Q2
14 dage siden‧1 t. 24 min
0,227 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,68 %Direkte afkast
Ordredybde
Irish Stock Exchange
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
27,28VWAP
Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
VWAP
Højest
27,28Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig | |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2 | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Q1 | 21. jul. | |
| 2025 Q4 | 19. maj | |
| 2025 Årsregnskab | 19. maj |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10. nov.Kan nogen afklare, om de fortsatte forstyrrelser på grund af droneaktivitet er en risiko, der er dækket af (tab af produktivitet)forsikring tegnet af flyselskaber eller lufthavne - eller skal flyselskaberne dække omkostningerne ved forsinkelser, ekstra brændstof til at blive i ventemønstre eller afvigelse til alternative lufthavne og de deraf følgende omkostninger. Hvem står til at tabe - forsikringsselskaber, myndigheder eller flyselskaber (mindre fortjeneste)
- 3. nov.3. nov.Klasse regnskab RyanAir har leveret i dag. Overskuddet steg ca. 42 procent til omkring 2,5 mia euro. Omsætningen steg cirka 13 procent, og de fløj omkring 119 mio passagerer, en stigning på 3 procent. Billetpriserne steg også cirka 13 procent, hvilket løftede indtjeningen markant, mens omkostningerne kun steg omkring 4 procent. De hæver deres forventninger for resten af året og satser nu på cirka 207 mio passagerer.
- ·6. okt.Mange lufthavne er plaget af dronerelaterede aktiviteter - hvilket fører til, at flyvninger holdes i ventepositioner og/eller afviger til alternative destinationer. Hvem skal betale for ekstra tid og brændstofforbrug - er dette en forsikringsbar (ekstra) omkostning for branchen, eller vil flyselskabernes overskud lide?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
14 dage siden‧1 t. 24 min
0,227 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,68 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10. nov.Kan nogen afklare, om de fortsatte forstyrrelser på grund af droneaktivitet er en risiko, der er dækket af (tab af produktivitet)forsikring tegnet af flyselskaber eller lufthavne - eller skal flyselskaberne dække omkostningerne ved forsinkelser, ekstra brændstof til at blive i ventemønstre eller afvigelse til alternative lufthavne og de deraf følgende omkostninger. Hvem står til at tabe - forsikringsselskaber, myndigheder eller flyselskaber (mindre fortjeneste)
- 3. nov.3. nov.Klasse regnskab RyanAir har leveret i dag. Overskuddet steg ca. 42 procent til omkring 2,5 mia euro. Omsætningen steg cirka 13 procent, og de fløj omkring 119 mio passagerer, en stigning på 3 procent. Billetpriserne steg også cirka 13 procent, hvilket løftede indtjeningen markant, mens omkostningerne kun steg omkring 4 procent. De hæver deres forventninger for resten af året og satser nu på cirka 207 mio passagerer.
- ·6. okt.Mange lufthavne er plaget af dronerelaterede aktiviteter - hvilket fører til, at flyvninger holdes i ventepositioner og/eller afviger til alternative destinationer. Hvem skal betale for ekstra tid og brændstofforbrug - er dette en forsikringsbar (ekstra) omkostning for branchen, eller vil flyselskabernes overskud lide?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
27,28VWAP
Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
VWAP
Højest
27,28Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig | |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2 | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Q1 | 21. jul. | |
| 2025 Q4 | 19. maj | |
| 2025 Årsregnskab | 19. maj |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
14 dage siden‧1 t. 24 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig | |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2 | 3. nov. | |
| 2025 Generalforsamling | 11. sep. | |
| 2026 Q1 | 21. jul. | |
| 2025 Q4 | 19. maj | |
| 2025 Årsregnskab | 19. maj |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
0,227 EUR/aktie
Seneste udbytte
1,68 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10. nov.Kan nogen afklare, om de fortsatte forstyrrelser på grund af droneaktivitet er en risiko, der er dækket af (tab af produktivitet)forsikring tegnet af flyselskaber eller lufthavne - eller skal flyselskaberne dække omkostningerne ved forsinkelser, ekstra brændstof til at blive i ventemønstre eller afvigelse til alternative lufthavne og de deraf følgende omkostninger. Hvem står til at tabe - forsikringsselskaber, myndigheder eller flyselskaber (mindre fortjeneste)
- 3. nov.3. nov.Klasse regnskab RyanAir har leveret i dag. Overskuddet steg ca. 42 procent til omkring 2,5 mia euro. Omsætningen steg cirka 13 procent, og de fløj omkring 119 mio passagerer, en stigning på 3 procent. Billetpriserne steg også cirka 13 procent, hvilket løftede indtjeningen markant, mens omkostningerne kun steg omkring 4 procent. De hæver deres forventninger for resten af året og satser nu på cirka 207 mio passagerer.
- ·6. okt.Mange lufthavne er plaget af dronerelaterede aktiviteter - hvilket fører til, at flyvninger holdes i ventepositioner og/eller afviger til alternative destinationer. Hvem skal betale for ekstra tid og brændstofforbrug - er dette en forsikringsbar (ekstra) omkostning for branchen, eller vil flyselskabernes overskud lide?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
27,28VWAP
Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
VWAP
Højest
27,28Lavest
26,61OmsætningAntal
29,7 1.105.356
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






