Q2
68 dage siden‧28 min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 93 | - | - | ||
| 80 | - | - | ||
| 19 | - | - | ||
| 71 | - | - |
Højest
92,1VWAP
Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
Højest
92,1Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 2 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 14 timer siden14 timer sidenTror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
- 29. okt.29. okt.Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
68 dage siden‧28 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 14 timer siden14 timer sidenTror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
- 29. okt.29. okt.Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 93 | - | - | ||
| 80 | - | - | ||
| 19 | - | - | ||
| 71 | - | - |
Højest
92,1VWAP
Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
Højest
92,1Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 2 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q2
68 dage siden‧28 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 6. nov. 2 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 27. aug. | |
| 2025 Q2 | 20. aug. | |
| 2025 Q1 | 6. maj | |
| 2024 Generalforsamling | 24. mar. | |
| 2024 Q4 | 21. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 14 timer siden14 timer sidenTror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
- 29. okt.29. okt.Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
- 27. okt.27. okt.Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 2 | - | - | ||
| 93 | - | - | ||
| 80 | - | - | ||
| 19 | - | - | ||
| 71 | - | - |
Højest
92,1VWAP
Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
Højest
92,1Lavest
89,75OmsætningAntal
6,7 73.802
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






