgsmålet, om når de er færdige, vil de have noget eget beholdning tilbage, eller vil de kun eje aktier i associerede selskaber?
  • 19. jun.
    ·
    Riksbankens eneste mål Er at holde inflationen på 2%. Riksbankens direktion skal ikke gå og fundere over, om olie er høj eller lav osv., de skal se på inflationen. Det er det! Ingves plagede om det hele tiden. Olien falder og bliver lav, og fortsat meget høj arbejdsløshed vil indebære risiko for deflation til efteråret. D.v.s. renten skal ned. Det spiller ingen rolle, om man er cheføkonom med en løn over 600.000kr/måned i en storbank i Sverige, som siger, at renten skal op, da de også taler i egen bog. Desværre! Den skal ned.
    19. jun.
    ·
    At man har høj rente i USA er en anden sag. De har meget fine virksomheder, der suger arbejdskraft til sig og tjener penge, hvilket giver højkonjunktur. Hvad har vi i Sverige? De gode virksomheder i Sverige er Banker, der tjener penge og ønsker, at renten forbliver høj. De tager ingen risici og har ingen kredittab Bare en stor mellemmand. Fine virksomheder i Sverige skal straffes med skatter på både ejere og virksomheder. Hvad sker der efter valget til efteråret?
  • 18. jun.
    ·
    Tror dette er absolut bunden, at vi skal op i ugerne og månederne fremover! Nogle store viste sig i ordrebogen i dag, så kan det være, at bunden er sat, og nedgangen er ovre for denne gang!
    18. jun.
    ·
    Jeg solgte helt ud i dag. Desværre 200k minus men der er bedre ting at investere i..
  • 18. jun.
    ·
    Blankningen øget lidt, men det virker som om blankerne taber lidt kraft. Sandsynligvis kan de ikke fortsætte med at øge blankningen.
    18. jun.
    ·
    Klart de kan det, så længe der findes nok at låne
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
16. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
7. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
13. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
49 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
16. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
7. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
13. maj 2025

Relaterede Produkter

1,20 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Hvornår, hvornår vil denne lorteaktie bryde nedtrenden? Hvad KRÆVES der egentlig?
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    1- Kommuniker en klar plan for at opfylde gældsforfald - 2027 & 2028 & 2029, Ikke kun håb om, at betingelserne på ejendomsmarkedet bliver bedre. 2-Med hensyn til punkt 1, SBB får investment grade igen og har adgang til kapitalmarkedet med bedre vilkår. 3- Free float skal reduceres, så det bliver dyrt at låne aktier. hovedpunkter i min mening, mange andre underpunkter kan tilføjes.
  • for 2 dage siden
    ·
    Stærkere bollagsstruktur:
    for 1 dag siden
    ·
    Det er vel godt, at de lykkes med at sænke gælden, men med alle salgene er spørgsmålet, om når de er færdige, vil de have noget eget beholdning tilbage, eller vil de kun eje aktier i associerede selskaber?
  • 19. jun.
    ·
    Riksbankens eneste mål Er at holde inflationen på 2%. Riksbankens direktion skal ikke gå og fundere over, om olie er høj eller lav osv., de skal se på inflationen. Det er det! Ingves plagede om det hele tiden. Olien falder og bliver lav, og fortsat meget høj arbejdsløshed vil indebære risiko for deflation til efteråret. D.v.s. renten skal ned. Det spiller ingen rolle, om man er cheføkonom med en løn over 600.000kr/måned i en storbank i Sverige, som siger, at renten skal op, da de også taler i egen bog. Desværre! Den skal ned.
    19. jun.
    ·
    At man har høj rente i USA er en anden sag. De har meget fine virksomheder, der suger arbejdskraft til sig og tjener penge, hvilket giver højkonjunktur. Hvad har vi i Sverige? De gode virksomheder i Sverige er Banker, der tjener penge og ønsker, at renten forbliver høj. De tager ingen risici og har ingen kredittab Bare en stor mellemmand. Fine virksomheder i Sverige skal straffes med skatter på både ejere og virksomheder. Hvad sker der efter valget til efteråret?
  • 18. jun.
    ·
    Tror dette er absolut bunden, at vi skal op i ugerne og månederne fremover! Nogle store viste sig i ordrebogen i dag, så kan det være, at bunden er sat, og nedgangen er ovre for denne gang!
    18. jun.
    ·
    Jeg solgte helt ud i dag. Desværre 200k minus men der er bedre ting at investere i..
  • 18. jun.
    ·
    Blankningen øget lidt, men det virker som om blankerne taber lidt kraft. Sandsynligvis kan de ikke fortsætte med at øge blankningen.
    18. jun.
    ·
    Klart de kan det, så længe der findes nok at låne
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet