Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Microsoft

Microsoft

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2026 Q3-regnskab
60 dage siden
0,91 USD/aktie
X-dag 20. aug.
0,95%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
29. apr.
2026 Q2-regnskab
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. dec. 2025
2026 Q1-regnskab
29. okt. 2025
2025 Q4-regnskab
30. jul. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 50 min. siden
    ·
    Sidder i et projekt lige nu, hvor vi bygger en Azure-infrastruktur op. De sidste par uger er alt stoppet, fordi Azure ikke har ledig kapacitet før langt ind i 2027 både i Norge, Sverige, Europa… Så alle, der er bekymretnfor pelgene MSFT bruger på at bygge infrastruktur, der er en grund til, at de skal gøre det. De har ikke ledig kapacitet !!! Jeg har aldrig oplevet dette i Azure. Alle, der "tror" Microsoft bygger AI, ja de har en vis eksponering mod AI, men de er primært en infrastrukturleverandør. Jeg er nul bekymret for dette selskab, og ser med mit eget daglige arbejde, at der virkelig er behov for denne capex-cyklus. Når jeg skal vente et år, før jeg får kapacitet til vores lille projekt, så kan jeg kun forestille mig. Skalaen her.
    46 min. siden
    ·
    Tak for informationen.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er ikke som om det er et cool hipsterit-firma, men vi kommer til at bruge ots produkter, og jeg kan lide copilot. Tilføjede mere.
    47 min. siden
    ·
    Microsoft er et infrastrukturselskab. Copilot er ikke pengemaskinen og vil aldrig blive det for Microsoft. Dette selskab tjener alle sine penge på at sælge kapacitet, infrastrukturkapacitet i sine cloud datacentre… Copilot er kun et sideprojekt. AI overhovedet er bare et sideprojekt. Uden selskaber som msft ville AI slet ikke ske, de behøver ikke at blive et AI-selskab, de ejer infrastrukturen AI kører på.
  • for 1 dag siden
    ·
    Ville have købt mere på 350..
    for 1 dag siden
    Ja, hvorfor gjorde du det så ikke?
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det nu, det er vendt?
    for 1 dag siden
    ·
    The Big Short profilen Michael Burry har taget en lang position i Microsoft og har købt optioner for 700 dollar, som udløber december 2028, ifølge Yahoo Finance.
  • for 1 dag siden
    ·
    Heldige alle jer, der fik købt på billigt salg! Nu ville jeg ønske, jeg havde fri kapital! Ikke lang tid før denne er tilbage på 400...
    39 min. siden · Redigeret
    ·
    Tror du, at du er gået glip af noget? Aktien er stadig under sin ugentlige 200 SMA, som den brød for første gang siden 2012/13 i år. Så aktien har ikke været et bedre teknisk køb siden 2012/13 endnu. Du taler om nogle dollars, det er kortsigtet tænkning. Om du køber til 250, 280 eller 300 i dag har zero at sige om 10 år. Absolut intet af værdi faktisk. Se på noget andet…se på værdien i selskabet og ikke aktieprisen. Og du… du har stadig et år eller noget til med svage cash flow tal, så der er ingen hast her. Der kommer mange flere muligheder. Du har ikke engang set markedssvaghed endnu for valgåret. Men at tro man går glip af noget på grund af nogle dollars her eller der er kortsigtet tænkning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q3-regnskab
60 dage siden
0,91 USD/aktie
X-dag 20. aug.
0,95%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 50 min. siden
    ·
    Sidder i et projekt lige nu, hvor vi bygger en Azure-infrastruktur op. De sidste par uger er alt stoppet, fordi Azure ikke har ledig kapacitet før langt ind i 2027 både i Norge, Sverige, Europa… Så alle, der er bekymretnfor pelgene MSFT bruger på at bygge infrastruktur, der er en grund til, at de skal gøre det. De har ikke ledig kapacitet !!! Jeg har aldrig oplevet dette i Azure. Alle, der "tror" Microsoft bygger AI, ja de har en vis eksponering mod AI, men de er primært en infrastrukturleverandør. Jeg er nul bekymret for dette selskab, og ser med mit eget daglige arbejde, at der virkelig er behov for denne capex-cyklus. Når jeg skal vente et år, før jeg får kapacitet til vores lille projekt, så kan jeg kun forestille mig. Skalaen her.
    46 min. siden
    ·
    Tak for informationen.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er ikke som om det er et cool hipsterit-firma, men vi kommer til at bruge ots produkter, og jeg kan lide copilot. Tilføjede mere.
    47 min. siden
    ·
    Microsoft er et infrastrukturselskab. Copilot er ikke pengemaskinen og vil aldrig blive det for Microsoft. Dette selskab tjener alle sine penge på at sælge kapacitet, infrastrukturkapacitet i sine cloud datacentre… Copilot er kun et sideprojekt. AI overhovedet er bare et sideprojekt. Uden selskaber som msft ville AI slet ikke ske, de behøver ikke at blive et AI-selskab, de ejer infrastrukturen AI kører på.
  • for 1 dag siden
    ·
    Ville have købt mere på 350..
    for 1 dag siden
    Ja, hvorfor gjorde du det så ikke?
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det nu, det er vendt?
    for 1 dag siden
    ·
    The Big Short profilen Michael Burry har taget en lang position i Microsoft og har købt optioner for 700 dollar, som udløber december 2028, ifølge Yahoo Finance.
  • for 1 dag siden
    ·
    Heldige alle jer, der fik købt på billigt salg! Nu ville jeg ønske, jeg havde fri kapital! Ikke lang tid før denne er tilbage på 400...
    39 min. siden · Redigeret
    ·
    Tror du, at du er gået glip af noget? Aktien er stadig under sin ugentlige 200 SMA, som den brød for første gang siden 2012/13 i år. Så aktien har ikke været et bedre teknisk køb siden 2012/13 endnu. Du taler om nogle dollars, det er kortsigtet tænkning. Om du køber til 250, 280 eller 300 i dag har zero at sige om 10 år. Absolut intet af værdi faktisk. Se på noget andet…se på værdien i selskabet og ikke aktieprisen. Og du… du har stadig et år eller noget til med svage cash flow tal, så der er ingen hast her. Der kommer mange flere muligheder. Du har ikke engang set markedssvaghed endnu for valgåret. Men at tro man går glip af noget på grund af nogle dollars her eller der er kortsigtet tænkning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
29. apr.
2026 Q2-regnskab
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. dec. 2025
2026 Q1-regnskab
29. okt. 2025
2025 Q4-regnskab
30. jul. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q3-regnskab
60 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q4-regnskab
30. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q3-regnskab
29. apr.
2026 Q2-regnskab
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. dec. 2025
2026 Q1-regnskab
29. okt. 2025
2025 Q4-regnskab
30. jul. 2025

Relaterede Produkter

0,91 USD/aktie
X-dag 20. aug.
0,95%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 50 min. siden
    ·
    Sidder i et projekt lige nu, hvor vi bygger en Azure-infrastruktur op. De sidste par uger er alt stoppet, fordi Azure ikke har ledig kapacitet før langt ind i 2027 både i Norge, Sverige, Europa… Så alle, der er bekymretnfor pelgene MSFT bruger på at bygge infrastruktur, der er en grund til, at de skal gøre det. De har ikke ledig kapacitet !!! Jeg har aldrig oplevet dette i Azure. Alle, der "tror" Microsoft bygger AI, ja de har en vis eksponering mod AI, men de er primært en infrastrukturleverandør. Jeg er nul bekymret for dette selskab, og ser med mit eget daglige arbejde, at der virkelig er behov for denne capex-cyklus. Når jeg skal vente et år, før jeg får kapacitet til vores lille projekt, så kan jeg kun forestille mig. Skalaen her.
    46 min. siden
    ·
    Tak for informationen.
  • for 1 dag siden
    ·
    Det er ikke som om det er et cool hipsterit-firma, men vi kommer til at bruge ots produkter, og jeg kan lide copilot. Tilføjede mere.
    47 min. siden
    ·
    Microsoft er et infrastrukturselskab. Copilot er ikke pengemaskinen og vil aldrig blive det for Microsoft. Dette selskab tjener alle sine penge på at sælge kapacitet, infrastrukturkapacitet i sine cloud datacentre… Copilot er kun et sideprojekt. AI overhovedet er bare et sideprojekt. Uden selskaber som msft ville AI slet ikke ske, de behøver ikke at blive et AI-selskab, de ejer infrastrukturen AI kører på.
  • for 1 dag siden
    ·
    Ville have købt mere på 350..
    for 1 dag siden
    Ja, hvorfor gjorde du det så ikke?
  • for 1 dag siden
    ·
    Er det nu, det er vendt?
    for 1 dag siden
    ·
    The Big Short profilen Michael Burry har taget en lang position i Microsoft og har købt optioner for 700 dollar, som udløber december 2028, ifølge Yahoo Finance.
  • for 1 dag siden
    ·
    Heldige alle jer, der fik købt på billigt salg! Nu ville jeg ønske, jeg havde fri kapital! Ikke lang tid før denne er tilbage på 400...
    39 min. siden · Redigeret
    ·
    Tror du, at du er gået glip af noget? Aktien er stadig under sin ugentlige 200 SMA, som den brød for første gang siden 2012/13 i år. Så aktien har ikke været et bedre teknisk køb siden 2012/13 endnu. Du taler om nogle dollars, det er kortsigtet tænkning. Om du køber til 250, 280 eller 300 i dag har zero at sige om 10 år. Absolut intet af værdi faktisk. Se på noget andet…se på værdien i selskabet og ikke aktieprisen. Og du… du har stadig et år eller noget til med svage cash flow tal, så der er ingen hast her. Der kommer mange flere muligheder. Du har ikke engang set markedssvaghed endnu for valgåret. Men at tro man går glip af noget på grund af nogle dollars her eller der er kortsigtet tænkning.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet