Tilgængelighed af digitale tjenester.
Vi har som mål, at alle vores digitale tjenester skal kunne bruges lige godt af alle kunder – uanset behov. Vi er i gang med at kortlægge tilgængeligheden af vores digitale tjenester og arbejder løbende på at forbedre den.
På denne side samler vi detaljeret information om tilgængeligheden for hver af de digitale tjenester, vi tilbyder.
WCAG 2.1.
Beskrivelserne og eksemplerne i hvert afsnit er kun uddrag, der skal tydeliggøre, hvordan kravene opfyldes. En komplet liste over kravene og detaljerede vejledninger til, hvordan niveaukravene opfyldes, findes i de officielle retningslinjer:
Hjemmeside.
For at leve op til de krav, der er fastsat i Danmark, skal vi opfylde både niveau A- og niveau AA-kriterierne.
Opfattelig
Anvendelig
Forståelig
Robust
1. Opfattelig (hjemmeside).
2. Anvendelig (hjemmeside).
3. Forståelig (hjemmeside).
4. Robust (hjemmeside).
Kontooversigtsside.
For at leve op til de krav, der er fastsat i Danmark, skal vi opfylde både niveau A- og niveau AA-kriterierne.
Opfattelig
Anvendelig
Forståelig
Robust
1. Opfattelig (Kontooversigtsside).
2. Anvendelig (Kontooversigtsside).
3. Forståelig (Kontooversigtsside).
4. Robust (Kontooversigtsside).
Blog.
For at leve op til de krav, der er fastsat i Danmark, skal vi opfylde både niveau A- og niveau AA-kriterierne.
Opfattelig
Anvendelig
Forståelig
Robust
1. Opfattelig (Blog).
2. Anvendelig (Blog).
3. Forståelig (Blog).
4. Robust (blog).
Tilgængelighedsfeedback.
Har du oplevet problemer med tilgængeligheden i vores digitale tjenester? Så er du velkommen til at sende din feedback via formularen nedenfor.
Tilsynsmyndighed.
Hvis du ikke er tilfreds med, hvordan vi håndterer din feedback om vores tilgængelighed, kan du kontakte: Sikkerhedsstyrelsen (SIK).