Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Vend Marketplaces

Vend Marketplaces

2026 Q1-regnskab
59 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,08%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 55 min. siden
    ·
    Bestyrelsesformand Karl-Christian Agerup i Vend Marketplaces ASA foretog tidligere denne måned et betydeligt insiderkøb. Den 8. juni 2026 købte han 4.000 aktier til en gennemsnitskurs på 249,98 kroner, hvilket svarer til en investering på omkring 1 million kroner. Dette var godt 1 måned før deres kvartalsrapport, som vil blive offentliggjort den 17. juli. Sådanne insiderkøb følges ofte tæt af investorer, da det kan signalere, at ledelsen har stærk tro på selskabets fremtidsudsigter. Fra AI: Vigtige punkter for 2. kvartal inkluderer: Mobilitetssegmentet bremser: • Nedjusterede vækstmål: Inden for Mobilitet (bl.a. Blocket og Bilbasen) nedjusterede selskabet tidligere i år sin helårsprognose for væksten i 2026 fra det oprindelige mål på 12-17% til 5-9%. Volumen har mødt modstand, især i det private segment i Sverige, og i Danmark grundet tilpasninger til en ny forretningsmodel. • Positiv lønsomhed og nedskæringer: På trods af lavere toplinjevækst opretholder selskabet stærk lønsomhed. Der er varslet omkostningsbesparelser, og driftsomkostningerne for 2026 (OPEX) forventes nu at blive reduceret med omkring 100 millioner kroner sammenlignet med 2025-niveauet. • Kvartalsrapportering: April og maj viste en forbedring i svenske nøgletal, mens der stadig resterer en del arbejde i privatsegmentet. De øvrige vertikaler (Ejendom, Job og Cirkulær handel) præsterer ifølge selskabet i henhold til de langsigtede mål. • Kapitalallokering: Vend gennemfører et massivt aktietilbagekøbsprogram på op til 2 milliarder kroner i første omgang, hvilket støtter aktiekursen i afventning af, at de underliggende markeder skal vende.
  • for 2 dage siden
    ·
    En meddelelse om børsnotering af MOBILE ville være meget velkommen snart.
    for 2 dage siden
    ·
    Kommer nok ikke før til efteråret.
  • for 2 dage siden
    ·
    Fik købt på 235-tallet. Håber på mere på 233-tallet også.
    for 1 dag siden
    ·
    Vihaa, hvad får dig til at tro at den skal under 200,-?
  • for 2 dage siden
    ·
    Tung aktie enkelt og greit.. er så glad jeg "kun" har 600 aktier igen fra en oprindelig beholdning på 3000… men går den mod 200 blank har jeg pludselig 3000 aktier igen😂
    for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    En afklaring eller eventuelt nyheder fra Adevinta ville have vendt sentimentet totalt.. men der er tyst fra graven der.. og det er et problem, når der er et så stort aktiv til salg
  • for 2 dage siden
    ·
    Nu begynder jeg oprigtigt at undre mig over, om det er sommervarmen eller ren frustration, der taler. iPaden er i hvert fald faretruende tæt på at få en enkeltbillet gennem den nærmeste væg. Kan nogen forklare mig, hvem der presser VEND ned dag efter dag, og ikke mindst hvorfor? Markedet ser tydeligvis noget, jeg ikke ser, for tilliden virker til at være fuldstændig fraværende. Er der fundamentale forhold, jeg har overset, eller er dette bare endnu et tilfælde af, at markedet har besluttet, at sund fornuft skal sættes på pause et stykke tid?
    for 2 dage siden
    ·
    Bare godt med tilbagekøb til lave(re) kurser :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
59 dage siden
2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,08%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 55 min. siden
    ·
    Bestyrelsesformand Karl-Christian Agerup i Vend Marketplaces ASA foretog tidligere denne måned et betydeligt insiderkøb. Den 8. juni 2026 købte han 4.000 aktier til en gennemsnitskurs på 249,98 kroner, hvilket svarer til en investering på omkring 1 million kroner. Dette var godt 1 måned før deres kvartalsrapport, som vil blive offentliggjort den 17. juli. Sådanne insiderkøb følges ofte tæt af investorer, da det kan signalere, at ledelsen har stærk tro på selskabets fremtidsudsigter. Fra AI: Vigtige punkter for 2. kvartal inkluderer: Mobilitetssegmentet bremser: • Nedjusterede vækstmål: Inden for Mobilitet (bl.a. Blocket og Bilbasen) nedjusterede selskabet tidligere i år sin helårsprognose for væksten i 2026 fra det oprindelige mål på 12-17% til 5-9%. Volumen har mødt modstand, især i det private segment i Sverige, og i Danmark grundet tilpasninger til en ny forretningsmodel. • Positiv lønsomhed og nedskæringer: På trods af lavere toplinjevækst opretholder selskabet stærk lønsomhed. Der er varslet omkostningsbesparelser, og driftsomkostningerne for 2026 (OPEX) forventes nu at blive reduceret med omkring 100 millioner kroner sammenlignet med 2025-niveauet. • Kvartalsrapportering: April og maj viste en forbedring i svenske nøgletal, mens der stadig resterer en del arbejde i privatsegmentet. De øvrige vertikaler (Ejendom, Job og Cirkulær handel) præsterer ifølge selskabet i henhold til de langsigtede mål. • Kapitalallokering: Vend gennemfører et massivt aktietilbagekøbsprogram på op til 2 milliarder kroner i første omgang, hvilket støtter aktiekursen i afventning af, at de underliggende markeder skal vende.
  • for 2 dage siden
    ·
    En meddelelse om børsnotering af MOBILE ville være meget velkommen snart.
    for 2 dage siden
    ·
    Kommer nok ikke før til efteråret.
  • for 2 dage siden
    ·
    Fik købt på 235-tallet. Håber på mere på 233-tallet også.
    for 1 dag siden
    ·
    Vihaa, hvad får dig til at tro at den skal under 200,-?
  • for 2 dage siden
    ·
    Tung aktie enkelt og greit.. er så glad jeg "kun" har 600 aktier igen fra en oprindelig beholdning på 3000… men går den mod 200 blank har jeg pludselig 3000 aktier igen😂
    for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    En afklaring eller eventuelt nyheder fra Adevinta ville have vendt sentimentet totalt.. men der er tyst fra graven der.. og det er et problem, når der er et så stort aktiv til salg
  • for 2 dage siden
    ·
    Nu begynder jeg oprigtigt at undre mig over, om det er sommervarmen eller ren frustration, der taler. iPaden er i hvert fald faretruende tæt på at få en enkeltbillet gennem den nærmeste væg. Kan nogen forklare mig, hvem der presser VEND ned dag efter dag, og ikke mindst hvorfor? Markedet ser tydeligvis noget, jeg ikke ser, for tilliden virker til at være fuldstændig fraværende. Er der fundamentale forhold, jeg har overset, eller er dette bare endnu et tilfælde af, at markedet har besluttet, at sund fornuft skal sættes på pause et stykke tid?
    for 2 dage siden
    ·
    Bare godt med tilbagekøb til lave(re) kurser :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
59 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
30. apr.
2026 Q1-regnskab
30. apr.
2025 Q4-regnskab
5. feb.
2025 Q3-regnskab
28. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
22. okt. 2025

Relaterede Produkter

2,50 NOK/aktie
Seneste udbytte
1,08%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 55 min. siden
    ·
    Bestyrelsesformand Karl-Christian Agerup i Vend Marketplaces ASA foretog tidligere denne måned et betydeligt insiderkøb. Den 8. juni 2026 købte han 4.000 aktier til en gennemsnitskurs på 249,98 kroner, hvilket svarer til en investering på omkring 1 million kroner. Dette var godt 1 måned før deres kvartalsrapport, som vil blive offentliggjort den 17. juli. Sådanne insiderkøb følges ofte tæt af investorer, da det kan signalere, at ledelsen har stærk tro på selskabets fremtidsudsigter. Fra AI: Vigtige punkter for 2. kvartal inkluderer: Mobilitetssegmentet bremser: • Nedjusterede vækstmål: Inden for Mobilitet (bl.a. Blocket og Bilbasen) nedjusterede selskabet tidligere i år sin helårsprognose for væksten i 2026 fra det oprindelige mål på 12-17% til 5-9%. Volumen har mødt modstand, især i det private segment i Sverige, og i Danmark grundet tilpasninger til en ny forretningsmodel. • Positiv lønsomhed og nedskæringer: På trods af lavere toplinjevækst opretholder selskabet stærk lønsomhed. Der er varslet omkostningsbesparelser, og driftsomkostningerne for 2026 (OPEX) forventes nu at blive reduceret med omkring 100 millioner kroner sammenlignet med 2025-niveauet. • Kvartalsrapportering: April og maj viste en forbedring i svenske nøgletal, mens der stadig resterer en del arbejde i privatsegmentet. De øvrige vertikaler (Ejendom, Job og Cirkulær handel) præsterer ifølge selskabet i henhold til de langsigtede mål. • Kapitalallokering: Vend gennemfører et massivt aktietilbagekøbsprogram på op til 2 milliarder kroner i første omgang, hvilket støtter aktiekursen i afventning af, at de underliggende markeder skal vende.
  • for 2 dage siden
    ·
    En meddelelse om børsnotering af MOBILE ville være meget velkommen snart.
    for 2 dage siden
    ·
    Kommer nok ikke før til efteråret.
  • for 2 dage siden
    ·
    Fik købt på 235-tallet. Håber på mere på 233-tallet også.
    for 1 dag siden
    ·
    Vihaa, hvad får dig til at tro at den skal under 200,-?
  • for 2 dage siden
    ·
    Tung aktie enkelt og greit.. er så glad jeg "kun" har 600 aktier igen fra en oprindelig beholdning på 3000… men går den mod 200 blank har jeg pludselig 3000 aktier igen😂
    for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    En afklaring eller eventuelt nyheder fra Adevinta ville have vendt sentimentet totalt.. men der er tyst fra graven der.. og det er et problem, når der er et så stort aktiv til salg
  • for 2 dage siden
    ·
    Nu begynder jeg oprigtigt at undre mig over, om det er sommervarmen eller ren frustration, der taler. iPaden er i hvert fald faretruende tæt på at få en enkeltbillet gennem den nærmeste væg. Kan nogen forklare mig, hvem der presser VEND ned dag efter dag, og ikke mindst hvorfor? Markedet ser tydeligvis noget, jeg ikke ser, for tilliden virker til at være fuldstændig fraværende. Er der fundamentale forhold, jeg har overset, eller er dette bare endnu et tilfælde af, at markedet har besluttet, at sund fornuft skal sættes på pause et stykke tid?
    for 2 dage siden
    ·
    Bare godt med tilbagekøb til lave(re) kurser :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet