Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Intrum

2026 Q1-regnskab
48 dage siden
1,3532 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
25. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 7 timer siden
    ·
    Er der nogen, der ved, om der har været snak om et eventuelt udbytte i fremtiden, eller er det et stykke tid væk?
    4 timer siden
    ·
    Først og fremmest skal selskabet se til sine forretninger; udbytte før gælden er kommet ned er en dårlig måde at bruge midlerne på. Udbytte kan måske ske i 2029 tidligst ifølge mine beregninger.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Om/når Intrum får gældene ned på et sundt niveau, og begynder at generere stabilt overskud, så håber jeg, at man bruger pengene til tilbagekøb af egne aktier (hvis markedsværdien ikke stikker af noget enormt). Også et omvendt split er velkomment, skal vi gætte på senest om 2 år.
    7 timer siden
    ·
    De har vel været meget tydelige på, at udlodning/udbytte er planen, selv i "prospektet" til emissionen. Det har været en stor driver for mange investorer at få udbytte fra dem historisk set, og gæld vil de altid have (er jo simpelthen forretningskonceptet)....men enig, at betale andre mere i renter end man får afkastning på kapitalen er ikke god forretning.
  • 10 timer siden
    ·
    Jeg vælger, som jeg tror de fleste andre også gør, at udnytte mine TR og købe aktier for det hele. Jeg tror denne kapitalindsprøjtning vil få selskabet på rette kurs fremad med rimelige renteomkostninger. Selvom det bliver turbulent fra næste uge, er min tanke at sidde stille med bæltet spændt i båden i mindst et år. Ret eller forkert må fremtiden vise. Held og lykke til alle! : )
    2 timer siden
    ·
    Tænk at røde orm ikke kan slippe Intrum aktien! Konstant se og læse hans/hendes bedrøvelige kommentarer.
  • 12 timer siden
    ·
    Blankerne dækker via TR?
    11 timer siden
    ·
    Og Christen Sveaas
  • 12 timer siden
    ·
    Solid opgang og solid volumen både i Intrum og tegningsretter i dag. Den teoretiske værdi af tegningsretterne er stadig mere end det dobbelte af, hvad de handles for. Jeg vil derfor benytte tegningsretterne og tegne mig for det, jeg har af disponible midler. Jeg tror, det ikke har meget for sig at forsøge sig på overtegning, fordi jeg antager, at de aller aller fleste enten sælger TR eller benytter TR.
    11 timer siden
    ·
    Prøvede overtegning. Fortryder at jeg solgte halvdelen af tegningsretterne.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
48 dage siden
1,3532 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 7 timer siden
    ·
    Er der nogen, der ved, om der har været snak om et eventuelt udbytte i fremtiden, eller er det et stykke tid væk?
    4 timer siden
    ·
    Først og fremmest skal selskabet se til sine forretninger; udbytte før gælden er kommet ned er en dårlig måde at bruge midlerne på. Udbytte kan måske ske i 2029 tidligst ifølge mine beregninger.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Om/når Intrum får gældene ned på et sundt niveau, og begynder at generere stabilt overskud, så håber jeg, at man bruger pengene til tilbagekøb af egne aktier (hvis markedsværdien ikke stikker af noget enormt). Også et omvendt split er velkomment, skal vi gætte på senest om 2 år.
    7 timer siden
    ·
    De har vel været meget tydelige på, at udlodning/udbytte er planen, selv i "prospektet" til emissionen. Det har været en stor driver for mange investorer at få udbytte fra dem historisk set, og gæld vil de altid have (er jo simpelthen forretningskonceptet)....men enig, at betale andre mere i renter end man får afkastning på kapitalen er ikke god forretning.
  • 10 timer siden
    ·
    Jeg vælger, som jeg tror de fleste andre også gør, at udnytte mine TR og købe aktier for det hele. Jeg tror denne kapitalindsprøjtning vil få selskabet på rette kurs fremad med rimelige renteomkostninger. Selvom det bliver turbulent fra næste uge, er min tanke at sidde stille med bæltet spændt i båden i mindst et år. Ret eller forkert må fremtiden vise. Held og lykke til alle! : )
    2 timer siden
    ·
    Tænk at røde orm ikke kan slippe Intrum aktien! Konstant se og læse hans/hendes bedrøvelige kommentarer.
  • 12 timer siden
    ·
    Blankerne dækker via TR?
    11 timer siden
    ·
    Og Christen Sveaas
  • 12 timer siden
    ·
    Solid opgang og solid volumen både i Intrum og tegningsretter i dag. Den teoretiske værdi af tegningsretterne er stadig mere end det dobbelte af, hvad de handles for. Jeg vil derfor benytte tegningsretterne og tegne mig for det, jeg har af disponible midler. Jeg tror, det ikke har meget for sig at forsøge sig på overtegning, fordi jeg antager, at de aller aller fleste enten sælger TR eller benytter TR.
    11 timer siden
    ·
    Prøvede overtegning. Fortryder at jeg solgte halvdelen af tegningsretterne.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
25. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
48 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
28. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
29. jan.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
25. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. maj 2025

Relaterede Produkter

1,3532 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 7 timer siden
    ·
    Er der nogen, der ved, om der har været snak om et eventuelt udbytte i fremtiden, eller er det et stykke tid væk?
    4 timer siden
    ·
    Først og fremmest skal selskabet se til sine forretninger; udbytte før gælden er kommet ned er en dårlig måde at bruge midlerne på. Udbytte kan måske ske i 2029 tidligst ifølge mine beregninger.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    Om/når Intrum får gældene ned på et sundt niveau, og begynder at generere stabilt overskud, så håber jeg, at man bruger pengene til tilbagekøb af egne aktier (hvis markedsværdien ikke stikker af noget enormt). Også et omvendt split er velkomment, skal vi gætte på senest om 2 år.
    7 timer siden
    ·
    De har vel været meget tydelige på, at udlodning/udbytte er planen, selv i "prospektet" til emissionen. Det har været en stor driver for mange investorer at få udbytte fra dem historisk set, og gæld vil de altid have (er jo simpelthen forretningskonceptet)....men enig, at betale andre mere i renter end man får afkastning på kapitalen er ikke god forretning.
  • 10 timer siden
    ·
    Jeg vælger, som jeg tror de fleste andre også gør, at udnytte mine TR og købe aktier for det hele. Jeg tror denne kapitalindsprøjtning vil få selskabet på rette kurs fremad med rimelige renteomkostninger. Selvom det bliver turbulent fra næste uge, er min tanke at sidde stille med bæltet spændt i båden i mindst et år. Ret eller forkert må fremtiden vise. Held og lykke til alle! : )
    2 timer siden
    ·
    Tænk at røde orm ikke kan slippe Intrum aktien! Konstant se og læse hans/hendes bedrøvelige kommentarer.
  • 12 timer siden
    ·
    Blankerne dækker via TR?
    11 timer siden
    ·
    Og Christen Sveaas
  • 12 timer siden
    ·
    Solid opgang og solid volumen både i Intrum og tegningsretter i dag. Den teoretiske værdi af tegningsretterne er stadig mere end det dobbelte af, hvad de handles for. Jeg vil derfor benytte tegningsretterne og tegne mig for det, jeg har af disponible midler. Jeg tror, det ikke har meget for sig at forsøge sig på overtegning, fordi jeg antager, at de aller aller fleste enten sælger TR eller benytter TR.
    11 timer siden
    ·
    Prøvede overtegning. Fortryder at jeg solgte halvdelen af tegningsretterne.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet