2025 Q3-regnskab
30 dage siden50 min
0,5067 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,68 %Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
2.850
Sælg
Antal
1.565
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
17,095VWAP
Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
VWAP
Højest
17,095Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 24. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 25. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 26. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·21 timer siden · RedigeretNEW CONTEX indeksens udvikling i 2025 (minus en opdatering til). Ja folkens, så regner jeg med, at ribben og pinnekjøtt er fordøjet. (mulig restemiddag i dag.) Så tænkte jeg at vise, hvordan rateudviklingen har været i dollar/day i de 14 klasser, vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastisk. I modsætning til hvad alle norske shippinganalytikere spåede for året 2025. Jeg tager en opdatering på indekset for alle nye. Indekset havde i 2025 6 klasser i indekset og 8 klasser som tillægsinformation. =14 stk. Dette er nu blevet ændret til 6 klasser i indekset og 10 klasser som tillægsinformation = 16 klasser. Og 1700 TEU er skiftet til 1800 TEU-klassen. Indekset viser TC-rater på 6-12-24 mdr. MPCC skriver gerne kontrakter med længere varighed, så raterne er ikke direkte "overførbare" til MPCC's skibe. MPCC's kontrakter er gerne lidt længere, og da med lidt lavere rater end indekset viser . Men indekset bliver garanteret benyttet som "skabelon" under forhandlinger/genforhandlinger af kontrakter. Så jo højere indeks, desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nu hopper vi over til opsætningen .. Opsætningen er sådan. Bådtype TEU - Kontraktlængde i mdr. - rate dollar /day ved årets start på 1398 point rate i dag på 1485 point. - ændring angivet ved plus eller minus. 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens, denne udvikling af raterne i 2025 er til at få tårer i øjnene af. Og det er glædestårer. Det er, når vi ser denne udvikling af raterne i 2025, at vi tager udklipsbogen frem og ser på udtalelserne fra alle norske shippinganalytikere i 2024. Om hvor grotesk dårligt 2025 ville blive for MPCC. Jeg har stadig lappen på væggen ved udgangsdøren med navnet på ham, der sagde, at der var chancer for nul udbytter fra MPCC i 2025. Ja, hvordan blev det, var det ca. 2,75 kr, der blev svaret. Tror den lap skal få hænge lidt endnu. Kan lide at starte dagen med et smil, når jeg ser på væggen og ser navnet på lappen. Så starter dagen med et smil på læberne. Så kommer nogle egne tanker om indeksens udvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med at fortsætte den faldende trend nedad. som startede 11-9-25. Dette pga. 1 Delvis åbning for sejlads gennem Suez-kanalen, de første containerskibe af en vis størrelse har lige "testet ruten". MÆRSK og ZIM... 2.Skrotning af feederbåde i 2025, var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarede at opdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tal, dette pga. de flotte rater vi har i dag. 3.Der vil efterhånden komme nye både på vandet, ikke så mange i 2026, men i 2027 bliver der en del. Men som de fleste her ved, så begynder der at blive rigtig mange feederbåde over 20 og 25 år. Så skrotningen den kommer, der er ingen vej udenom det. Så tror jeg, dette rækker som julelæsestof. Så er det klar til en spadseretur i det fine vejr. Hav en fortsat god jul alle som én.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenMå MPC have god stabil vækst den næste par år, God jul og godt nyteår!
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå folkens, jeg må desværre komme med en dårlig nyhed.. New Contex indeksen blev ikke opdateret i dag. Og jeg går ud fra, at den ikke bliver opdateret 1. juledag heller. Så da er det kun tirsdag 30 december, som er sidste chance for opdatering, før året 2025 er færdigsejlet. Og shorterbanden sad på hænderne og gjorde ingenting i går (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdag uden aktivitet fra den bande, så det ser ud som om, de allerede har taget juleferie.. Hav en god jul alle som én.
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå får I det på grund af at New Contex-indekset bliver ændret i TEU-klasserne. En opsummering af hvad der er sket i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers raterne..i 2025 Da denne klasse bliver udskiftet med 1800 TEU i stedet. For at sætte dette lidt I perspektiv. Vi startede året 2025 på 1398 point, og vi afslutter 1700 TEU-klassen den 16-12-25. på 1485 point. Så har vi haft en stigning på 87 point. Nu skal vi se hvad det udgør i rateforandring dollar /dag. Vi tager 1700 TEU/6 MND. først. Vi startede på 24.841 d/d. og steg til 28.243 d/d En formidabel stigning på 3.402 dollar/dag. Så tager vi 1700TEU /12 MND. Vi startede året på 21.736 d/d og er steget til 26.025 dollar , En endnu større stigning på 4.289 dollar/dag. Dette underbygger vel præcis hvad de norske shippinganalytikere sagde i 2024 at ville ske??? Eller hvordan var det nu igen. ? Hav en strålende dag alle som en.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
30 dage siden50 min
0,5067 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,68 %Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·21 timer siden · RedigeretNEW CONTEX indeksens udvikling i 2025 (minus en opdatering til). Ja folkens, så regner jeg med, at ribben og pinnekjøtt er fordøjet. (mulig restemiddag i dag.) Så tænkte jeg at vise, hvordan rateudviklingen har været i dollar/day i de 14 klasser, vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastisk. I modsætning til hvad alle norske shippinganalytikere spåede for året 2025. Jeg tager en opdatering på indekset for alle nye. Indekset havde i 2025 6 klasser i indekset og 8 klasser som tillægsinformation. =14 stk. Dette er nu blevet ændret til 6 klasser i indekset og 10 klasser som tillægsinformation = 16 klasser. Og 1700 TEU er skiftet til 1800 TEU-klassen. Indekset viser TC-rater på 6-12-24 mdr. MPCC skriver gerne kontrakter med længere varighed, så raterne er ikke direkte "overførbare" til MPCC's skibe. MPCC's kontrakter er gerne lidt længere, og da med lidt lavere rater end indekset viser . Men indekset bliver garanteret benyttet som "skabelon" under forhandlinger/genforhandlinger af kontrakter. Så jo højere indeks, desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nu hopper vi over til opsætningen .. Opsætningen er sådan. Bådtype TEU - Kontraktlængde i mdr. - rate dollar /day ved årets start på 1398 point rate i dag på 1485 point. - ændring angivet ved plus eller minus. 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens, denne udvikling af raterne i 2025 er til at få tårer i øjnene af. Og det er glædestårer. Det er, når vi ser denne udvikling af raterne i 2025, at vi tager udklipsbogen frem og ser på udtalelserne fra alle norske shippinganalytikere i 2024. Om hvor grotesk dårligt 2025 ville blive for MPCC. Jeg har stadig lappen på væggen ved udgangsdøren med navnet på ham, der sagde, at der var chancer for nul udbytter fra MPCC i 2025. Ja, hvordan blev det, var det ca. 2,75 kr, der blev svaret. Tror den lap skal få hænge lidt endnu. Kan lide at starte dagen med et smil, når jeg ser på væggen og ser navnet på lappen. Så starter dagen med et smil på læberne. Så kommer nogle egne tanker om indeksens udvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med at fortsætte den faldende trend nedad. som startede 11-9-25. Dette pga. 1 Delvis åbning for sejlads gennem Suez-kanalen, de første containerskibe af en vis størrelse har lige "testet ruten". MÆRSK og ZIM... 2.Skrotning af feederbåde i 2025, var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarede at opdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tal, dette pga. de flotte rater vi har i dag. 3.Der vil efterhånden komme nye både på vandet, ikke så mange i 2026, men i 2027 bliver der en del. Men som de fleste her ved, så begynder der at blive rigtig mange feederbåde over 20 og 25 år. Så skrotningen den kommer, der er ingen vej udenom det. Så tror jeg, dette rækker som julelæsestof. Så er det klar til en spadseretur i det fine vejr. Hav en fortsat god jul alle som én.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenMå MPC have god stabil vækst den næste par år, God jul og godt nyteår!
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå folkens, jeg må desværre komme med en dårlig nyhed.. New Contex indeksen blev ikke opdateret i dag. Og jeg går ud fra, at den ikke bliver opdateret 1. juledag heller. Så da er det kun tirsdag 30 december, som er sidste chance for opdatering, før året 2025 er færdigsejlet. Og shorterbanden sad på hænderne og gjorde ingenting i går (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdag uden aktivitet fra den bande, så det ser ud som om, de allerede har taget juleferie.. Hav en god jul alle som én.
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå får I det på grund af at New Contex-indekset bliver ændret i TEU-klasserne. En opsummering af hvad der er sket i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers raterne..i 2025 Da denne klasse bliver udskiftet med 1800 TEU i stedet. For at sætte dette lidt I perspektiv. Vi startede året 2025 på 1398 point, og vi afslutter 1700 TEU-klassen den 16-12-25. på 1485 point. Så har vi haft en stigning på 87 point. Nu skal vi se hvad det udgør i rateforandring dollar /dag. Vi tager 1700 TEU/6 MND. først. Vi startede på 24.841 d/d. og steg til 28.243 d/d En formidabel stigning på 3.402 dollar/dag. Så tager vi 1700TEU /12 MND. Vi startede året på 21.736 d/d og er steget til 26.025 dollar , En endnu større stigning på 4.289 dollar/dag. Dette underbygger vel præcis hvad de norske shippinganalytikere sagde i 2024 at ville ske??? Eller hvordan var det nu igen. ? Hav en strålende dag alle som en.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
2.850
Sælg
Antal
1.565
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
17,095VWAP
Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
VWAP
Højest
17,095Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 24. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 25. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 26. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-regnskab
30 dage siden50 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 24. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 25. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 26. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
0,5067 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,68 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·21 timer siden · RedigeretNEW CONTEX indeksens udvikling i 2025 (minus en opdatering til). Ja folkens, så regner jeg med, at ribben og pinnekjøtt er fordøjet. (mulig restemiddag i dag.) Så tænkte jeg at vise, hvordan rateudviklingen har været i dollar/day i de 14 klasser, vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastisk. I modsætning til hvad alle norske shippinganalytikere spåede for året 2025. Jeg tager en opdatering på indekset for alle nye. Indekset havde i 2025 6 klasser i indekset og 8 klasser som tillægsinformation. =14 stk. Dette er nu blevet ændret til 6 klasser i indekset og 10 klasser som tillægsinformation = 16 klasser. Og 1700 TEU er skiftet til 1800 TEU-klassen. Indekset viser TC-rater på 6-12-24 mdr. MPCC skriver gerne kontrakter med længere varighed, så raterne er ikke direkte "overførbare" til MPCC's skibe. MPCC's kontrakter er gerne lidt længere, og da med lidt lavere rater end indekset viser . Men indekset bliver garanteret benyttet som "skabelon" under forhandlinger/genforhandlinger af kontrakter. Så jo højere indeks, desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nu hopper vi over til opsætningen .. Opsætningen er sådan. Bådtype TEU - Kontraktlængde i mdr. - rate dollar /day ved årets start på 1398 point rate i dag på 1485 point. - ændring angivet ved plus eller minus. 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens, denne udvikling af raterne i 2025 er til at få tårer i øjnene af. Og det er glædestårer. Det er, når vi ser denne udvikling af raterne i 2025, at vi tager udklipsbogen frem og ser på udtalelserne fra alle norske shippinganalytikere i 2024. Om hvor grotesk dårligt 2025 ville blive for MPCC. Jeg har stadig lappen på væggen ved udgangsdøren med navnet på ham, der sagde, at der var chancer for nul udbytter fra MPCC i 2025. Ja, hvordan blev det, var det ca. 2,75 kr, der blev svaret. Tror den lap skal få hænge lidt endnu. Kan lide at starte dagen med et smil, når jeg ser på væggen og ser navnet på lappen. Så starter dagen med et smil på læberne. Så kommer nogle egne tanker om indeksens udvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med at fortsætte den faldende trend nedad. som startede 11-9-25. Dette pga. 1 Delvis åbning for sejlads gennem Suez-kanalen, de første containerskibe af en vis størrelse har lige "testet ruten". MÆRSK og ZIM... 2.Skrotning af feederbåde i 2025, var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarede at opdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tal, dette pga. de flotte rater vi har i dag. 3.Der vil efterhånden komme nye både på vandet, ikke så mange i 2026, men i 2027 bliver der en del. Men som de fleste her ved, så begynder der at blive rigtig mange feederbåde over 20 og 25 år. Så skrotningen den kommer, der er ingen vej udenom det. Så tror jeg, dette rækker som julelæsestof. Så er det klar til en spadseretur i det fine vejr. Hav en fortsat god jul alle som én.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenMå MPC have god stabil vækst den næste par år, God jul og godt nyteår!
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå folkens, jeg må desværre komme med en dårlig nyhed.. New Contex indeksen blev ikke opdateret i dag. Og jeg går ud fra, at den ikke bliver opdateret 1. juledag heller. Så da er det kun tirsdag 30 december, som er sidste chance for opdatering, før året 2025 er færdigsejlet. Og shorterbanden sad på hænderne og gjorde ingenting i går (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdag uden aktivitet fra den bande, så det ser ud som om, de allerede har taget juleferie.. Hav en god jul alle som én.
- ·for 3 dage siden · RedigeretSå får I det på grund af at New Contex-indekset bliver ændret i TEU-klasserne. En opsummering af hvad der er sket i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers raterne..i 2025 Da denne klasse bliver udskiftet med 1800 TEU i stedet. For at sætte dette lidt I perspektiv. Vi startede året 2025 på 1398 point, og vi afslutter 1700 TEU-klassen den 16-12-25. på 1485 point. Så har vi haft en stigning på 87 point. Nu skal vi se hvad det udgør i rateforandring dollar /dag. Vi tager 1700 TEU/6 MND. først. Vi startede på 24.841 d/d. og steg til 28.243 d/d En formidabel stigning på 3.402 dollar/dag. Så tager vi 1700TEU /12 MND. Vi startede året på 21.736 d/d og er steget til 26.025 dollar , En endnu større stigning på 4.289 dollar/dag. Dette underbygger vel præcis hvad de norske shippinganalytikere sagde i 2024 at ville ske??? Eller hvordan var det nu igen. ? Hav en strålende dag alle som en.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
2.850
Sælg
Antal
1.565
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
17,095VWAP
Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
VWAP
Højest
17,095Lavest
16,83OmsætningAntal
26,1 1.536.824
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






