2026 Q1-regnskab
34 dage siden
‧42 min
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 71.207 | - | - | ||
| 18.793 | - | - | ||
| 110.000 | - | - | ||
| 196.347 | - | - | ||
| 3.653 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 19. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 3. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 12. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 20. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretNu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...·17 min. sidenUfatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
- 12 timer siden12 timer sidenOpslaget er slettet.·1 time siden · RedigeretHar nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?·1 time sidenOppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
- ·for 1 dag sidenDer kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
34 dage siden
‧42 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretNu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...·17 min. sidenUfatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
- 12 timer siden12 timer sidenOpslaget er slettet.·1 time siden · RedigeretHar nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?·1 time sidenOppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
- ·for 1 dag sidenDer kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 71.207 | - | - | ||
| 18.793 | - | - | ||
| 110.000 | - | - | ||
| 196.347 | - | - | ||
| 3.653 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 19. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 3. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 12. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 20. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
34 dage siden
‧42 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 19. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 15. maj | ||
2025 Q4-regnskab 3. mar. | ||
2025 Q3-regnskab 12. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 20. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretNu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...·17 min. sidenUfatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
- 12 timer siden12 timer sidenOpslaget er slettet.·1 time siden · RedigeretHar nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?·1 time sidenOppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
- ·for 1 dag sidenDer kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 71.207 | - | - | ||
| 18.793 | - | - | ||
| 110.000 | - | - | ||
| 196.347 | - | - | ||
| 3.653 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






