Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

NVIDIA

NVIDIA

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2027 Q1-regnskab
38 dage siden
0,25 USD/aktie
Seneste udbytte
0,02%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. jun.
2027 Q1-regnskab
20. maj
2026 Q4-regnskab
25. feb.
2026 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2026 Q2-regnskab
27. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan dette stadig være en fornuftig aktie? Lidt efter lidt bare et fald. Mange her sværger til dette på lang sigt, men det ser ikke rigtig sådan ud nu, selvom jeg ved, at nedture kommer, men nu ser det ud til, at der er kommet konkurrenter. Hvad synes I andre?
    6 timer siden · Redigeret
    ·
    Vel. Nvda's markedsværdi er nu 8% af S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i sig selv. De fleste store og mellemstore institutioner (fonde mv.) (dem der køber flest aktier på markedet) har regler om, at et holding hr et loft over, hvad de kan eje, hvis det er større end 6% af S&P ... Og når du så er en så stor markedsværdi-aktie, så kan mindre institutioner og små investorer ikke flytte den særlig meget. Dette bør folk vide… hvad man må håbe på er, at disse institutioner ændrer deres regler, nu hvor det er så koncentreret, som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskaber. De skal være diversificerede og følge de regler, da de som regel håndterer andres penge. Så dette er bare, at aktien er blevet lidt for stor til sit eget bedste.. Aktien hæmmes primært af regler og politikker hos the big boys,. Ingen magi i det. Men du har stadig market makerne, som kan drive aktien gennem optionsmarkedet, men lige nu er det andre aktier, der har overtaget de volumener, nvda var i et par år den aktie med mest optionsvolumen, nu er den knap nr. 4-5, hvilket siger meget, da deres cap er så meget større end de andre, der har overtaget (derfor de andre aktier skvises så). Dette er verdens største float af aktier, det kræver meget at flytte den.
  • for 1 dag siden
    Frem og tilbage med kursen 😊
    4 timer siden
    Jeg er slet ikke overrasket over de små udsving, jeg syntes at det er et spændende opkøb og jeg køber nok mere i den kommende uge 😊
  • for 1 dag siden
    ·
    Da vi allerede er vant til rødt, gør virksomhedens logo rødt også , lad os alle blive skøre sammen.
    for 1 dag siden
    ·
    Hav lidt tro.. langsigtet investering vil bære frugt.
  • for 1 dag siden
    ·
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 dag siden
    Det samme var min tanke 😊
  • for 2 dage siden
    Like opslaget, hvis I er her for the long run. Personligt vil jeg først overveje at sælge ud, når vi rammer 2030. Kan også være jeg strækker den til 2040, hvem ved.
    10 timer siden
    ·
    Næste uge jeg vil sandsynligvis sælge halvdelen af min position den er bare for stor i min portefølje lige nu men planlægger at beholde nogle aktier på lang sigt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2027 Q1-regnskab
38 dage siden
0,25 USD/aktie
Seneste udbytte
0,02%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan dette stadig være en fornuftig aktie? Lidt efter lidt bare et fald. Mange her sværger til dette på lang sigt, men det ser ikke rigtig sådan ud nu, selvom jeg ved, at nedture kommer, men nu ser det ud til, at der er kommet konkurrenter. Hvad synes I andre?
    6 timer siden · Redigeret
    ·
    Vel. Nvda's markedsværdi er nu 8% af S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i sig selv. De fleste store og mellemstore institutioner (fonde mv.) (dem der køber flest aktier på markedet) har regler om, at et holding hr et loft over, hvad de kan eje, hvis det er større end 6% af S&P ... Og når du så er en så stor markedsværdi-aktie, så kan mindre institutioner og små investorer ikke flytte den særlig meget. Dette bør folk vide… hvad man må håbe på er, at disse institutioner ændrer deres regler, nu hvor det er så koncentreret, som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskaber. De skal være diversificerede og følge de regler, da de som regel håndterer andres penge. Så dette er bare, at aktien er blevet lidt for stor til sit eget bedste.. Aktien hæmmes primært af regler og politikker hos the big boys,. Ingen magi i det. Men du har stadig market makerne, som kan drive aktien gennem optionsmarkedet, men lige nu er det andre aktier, der har overtaget de volumener, nvda var i et par år den aktie med mest optionsvolumen, nu er den knap nr. 4-5, hvilket siger meget, da deres cap er så meget større end de andre, der har overtaget (derfor de andre aktier skvises så). Dette er verdens største float af aktier, det kræver meget at flytte den.
  • for 1 dag siden
    Frem og tilbage med kursen 😊
    4 timer siden
    Jeg er slet ikke overrasket over de små udsving, jeg syntes at det er et spændende opkøb og jeg køber nok mere i den kommende uge 😊
  • for 1 dag siden
    ·
    Da vi allerede er vant til rødt, gør virksomhedens logo rødt også , lad os alle blive skøre sammen.
    for 1 dag siden
    ·
    Hav lidt tro.. langsigtet investering vil bære frugt.
  • for 1 dag siden
    ·
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 dag siden
    Det samme var min tanke 😊
  • for 2 dage siden
    Like opslaget, hvis I er her for the long run. Personligt vil jeg først overveje at sælge ud, når vi rammer 2030. Kan også være jeg strækker den til 2040, hvem ved.
    10 timer siden
    ·
    Næste uge jeg vil sandsynligvis sælge halvdelen af min position den er bare for stor i min portefølje lige nu men planlægger at beholde nogle aktier på lang sigt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. jun.
2027 Q1-regnskab
20. maj
2026 Q4-regnskab
25. feb.
2026 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2026 Q2-regnskab
27. aug. 2025

Relaterede Produkter

2027 Q1-regnskab
38 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2027 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 2026
24. jun.
2027 Q1-regnskab
20. maj
2026 Q4-regnskab
25. feb.
2026 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2026 Q2-regnskab
27. aug. 2025

Relaterede Produkter

0,25 USD/aktie
Seneste udbytte
0,02%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan dette stadig være en fornuftig aktie? Lidt efter lidt bare et fald. Mange her sværger til dette på lang sigt, men det ser ikke rigtig sådan ud nu, selvom jeg ved, at nedture kommer, men nu ser det ud til, at der er kommet konkurrenter. Hvad synes I andre?
    6 timer siden · Redigeret
    ·
    Vel. Nvda's markedsværdi er nu 8% af S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i sig selv. De fleste store og mellemstore institutioner (fonde mv.) (dem der køber flest aktier på markedet) har regler om, at et holding hr et loft over, hvad de kan eje, hvis det er større end 6% af S&P ... Og når du så er en så stor markedsværdi-aktie, så kan mindre institutioner og små investorer ikke flytte den særlig meget. Dette bør folk vide… hvad man må håbe på er, at disse institutioner ændrer deres regler, nu hvor det er så koncentreret, som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskaber. De skal være diversificerede og følge de regler, da de som regel håndterer andres penge. Så dette er bare, at aktien er blevet lidt for stor til sit eget bedste.. Aktien hæmmes primært af regler og politikker hos the big boys,. Ingen magi i det. Men du har stadig market makerne, som kan drive aktien gennem optionsmarkedet, men lige nu er det andre aktier, der har overtaget de volumener, nvda var i et par år den aktie med mest optionsvolumen, nu er den knap nr. 4-5, hvilket siger meget, da deres cap er så meget større end de andre, der har overtaget (derfor de andre aktier skvises så). Dette er verdens største float af aktier, det kræver meget at flytte den.
  • for 1 dag siden
    Frem og tilbage med kursen 😊
    4 timer siden
    Jeg er slet ikke overrasket over de små udsving, jeg syntes at det er et spændende opkøb og jeg køber nok mere i den kommende uge 😊
  • for 1 dag siden
    ·
    Da vi allerede er vant til rødt, gør virksomhedens logo rødt også , lad os alle blive skøre sammen.
    for 1 dag siden
    ·
    Hav lidt tro.. langsigtet investering vil bære frugt.
  • for 1 dag siden
    ·
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 dag siden
    Det samme var min tanke 😊
  • for 2 dage siden
    Like opslaget, hvis I er her for the long run. Personligt vil jeg først overveje at sælge ud, når vi rammer 2030. Kan også være jeg strækker den til 2040, hvem ved.
    10 timer siden
    ·
    Næste uge jeg vil sandsynligvis sælge halvdelen af min position den er bare for stor i min portefølje lige nu men planlægger at beholde nogle aktier på lang sigt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet