Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Lifecare

2026 Q1-regnskab
34 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
71.207--
18.793--
110.000--
196.347--
3.653--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
15. maj
2025 Q4-regnskab
3. mar.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Nu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...
    17 min. siden
    ·
    17 min. siden
    ·
    Ufatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Opslaget er slettet.
    1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Har nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Oppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    går mod 40øre i dag
    17 timer siden
    ·
    17 timer siden
    ·
    Tiden flyver
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    For mig går dette lige op. Så får de, som er ude, være ude♥️
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    noget negativt er der altid her. held og lykke drenge
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
34 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Nu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...
    17 min. siden
    ·
    17 min. siden
    ·
    Ufatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Opslaget er slettet.
    1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Har nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Oppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    går mod 40øre i dag
    17 timer siden
    ·
    17 timer siden
    ·
    Tiden flyver
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    For mig går dette lige op. Så får de, som er ude, være ude♥️
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    noget negativt er der altid her. held og lykke drenge
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
71.207--
18.793--
110.000--
196.347--
3.653--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
15. maj
2025 Q4-regnskab
3. mar.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
34 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
15. maj
2025 Q4-regnskab
3. mar.
2025 Q3-regnskab
12. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
  • 1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Nu Holter, må du bruge alle dine feriepenge på at vise, at du har troen og slå til med et insiderkøb! Her trænger der et løft. Efter en hurtig søgning ser det ud til, at Lifecares administrerende direktør, baseret på Ferieloven og Lifecares officielle lederlønnsrapport for 2025, vil få udbetalt cirka 270.000 kroner i feriepenge, fordi han havde en (velfortjent???) grundløn på 2 592 045 NOK sidste år. Ret utroligt at han kan putte så meget i egen lomme, når vi ved, at selskabet i 2025 havde reelle indtægter på 6,64 millioner kroner ifølge årsrapporten, hvor det aller meste var offentlige tilskud på 6 491 000 NOK (hovedsagelig projektstøtte) og et driftsresultat på minus 120 millioner NOK. Og markedet venter stadig på den glukosemåler...
    17 min. siden
    ·
    17 min. siden
    ·
    Ufatteligt at bestyrelsen mener han fortjener 2,6 millioner i løn, når han leder et selskab som efter 8 år på børsen stadig har til gode at tjene penge.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Opslaget er slettet.
    1 time siden · Redigeret
    ·
    1 time siden · Redigeret
    ·
    Har nogen tabt penge på Circio og lagt info ud om det her? Ja, nej – et eller andet sted må man kunne ventilere. Sjovt at valget faldt på Lifecare, for her læser jeg, at i hvert fald du @Manu Torres har troen. Muligt at spørge dig, hvor stor opside du mener aktien har fra dagens kurs, evt. nedside?
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Oppsiden over 1 milliard i markedsværdi (100mill $) for et sådant selskab er meget muligt, hvis de leverer, med 400mill aktier ligger den på 2,5kr. Langsigtet med gode resultater og salg, hvem ved hvor den kan ende.. Nedsiden: 0kr. Men for at det skal ske, må teknologien ikke fungere. De finder mange veje til at undgå konkurs. Til den pris som er nu, så længe teknologien fungerer, kan de blive købt op for eksempel.. men risikoen for at teknologien ikke fungerer som den skal er der, derefter er nedsiden 0kr. Men ja, jeg tror (og derfor jeg er investeret her) at det ikke kommer til at ske
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    går mod 40øre i dag
    17 timer siden
    ·
    17 timer siden
    ·
    Tiden flyver
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    For mig går dette lige op. Så får de, som er ude, være ude♥️
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der kan sikkert have været penge at tjene på svingninger her, men jeg er også lidt usikker på potentialet fremover. De positive nyheder gav et overraskende lille kursudslag, og jeg kan ikke helt se potentialet for, at næste meddelelser skal gøre noget mere end enten at bekræfte det, de allerede har meddelt i starten af juni, eller at det er negative nyheder. Så for mig virker nedsiden størst for øjeblikket. Næsten utroligt at de ikke formåede at time emissionen, så nyheden var klar, før kursen på warrants blev sat, så ville de have kunnet få mere kapital ind med samme antal aktier. Men her er der en historik med ikke altid helt stabile beslutninger, forstår jeg. Når det gælder teknologien, så har den måske noget for sig for mennesker på lang sigt, men at særligt mange vil bruge dette til at overvåge deres hunds blodsukker, har jeg lille tro på (jo da, jeg ved, at I er glade for jeres kæledyr). Og så forstår jeg, at man selvfølgelig ønsker, at kursen skal op, hvis man har indløst mange warrants :-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    noget negativt er der altid her. held og lykke drenge
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
71.207--
18.793--
110.000--
196.347--
3.653--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet