Q2
88 dage siden‧1 t. 3 min
1,00 USD/aktie
Seneste udbytte
1,26 %
Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
322,95VWAP
Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
VWAP
Højest
322,95Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 28. okt. 3 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 29. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 28. maj | |
| 2025 Q1 | 29. apr. | |
| 2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q4 | 28. jan. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 24. sep.·Royal Caribbean Group har sikret sig nybygningspladser i et årti med en aftale, der også omfattede en ordre på et gigantisk fartøj og underskrev en option på et andet. Det Miami-baserede selskab, den næststørste krydstogtoperatør målt på flådestørrelse og størst målt på markedsværdi, sagde, at det har indgået en aftale med Meyer Turku, der sikrer rettighederne til at bygge på det finske værft indtil 2036. Den langsigtede rammeaftale styrker forholdet mellem skibsbyggeren og Royal Caribbean. Det New York-børsnoterede operatør udnyttede også en option hos Meyer Turku til at bestille det femte fartøj i sin Icon-klasse, det største krydstogtskib i verden på 250.000 BT. Aftalen tilføjer også en option på et syvende Icon-klasseskib, oven i en eksisterende option på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet af administrerende direktør Jason Liberty, sagde, at det planlægger at bruge nogle af de nyligt reserverede Meyer Turku-pladser til at bygge den næste "banebrydende" klasse af skibe. "I takt med at vi fortsætter med at gentænke fremtiden for ferier, er vi begejstrede for at fortsætte samarbejdet med Meyer Turku for at udvide Icon Class - en unik serie af sin slags, der leverer exceptionelle ferieoplevelser - og positionere os til at indlede en ny æra af innovation, der vil forstyrre feriesektoren frem til 2036," udtalte Liberty i en erklæring. "Dette er en spændende tid for vores virksomhed, og vi er stolte af at lancere denne nye fase i vores historie med vores værdsatte partnere, Meyer Turku, den finske regering og den finske maritime klynge." Royal Caribbean genererede massiv passagerinteresse og premiumpriser med sidste års udrulning af sin Icon of the Seas (bygget 2023) med 5.610 køjer, den første i klassen. Det blev efterfulgt af søsterskibet Star of the Seas sidste måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal sejle næste år, efterfulgt af levering af et fjerde fartøj i 2027. Meyer Turku, ledet af administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle Icon-klassen skibe. Clarksons Researchs shippingdatabase viser, at de udgør hele værftets ordrebog. "Med den underskrevne rammeaftale annoncerer vi vores fælles plan for det næste årti i samarbejde med Royal Caribbean Group og andre nøglepartnere for at bygge flere Icon-klasse skibe og drive fremtiden for skibsbygning i løbet af det næste årti," sagde Lindholm i en erklæring. "Jeg er yderst stolt af den anerkendelse, som disse ordrer bringer til det dygtige personale hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertise." Rammeaftalen med Royal Caribbean har vundet bifald fra den finske premierminister Petteri Orpo. "Denne nye rammeaftale er fremragende nyheder for Finland," sagde han i en erklæring. "Det langvarige samarbejde mellem Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsat have en betydelig positiv indvirkning på Finlands økonomi, skabe arbejdspladser i hele landet og give energi til vores unikke maritime økosystem." Copyright: Tradewinds, simpelthen den bedste!
- 29. jul. · Redigeret29. jul. · RedigeretNu er jeg ikke så god til engelsk. Så sådan et regnskab kan være svært for mig. Men er der nogle der kan skrive et par linjer til faldet i dag? For umiddelbart læser jeg mig frem til det går godt for forretningen? Tak på forhånd :)29. jul.·Jeg anbefaler, at du uploader dokumenterne til ChatGPT og beder den om at opsummere.
- 5. jul.·Så var det tid til at tage de fleste af disse af. Købte dem her på covid-dippet, en af dem der bare måtte købes under panikken, så jeg investerede en del penge i den på det tidspunkt. Tilbage med en kerneposition, der er fuldstændig risikofri. Jeg sælger ikke fordi jeg er pessimistisk eller noget, det var den plan, jeg lavede, da jeg købte, og jeg følger altid det, jeg planlægger. Der vil helt sikkert blive trykt så mange penge i verden i de næste par år, at forbrugerne stadig vil tage på krydstogter. Jeg håber, at andre også købte covid-faldet. Det var en no-brainer. Aktien var tilbage på prisen fra recessionens bundpunkter i 2009, hvilket var fuldstændig latterligt og en af de bedste købsmuligheder, jeg har set, siden jeg begyndte at investere for 25 år siden. Pengene overføres nu til nogle gode virksomheder, hvor aktierne er faldet i flere år nu. Aktier som: NKE og EL har fået noget af profitten her. De har stadig et par års bull run foran sig, og det er fra de bundepunkter, at man tjener de store procenter. Takket være mig er resten af aktierne nu i banken og vil blive der for evigt.29. jul. · Redigeret·Enig, steg meget på ekstremt kort tid, måske mere opadgående fremad, men det skader aldrig at tage profit.21. okt.·Ja. Det er ikke vigtigt for mig at følge de sidste par procenter i en aktie, men at følge en plan. Vi ved, at forbrugeren er svagere nu, der skabes ikke længere nye job, og disse råolieselskaber har nydt godt af en overflod af penge efter alle de stimuli, der blev givet i 20/21. Det er ved at være slut, vi ved også, at driftsresultatet her i høj grad kommer fra lavere oliepriser, som snart kan begynde at se bund. Medvind kan hurtigt blive til modvind.
- 3. jul.·Det ville være mærkeligt, hvis Trumps skattelettelser ikke reducerer brændstofforbruget, og rejsebranchen får en del af kagen. Derudover ser det ud til, at OPEC+ har besluttet at pumpe mere olie, så stabile eller lavere oliepriser. Europa burde også komme sig over energikrisen forårsaget af Rusland. RCC har sandsynligvis gennemført det meste af sin rejse, men måske har Norwegian Cruise Line sin rejse i de kommende år? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er dog ret forgældede, så ikke for de forsigtige.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
88 dage siden‧1 t. 3 min
1,00 USD/aktie
Seneste udbytte
1,26 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 24. sep.·Royal Caribbean Group har sikret sig nybygningspladser i et årti med en aftale, der også omfattede en ordre på et gigantisk fartøj og underskrev en option på et andet. Det Miami-baserede selskab, den næststørste krydstogtoperatør målt på flådestørrelse og størst målt på markedsværdi, sagde, at det har indgået en aftale med Meyer Turku, der sikrer rettighederne til at bygge på det finske værft indtil 2036. Den langsigtede rammeaftale styrker forholdet mellem skibsbyggeren og Royal Caribbean. Det New York-børsnoterede operatør udnyttede også en option hos Meyer Turku til at bestille det femte fartøj i sin Icon-klasse, det største krydstogtskib i verden på 250.000 BT. Aftalen tilføjer også en option på et syvende Icon-klasseskib, oven i en eksisterende option på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet af administrerende direktør Jason Liberty, sagde, at det planlægger at bruge nogle af de nyligt reserverede Meyer Turku-pladser til at bygge den næste "banebrydende" klasse af skibe. "I takt med at vi fortsætter med at gentænke fremtiden for ferier, er vi begejstrede for at fortsætte samarbejdet med Meyer Turku for at udvide Icon Class - en unik serie af sin slags, der leverer exceptionelle ferieoplevelser - og positionere os til at indlede en ny æra af innovation, der vil forstyrre feriesektoren frem til 2036," udtalte Liberty i en erklæring. "Dette er en spændende tid for vores virksomhed, og vi er stolte af at lancere denne nye fase i vores historie med vores værdsatte partnere, Meyer Turku, den finske regering og den finske maritime klynge." Royal Caribbean genererede massiv passagerinteresse og premiumpriser med sidste års udrulning af sin Icon of the Seas (bygget 2023) med 5.610 køjer, den første i klassen. Det blev efterfulgt af søsterskibet Star of the Seas sidste måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal sejle næste år, efterfulgt af levering af et fjerde fartøj i 2027. Meyer Turku, ledet af administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle Icon-klassen skibe. Clarksons Researchs shippingdatabase viser, at de udgør hele værftets ordrebog. "Med den underskrevne rammeaftale annoncerer vi vores fælles plan for det næste årti i samarbejde med Royal Caribbean Group og andre nøglepartnere for at bygge flere Icon-klasse skibe og drive fremtiden for skibsbygning i løbet af det næste årti," sagde Lindholm i en erklæring. "Jeg er yderst stolt af den anerkendelse, som disse ordrer bringer til det dygtige personale hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertise." Rammeaftalen med Royal Caribbean har vundet bifald fra den finske premierminister Petteri Orpo. "Denne nye rammeaftale er fremragende nyheder for Finland," sagde han i en erklæring. "Det langvarige samarbejde mellem Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsat have en betydelig positiv indvirkning på Finlands økonomi, skabe arbejdspladser i hele landet og give energi til vores unikke maritime økosystem." Copyright: Tradewinds, simpelthen den bedste!
- 29. jul. · Redigeret29. jul. · RedigeretNu er jeg ikke så god til engelsk. Så sådan et regnskab kan være svært for mig. Men er der nogle der kan skrive et par linjer til faldet i dag? For umiddelbart læser jeg mig frem til det går godt for forretningen? Tak på forhånd :)29. jul.·Jeg anbefaler, at du uploader dokumenterne til ChatGPT og beder den om at opsummere.
- 5. jul.·Så var det tid til at tage de fleste af disse af. Købte dem her på covid-dippet, en af dem der bare måtte købes under panikken, så jeg investerede en del penge i den på det tidspunkt. Tilbage med en kerneposition, der er fuldstændig risikofri. Jeg sælger ikke fordi jeg er pessimistisk eller noget, det var den plan, jeg lavede, da jeg købte, og jeg følger altid det, jeg planlægger. Der vil helt sikkert blive trykt så mange penge i verden i de næste par år, at forbrugerne stadig vil tage på krydstogter. Jeg håber, at andre også købte covid-faldet. Det var en no-brainer. Aktien var tilbage på prisen fra recessionens bundpunkter i 2009, hvilket var fuldstændig latterligt og en af de bedste købsmuligheder, jeg har set, siden jeg begyndte at investere for 25 år siden. Pengene overføres nu til nogle gode virksomheder, hvor aktierne er faldet i flere år nu. Aktier som: NKE og EL har fået noget af profitten her. De har stadig et par års bull run foran sig, og det er fra de bundepunkter, at man tjener de store procenter. Takket være mig er resten af aktierne nu i banken og vil blive der for evigt.29. jul. · Redigeret·Enig, steg meget på ekstremt kort tid, måske mere opadgående fremad, men det skader aldrig at tage profit.21. okt.·Ja. Det er ikke vigtigt for mig at følge de sidste par procenter i en aktie, men at følge en plan. Vi ved, at forbrugeren er svagere nu, der skabes ikke længere nye job, og disse råolieselskaber har nydt godt af en overflod af penge efter alle de stimuli, der blev givet i 20/21. Det er ved at være slut, vi ved også, at driftsresultatet her i høj grad kommer fra lavere oliepriser, som snart kan begynde at se bund. Medvind kan hurtigt blive til modvind.
- 3. jul.·Det ville være mærkeligt, hvis Trumps skattelettelser ikke reducerer brændstofforbruget, og rejsebranchen får en del af kagen. Derudover ser det ud til, at OPEC+ har besluttet at pumpe mere olie, så stabile eller lavere oliepriser. Europa burde også komme sig over energikrisen forårsaget af Rusland. RCC har sandsynligvis gennemført det meste af sin rejse, men måske har Norwegian Cruise Line sin rejse i de kommende år? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er dog ret forgældede, så ikke for de forsigtige.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
322,95VWAP
Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
VWAP
Højest
322,95Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 28. okt. 3 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 29. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 28. maj | |
| 2025 Q1 | 29. apr. | |
| 2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q4 | 28. jan. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
88 dage siden‧1 t. 3 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 28. okt. 3 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 29. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 28. maj | |
| 2025 Q1 | 29. apr. | |
| 2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q4 | 28. jan. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
1,00 USD/aktie
Seneste udbytte
1,26 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 24. sep.·Royal Caribbean Group har sikret sig nybygningspladser i et årti med en aftale, der også omfattede en ordre på et gigantisk fartøj og underskrev en option på et andet. Det Miami-baserede selskab, den næststørste krydstogtoperatør målt på flådestørrelse og størst målt på markedsværdi, sagde, at det har indgået en aftale med Meyer Turku, der sikrer rettighederne til at bygge på det finske værft indtil 2036. Den langsigtede rammeaftale styrker forholdet mellem skibsbyggeren og Royal Caribbean. Det New York-børsnoterede operatør udnyttede også en option hos Meyer Turku til at bestille det femte fartøj i sin Icon-klasse, det største krydstogtskib i verden på 250.000 BT. Aftalen tilføjer også en option på et syvende Icon-klasseskib, oven i en eksisterende option på det sjette i serien. Royal Caribbean, ledet af administrerende direktør Jason Liberty, sagde, at det planlægger at bruge nogle af de nyligt reserverede Meyer Turku-pladser til at bygge den næste "banebrydende" klasse af skibe. "I takt med at vi fortsætter med at gentænke fremtiden for ferier, er vi begejstrede for at fortsætte samarbejdet med Meyer Turku for at udvide Icon Class - en unik serie af sin slags, der leverer exceptionelle ferieoplevelser - og positionere os til at indlede en ny æra af innovation, der vil forstyrre feriesektoren frem til 2036," udtalte Liberty i en erklæring. "Dette er en spændende tid for vores virksomhed, og vi er stolte af at lancere denne nye fase i vores historie med vores værdsatte partnere, Meyer Turku, den finske regering og den finske maritime klynge." Royal Caribbean genererede massiv passagerinteresse og premiumpriser med sidste års udrulning af sin Icon of the Seas (bygget 2023) med 5.610 køjer, den første i klassen. Det blev efterfulgt af søsterskibet Star of the Seas sidste måned. Icon-klassen Legend of the Seas skal sejle næste år, efterfulgt af levering af et fjerde fartøj i 2027. Meyer Turku, ledet af administrerende direktør Casimir Lindholm, har bygget alle Icon-klassen skibe. Clarksons Researchs shippingdatabase viser, at de udgør hele værftets ordrebog. "Med den underskrevne rammeaftale annoncerer vi vores fælles plan for det næste årti i samarbejde med Royal Caribbean Group og andre nøglepartnere for at bygge flere Icon-klasse skibe og drive fremtiden for skibsbygning i løbet af det næste årti," sagde Lindholm i en erklæring. "Jeg er yderst stolt af den anerkendelse, som disse ordrer bringer til det dygtige personale hos Meyer Turku og til den finske maritime industriekspertise." Rammeaftalen med Royal Caribbean har vundet bifald fra den finske premierminister Petteri Orpo. "Denne nye rammeaftale er fremragende nyheder for Finland," sagde han i en erklæring. "Det langvarige samarbejde mellem Royal Caribbean Group og Meyer Turku vil fortsat have en betydelig positiv indvirkning på Finlands økonomi, skabe arbejdspladser i hele landet og give energi til vores unikke maritime økosystem." Copyright: Tradewinds, simpelthen den bedste!
- 29. jul. · Redigeret29. jul. · RedigeretNu er jeg ikke så god til engelsk. Så sådan et regnskab kan være svært for mig. Men er der nogle der kan skrive et par linjer til faldet i dag? For umiddelbart læser jeg mig frem til det går godt for forretningen? Tak på forhånd :)29. jul.·Jeg anbefaler, at du uploader dokumenterne til ChatGPT og beder den om at opsummere.
- 5. jul.·Så var det tid til at tage de fleste af disse af. Købte dem her på covid-dippet, en af dem der bare måtte købes under panikken, så jeg investerede en del penge i den på det tidspunkt. Tilbage med en kerneposition, der er fuldstændig risikofri. Jeg sælger ikke fordi jeg er pessimistisk eller noget, det var den plan, jeg lavede, da jeg købte, og jeg følger altid det, jeg planlægger. Der vil helt sikkert blive trykt så mange penge i verden i de næste par år, at forbrugerne stadig vil tage på krydstogter. Jeg håber, at andre også købte covid-faldet. Det var en no-brainer. Aktien var tilbage på prisen fra recessionens bundpunkter i 2009, hvilket var fuldstændig latterligt og en af de bedste købsmuligheder, jeg har set, siden jeg begyndte at investere for 25 år siden. Pengene overføres nu til nogle gode virksomheder, hvor aktierne er faldet i flere år nu. Aktier som: NKE og EL har fået noget af profitten her. De har stadig et par års bull run foran sig, og det er fra de bundepunkter, at man tjener de store procenter. Takket være mig er resten af aktierne nu i banken og vil blive der for evigt.29. jul. · Redigeret·Enig, steg meget på ekstremt kort tid, måske mere opadgående fremad, men det skader aldrig at tage profit.21. okt.·Ja. Det er ikke vigtigt for mig at følge de sidste par procenter i en aktie, men at følge en plan. Vi ved, at forbrugeren er svagere nu, der skabes ikke længere nye job, og disse råolieselskaber har nydt godt af en overflod af penge efter alle de stimuli, der blev givet i 20/21. Det er ved at være slut, vi ved også, at driftsresultatet her i høj grad kommer fra lavere oliepriser, som snart kan begynde at se bund. Medvind kan hurtigt blive til modvind.
- 3. jul.·Det ville være mærkeligt, hvis Trumps skattelettelser ikke reducerer brændstofforbruget, og rejsebranchen får en del af kagen. Derudover ser det ud til, at OPEC+ har besluttet at pumpe mere olie, så stabile eller lavere oliepriser. Europa burde også komme sig over energikrisen forårsaget af Rusland. RCC har sandsynligvis gennemført det meste af sin rejse, men måske har Norwegian Cruise Line sin rejse i de kommende år? Med lavere renter (globalt), burde NCL være i god form? De er dog ret forgældede, så ikke for de forsigtige.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
322,95VWAP
Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
VWAP
Højest
322,95Lavest
314,73OmsætningAntal
181,4 984.836
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





