Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Vend Marketplaces

Vend Marketplaces

2026 Q1-regnskab
53 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,03%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
44--
354--
555--
68--
100--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 35 min. siden
    ·
    Et evt. kommende salgsrush af ejendomme er vel positivt for indtægterne til Finn.
  • 6 timer siden
    ·
    Det kan være, at dette er blevet diskuteret her tidligere, men finn som markedsplads er på vej ud hos forbrugerne. Har brugt finn til at reklamere for mine produkter i over 10 år. Fungerede godt indtil for nogle år siden, Da begyndte jeg at få færre henvendelser gennem finn. Begyndte at undersøge, hvad der skete, og forstod ret hurtigt, at folk nu var begyndt at bruge AI og Google til at finde produkter. Du spørger AI om et produkt, og den laver en liste til dig, hvor du kan købe et produkt og priser osv. Det virker som om, mange i stedet for at bruge finn, bare stiller et spørgsmål til AI, og den hjælper dig med resten. Spurgte AI, hvorfor min annonce på finn ikke kom op/eller kom langt ned på listen, og svaret var, at den havde instrukser om at prioritere netbutikker, betalte annoncer på Google osv. Jeg tror, at dette er en trend, som Vend ikke kan gøre så meget ved. Samtidig har Vend besluttet at gøre det dyrere for mig at annoncere på finn nu som virksomhed. Derfor bliver finn ikke prioriteret længere i mit salgsarbejde.
    1 time siden
    ·
    Interessant at høre andres meninger. Selv bruger jeg meget finn.no. Og min erfaring er, at de allerfleste i mine omgivelser sværger til samme markedsplads. Ganske vist får jeg mange netbutikker frem, når jeg søger efter varer på Google. Men det er som regel, når det gælder nye produkter. Når man skal finde brugte genstande, biler eller bolig for den sags skyld, så har jeg ikke hørt om mange, der bruger noget andet end finn. Det lyder også skræmmende at shorte en aktie baseret på argumenter her på forummet. Men det må være op til hver enkelt. Held og lykke uanset.
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    Jeg bryder mig ikke om den måde denne aktie udvikler sig på. Tilbagekøbsprogrammet har pågået i 6-7 uger nu med køb på 30-40 mio. dagligt. Dette mødes med ret massive nedsalg, sandsynligvis fra en del større aktører som benytter lejligheden til at vægte sig ned. Mange skriver om "shorterne" som sælger aktien ned. Det er jo ikke det, der sker. Shortandelen har ligget ret konstant på +/- 3% mens tilbagekøbet har pågået. Aktien holdes nede af store sælgere, sandsynligvis en del institutionelle som benytter tilbagekøbet til at dumpe aktier mens analytikerne på nabokontoret producerer analyser med kursmål på 300-450kr. Også rent teknisk begynder dette nu at se så dårligt ud, at jeg i dag valgte at sælge resten af mine aktier. Held og lykke fremover.
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis det er det billede, du tror på, så tænker jeg, du må stole på dig selv. Jeg for min del, deler ikke det billede overhovedet. Vend viser gang på gang, at de går med saftige overskud, at de ikke mister markedsandele, og at marginerne stadig øger. Svingninger i vertikalerne vil der altid være. Så har man den store joker i adevinta, hvor salg eller børsnotering af mobile.de nærmer sig til efteråret. I adevinta ligger der potentielle værdier for 140 kr aktien for vends del. På nuværende kurs er resten af vend prissat til 100 kr aktien. Det er hysterisk lavt. Så jeg selv lader bare vend gøre det, de skal, så længe med tilbagekøb på lav kurs uden at drive kursen op. Støtter også, at de midlertidigt udnytter muligheden for at få skrevet ned værdierne i adevinta for at holde kursen nede og få mest muligt aktier for pengene. I mellemtiden udnytter jeg de svingninger, som må blive med mindre salg på toppene og tilbagekøb nær bunden. Det har lykkedes meget godt så langt. Men igen....hver enkelt gør forskellige vurderinger, og det er fornuftigt at gøre det, du tror på selv.
  • for 3 dage siden
    ·
    Ligger det an til en ny flash-crash mod slutningen af dagen/slutauktionen i dag, mon tro......nye dødskramper fra short.
    for 2 dage siden
    ·
    Voldsom slutauktion i hvert fald
  • for 3 dage siden
    ·
    Det er jo helt vanvittigt. Samme omsætning i slutauktionen som hele dagen
    for 3 dage siden
    ·
    Dette er i tråd med det, jeg har påpeget tidligere. Efter min mening ligger der ofte en tydelig dagsorden bag sådanne meget optimistiske analyser, hvor analytikere præsenterer ambitiøse kursmål. Vi ser gentagne gange, at en ny købsanbefaling fører til en kortsigtet kursstigning på 2–3 procent, før aktien senere falder tilbage og ender under åbningskursen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
53 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,03%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 35 min. siden
    ·
    Et evt. kommende salgsrush af ejendomme er vel positivt for indtægterne til Finn.
  • 6 timer siden
    ·
    Det kan være, at dette er blevet diskuteret her tidligere, men finn som markedsplads er på vej ud hos forbrugerne. Har brugt finn til at reklamere for mine produkter i over 10 år. Fungerede godt indtil for nogle år siden, Da begyndte jeg at få færre henvendelser gennem finn. Begyndte at undersøge, hvad der skete, og forstod ret hurtigt, at folk nu var begyndt at bruge AI og Google til at finde produkter. Du spørger AI om et produkt, og den laver en liste til dig, hvor du kan købe et produkt og priser osv. Det virker som om, mange i stedet for at bruge finn, bare stiller et spørgsmål til AI, og den hjælper dig med resten. Spurgte AI, hvorfor min annonce på finn ikke kom op/eller kom langt ned på listen, og svaret var, at den havde instrukser om at prioritere netbutikker, betalte annoncer på Google osv. Jeg tror, at dette er en trend, som Vend ikke kan gøre så meget ved. Samtidig har Vend besluttet at gøre det dyrere for mig at annoncere på finn nu som virksomhed. Derfor bliver finn ikke prioriteret længere i mit salgsarbejde.
    1 time siden
    ·
    Interessant at høre andres meninger. Selv bruger jeg meget finn.no. Og min erfaring er, at de allerfleste i mine omgivelser sværger til samme markedsplads. Ganske vist får jeg mange netbutikker frem, når jeg søger efter varer på Google. Men det er som regel, når det gælder nye produkter. Når man skal finde brugte genstande, biler eller bolig for den sags skyld, så har jeg ikke hørt om mange, der bruger noget andet end finn. Det lyder også skræmmende at shorte en aktie baseret på argumenter her på forummet. Men det må være op til hver enkelt. Held og lykke uanset.
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    Jeg bryder mig ikke om den måde denne aktie udvikler sig på. Tilbagekøbsprogrammet har pågået i 6-7 uger nu med køb på 30-40 mio. dagligt. Dette mødes med ret massive nedsalg, sandsynligvis fra en del større aktører som benytter lejligheden til at vægte sig ned. Mange skriver om "shorterne" som sælger aktien ned. Det er jo ikke det, der sker. Shortandelen har ligget ret konstant på +/- 3% mens tilbagekøbet har pågået. Aktien holdes nede af store sælgere, sandsynligvis en del institutionelle som benytter tilbagekøbet til at dumpe aktier mens analytikerne på nabokontoret producerer analyser med kursmål på 300-450kr. Også rent teknisk begynder dette nu at se så dårligt ud, at jeg i dag valgte at sælge resten af mine aktier. Held og lykke fremover.
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis det er det billede, du tror på, så tænker jeg, du må stole på dig selv. Jeg for min del, deler ikke det billede overhovedet. Vend viser gang på gang, at de går med saftige overskud, at de ikke mister markedsandele, og at marginerne stadig øger. Svingninger i vertikalerne vil der altid være. Så har man den store joker i adevinta, hvor salg eller børsnotering af mobile.de nærmer sig til efteråret. I adevinta ligger der potentielle værdier for 140 kr aktien for vends del. På nuværende kurs er resten af vend prissat til 100 kr aktien. Det er hysterisk lavt. Så jeg selv lader bare vend gøre det, de skal, så længe med tilbagekøb på lav kurs uden at drive kursen op. Støtter også, at de midlertidigt udnytter muligheden for at få skrevet ned værdierne i adevinta for at holde kursen nede og få mest muligt aktier for pengene. I mellemtiden udnytter jeg de svingninger, som må blive med mindre salg på toppene og tilbagekøb nær bunden. Det har lykkedes meget godt så langt. Men igen....hver enkelt gør forskellige vurderinger, og det er fornuftigt at gøre det, du tror på selv.
  • for 3 dage siden
    ·
    Ligger det an til en ny flash-crash mod slutningen af dagen/slutauktionen i dag, mon tro......nye dødskramper fra short.
    for 2 dage siden
    ·
    Voldsom slutauktion i hvert fald
  • for 3 dage siden
    ·
    Det er jo helt vanvittigt. Samme omsætning i slutauktionen som hele dagen
    for 3 dage siden
    ·
    Dette er i tråd med det, jeg har påpeget tidligere. Efter min mening ligger der ofte en tydelig dagsorden bag sådanne meget optimistiske analyser, hvor analytikere præsenterer ambitiøse kursmål. Vi ser gentagne gange, at en ny købsanbefaling fører til en kortsigtet kursstigning på 2–3 procent, før aktien senere falder tilbage og ender under åbningskursen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
44--
354--
555--
68--
100--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
53 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Relaterede Produkter

2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,03%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 35 min. siden
    ·
    Et evt. kommende salgsrush af ejendomme er vel positivt for indtægterne til Finn.
  • 6 timer siden
    ·
    Det kan være, at dette er blevet diskuteret her tidligere, men finn som markedsplads er på vej ud hos forbrugerne. Har brugt finn til at reklamere for mine produkter i over 10 år. Fungerede godt indtil for nogle år siden, Da begyndte jeg at få færre henvendelser gennem finn. Begyndte at undersøge, hvad der skete, og forstod ret hurtigt, at folk nu var begyndt at bruge AI og Google til at finde produkter. Du spørger AI om et produkt, og den laver en liste til dig, hvor du kan købe et produkt og priser osv. Det virker som om, mange i stedet for at bruge finn, bare stiller et spørgsmål til AI, og den hjælper dig med resten. Spurgte AI, hvorfor min annonce på finn ikke kom op/eller kom langt ned på listen, og svaret var, at den havde instrukser om at prioritere netbutikker, betalte annoncer på Google osv. Jeg tror, at dette er en trend, som Vend ikke kan gøre så meget ved. Samtidig har Vend besluttet at gøre det dyrere for mig at annoncere på finn nu som virksomhed. Derfor bliver finn ikke prioriteret længere i mit salgsarbejde.
    1 time siden
    ·
    Interessant at høre andres meninger. Selv bruger jeg meget finn.no. Og min erfaring er, at de allerfleste i mine omgivelser sværger til samme markedsplads. Ganske vist får jeg mange netbutikker frem, når jeg søger efter varer på Google. Men det er som regel, når det gælder nye produkter. Når man skal finde brugte genstande, biler eller bolig for den sags skyld, så har jeg ikke hørt om mange, der bruger noget andet end finn. Det lyder også skræmmende at shorte en aktie baseret på argumenter her på forummet. Men det må være op til hver enkelt. Held og lykke uanset.
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    Jeg bryder mig ikke om den måde denne aktie udvikler sig på. Tilbagekøbsprogrammet har pågået i 6-7 uger nu med køb på 30-40 mio. dagligt. Dette mødes med ret massive nedsalg, sandsynligvis fra en del større aktører som benytter lejligheden til at vægte sig ned. Mange skriver om "shorterne" som sælger aktien ned. Det er jo ikke det, der sker. Shortandelen har ligget ret konstant på +/- 3% mens tilbagekøbet har pågået. Aktien holdes nede af store sælgere, sandsynligvis en del institutionelle som benytter tilbagekøbet til at dumpe aktier mens analytikerne på nabokontoret producerer analyser med kursmål på 300-450kr. Også rent teknisk begynder dette nu at se så dårligt ud, at jeg i dag valgte at sælge resten af mine aktier. Held og lykke fremover.
    for 1 dag siden
    ·
    Hvis det er det billede, du tror på, så tænker jeg, du må stole på dig selv. Jeg for min del, deler ikke det billede overhovedet. Vend viser gang på gang, at de går med saftige overskud, at de ikke mister markedsandele, og at marginerne stadig øger. Svingninger i vertikalerne vil der altid være. Så har man den store joker i adevinta, hvor salg eller børsnotering af mobile.de nærmer sig til efteråret. I adevinta ligger der potentielle værdier for 140 kr aktien for vends del. På nuværende kurs er resten af vend prissat til 100 kr aktien. Det er hysterisk lavt. Så jeg selv lader bare vend gøre det, de skal, så længe med tilbagekøb på lav kurs uden at drive kursen op. Støtter også, at de midlertidigt udnytter muligheden for at få skrevet ned værdierne i adevinta for at holde kursen nede og få mest muligt aktier for pengene. I mellemtiden udnytter jeg de svingninger, som må blive med mindre salg på toppene og tilbagekøb nær bunden. Det har lykkedes meget godt så langt. Men igen....hver enkelt gør forskellige vurderinger, og det er fornuftigt at gøre det, du tror på selv.
  • for 3 dage siden
    ·
    Ligger det an til en ny flash-crash mod slutningen af dagen/slutauktionen i dag, mon tro......nye dødskramper fra short.
    for 2 dage siden
    ·
    Voldsom slutauktion i hvert fald
  • for 3 dage siden
    ·
    Det er jo helt vanvittigt. Samme omsætning i slutauktionen som hele dagen
    for 3 dage siden
    ·
    Dette er i tråd med det, jeg har påpeget tidligere. Efter min mening ligger der ofte en tydelig dagsorden bag sådanne meget optimistiske analyser, hvor analytikere præsenterer ambitiøse kursmål. Vi ser gentagne gange, at en ny købsanbefaling fører til en kortsigtet kursstigning på 2–3 procent, før aktien senere falder tilbage og ender under åbningskursen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
44--
354--
555--
68--
100--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet