Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Vow

2026 Q1-regnskab
39 dage siden
0,071 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 H1-regnskab
28. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    4 måneder siden sidste kontrakt. Hvornår kommer den næste? Nogen der tør at gætte?
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ikke nødvendigvis. Husk at ledelsen sagde på q1, at der ikke var behov for penge, som situationen så ud da. De havde fundet en midlertidig løsning i forhold til midlertidigt højt arbejdskapitalbehov. Og situationen ville også normalisere sig i løbet af juli. Nu er situationen altså utrolig meget bedre givet en betydeligt højere euro/dollar kurs. At man ikke får nogen ubehagelig overraskelse i forbindelse med q2 er derfor nu helt klart. Efterhånden som flere og flere bliver klar over det, vil nok de, der har reduceret tidligere, begynde at øge igen. Og så kan presset på Short pludselig øges...
  • for 2 dage siden
    ·
    Euro og USD er på vej videre op. Er nu henholdsvis ca 5 og 8% op fra bunden. Med en omsætning på 80 mill euro og 25 mill USD (meget omtrentligt) så giver det, alt andet lige, en ekstra indtægt på ca 60-70 mill NOK om året. Lad os sige at udgifterne stiger med 30-40 mill NOK. Det giver 20-30 mill ekstra, direkte ind på bundlinjen. Lyder ikke af meget, men, tro mig, det er mere positivt end du tror. Især hvis short troede dollar og euro skulle videre ned...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Husk også at så længe euro og dollar stiger, så får du egentlig en dobbelteffekt. Min pointe er, at da udgifterne tages først, vil indtægterne, ved en stadigt stærkere euro/dollar, hele tiden stige mere end udgifterne. Bundlinjen vil altså stige mere, end hvad jeg antydede i startindlægget. Lad os tage perioden efter Q1-præsentationen (21. maj til 30. juni, de sidste 40 dage i Q2). Alt, hvad der er blevet faktureret ud i denne periode, har allerede taget højde for euro-udgifterne før den 21. maj. Det er altså kun indtægterne, der er steget i forhold til, hvad vi vidste den 21. maj. Perioden efter den 21. maj er ca. 4/9 dele af kvartalet. Læg dertil, at der altid faktureres mest i slutningen af kvartalet, kan vi antage, at mindst 60-65% af indtægterne i Q2 er blevet faktureret efter Q1-præsentationen. Med en gennemsnitlig styrkelse af euroen på 30 øre og dollaren på 40 øre siden den 21. maj, og lad os sige en fakturering på 12 mill euro og 5 mill dollar i perioden, vil indtægterne faktisk være 5-6 millioner NOK højere, end hvad CEO så for sig, da hun sagde på Q1-præsentationen, at VOW ikke behøvede at hente penge. På under et halvt kvartal. Samtidig er udgifterne altså steget med nul. Hvis euro og dollar fortsætter med at styrke sig yderligere fremover, vil vi få den samme positive dobbelteffekt i Q3. Fordi udgifterne tages før indtægterne (ved en svækkelse af euro/dollar, som i Q1, vil det være omvendt). Hvis CFO mente, at der ikke var behov for ekstra penge den 21. maj, så står det, om muligt, endnu klarere for mig (næsten uanset hvilke problemer der eventuelt er opstået for industrials-segmentet), at vi i hvert fald ikke nu behøver at hente penge.
  • for 3 dage siden
    ·
    Nogle tanker?
    for 2 dage siden
    ·
    Fortsat lav omsætning. Thé waiting game goes on…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ser ud som vi runder 2.20 og stopper vel da før 2.30?
    for 3 dage siden
    ·
    Ikke endnu, men nu tror jeg vi kommer til at få en god børsmeddelelse lige om hjørnet.
  • 23. jun.
    ·
    Ser store blokke som ligger og spærrer for opgang. Nogle idéer om motivet for dette?
    for 3 dage siden
    ·
    Tiden vil vise, men jeg tvivler stærkt. Jeg kunne ikke vente længere med at købe. Folk begynder at forstå hvilke værdier vi har en del af, og KOsvadaen virker stærkt reduceret i år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
39 dage siden
0,071 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    4 måneder siden sidste kontrakt. Hvornår kommer den næste? Nogen der tør at gætte?
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ikke nødvendigvis. Husk at ledelsen sagde på q1, at der ikke var behov for penge, som situationen så ud da. De havde fundet en midlertidig løsning i forhold til midlertidigt højt arbejdskapitalbehov. Og situationen ville også normalisere sig i løbet af juli. Nu er situationen altså utrolig meget bedre givet en betydeligt højere euro/dollar kurs. At man ikke får nogen ubehagelig overraskelse i forbindelse med q2 er derfor nu helt klart. Efterhånden som flere og flere bliver klar over det, vil nok de, der har reduceret tidligere, begynde at øge igen. Og så kan presset på Short pludselig øges...
  • for 2 dage siden
    ·
    Euro og USD er på vej videre op. Er nu henholdsvis ca 5 og 8% op fra bunden. Med en omsætning på 80 mill euro og 25 mill USD (meget omtrentligt) så giver det, alt andet lige, en ekstra indtægt på ca 60-70 mill NOK om året. Lad os sige at udgifterne stiger med 30-40 mill NOK. Det giver 20-30 mill ekstra, direkte ind på bundlinjen. Lyder ikke af meget, men, tro mig, det er mere positivt end du tror. Især hvis short troede dollar og euro skulle videre ned...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Husk også at så længe euro og dollar stiger, så får du egentlig en dobbelteffekt. Min pointe er, at da udgifterne tages først, vil indtægterne, ved en stadigt stærkere euro/dollar, hele tiden stige mere end udgifterne. Bundlinjen vil altså stige mere, end hvad jeg antydede i startindlægget. Lad os tage perioden efter Q1-præsentationen (21. maj til 30. juni, de sidste 40 dage i Q2). Alt, hvad der er blevet faktureret ud i denne periode, har allerede taget højde for euro-udgifterne før den 21. maj. Det er altså kun indtægterne, der er steget i forhold til, hvad vi vidste den 21. maj. Perioden efter den 21. maj er ca. 4/9 dele af kvartalet. Læg dertil, at der altid faktureres mest i slutningen af kvartalet, kan vi antage, at mindst 60-65% af indtægterne i Q2 er blevet faktureret efter Q1-præsentationen. Med en gennemsnitlig styrkelse af euroen på 30 øre og dollaren på 40 øre siden den 21. maj, og lad os sige en fakturering på 12 mill euro og 5 mill dollar i perioden, vil indtægterne faktisk være 5-6 millioner NOK højere, end hvad CEO så for sig, da hun sagde på Q1-præsentationen, at VOW ikke behøvede at hente penge. På under et halvt kvartal. Samtidig er udgifterne altså steget med nul. Hvis euro og dollar fortsætter med at styrke sig yderligere fremover, vil vi få den samme positive dobbelteffekt i Q3. Fordi udgifterne tages før indtægterne (ved en svækkelse af euro/dollar, som i Q1, vil det være omvendt). Hvis CFO mente, at der ikke var behov for ekstra penge den 21. maj, så står det, om muligt, endnu klarere for mig (næsten uanset hvilke problemer der eventuelt er opstået for industrials-segmentet), at vi i hvert fald ikke nu behøver at hente penge.
  • for 3 dage siden
    ·
    Nogle tanker?
    for 2 dage siden
    ·
    Fortsat lav omsætning. Thé waiting game goes on…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ser ud som vi runder 2.20 og stopper vel da før 2.30?
    for 3 dage siden
    ·
    Ikke endnu, men nu tror jeg vi kommer til at få en god børsmeddelelse lige om hjørnet.
  • 23. jun.
    ·
    Ser store blokke som ligger og spærrer for opgang. Nogle idéer om motivet for dette?
    for 3 dage siden
    ·
    Tiden vil vise, men jeg tvivler stærkt. Jeg kunne ikke vente længere med at købe. Folk begynder at forstå hvilke værdier vi har en del af, og KOsvadaen virker stærkt reduceret i år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 H1-regnskab
28. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
39 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 H2-regnskab
25. feb.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
19. nov. 2025
2025 H1-regnskab
28. aug. 2025

Relaterede Produkter

0,071 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden · Redigeret
    ·
    4 måneder siden sidste kontrakt. Hvornår kommer den næste? Nogen der tør at gætte?
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ikke nødvendigvis. Husk at ledelsen sagde på q1, at der ikke var behov for penge, som situationen så ud da. De havde fundet en midlertidig løsning i forhold til midlertidigt højt arbejdskapitalbehov. Og situationen ville også normalisere sig i løbet af juli. Nu er situationen altså utrolig meget bedre givet en betydeligt højere euro/dollar kurs. At man ikke får nogen ubehagelig overraskelse i forbindelse med q2 er derfor nu helt klart. Efterhånden som flere og flere bliver klar over det, vil nok de, der har reduceret tidligere, begynde at øge igen. Og så kan presset på Short pludselig øges...
  • for 2 dage siden
    ·
    Euro og USD er på vej videre op. Er nu henholdsvis ca 5 og 8% op fra bunden. Med en omsætning på 80 mill euro og 25 mill USD (meget omtrentligt) så giver det, alt andet lige, en ekstra indtægt på ca 60-70 mill NOK om året. Lad os sige at udgifterne stiger med 30-40 mill NOK. Det giver 20-30 mill ekstra, direkte ind på bundlinjen. Lyder ikke af meget, men, tro mig, det er mere positivt end du tror. Især hvis short troede dollar og euro skulle videre ned...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Husk også at så længe euro og dollar stiger, så får du egentlig en dobbelteffekt. Min pointe er, at da udgifterne tages først, vil indtægterne, ved en stadigt stærkere euro/dollar, hele tiden stige mere end udgifterne. Bundlinjen vil altså stige mere, end hvad jeg antydede i startindlægget. Lad os tage perioden efter Q1-præsentationen (21. maj til 30. juni, de sidste 40 dage i Q2). Alt, hvad der er blevet faktureret ud i denne periode, har allerede taget højde for euro-udgifterne før den 21. maj. Det er altså kun indtægterne, der er steget i forhold til, hvad vi vidste den 21. maj. Perioden efter den 21. maj er ca. 4/9 dele af kvartalet. Læg dertil, at der altid faktureres mest i slutningen af kvartalet, kan vi antage, at mindst 60-65% af indtægterne i Q2 er blevet faktureret efter Q1-præsentationen. Med en gennemsnitlig styrkelse af euroen på 30 øre og dollaren på 40 øre siden den 21. maj, og lad os sige en fakturering på 12 mill euro og 5 mill dollar i perioden, vil indtægterne faktisk være 5-6 millioner NOK højere, end hvad CEO så for sig, da hun sagde på Q1-præsentationen, at VOW ikke behøvede at hente penge. På under et halvt kvartal. Samtidig er udgifterne altså steget med nul. Hvis euro og dollar fortsætter med at styrke sig yderligere fremover, vil vi få den samme positive dobbelteffekt i Q3. Fordi udgifterne tages før indtægterne (ved en svækkelse af euro/dollar, som i Q1, vil det være omvendt). Hvis CFO mente, at der ikke var behov for ekstra penge den 21. maj, så står det, om muligt, endnu klarere for mig (næsten uanset hvilke problemer der eventuelt er opstået for industrials-segmentet), at vi i hvert fald ikke nu behøver at hente penge.
  • for 3 dage siden
    ·
    Nogle tanker?
    for 2 dage siden
    ·
    Fortsat lav omsætning. Thé waiting game goes on…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ser ud som vi runder 2.20 og stopper vel da før 2.30?
    for 3 dage siden
    ·
    Ikke endnu, men nu tror jeg vi kommer til at få en god børsmeddelelse lige om hjørnet.
  • 23. jun.
    ·
    Ser store blokke som ligger og spærrer for opgang. Nogle idéer om motivet for dette?
    for 3 dage siden
    ·
    Tiden vil vise, men jeg tvivler stærkt. Jeg kunne ikke vente længere med at købe. Folk begynder at forstå hvilke værdier vi har en del af, og KOsvadaen virker stærkt reduceret i år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet