2026 Q1-regnskab
14 dage siden
‧35 min
2,03 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,43%Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 322 | - | - | ||
| 1.579 | - | - | ||
| 1.173 | - | - | ||
| 548 | - | - | ||
| 423 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 28. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 29. maj | ||
2025 Q4-regnskab 27. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 25. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 26. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·for 2 dage sidenFærdig refinansieret! https://www.nordnet.no/market/news/79fe0b4a-f190-4650-93d5-f852403c7958·for 1 dag sidenMeget positivt dette. Det er en klar forbedring af caset, reducerer risikoen på kort sigt og styrker udbyttet.
- ·5. jun.Er det kun geninvestering folk driver med her, eller kører I en udbytte - trading strategi?·6. jun.Så alt klart ansøgte om 166 stk space x... Håber jeg får alle.. tror dog ikke.. men får se... Nu mere øl.. elsker kold øl....over and out.....·16 timer sidenHåber du er heldig med SpaceX-aktierne, jeg står over her i første omgang, som mange andre småsparere. Føler det er for stor risiko at tegne aktier nu i starten, åbningskursen kan for alt man ved være lavere end tegningskursen (siger de lærde i hvert fald). Skal vente og se, og investere når forholdene omkring SpaceX-aktien er mere klare. Også bekymret for værdien som er sat for SpaceX ved børsnoteringen. De har jo enorme underskud hvert år.
- ·5. jun.Håber at nå at geninvestere udbyttet før toget tøffer nordpå 🥳
- ·4. jun. · RedigeretNå, så har man snittet ned. Endelig. Nappede en solid portion i dag. Nu afventer vi lidt nyheder og udbytte ca. 15. juni samt læner os tilbage. 🥳 God dag til jer.·5. jun.Hvis det at "snitte ned" er motivationen for at købe, så er der noget, du har misforstået på dette marked 😉
- ·3. jun.Hvor meget er udbyttet her?·4. jun.Vi som sidder long og geninvesterer udbytter løbende opnår en saftig renters rente effekt/udbytteafkast som langt overgår dagens ca. 18%.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
14 dage siden
‧35 min
2,03 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,43%Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·for 2 dage sidenFærdig refinansieret! https://www.nordnet.no/market/news/79fe0b4a-f190-4650-93d5-f852403c7958·for 1 dag sidenMeget positivt dette. Det er en klar forbedring af caset, reducerer risikoen på kort sigt og styrker udbyttet.
- ·5. jun.Er det kun geninvestering folk driver med her, eller kører I en udbytte - trading strategi?·6. jun.Så alt klart ansøgte om 166 stk space x... Håber jeg får alle.. tror dog ikke.. men får se... Nu mere øl.. elsker kold øl....over and out.....·16 timer sidenHåber du er heldig med SpaceX-aktierne, jeg står over her i første omgang, som mange andre småsparere. Føler det er for stor risiko at tegne aktier nu i starten, åbningskursen kan for alt man ved være lavere end tegningskursen (siger de lærde i hvert fald). Skal vente og se, og investere når forholdene omkring SpaceX-aktien er mere klare. Også bekymret for værdien som er sat for SpaceX ved børsnoteringen. De har jo enorme underskud hvert år.
- ·5. jun.Håber at nå at geninvestere udbyttet før toget tøffer nordpå 🥳
- ·4. jun. · RedigeretNå, så har man snittet ned. Endelig. Nappede en solid portion i dag. Nu afventer vi lidt nyheder og udbytte ca. 15. juni samt læner os tilbage. 🥳 God dag til jer.·5. jun.Hvis det at "snitte ned" er motivationen for at købe, så er der noget, du har misforstået på dette marked 😉
- ·3. jun.Hvor meget er udbyttet her?·4. jun.Vi som sidder long og geninvesterer udbytter løbende opnår en saftig renters rente effekt/udbytteafkast som langt overgår dagens ca. 18%.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 322 | - | - | ||
| 1.579 | - | - | ||
| 1.173 | - | - | ||
| 548 | - | - | ||
| 423 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 28. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 29. maj | ||
2025 Q4-regnskab 27. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 25. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 26. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
14 dage siden
‧35 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 28. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 29. maj | ||
2025 Q4-regnskab 27. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 25. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 26. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 28. maj 2025 |
2,03 NOK/aktie
Seneste udbytte
19,43%Direkte afkast
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·for 2 dage sidenFærdig refinansieret! https://www.nordnet.no/market/news/79fe0b4a-f190-4650-93d5-f852403c7958·for 1 dag sidenMeget positivt dette. Det er en klar forbedring af caset, reducerer risikoen på kort sigt og styrker udbyttet.
- ·5. jun.Er det kun geninvestering folk driver med her, eller kører I en udbytte - trading strategi?·6. jun.Så alt klart ansøgte om 166 stk space x... Håber jeg får alle.. tror dog ikke.. men får se... Nu mere øl.. elsker kold øl....over and out.....·16 timer sidenHåber du er heldig med SpaceX-aktierne, jeg står over her i første omgang, som mange andre småsparere. Føler det er for stor risiko at tegne aktier nu i starten, åbningskursen kan for alt man ved være lavere end tegningskursen (siger de lærde i hvert fald). Skal vente og se, og investere når forholdene omkring SpaceX-aktien er mere klare. Også bekymret for værdien som er sat for SpaceX ved børsnoteringen. De har jo enorme underskud hvert år.
- ·5. jun.Håber at nå at geninvestere udbyttet før toget tøffer nordpå 🥳
- ·4. jun. · RedigeretNå, så har man snittet ned. Endelig. Nappede en solid portion i dag. Nu afventer vi lidt nyheder og udbytte ca. 15. juni samt læner os tilbage. 🥳 God dag til jer.·5. jun.Hvis det at "snitte ned" er motivationen for at købe, så er der noget, du har misforstået på dette marked 😉
- ·3. jun.Hvor meget er udbyttet her?·4. jun.Vi som sidder long og geninvesterer udbytter løbende opnår en saftig renters rente effekt/udbytteafkast som langt overgår dagens ca. 18%.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 322 | - | - | ||
| 1.579 | - | - | ||
| 1.173 | - | - | ||
| 548 | - | - | ||
| 423 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





