Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Oriola

2026 Q1-regnskab
56 dage siden
0,03 EUR/aktie
Seneste udbytte
3,34%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    ·
    Selv i Herlin-familiens porteføljer fandtes dette, da far og søn blev interviewet. Så jeg tror ikke, at dette kan være en helt dum investering :D men kan nogen fortælle en så simpel person som mig, hvorfor dette ville være en god investering? Jeg solgte min egen dengang for over 1e, da intet andet end en smerteligt langsom nedgang skete. Og det er åbenbart kun fortsat.
    21 timer siden
    ·
    Kan man ikke ræsonnere, at det overvurderede Kronans Apotek, der skjuler sig i balancen, på en måde er en gratis option, som kan realiseres til en fordel, hvis dets ERP-problemer og synergier letter. På den anden side, når den nuværende prissætning har sænket Oriolas aktiekurs i henhold til Kronans' "reelle" værdi, og 0.85 støtteniveauet ikke er brudt i løbet af tre år, er den nuværende pris attraktiv på grund af lav downside. Risikoen er selvfølgelig en aktieemission, hvis Kronans' overvurdering skulle nedskrives for hurtigt, hvilket ville føre til en for svag soliditetsgrad. Så, hvis Kronans Apoteks konsensusværdi stiger, Oriola er i stand til at generere nok til at dække dens jævne nedskrivning, eller hvis soliditetsgraden falder, et hybridlån optages i stedet for en emission, har aktien upside(?)
  • 3. jun.
    ·
    Jeg tror jeg sælger ud, købt i 2014 og kun rødt siden da. Ingen som helst, ikke engang en midlertidig opgang efter alle disse år. Jeg taber omkring 500 euro.
  • 2. jun.
    ·
    Nå, så jeg tog en lille bid til porteføljen. Der burde da være potentiale for en lille stigning her også. Jeg undrer mig over, at det er så sløvt?
    3. jun.
    ·
    Nej, det går jo ikke sådan, at man køber, og det med det samme begynder at stige (oftest falder det dog). Tålmodighed, det tager et stykke tid, før den store masse fatter, hvad der foregår. Og en stigning føder en stigning, så køb modigt mere, mens du stadig kan få det billigt. :)
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
56 dage siden
0,03 EUR/aktie
Seneste udbytte
3,34%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    ·
    Selv i Herlin-familiens porteføljer fandtes dette, da far og søn blev interviewet. Så jeg tror ikke, at dette kan være en helt dum investering :D men kan nogen fortælle en så simpel person som mig, hvorfor dette ville være en god investering? Jeg solgte min egen dengang for over 1e, da intet andet end en smerteligt langsom nedgang skete. Og det er åbenbart kun fortsat.
    21 timer siden
    ·
    Kan man ikke ræsonnere, at det overvurderede Kronans Apotek, der skjuler sig i balancen, på en måde er en gratis option, som kan realiseres til en fordel, hvis dets ERP-problemer og synergier letter. På den anden side, når den nuværende prissætning har sænket Oriolas aktiekurs i henhold til Kronans' "reelle" værdi, og 0.85 støtteniveauet ikke er brudt i løbet af tre år, er den nuværende pris attraktiv på grund af lav downside. Risikoen er selvfølgelig en aktieemission, hvis Kronans' overvurdering skulle nedskrives for hurtigt, hvilket ville føre til en for svag soliditetsgrad. Så, hvis Kronans Apoteks konsensusværdi stiger, Oriola er i stand til at generere nok til at dække dens jævne nedskrivning, eller hvis soliditetsgraden falder, et hybridlån optages i stedet for en emission, har aktien upside(?)
  • 3. jun.
    ·
    Jeg tror jeg sælger ud, købt i 2014 og kun rødt siden da. Ingen som helst, ikke engang en midlertidig opgang efter alle disse år. Jeg taber omkring 500 euro.
  • 2. jun.
    ·
    Nå, så jeg tog en lille bid til porteføljen. Der burde da være potentiale for en lille stigning her også. Jeg undrer mig over, at det er så sløvt?
    3. jun.
    ·
    Nej, det går jo ikke sådan, at man køber, og det med det samme begynder at stige (oftest falder det dog). Tålmodighed, det tager et stykke tid, før den store masse fatter, hvad der foregår. Og en stigning føder en stigning, så køb modigt mere, mens du stadig kan få det billigt. :)
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
56 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
17. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
18. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
29. apr. 2025

Relaterede Produkter

0,03 EUR/aktie
Seneste udbytte
3,34%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5. jun.
    ·
    Selv i Herlin-familiens porteføljer fandtes dette, da far og søn blev interviewet. Så jeg tror ikke, at dette kan være en helt dum investering :D men kan nogen fortælle en så simpel person som mig, hvorfor dette ville være en god investering? Jeg solgte min egen dengang for over 1e, da intet andet end en smerteligt langsom nedgang skete. Og det er åbenbart kun fortsat.
    21 timer siden
    ·
    Kan man ikke ræsonnere, at det overvurderede Kronans Apotek, der skjuler sig i balancen, på en måde er en gratis option, som kan realiseres til en fordel, hvis dets ERP-problemer og synergier letter. På den anden side, når den nuværende prissætning har sænket Oriolas aktiekurs i henhold til Kronans' "reelle" værdi, og 0.85 støtteniveauet ikke er brudt i løbet af tre år, er den nuværende pris attraktiv på grund af lav downside. Risikoen er selvfølgelig en aktieemission, hvis Kronans' overvurdering skulle nedskrives for hurtigt, hvilket ville føre til en for svag soliditetsgrad. Så, hvis Kronans Apoteks konsensusværdi stiger, Oriola er i stand til at generere nok til at dække dens jævne nedskrivning, eller hvis soliditetsgraden falder, et hybridlån optages i stedet for en emission, har aktien upside(?)
  • 3. jun.
    ·
    Jeg tror jeg sælger ud, købt i 2014 og kun rødt siden da. Ingen som helst, ikke engang en midlertidig opgang efter alle disse år. Jeg taber omkring 500 euro.
  • 2. jun.
    ·
    Nå, så jeg tog en lille bid til porteføljen. Der burde da være potentiale for en lille stigning her også. Jeg undrer mig over, at det er så sløvt?
    3. jun.
    ·
    Nej, det går jo ikke sådan, at man køber, og det med det samme begynder at stige (oftest falder det dog). Tålmodighed, det tager et stykke tid, før den store masse fatter, hvad der foregår. Og en stigning føder en stigning, så køb modigt mere, mens du stadig kan få det billigt. :)
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
  • 28. maj
    ·
    Det er mærkeligt, når problemerne er løst, og fremtiden ser lysere ud, men alligevel disser og glemmer almindelige mennesker sådanne perler. Netto gældfri, accelererende stordriftsfordele, uddybende voldgrav, en stadig aldrende befolkning som megatrend, hvilket betyder forbedrede resultater og voksende udbytte, ... Måske går dette også til svenskerne, og så kommer de pengeløse klogeånder frem fra deres huller.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet