Der kan i øjeblikket opleves længere ventetid i kundeservice. Dette skyldes et teknisk problem. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.
Nye kunder kan i øjeblikket opleve problemer med at indbetale til deres Nordnet-konto. Dette skyldes et problem hos en leverandør. Der arbejdes på at løse problemet hurtigst muligt. Læs her, hvordan du som ny kunde laver en indbetaling.

Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?

Indbetaling til kontonumre, som begynder med et 3-tal

På grund af en fejl hos en af vores leverandører, er det på nuværende tidspunkt ikke muligt at indbetale til kontonumre hos Nordnet, som begynder med et 3-tal.

Indtil problemet er løst, skal du i stedet indbetale ved at følge nedenstående vejledning:

Foretag en bankoverførsel hos dit nuværende pengeinstitut og indbetal til: 

Registreringsnummer: 5295
Kontonummer: 0010003512

VIGTIGT: Du skal angive dit 8-cifrede depotnummer som reference på overførslen. Det er vigtigt, at du ikke skriver andet end de otte cifre i tekstfeltet.
Korrekt: 12345678
Forkert: 12345678 Jens Jensen

Dette skal angives i det felt som bankerne typisk kalder reference/tekst/meddelelse til modtager eller lignende.

Du kan forvente pengene indsat på din Nordnet-konto indenfor to bankdage.

Har du spørgsmål skal du kontakte vores kundeservice.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tilbage