Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Evolution

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
64 dage siden
2,80 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
30. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Gapfyldningen var dømt til at ske. Ja, nu ligger der penge på gaden, ca. 130 kr per aktie. Vi får se om nogen vil have dem.
    4 timer siden
    ·
    Sjovt hvordan stort set alle nedadgående gap skal fyldes. Gap vi har opad tager sandelig tid at fylde😂
  • 10 timer siden · Redigeret
    ·
    Så har vi fået gap fill efter hoppet om tilbagekøb. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlede aktier for sidste år. Måske algoritmerne/shortere har fået det, som de vil nu. Jeg synes, der er meget, der taler for, at det, der sker med aktiekursen nu, ikke er tilfældigt. Det hele startede med en nyhedshistorie om noget i sagen mod Playtech. Aktien falder, Evolution er på bolden og siger, at dette er falsk. Aktien var ved at bevæge sig mod en ny midlertidig top i området 730-750. Shortere dækker sig i kombination med, at Capital sælger aktier. Nu øger et andet investeringsselskab shirt position (det kan være, de allerede har reduceret). Alt for at redde stumperne før rapport i juli. Herregud selskabet opkøber egne aktier, og aktien falder midlertidigt. I mit hoved kan dette ikke fortsætte meget længere. Sidst Capital reducerede indehav i Evolution troede jeg, de skulle helt ud, men så øgede de indehav igen. Så nu tror alle, at Capital skal sælge helt ud, men det kan være, de øger. Jeg personligt vil have Capital ud. Jeg øgede til kurs 666(djævelen)
  • 10 timer siden
    ·
    Det tales på forummet om at tilbagekøbene (pga. 0 udbytte 2026) ikke er nok for potentielle sælgere. Men jeg forstår ikke dette ræsonnement, der er jo intet der forhindrer at evolution indstiller udbyttet også kommende år og fortsætter tilbagekøbene, alt. beholder 50% af overskuddet for at langsigtet tilbagekøbe og makulere aktierne? Del gerne jeres tanker.
    45 min. siden
    ·
    Jeg kan nok synes, at tilbagekøb på dette niveau er rigtig attraktivt, og fortsætter man nogle år til, samtidig med at kursen er nedtrykt, så bliver tilbagekøbene enormt kraftfulde. Men jeg ser jo mere end gerne, at selskabet begynder at præstere bedre. Da al profit lige nu lægges på tilbagekøb, så synes jeg, at profitvæksten for hele selskabet (ikke EPS) er det vigtigste nøgletal. Lykkes man med at kombinere profitvækst med kraftige tilbagekøb, så vil det give resultater for aktiekursen. Får man ikke styr på væksten, kan det alligevel blive godt for den, der er meget langsigtet, men det vil man jo helst ikke behøve at være....
  • for 1 dag siden
    Værdemæssigt ær det inte ett nollsummespel. Everything equal så kommer vinsten per aktie kommer att gå upp ca 25% eter att ca 20% av aktierna køps och makuleras. Det gør att aktiens værde økar lika mycket.
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det ville være fantastisk, hvis Capital group solgte sin position. Flere aktier i omløb til tilbagekøbene.
  • for 1 dag siden
    ·
    Der er vel ingen tvivl om, at blankerne har gjort en god forretning det seneste år, samtidig med at Capital Group er faldet fra 15 til 5 procent. At alle offentlige blankere nu på kort tid er forsvundet, betyder måske, at de tror, at Capital Group er færdige med deres "udsalg"? Man kan da i hvert fald håbe!
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis Capital skal sælge hele beholdningen, vil tilbagekøbsprogrammet kursmæssigt sandsynligvis blive et nulsumsspil.. De har vel knap 10 millioner aktier tilbage, og evolution kan tilbagekøbe ca. 12 millioner mere..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
64 dage siden
2,80 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Gapfyldningen var dømt til at ske. Ja, nu ligger der penge på gaden, ca. 130 kr per aktie. Vi får se om nogen vil have dem.
    4 timer siden
    ·
    Sjovt hvordan stort set alle nedadgående gap skal fyldes. Gap vi har opad tager sandelig tid at fylde😂
  • 10 timer siden · Redigeret
    ·
    Så har vi fået gap fill efter hoppet om tilbagekøb. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlede aktier for sidste år. Måske algoritmerne/shortere har fået det, som de vil nu. Jeg synes, der er meget, der taler for, at det, der sker med aktiekursen nu, ikke er tilfældigt. Det hele startede med en nyhedshistorie om noget i sagen mod Playtech. Aktien falder, Evolution er på bolden og siger, at dette er falsk. Aktien var ved at bevæge sig mod en ny midlertidig top i området 730-750. Shortere dækker sig i kombination med, at Capital sælger aktier. Nu øger et andet investeringsselskab shirt position (det kan være, de allerede har reduceret). Alt for at redde stumperne før rapport i juli. Herregud selskabet opkøber egne aktier, og aktien falder midlertidigt. I mit hoved kan dette ikke fortsætte meget længere. Sidst Capital reducerede indehav i Evolution troede jeg, de skulle helt ud, men så øgede de indehav igen. Så nu tror alle, at Capital skal sælge helt ud, men det kan være, de øger. Jeg personligt vil have Capital ud. Jeg øgede til kurs 666(djævelen)
  • 10 timer siden
    ·
    Det tales på forummet om at tilbagekøbene (pga. 0 udbytte 2026) ikke er nok for potentielle sælgere. Men jeg forstår ikke dette ræsonnement, der er jo intet der forhindrer at evolution indstiller udbyttet også kommende år og fortsætter tilbagekøbene, alt. beholder 50% af overskuddet for at langsigtet tilbagekøbe og makulere aktierne? Del gerne jeres tanker.
    45 min. siden
    ·
    Jeg kan nok synes, at tilbagekøb på dette niveau er rigtig attraktivt, og fortsætter man nogle år til, samtidig med at kursen er nedtrykt, så bliver tilbagekøbene enormt kraftfulde. Men jeg ser jo mere end gerne, at selskabet begynder at præstere bedre. Da al profit lige nu lægges på tilbagekøb, så synes jeg, at profitvæksten for hele selskabet (ikke EPS) er det vigtigste nøgletal. Lykkes man med at kombinere profitvækst med kraftige tilbagekøb, så vil det give resultater for aktiekursen. Får man ikke styr på væksten, kan det alligevel blive godt for den, der er meget langsigtet, men det vil man jo helst ikke behøve at være....
  • for 1 dag siden
    Værdemæssigt ær det inte ett nollsummespel. Everything equal så kommer vinsten per aktie kommer att gå upp ca 25% eter att ca 20% av aktierna køps och makuleras. Det gør att aktiens værde økar lika mycket.
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det ville være fantastisk, hvis Capital group solgte sin position. Flere aktier i omløb til tilbagekøbene.
  • for 1 dag siden
    ·
    Der er vel ingen tvivl om, at blankerne har gjort en god forretning det seneste år, samtidig med at Capital Group er faldet fra 15 til 5 procent. At alle offentlige blankere nu på kort tid er forsvundet, betyder måske, at de tror, at Capital Group er færdige med deres "udsalg"? Man kan da i hvert fald håbe!
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis Capital skal sælge hele beholdningen, vil tilbagekøbsprogrammet kursmæssigt sandsynligvis blive et nulsumsspil.. De har vel knap 10 millioner aktier tilbage, og evolution kan tilbagekøbe ca. 12 millioner mere..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
30. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
64 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
23. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
17. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
30. apr. 2025

Relaterede Produkter

2,80 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Gapfyldningen var dømt til at ske. Ja, nu ligger der penge på gaden, ca. 130 kr per aktie. Vi får se om nogen vil have dem.
    4 timer siden
    ·
    Sjovt hvordan stort set alle nedadgående gap skal fyldes. Gap vi har opad tager sandelig tid at fylde😂
  • 10 timer siden · Redigeret
    ·
    Så har vi fået gap fill efter hoppet om tilbagekøb. EMA50 ligger her. Samme område som CEO handlede aktier for sidste år. Måske algoritmerne/shortere har fået det, som de vil nu. Jeg synes, der er meget, der taler for, at det, der sker med aktiekursen nu, ikke er tilfældigt. Det hele startede med en nyhedshistorie om noget i sagen mod Playtech. Aktien falder, Evolution er på bolden og siger, at dette er falsk. Aktien var ved at bevæge sig mod en ny midlertidig top i området 730-750. Shortere dækker sig i kombination med, at Capital sælger aktier. Nu øger et andet investeringsselskab shirt position (det kan være, de allerede har reduceret). Alt for at redde stumperne før rapport i juli. Herregud selskabet opkøber egne aktier, og aktien falder midlertidigt. I mit hoved kan dette ikke fortsætte meget længere. Sidst Capital reducerede indehav i Evolution troede jeg, de skulle helt ud, men så øgede de indehav igen. Så nu tror alle, at Capital skal sælge helt ud, men det kan være, de øger. Jeg personligt vil have Capital ud. Jeg øgede til kurs 666(djævelen)
  • 10 timer siden
    ·
    Det tales på forummet om at tilbagekøbene (pga. 0 udbytte 2026) ikke er nok for potentielle sælgere. Men jeg forstår ikke dette ræsonnement, der er jo intet der forhindrer at evolution indstiller udbyttet også kommende år og fortsætter tilbagekøbene, alt. beholder 50% af overskuddet for at langsigtet tilbagekøbe og makulere aktierne? Del gerne jeres tanker.
    45 min. siden
    ·
    Jeg kan nok synes, at tilbagekøb på dette niveau er rigtig attraktivt, og fortsætter man nogle år til, samtidig med at kursen er nedtrykt, så bliver tilbagekøbene enormt kraftfulde. Men jeg ser jo mere end gerne, at selskabet begynder at præstere bedre. Da al profit lige nu lægges på tilbagekøb, så synes jeg, at profitvæksten for hele selskabet (ikke EPS) er det vigtigste nøgletal. Lykkes man med at kombinere profitvækst med kraftige tilbagekøb, så vil det give resultater for aktiekursen. Får man ikke styr på væksten, kan det alligevel blive godt for den, der er meget langsigtet, men det vil man jo helst ikke behøve at være....
  • for 1 dag siden
    Værdemæssigt ær det inte ett nollsummespel. Everything equal så kommer vinsten per aktie kommer att gå upp ca 25% eter att ca 20% av aktierna køps och makuleras. Det gør att aktiens værde økar lika mycket.
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det ville være fantastisk, hvis Capital group solgte sin position. Flere aktier i omløb til tilbagekøbene.
  • for 1 dag siden
    ·
    Der er vel ingen tvivl om, at blankerne har gjort en god forretning det seneste år, samtidig med at Capital Group er faldet fra 15 til 5 procent. At alle offentlige blankere nu på kort tid er forsvundet, betyder måske, at de tror, at Capital Group er færdige med deres "udsalg"? Man kan da i hvert fald håbe!
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis Capital skal sælge hele beholdningen, vil tilbagekøbsprogrammet kursmæssigt sandsynligvis blive et nulsumsspil.. De har vel knap 10 millioner aktier tilbage, og evolution kan tilbagekøbe ca. 12 millioner mere..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet