Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

DFDS

DFDS

90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK
90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK

DFDS

DFDS

90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK
90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK

DFDS

DFDS

90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK
90,00DKK
-1,37% (-1,25)
Ved markedsluk
Højest92,10
Lavest89,75
Omsætning
6,7 MDKK
Q2
68 dage siden28 min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
2--
93--
80--
19--
71--
Højest
92,1
VWAP
90,65
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
90,65
Højest
92,1
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
2 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 14 timer siden
    14 timer siden
    Tror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
  • 15 timer siden
    15 timer siden
    Det ser ud til at alle venter på den 6 nov 😄 bliver spændende
  • 30. okt.
    30. okt.
    hvad fanden foregår der her
    30. okt.
    30. okt.
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • 29. okt.
    29. okt.
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    30. okt.
    30. okt.
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    27. okt.
    27. okt.
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    28. okt.
    28. okt.
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
68 dage siden28 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 14 timer siden
    14 timer siden
    Tror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
  • 15 timer siden
    15 timer siden
    Det ser ud til at alle venter på den 6 nov 😄 bliver spændende
  • 30. okt.
    30. okt.
    hvad fanden foregår der her
    30. okt.
    30. okt.
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • 29. okt.
    29. okt.
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    30. okt.
    30. okt.
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    27. okt.
    27. okt.
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    28. okt.
    28. okt.
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
2--
93--
80--
19--
71--
Højest
92,1
VWAP
90,65
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
90,65
Højest
92,1
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
2 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
68 dage siden28 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
6. nov.
2 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q227. aug.
2025 Q220. aug.
2025 Q16. maj
2024 Generalforsamling24. mar.
2024 Q421. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 14 timer siden
    14 timer siden
    Tror ikke vi er helt ude af skoven endnu, men ja spændende
  • 15 timer siden
    15 timer siden
    Det ser ud til at alle venter på den 6 nov 😄 bliver spændende
  • 30. okt.
    30. okt.
    hvad fanden foregår der her
    30. okt.
    30. okt.
    Håber du har flere porteføljer end den man kan se 😉
  • 29. okt.
    29. okt.
    Plejer deres utallige nedjusteringer ikke komme nu ish, eller er der stadig tid? :(
    30. okt.
    30. okt.
    Jeg har tænkt det samme. Vi må se!
  • 27. okt.
    27. okt.
    Der er megen tale om at DFDS står dårligt i konkurrencen med andre firmaer. Det synes dog at stå klart, at de statslige myndigheder ikke tillader at enkelte firmaer nærmest får monopol på at betjene ruter og havne, også selvom et givet firma skulle eje havne. Efter lidt nøjere granskning ser det ud til at myndighedernes konkurrence-lovgivning faktisk i en vis udstrækning beskytter et firma som DFDS. Ved at firmaerne indgår i en gensidig konkurrence bliver de vel hermed i myndighedernes øjne legetime aktører i betjeningen af infrastruktur. Samtidig med konkurrence kan man vist faktisk også godt i visse tilfælde se et samarbejde mellem aktører. Disse forhold gør det vist langtfra helt entydigt, hvordan dette med konkurrencesituationen for DFDSs vedkommende egentlig skal anskues - og DFDS har for øvrigt altid har stået i en hård konkurrencesituation - og klaret sig. Et andet punkt som der er megen tale om, det er det med DFDSs engagement i Tyrkiet. Det opfattes typisk slet og ret som en fejlinvestering. Det kunne dog i denne sammenhæng være berettiget at henvise til det "Belt and Road" initiativ som Kina lancerede i 2013. Dette initiativ udgør en strategi for global udvikling af infrastruktur og økonomi, også kaldet initiativet om "den nye silkevej". Tyrkiet indtager en nøglerolle i dette initiativ og Tyrkiet tilsluttede sig officielt initiativet i 2015. Landet indtager en nøglerolle, eftersom en vigtig transportkorridor mellem Europa og Asien går gennem Tyrkiet. Vigtigheden af denne transportkorridor må uden tvivl øges stærkt i takt med at det kinesiske initiativ bliver udbygget og i takt med at økonomierne i de centralasiatiske lande udvikles. Og midt i dette (vel kommende smørhul) har DFDS placeret sig med deres opkøb af Tyrkisk logistik selskab. En "fejlinvestering"? Måske skulle man hellere sige: "Det er genialt, dét der!" - som da Michael Laudrup i sin tid scorede i kampen mod Uruguay ved VM i Mexico.
    27. okt.
    27. okt.
    Synes du, vi skal være optimistiske omkring DFDS, eller hvad vil du sige med denne analyse?
    28. okt.
    28. okt.
    Mange tak, jeg sætter pris på din kommentar og analyse.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
24.877
Sælg
Antal
23.421

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
2--
93--
80--
19--
71--
Højest
92,1
VWAP
90,65
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802
VWAP
90,65
Højest
92,1
Lavest
89,75
OmsætningAntal
6,7 73.802

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet