Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Saniona

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

28 dage siden
0,0823 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
3--
70--
22--
78--
24--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
26. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
27. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 30 min. siden
    12,87 hvis du skal af med en lille slat så 3% nede  Reelt og ikke deres svindelkurs som de viser 
  • 6 timer siden
    Jeg har ikke rigtigt fulgt Saniona et stykke tid, jeg ligger med et lille afkast på 100% og overvejer at dumpe .. er den der mexicopille helt ude af billedet, den burde jo være kommet på markedet for laaaang tid siden .. ?
    4 timer siden · Redigeret
    Kursen ligger som den skal mellem 12-15 (som har været mit vindue siden sep-okt'2025) - solgte alt, da det gik amok i Q1'2026, og købte op igen, da den kom ned hvor den hører hjemme. Vi skal se noget mere inden vi kan/vil/bør rykke ud af dette interval mere permanent. Det fulde potentiale ligger 7-10 år fremme i tid - husk Saniona er et 100% preklinisk/tidlig klinisk biotechcompany nu (hvis vi lige ser bort fra Tesofensine) - et evt markedsvindue er 2032++ for det første mulige produkt. Har nu GAK på 14,1, på min rejse2 med Saniona - den første varede ca 10 år :-) - 1/3 er købt som spekulation og 2/3 som langsigtet.. San-aktionærer går jo bananas, når der sker noget positivt. A) Teso godkendt B) Fremdrift på egne programmer C) Milestones på partnerprogrammer D) salg/udlicensiering af endnu et program. Så ser vi sikkert absurde 30-35 - og så ryger spekulationsdelen, da den så nok skal tilbage i 20-25. B)-D) er nok rimelig sikre indenfor 6-12 måneder - mens A) kan gå begge veje. A) vil vi se en overreaktion ved afvisning og ved godkendelse tænker jeg - enig i, at den ikke vejer særlig meget i potentialet - ca 2-4 kurspoint maks ved godkendelse (nok nærmere 2 end 4).
  • 22 timer siden
    ·
    Selv jeg begynder at blive træt af at vente på et vendepunkt her :(
  • 18. jun.
    Når den er blanket så lidt og stadigvæk falder 1-2-3% er det langt fra tilfældigt,nogen har en mission 
  • 17. jun.
    Er det ikke meget tilfældigt at den falder hver dag med 1-2% ? Hr Elemental 🥱🥱
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

28 dage siden
0,0823 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 30 min. siden
    12,87 hvis du skal af med en lille slat så 3% nede  Reelt og ikke deres svindelkurs som de viser 
  • 6 timer siden
    Jeg har ikke rigtigt fulgt Saniona et stykke tid, jeg ligger med et lille afkast på 100% og overvejer at dumpe .. er den der mexicopille helt ude af billedet, den burde jo være kommet på markedet for laaaang tid siden .. ?
    4 timer siden · Redigeret
    Kursen ligger som den skal mellem 12-15 (som har været mit vindue siden sep-okt'2025) - solgte alt, da det gik amok i Q1'2026, og købte op igen, da den kom ned hvor den hører hjemme. Vi skal se noget mere inden vi kan/vil/bør rykke ud af dette interval mere permanent. Det fulde potentiale ligger 7-10 år fremme i tid - husk Saniona er et 100% preklinisk/tidlig klinisk biotechcompany nu (hvis vi lige ser bort fra Tesofensine) - et evt markedsvindue er 2032++ for det første mulige produkt. Har nu GAK på 14,1, på min rejse2 med Saniona - den første varede ca 10 år :-) - 1/3 er købt som spekulation og 2/3 som langsigtet.. San-aktionærer går jo bananas, når der sker noget positivt. A) Teso godkendt B) Fremdrift på egne programmer C) Milestones på partnerprogrammer D) salg/udlicensiering af endnu et program. Så ser vi sikkert absurde 30-35 - og så ryger spekulationsdelen, da den så nok skal tilbage i 20-25. B)-D) er nok rimelig sikre indenfor 6-12 måneder - mens A) kan gå begge veje. A) vil vi se en overreaktion ved afvisning og ved godkendelse tænker jeg - enig i, at den ikke vejer særlig meget i potentialet - ca 2-4 kurspoint maks ved godkendelse (nok nærmere 2 end 4).
  • 22 timer siden
    ·
    Selv jeg begynder at blive træt af at vente på et vendepunkt her :(
  • 18. jun.
    Når den er blanket så lidt og stadigvæk falder 1-2-3% er det langt fra tilfældigt,nogen har en mission 
  • 17. jun.
    Er det ikke meget tilfældigt at den falder hver dag med 1-2% ? Hr Elemental 🥱🥱
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
3--
70--
22--
78--
24--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
26. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
27. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

28 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
26. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
27. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Relaterede Produkter

0,0823 SEK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 30 min. siden
    12,87 hvis du skal af med en lille slat så 3% nede  Reelt og ikke deres svindelkurs som de viser 
  • 6 timer siden
    Jeg har ikke rigtigt fulgt Saniona et stykke tid, jeg ligger med et lille afkast på 100% og overvejer at dumpe .. er den der mexicopille helt ude af billedet, den burde jo være kommet på markedet for laaaang tid siden .. ?
    4 timer siden · Redigeret
    Kursen ligger som den skal mellem 12-15 (som har været mit vindue siden sep-okt'2025) - solgte alt, da det gik amok i Q1'2026, og købte op igen, da den kom ned hvor den hører hjemme. Vi skal se noget mere inden vi kan/vil/bør rykke ud af dette interval mere permanent. Det fulde potentiale ligger 7-10 år fremme i tid - husk Saniona er et 100% preklinisk/tidlig klinisk biotechcompany nu (hvis vi lige ser bort fra Tesofensine) - et evt markedsvindue er 2032++ for det første mulige produkt. Har nu GAK på 14,1, på min rejse2 med Saniona - den første varede ca 10 år :-) - 1/3 er købt som spekulation og 2/3 som langsigtet.. San-aktionærer går jo bananas, når der sker noget positivt. A) Teso godkendt B) Fremdrift på egne programmer C) Milestones på partnerprogrammer D) salg/udlicensiering af endnu et program. Så ser vi sikkert absurde 30-35 - og så ryger spekulationsdelen, da den så nok skal tilbage i 20-25. B)-D) er nok rimelig sikre indenfor 6-12 måneder - mens A) kan gå begge veje. A) vil vi se en overreaktion ved afvisning og ved godkendelse tænker jeg - enig i, at den ikke vejer særlig meget i potentialet - ca 2-4 kurspoint maks ved godkendelse (nok nærmere 2 end 4).
  • 22 timer siden
    ·
    Selv jeg begynder at blive træt af at vente på et vendepunkt her :(
  • 18. jun.
    Når den er blanket så lidt og stadigvæk falder 1-2-3% er det langt fra tilfældigt,nogen har en mission 
  • 17. jun.
    Er det ikke meget tilfældigt at den falder hver dag med 1-2% ? Hr Elemental 🥱🥱
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
3--
70--
22--
78--
24--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym116.463116.46300