Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Scana

2026 Q1-regnskab
34 dage siden
0,05 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    Nå, lad os prøve, at være ærlige, dette er en småsparer aktie, hvor vi bare sidder med håb om noget større. Den er udmærket at være i, for den taber ikke værdi. ( konservativt sikret ) Men den er sku lidt kedelig og jeg begynder at tænke, hvad laver jeg her. 😎 Den fedter 1-3% op og ned, der er ligelangt, men pengene arbejder ikke Den ligner kepni på en prik, ingen synderlige bevægelser, og som småsparer vil vil alligevel sælge den for at tage gevinsten Noget andet der ligner denne småsparer aktie er Skandinavien Astor group, der er mere volatil og kan tjene en mønt på. Tror jeg vil lade Scana og Kepni gå og bruge kapitalen på trading i Astor der svinger i kursniveau 17,5 til 23 Pengene arbejder ikke her, men står kun stille i håbet, bare en tanke, hejsa derude 🌞
    10 timer siden
    ·
    det er bare at dumpe dig ud, forstår ikke dit problem hacksaw
  • 18. jun.
    ·
    Nu er det bekræftet, at de skal udvide og øge produktionen på Mongstad, så her kommer der snart en ny langsigtet vedligeholdelseskontrakt. At købe nu er at positionere sig. 👍
  • 18. jun.
    ·
    Bare PSW betalte de 500 mio. for, for nogle år siden og da var selskabet ikke i nærheden af hvad det er i dag, det vil sige at nu er markedsværdien så lav at du får resten af selskaberne i Scana gratis eller langt under det også. Her mener jeg seriøst det bare er at give den gas da der snart må ske noget.
    18. jun.
    ·
    Bestyrelsen må på banen og foreslå en omvendt aktiesplit af aktier, f.eks. 10 til 1. Så vil aktiekursen ikke være så interessant for småspekulanterne, som i dag styrer kursen. Og mere interessant for større investorer. Dagens kurs afspejler kun en lille del af værdien i selskabet.
  • 18. jun.
    ·
    Synes det er lidt mærkeligt, at ikke flere investerer i Scana, når man læser regnskaberne, meget god indtjening og næsten ingen gæld og ikke mindst gode langvarige vedligeholdelseskontrakter. Potentialet her er jo formidabelt og pr. i dag er selskabet prissat vanvittigt lavt.
    18. jun.
    ·
    Helt enig. Med forretningsområder med vækst.
  • 18. jun.
    ·
    Stort potentiale. Sid stille. Det vil betale sig.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
34 dage siden
0,05 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    Nå, lad os prøve, at være ærlige, dette er en småsparer aktie, hvor vi bare sidder med håb om noget større. Den er udmærket at være i, for den taber ikke værdi. ( konservativt sikret ) Men den er sku lidt kedelig og jeg begynder at tænke, hvad laver jeg her. 😎 Den fedter 1-3% op og ned, der er ligelangt, men pengene arbejder ikke Den ligner kepni på en prik, ingen synderlige bevægelser, og som småsparer vil vil alligevel sælge den for at tage gevinsten Noget andet der ligner denne småsparer aktie er Skandinavien Astor group, der er mere volatil og kan tjene en mønt på. Tror jeg vil lade Scana og Kepni gå og bruge kapitalen på trading i Astor der svinger i kursniveau 17,5 til 23 Pengene arbejder ikke her, men står kun stille i håbet, bare en tanke, hejsa derude 🌞
    10 timer siden
    ·
    det er bare at dumpe dig ud, forstår ikke dit problem hacksaw
  • 18. jun.
    ·
    Nu er det bekræftet, at de skal udvide og øge produktionen på Mongstad, så her kommer der snart en ny langsigtet vedligeholdelseskontrakt. At købe nu er at positionere sig. 👍
  • 18. jun.
    ·
    Bare PSW betalte de 500 mio. for, for nogle år siden og da var selskabet ikke i nærheden af hvad det er i dag, det vil sige at nu er markedsværdien så lav at du får resten af selskaberne i Scana gratis eller langt under det også. Her mener jeg seriøst det bare er at give den gas da der snart må ske noget.
    18. jun.
    ·
    Bestyrelsen må på banen og foreslå en omvendt aktiesplit af aktier, f.eks. 10 til 1. Så vil aktiekursen ikke være så interessant for småspekulanterne, som i dag styrer kursen. Og mere interessant for større investorer. Dagens kurs afspejler kun en lille del af værdien i selskabet.
  • 18. jun.
    ·
    Synes det er lidt mærkeligt, at ikke flere investerer i Scana, når man læser regnskaberne, meget god indtjening og næsten ingen gæld og ikke mindst gode langvarige vedligeholdelseskontrakter. Potentialet her er jo formidabelt og pr. i dag er selskabet prissat vanvittigt lavt.
    18. jun.
    ·
    Helt enig. Med forretningsområder med vækst.
  • 18. jun.
    ·
    Stort potentiale. Sid stille. Det vil betale sig.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
34 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
20. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
15. maj 2025

Relaterede Produkter

0,05 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    Nå, lad os prøve, at være ærlige, dette er en småsparer aktie, hvor vi bare sidder med håb om noget større. Den er udmærket at være i, for den taber ikke værdi. ( konservativt sikret ) Men den er sku lidt kedelig og jeg begynder at tænke, hvad laver jeg her. 😎 Den fedter 1-3% op og ned, der er ligelangt, men pengene arbejder ikke Den ligner kepni på en prik, ingen synderlige bevægelser, og som småsparer vil vil alligevel sælge den for at tage gevinsten Noget andet der ligner denne småsparer aktie er Skandinavien Astor group, der er mere volatil og kan tjene en mønt på. Tror jeg vil lade Scana og Kepni gå og bruge kapitalen på trading i Astor der svinger i kursniveau 17,5 til 23 Pengene arbejder ikke her, men står kun stille i håbet, bare en tanke, hejsa derude 🌞
    10 timer siden
    ·
    det er bare at dumpe dig ud, forstår ikke dit problem hacksaw
  • 18. jun.
    ·
    Nu er det bekræftet, at de skal udvide og øge produktionen på Mongstad, så her kommer der snart en ny langsigtet vedligeholdelseskontrakt. At købe nu er at positionere sig. 👍
  • 18. jun.
    ·
    Bare PSW betalte de 500 mio. for, for nogle år siden og da var selskabet ikke i nærheden af hvad det er i dag, det vil sige at nu er markedsværdien så lav at du får resten af selskaberne i Scana gratis eller langt under det også. Her mener jeg seriøst det bare er at give den gas da der snart må ske noget.
    18. jun.
    ·
    Bestyrelsen må på banen og foreslå en omvendt aktiesplit af aktier, f.eks. 10 til 1. Så vil aktiekursen ikke være så interessant for småspekulanterne, som i dag styrer kursen. Og mere interessant for større investorer. Dagens kurs afspejler kun en lille del af værdien i selskabet.
  • 18. jun.
    ·
    Synes det er lidt mærkeligt, at ikke flere investerer i Scana, når man læser regnskaberne, meget god indtjening og næsten ingen gæld og ikke mindst gode langvarige vedligeholdelseskontrakter. Potentialet her er jo formidabelt og pr. i dag er selskabet prissat vanvittigt lavt.
    18. jun.
    ·
    Helt enig. Med forretningsområder med vækst.
  • 18. jun.
    ·
    Stort potentiale. Sid stille. Det vil betale sig.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet