2026 Q1-regnskab
25 dage siden
‧32 min
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2.617 | - | - | ||
| 200 | - | - | ||
| 900 | - | - | ||
| 700 | - | - | ||
| 1.202 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 28. maj | ||
2025 Q4-regnskab 13. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 21. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 27. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·for 3 dage sidenGode nyheder fra HAV Group! Datterselskabet Norwegian Greentech er tildelt kontrakter på i alt 10 nye ballastvandsystemer til værfter i Norge, Spanien og Holland. Leverancer strækker sig frem til 2027, og selskabet peger samtidig på stigende nybygningsaktivitet inden for offshore og akvakultur.
- ·16. jun.hvor langt ned går den, hvis der ikke kommer meddelelse om opkøb?
- ·15. jun.Hvornår kan man forvente, at den strategiske gennemgang er klar?Et lidt umuligt spørgsmål at svare på. Det kan ske i morgen, det kan ske før sommerferien og det kan ske i efteråret..... Det er bare at puste ud og finde sig til rette med, at vi er inde i "waiting game". Det som ER ret sikkert, er at den morgen 08:00 det bliver børsmeddelt om opkøb eller bud eller whatnot, så vil kursen med stor sandsynlighed åbne 10-20-30% op. Er du ikke inde før den morgen....osv osv........
- ·11. jun.Det ser ud som om Ulf Huse benytter muligheden for at sælge ud, nu har han kun 200k af den originale post på 900k aktierHuse er jo kendt for at udnytte hyppige opgange i case, og plejer aldrig at sidde længe, hvis han har mulighed for at komme ud med god gevinst. Intet er ændret i caset her, men "momentumet" bliver selvfølgelig ødelagt af, at han sælger ud. Heldigvis er Barmen med i bestyrelsen og er en langsigtet aktør her. Jeg tror, han er et rigtig godt tilskud til bestyrelsen her og den strategiske proces, selskabet har.
- ·10. jun.Jeg tipper, at der kommer flere insiderkøb fra Kamato snart. Aktien har taget en «pause» fra den stejle stigning i afventning af meddelelse om salg/andet. Samtidig, hvis der ikke kommer flere køb på disse niveauer, så kan vi måske tolke det som, at noget er på vej…Med andre ord, hvis han køber mere er det positivt og hvis han ikke køber mere er det positivt?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
25 dage siden
‧32 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·for 3 dage sidenGode nyheder fra HAV Group! Datterselskabet Norwegian Greentech er tildelt kontrakter på i alt 10 nye ballastvandsystemer til værfter i Norge, Spanien og Holland. Leverancer strækker sig frem til 2027, og selskabet peger samtidig på stigende nybygningsaktivitet inden for offshore og akvakultur.
- ·16. jun.hvor langt ned går den, hvis der ikke kommer meddelelse om opkøb?
- ·15. jun.Hvornår kan man forvente, at den strategiske gennemgang er klar?Et lidt umuligt spørgsmål at svare på. Det kan ske i morgen, det kan ske før sommerferien og det kan ske i efteråret..... Det er bare at puste ud og finde sig til rette med, at vi er inde i "waiting game". Det som ER ret sikkert, er at den morgen 08:00 det bliver børsmeddelt om opkøb eller bud eller whatnot, så vil kursen med stor sandsynlighed åbne 10-20-30% op. Er du ikke inde før den morgen....osv osv........
- ·11. jun.Det ser ud som om Ulf Huse benytter muligheden for at sælge ud, nu har han kun 200k af den originale post på 900k aktierHuse er jo kendt for at udnytte hyppige opgange i case, og plejer aldrig at sidde længe, hvis han har mulighed for at komme ud med god gevinst. Intet er ændret i caset her, men "momentumet" bliver selvfølgelig ødelagt af, at han sælger ud. Heldigvis er Barmen med i bestyrelsen og er en langsigtet aktør her. Jeg tror, han er et rigtig godt tilskud til bestyrelsen her og den strategiske proces, selskabet har.
- ·10. jun.Jeg tipper, at der kommer flere insiderkøb fra Kamato snart. Aktien har taget en «pause» fra den stejle stigning i afventning af meddelelse om salg/andet. Samtidig, hvis der ikke kommer flere køb på disse niveauer, så kan vi måske tolke det som, at noget er på vej…Med andre ord, hvis han køber mere er det positivt og hvis han ikke køber mere er det positivt?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2.617 | - | - | ||
| 200 | - | - | ||
| 900 | - | - | ||
| 700 | - | - | ||
| 1.202 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 28. maj | ||
2025 Q4-regnskab 13. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 21. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 27. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
25 dage siden
‧32 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 28. maj | ||
2025 Q4-regnskab 13. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 21. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 27. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·for 3 dage sidenGode nyheder fra HAV Group! Datterselskabet Norwegian Greentech er tildelt kontrakter på i alt 10 nye ballastvandsystemer til værfter i Norge, Spanien og Holland. Leverancer strækker sig frem til 2027, og selskabet peger samtidig på stigende nybygningsaktivitet inden for offshore og akvakultur.
- ·16. jun.hvor langt ned går den, hvis der ikke kommer meddelelse om opkøb?
- ·15. jun.Hvornår kan man forvente, at den strategiske gennemgang er klar?Et lidt umuligt spørgsmål at svare på. Det kan ske i morgen, det kan ske før sommerferien og det kan ske i efteråret..... Det er bare at puste ud og finde sig til rette med, at vi er inde i "waiting game". Det som ER ret sikkert, er at den morgen 08:00 det bliver børsmeddelt om opkøb eller bud eller whatnot, så vil kursen med stor sandsynlighed åbne 10-20-30% op. Er du ikke inde før den morgen....osv osv........
- ·11. jun.Det ser ud som om Ulf Huse benytter muligheden for at sælge ud, nu har han kun 200k af den originale post på 900k aktierHuse er jo kendt for at udnytte hyppige opgange i case, og plejer aldrig at sidde længe, hvis han har mulighed for at komme ud med god gevinst. Intet er ændret i caset her, men "momentumet" bliver selvfølgelig ødelagt af, at han sælger ud. Heldigvis er Barmen med i bestyrelsen og er en langsigtet aktør her. Jeg tror, han er et rigtig godt tilskud til bestyrelsen her og den strategiske proces, selskabet har.
- ·10. jun.Jeg tipper, at der kommer flere insiderkøb fra Kamato snart. Aktien har taget en «pause» fra den stejle stigning i afventning af meddelelse om salg/andet. Samtidig, hvis der ikke kommer flere køb på disse niveauer, så kan vi måske tolke det som, at noget er på vej…Med andre ord, hvis han køber mere er det positivt og hvis han ikke køber mere er det positivt?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2.617 | - | - | ||
| 200 | - | - | ||
| 900 | - | - | ||
| 700 | - | - | ||
| 1.202 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






