Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Salmon Evolution

Salmon Evolution

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

79 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
18. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. apr.
2025 Q4-regnskab
8. jan.
2025 Q3-regnskab
6. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Det er spændende at tjekke kursen her hver morgen. Alle er spændte på, om dette er bunden eller ej.
    3 timer siden
    ·
    Spændte? Næh, det er jo stort set bare dig, der brokker dig over kurser og bunde... Jeg har købt mig en 911 997.2, som jeg skal hygge mig med til sommer.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dårlige nyheder til dem, der mener, at en optur først kommer, når den sidste tyr er død. Jeg kommer aldrig til at sælge SALME, før jeg har en ROE, der slår OSEFX i samme tidsperiode. Nu er OSEFX oppe ca. 70% de seneste fem år, så det begynder at haste lidt med at få en 2 eller 3x i SALME🤞
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er mere på folkemunde man siger sådan, nogle gange er det okay med lidt "håb" frem for en bastant mening. Ingen ved noget, ting tager tid. Hvis man skal have lavere risiko, kan man sandsynligvis købe andre aktier. Det bliver et spil om success eller ej, med hensyn til lønsomhed.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dette er 6. gang jeg går ind i SALME. Grunden er, at jeg tror på selskabet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaber udfordringer. Ekstremt høj gæld vil sandsynligvis udløse en emission (kunne være sundt med 20% flere aktier) og lidt brændstof til kapitalen. Der skal være stabil produktion i mange år fremover. Ingen grundrenteskat, ikke risiko for miljøhensyn sammenlignet med fjordbrug, og Havbrug er for optimistisk på omkostningssiden. Hvis SALME får reduceret sin gæld og sikrer stabil produktion (hvilket de har forudsætninger for at gøre) burde denne aktie være guld værd. Selv om lakseprisen ikke er helt i orden.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Flot at du også binder dig til masten, velkommen skal du være! Jeg har stået her, siden de gik på børs. Benene begynder at blive lidt stive, men her skal jeg stå, til jeg er godt i pengene. På disse niveauer mener jeg, at der allerede er så meget negativt priset ind, at jeg hellere køber mere end sælger. Alligevel er der to momenter, jeg er lidt skeptisk over for, og som jeg håber, de får kontrol over. 1) Omkostningerne. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hvad så med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ud til at ramme loftet på 3 kg-niveauet. Det er lidt synd og bekymrende, da jeg antager, at en 1 kg stigning tager kortere tid fra 3 til 4 end fra 1 til 2 kg. Får de styr på disse to ting, kommer aktien til at få ben at gå på👊
  • for 1 dag siden
    ·
    Er der virkelig håb?….
    3 timer siden
    ·
    Har tabt 300 k…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer sig 60 kroner pr. kilo, tjener Mowi ikke penge – og næsten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ja, det ser ikke så lovende ud. Jeg er også skeptisk over for, om Salme klarer at få denne præmie, de har pralet af i lang tid. Med øget omkostningsfokus i HORECA ser jeg ingen grund til, at indkøbsansvarlig skal række hånden i vejret på budgetmødet og foreslå at betale 5-7 kr i præmie per kg, fordi det er laks fra bassin på land uden for Molde.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

79 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Det er spændende at tjekke kursen her hver morgen. Alle er spændte på, om dette er bunden eller ej.
    3 timer siden
    ·
    Spændte? Næh, det er jo stort set bare dig, der brokker dig over kurser og bunde... Jeg har købt mig en 911 997.2, som jeg skal hygge mig med til sommer.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dårlige nyheder til dem, der mener, at en optur først kommer, når den sidste tyr er død. Jeg kommer aldrig til at sælge SALME, før jeg har en ROE, der slår OSEFX i samme tidsperiode. Nu er OSEFX oppe ca. 70% de seneste fem år, så det begynder at haste lidt med at få en 2 eller 3x i SALME🤞
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er mere på folkemunde man siger sådan, nogle gange er det okay med lidt "håb" frem for en bastant mening. Ingen ved noget, ting tager tid. Hvis man skal have lavere risiko, kan man sandsynligvis købe andre aktier. Det bliver et spil om success eller ej, med hensyn til lønsomhed.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dette er 6. gang jeg går ind i SALME. Grunden er, at jeg tror på selskabet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaber udfordringer. Ekstremt høj gæld vil sandsynligvis udløse en emission (kunne være sundt med 20% flere aktier) og lidt brændstof til kapitalen. Der skal være stabil produktion i mange år fremover. Ingen grundrenteskat, ikke risiko for miljøhensyn sammenlignet med fjordbrug, og Havbrug er for optimistisk på omkostningssiden. Hvis SALME får reduceret sin gæld og sikrer stabil produktion (hvilket de har forudsætninger for at gøre) burde denne aktie være guld værd. Selv om lakseprisen ikke er helt i orden.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Flot at du også binder dig til masten, velkommen skal du være! Jeg har stået her, siden de gik på børs. Benene begynder at blive lidt stive, men her skal jeg stå, til jeg er godt i pengene. På disse niveauer mener jeg, at der allerede er så meget negativt priset ind, at jeg hellere køber mere end sælger. Alligevel er der to momenter, jeg er lidt skeptisk over for, og som jeg håber, de får kontrol over. 1) Omkostningerne. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hvad så med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ud til at ramme loftet på 3 kg-niveauet. Det er lidt synd og bekymrende, da jeg antager, at en 1 kg stigning tager kortere tid fra 3 til 4 end fra 1 til 2 kg. Får de styr på disse to ting, kommer aktien til at få ben at gå på👊
  • for 1 dag siden
    ·
    Er der virkelig håb?….
    3 timer siden
    ·
    Har tabt 300 k…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer sig 60 kroner pr. kilo, tjener Mowi ikke penge – og næsten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ja, det ser ikke så lovende ud. Jeg er også skeptisk over for, om Salme klarer at få denne præmie, de har pralet af i lang tid. Med øget omkostningsfokus i HORECA ser jeg ingen grund til, at indkøbsansvarlig skal række hånden i vejret på budgetmødet og foreslå at betale 5-7 kr i præmie per kg, fordi det er laks fra bassin på land uden for Molde.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
18. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. apr.
2025 Q4-regnskab
8. jan.
2025 Q3-regnskab
6. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

79 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
18. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. apr.
2025 Q4-regnskab
8. jan.
2025 Q3-regnskab
6. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
8. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
7. apr. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 10 timer siden
    ·
    Det er spændende at tjekke kursen her hver morgen. Alle er spændte på, om dette er bunden eller ej.
    3 timer siden
    ·
    Spændte? Næh, det er jo stort set bare dig, der brokker dig over kurser og bunde... Jeg har købt mig en 911 997.2, som jeg skal hygge mig med til sommer.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dårlige nyheder til dem, der mener, at en optur først kommer, når den sidste tyr er død. Jeg kommer aldrig til at sælge SALME, før jeg har en ROE, der slår OSEFX i samme tidsperiode. Nu er OSEFX oppe ca. 70% de seneste fem år, så det begynder at haste lidt med at få en 2 eller 3x i SALME🤞
    10 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er mere på folkemunde man siger sådan, nogle gange er det okay med lidt "håb" frem for en bastant mening. Ingen ved noget, ting tager tid. Hvis man skal have lavere risiko, kan man sandsynligvis købe andre aktier. Det bliver et spil om success eller ej, med hensyn til lønsomhed.
  • for 1 dag siden
    ·
    Dette er 6. gang jeg går ind i SALME. Grunden er, at jeg tror på selskabet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaber udfordringer. Ekstremt høj gæld vil sandsynligvis udløse en emission (kunne være sundt med 20% flere aktier) og lidt brændstof til kapitalen. Der skal være stabil produktion i mange år fremover. Ingen grundrenteskat, ikke risiko for miljøhensyn sammenlignet med fjordbrug, og Havbrug er for optimistisk på omkostningssiden. Hvis SALME får reduceret sin gæld og sikrer stabil produktion (hvilket de har forudsætninger for at gøre) burde denne aktie være guld værd. Selv om lakseprisen ikke er helt i orden.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Flot at du også binder dig til masten, velkommen skal du være! Jeg har stået her, siden de gik på børs. Benene begynder at blive lidt stive, men her skal jeg stå, til jeg er godt i pengene. På disse niveauer mener jeg, at der allerede er så meget negativt priset ind, at jeg hellere køber mere end sælger. Alligevel er der to momenter, jeg er lidt skeptisk over for, og som jeg håber, de får kontrol over. 1) Omkostningerne. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hvad så med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ud til at ramme loftet på 3 kg-niveauet. Det er lidt synd og bekymrende, da jeg antager, at en 1 kg stigning tager kortere tid fra 3 til 4 end fra 1 til 2 kg. Får de styr på disse to ting, kommer aktien til at få ben at gå på👊
  • for 1 dag siden
    ·
    Er der virkelig håb?….
    3 timer siden
    ·
    Har tabt 300 k…
  • for 3 dage siden
    ·
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer sig 60 kroner pr. kilo, tjener Mowi ikke penge – og næsten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    Ja, det ser ikke så lovende ud. Jeg er også skeptisk over for, om Salme klarer at få denne præmie, de har pralet af i lang tid. Med øget omkostningsfokus i HORECA ser jeg ingen grund til, at indkøbsansvarlig skal række hånden i vejret på budgetmødet og foreslå at betale 5-7 kr i præmie per kg, fordi det er laks fra bassin på land uden for Molde.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet