Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Cemat

Ingen data fundet.
2025 H2-regnskab

Kun PDF-version

121 dage siden
0,04 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
25. feb. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    Det må være absolut laveste omsætning, jeg har observeret i dag
  • for 2 dage siden
    Tror desværre ikke den vil blive en meme stock - men hvis man kan få nogle store investorer ind ville det bestemt hjælpe. Efter at have gennemgået dette firma fra A-Z gennem mange år, er jeg mest overbevidst om at den meget lave kurs skyldes manglende interesse, storaktionærerne har set rigtigt værdien findes ikke nu - men i fremtidige byggerettigheder, aktien handles dog stadig til langt under egenkapitalen. Cemat har kun byggeret på mindre end 10% af grundene og stadig burde kursen nok ligge nærmere 1,5 - så hvis de bare får byggeret på 30-35% vil den mangedobble. De nuværende hovedaktionærer er her nok for min. 5-10 år, og for dem er det ligegyldigt hvad kursen er. I den sammenhæng er det nok mest interessant at se på Gist Holding ejeren er en stor i dansk erhvervsliv, og vidst også tidligere professor på CBS - han har 20-25 mill. i Cemat ud af en egenkapital på ca 115 mill. så han tror bestemt på den men er også helt bestemt her på den lange bane. Så m.m. der pludselig sker noget interessant vil den formentlig svinge mellem 0,8-1,1 det næste meget lange stykke tid - hvilket forørvirgt er noget under de laveste tal man kan få frem i selv den mest konservative analyse. Så bliv hængende og gør som Lars og jeg, STØT kursen i det omfang det er muligt, så robotten ikke vinder ;-)
    for 1 dag siden
    Bliver i hvert fald holdt nede. Hvorfor og af hvem! Det aner jeg intet om. Alt er jo anonymt, vi små har så ikke en chance for at vurdere det, men en mærkelig kurs udvikling.
  • 21. jun.
    Hej lige et par ting. Den artikel der er lagt op, er 1,5 år gammel hvor egenkapitalen var ca 70 millioner lavere !!! Jeg prøver hver dag, at købe op til lukketid på den høje kurs, så den trods alt lukker på den høje kurs. Der er kun een løsning, at få flere købere...En dansk meme aktie, som ovenikøbet har noget at ha det i... Så fortæl om den ude i samfundet...
    for 3 dage siden
    Hovedparten af aktie er på få hænder. En større aktør ved det og derfor næsten ingen interesse i den. Kursen skulle vel nærmere hedde mindst 3. Bare min mening.
  • 19. jun.
    Opslaget er slettet.
    17. jun. · Redigeret
    12 ejere hvad mener du antares... ah 600... hvor mange store er der egentlig med over 5 %
  • 7. maj
    Til 4Tekniken, tusind tak. Jeg vil lige læse den igen, og så se om man ikke kan sætte noget igang, så vi kan få en mere reel prisfastsættelse. Man kan måske gøre Lau eller Tobias Storm interesseret i den....
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab

Kun PDF-version

121 dage siden
0,04 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    Det må være absolut laveste omsætning, jeg har observeret i dag
  • for 2 dage siden
    Tror desværre ikke den vil blive en meme stock - men hvis man kan få nogle store investorer ind ville det bestemt hjælpe. Efter at have gennemgået dette firma fra A-Z gennem mange år, er jeg mest overbevidst om at den meget lave kurs skyldes manglende interesse, storaktionærerne har set rigtigt værdien findes ikke nu - men i fremtidige byggerettigheder, aktien handles dog stadig til langt under egenkapitalen. Cemat har kun byggeret på mindre end 10% af grundene og stadig burde kursen nok ligge nærmere 1,5 - så hvis de bare får byggeret på 30-35% vil den mangedobble. De nuværende hovedaktionærer er her nok for min. 5-10 år, og for dem er det ligegyldigt hvad kursen er. I den sammenhæng er det nok mest interessant at se på Gist Holding ejeren er en stor i dansk erhvervsliv, og vidst også tidligere professor på CBS - han har 20-25 mill. i Cemat ud af en egenkapital på ca 115 mill. så han tror bestemt på den men er også helt bestemt her på den lange bane. Så m.m. der pludselig sker noget interessant vil den formentlig svinge mellem 0,8-1,1 det næste meget lange stykke tid - hvilket forørvirgt er noget under de laveste tal man kan få frem i selv den mest konservative analyse. Så bliv hængende og gør som Lars og jeg, STØT kursen i det omfang det er muligt, så robotten ikke vinder ;-)
    for 1 dag siden
    Bliver i hvert fald holdt nede. Hvorfor og af hvem! Det aner jeg intet om. Alt er jo anonymt, vi små har så ikke en chance for at vurdere det, men en mærkelig kurs udvikling.
  • 21. jun.
    Hej lige et par ting. Den artikel der er lagt op, er 1,5 år gammel hvor egenkapitalen var ca 70 millioner lavere !!! Jeg prøver hver dag, at købe op til lukketid på den høje kurs, så den trods alt lukker på den høje kurs. Der er kun een løsning, at få flere købere...En dansk meme aktie, som ovenikøbet har noget at ha det i... Så fortæl om den ude i samfundet...
    for 3 dage siden
    Hovedparten af aktie er på få hænder. En større aktør ved det og derfor næsten ingen interesse i den. Kursen skulle vel nærmere hedde mindst 3. Bare min mening.
  • 19. jun.
    Opslaget er slettet.
    17. jun. · Redigeret
    12 ejere hvad mener du antares... ah 600... hvor mange store er der egentlig med over 5 %
  • 7. maj
    Til 4Tekniken, tusind tak. Jeg vil lige læse den igen, og så se om man ikke kan sætte noget igang, så vi kan få en mere reel prisfastsættelse. Man kan måske gøre Lau eller Tobias Storm interesseret i den....
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
25. feb. 2025

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab

Kun PDF-version

121 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2025 H1-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
25. feb. 2025

Relaterede Produkter

0,04 DKK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    Det må være absolut laveste omsætning, jeg har observeret i dag
  • for 2 dage siden
    Tror desværre ikke den vil blive en meme stock - men hvis man kan få nogle store investorer ind ville det bestemt hjælpe. Efter at have gennemgået dette firma fra A-Z gennem mange år, er jeg mest overbevidst om at den meget lave kurs skyldes manglende interesse, storaktionærerne har set rigtigt værdien findes ikke nu - men i fremtidige byggerettigheder, aktien handles dog stadig til langt under egenkapitalen. Cemat har kun byggeret på mindre end 10% af grundene og stadig burde kursen nok ligge nærmere 1,5 - så hvis de bare får byggeret på 30-35% vil den mangedobble. De nuværende hovedaktionærer er her nok for min. 5-10 år, og for dem er det ligegyldigt hvad kursen er. I den sammenhæng er det nok mest interessant at se på Gist Holding ejeren er en stor i dansk erhvervsliv, og vidst også tidligere professor på CBS - han har 20-25 mill. i Cemat ud af en egenkapital på ca 115 mill. så han tror bestemt på den men er også helt bestemt her på den lange bane. Så m.m. der pludselig sker noget interessant vil den formentlig svinge mellem 0,8-1,1 det næste meget lange stykke tid - hvilket forørvirgt er noget under de laveste tal man kan få frem i selv den mest konservative analyse. Så bliv hængende og gør som Lars og jeg, STØT kursen i det omfang det er muligt, så robotten ikke vinder ;-)
    for 1 dag siden
    Bliver i hvert fald holdt nede. Hvorfor og af hvem! Det aner jeg intet om. Alt er jo anonymt, vi små har så ikke en chance for at vurdere det, men en mærkelig kurs udvikling.
  • 21. jun.
    Hej lige et par ting. Den artikel der er lagt op, er 1,5 år gammel hvor egenkapitalen var ca 70 millioner lavere !!! Jeg prøver hver dag, at købe op til lukketid på den høje kurs, så den trods alt lukker på den høje kurs. Der er kun een løsning, at få flere købere...En dansk meme aktie, som ovenikøbet har noget at ha det i... Så fortæl om den ude i samfundet...
    for 3 dage siden
    Hovedparten af aktie er på få hænder. En større aktør ved det og derfor næsten ingen interesse i den. Kursen skulle vel nærmere hedde mindst 3. Bare min mening.
  • 19. jun.
    Opslaget er slettet.
    17. jun. · Redigeret
    12 ejere hvad mener du antares... ah 600... hvor mange store er der egentlig med over 5 %
  • 7. maj
    Til 4Tekniken, tusind tak. Jeg vil lige læse den igen, og så se om man ikke kan sætte noget igang, så vi kan få en mere reel prisfastsættelse. Man kan måske gøre Lau eller Tobias Storm interesseret i den....
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet