Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

G5 Entertainment

G5 Entertainment

G5 Entertainment

2026 Q1-regnskab
35 dage siden
2,00 SEK/aktie
X-dag 16. jun.
12,62%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
49--
105--
44--
9--
332--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
17. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 26. maj
    ·
    26. maj
    ·
    Hvorfor stiger den så meget nu?
    29. maj
    29. maj
    @antej, interessen for aktien herinde er meget lille, jeg har også spurgt om flere ting omkring selskabet, der heller ikke er respons på. Det er og bliver en ren udbyttemaskine, og hvis der kun er det antal aktier i omløb der står her på Nordnet, så er aktien historisk billig. Det skal dog ikke opfattes som en købsanbefaling fra min side, mit GAP er meget højt, men indtil videre er jeg helt rolig.
  • 21. apr.
    ·
    21. apr.
    ·
    Vil ledelsen magte at vende skuden, mon `? Med en treårig down trend, så har de virkelig meget at tage fat på. Aktien har en fair value omkring 71 Sek, og Forecaster.biz roser, at selskabet forsøger at varetage sine aktionærer. Men spørgsmålet er, om den nuværende ledelse klarer at vende den negative trend, selskabet er inde i!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Deres nye soft launch af Spooky suites ser ud til at have fået god respons.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Tilbage på 2016's kursniveauer, er det muligt, men dengang ventede en god udvikling med øget omsætning fra lave niveauer. Ja, vi må se, hvad der sker fremover, burde jo være en initial overreaktion, men man ved aldrig😢
    25. mar.
    25. mar.
    Gud hvor er det ligegyldigt om avanza ejer 5% eller mindre, hvis det er derfor den stiger eller falder, er det bare endnu mere ligegyldigt...
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Trist rapport, som jeg tror vil påvirke kursen negativt. Spørgsmålet er, om trenden vil vende for G5, eller om det er tid for mig at tage tabet og komme videre...
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Jeg tænker det samme, men samtidig ærgerligt at sælge, hvis dette er en overreaktion.
    18. feb.
    ·
    18. feb.
    ·
    svært at vide, om det er tilfældet. Hvis jeg skal være ærlig over for mig selv og ikke lade som om, så har aktien været i en negativ trend længe. Måske er det en kortsigtet overreaktion, men det kan være, at aktien vil fortsætte med at trende ned, og så vil man jo ikke være tilbage. Må lige tænke lidt over det.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    G5 går nok ned på denne rapport, tror jeg. Hvor meget?
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Det var rejalt desuden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
35 dage siden
2,00 SEK/aktie
X-dag 16. jun.
12,62%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 26. maj
    ·
    26. maj
    ·
    Hvorfor stiger den så meget nu?
    29. maj
    29. maj
    @antej, interessen for aktien herinde er meget lille, jeg har også spurgt om flere ting omkring selskabet, der heller ikke er respons på. Det er og bliver en ren udbyttemaskine, og hvis der kun er det antal aktier i omløb der står her på Nordnet, så er aktien historisk billig. Det skal dog ikke opfattes som en købsanbefaling fra min side, mit GAP er meget højt, men indtil videre er jeg helt rolig.
  • 21. apr.
    ·
    21. apr.
    ·
    Vil ledelsen magte at vende skuden, mon `? Med en treårig down trend, så har de virkelig meget at tage fat på. Aktien har en fair value omkring 71 Sek, og Forecaster.biz roser, at selskabet forsøger at varetage sine aktionærer. Men spørgsmålet er, om den nuværende ledelse klarer at vende den negative trend, selskabet er inde i!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Deres nye soft launch af Spooky suites ser ud til at have fået god respons.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Tilbage på 2016's kursniveauer, er det muligt, men dengang ventede en god udvikling med øget omsætning fra lave niveauer. Ja, vi må se, hvad der sker fremover, burde jo være en initial overreaktion, men man ved aldrig😢
    25. mar.
    25. mar.
    Gud hvor er det ligegyldigt om avanza ejer 5% eller mindre, hvis det er derfor den stiger eller falder, er det bare endnu mere ligegyldigt...
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Trist rapport, som jeg tror vil påvirke kursen negativt. Spørgsmålet er, om trenden vil vende for G5, eller om det er tid for mig at tage tabet og komme videre...
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Jeg tænker det samme, men samtidig ærgerligt at sælge, hvis dette er en overreaktion.
    18. feb.
    ·
    18. feb.
    ·
    svært at vide, om det er tilfældet. Hvis jeg skal være ærlig over for mig selv og ikke lade som om, så har aktien været i en negativ trend længe. Måske er det en kortsigtet overreaktion, men det kan være, at aktien vil fortsætte med at trende ned, og så vil man jo ikke være tilbage. Må lige tænke lidt over det.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    G5 går nok ned på denne rapport, tror jeg. Hvor meget?
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Det var rejalt desuden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
49--
105--
44--
9--
332--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
17. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
35 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
12. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
6. maj
2025 Q4-regnskab
17. feb.
2025 Q3-regnskab
5. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
7. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2,00 SEK/aktie
X-dag 16. jun.
12,62%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 26. maj
    ·
    26. maj
    ·
    Hvorfor stiger den så meget nu?
    29. maj
    29. maj
    @antej, interessen for aktien herinde er meget lille, jeg har også spurgt om flere ting omkring selskabet, der heller ikke er respons på. Det er og bliver en ren udbyttemaskine, og hvis der kun er det antal aktier i omløb der står her på Nordnet, så er aktien historisk billig. Det skal dog ikke opfattes som en købsanbefaling fra min side, mit GAP er meget højt, men indtil videre er jeg helt rolig.
  • 21. apr.
    ·
    21. apr.
    ·
    Vil ledelsen magte at vende skuden, mon `? Med en treårig down trend, så har de virkelig meget at tage fat på. Aktien har en fair value omkring 71 Sek, og Forecaster.biz roser, at selskabet forsøger at varetage sine aktionærer. Men spørgsmålet er, om den nuværende ledelse klarer at vende den negative trend, selskabet er inde i!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Deres nye soft launch af Spooky suites ser ud til at have fået god respons.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Tilbage på 2016's kursniveauer, er det muligt, men dengang ventede en god udvikling med øget omsætning fra lave niveauer. Ja, vi må se, hvad der sker fremover, burde jo være en initial overreaktion, men man ved aldrig😢
    25. mar.
    25. mar.
    Gud hvor er det ligegyldigt om avanza ejer 5% eller mindre, hvis det er derfor den stiger eller falder, er det bare endnu mere ligegyldigt...
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Trist rapport, som jeg tror vil påvirke kursen negativt. Spørgsmålet er, om trenden vil vende for G5, eller om det er tid for mig at tage tabet og komme videre...
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Jeg tænker det samme, men samtidig ærgerligt at sælge, hvis dette er en overreaktion.
    18. feb.
    ·
    18. feb.
    ·
    svært at vide, om det er tilfældet. Hvis jeg skal være ærlig over for mig selv og ikke lade som om, så har aktien været i en negativ trend længe. Måske er det en kortsigtet overreaktion, men det kan være, at aktien vil fortsætte med at trende ned, og så vil man jo ikke være tilbage. Må lige tænke lidt over det.
  • 17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    G5 går nok ned på denne rapport, tror jeg. Hvor meget?
    17. feb.
    ·
    17. feb.
    ·
    Det var rejalt desuden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
49--
105--
44--
9--
332--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet