Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Lokotech Group

Lokotech Group

Ingen data fundet.
2025 Q4-regnskab
92 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 min. siden · Redigeret
    ·
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal sælger Bevægelser registreret fra 18. juni til seneste opdatering. Tillykke til alle dem, de har prøvet at lokke ind for at sælge selv🤣 #godmoral
    21 min. siden
    ·
    Hvilke selskaber sælger de gennem?
  • 3 timer siden
    ·
    Yamarulu! Sælger du i dag??
  • 4 timer siden
    Blot et spørgsmål. Hvor tror folk denne ender og hvornår har i sat jer for at lomme ud :)
    1 time siden
    ·
    Sidder til det jeg tror kommer til at ende med et opkøb. Kan ikke se andre udfald givet at denne chip faktisk leverer det de forventer. Tror dog større selskaber ønsker at se at det faktisk er tilfældet før de overvejer et endeligt bud. Et godt eksempel på hvorfor større selskaber venter er jo at man ikke kan købe op alle selskaber som kommer med tal før produktet er færdigt, ref f.eks. Opticom for dem som husker den.
  • 7 timer siden
    ·
    Er der 1 ting man bør gøre nu, så er det at holde fast i aktierne. Her kommer der masser af store værditrigger fremadrettet 💪💪💰
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg hepper på Loko og er investeret og har været det ret længe, men selv jeg bliver ret træt af, at du spammer med pjat her, når jeg er ude efter at se, om nogen har noget information at bidrage med. Kan du ikke holde dig til informative indlæg og holde op med at hype op uden nogen ny information HVER DAG? Tak. - Hilsen de aller fleste her på forummet
  • 18 timer siden
    ·
    Dagens eftermiddagshandel gør mig bare mere overbevist om, at det vil gå hurtigt her på gode nyheder. Salgsiveren aftager, og det tyder for mig på, at flere har indtaget pladserne og er klar til rejsen videre. 🛶 Det giver selvfølgelig ingen garanti for godt nyt, men øger forventningerne til en opgang, mens man venter på nyheder, hvilket igen gør det interessant at øge eksponeringen her 🤞
    4 timer siden
    ·
    bare et spørgsmål om tid før det tager af nu rosendal:-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q4-regnskab
92 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 min. siden · Redigeret
    ·
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal sælger Bevægelser registreret fra 18. juni til seneste opdatering. Tillykke til alle dem, de har prøvet at lokke ind for at sælge selv🤣 #godmoral
    21 min. siden
    ·
    Hvilke selskaber sælger de gennem?
  • 3 timer siden
    ·
    Yamarulu! Sælger du i dag??
  • 4 timer siden
    Blot et spørgsmål. Hvor tror folk denne ender og hvornår har i sat jer for at lomme ud :)
    1 time siden
    ·
    Sidder til det jeg tror kommer til at ende med et opkøb. Kan ikke se andre udfald givet at denne chip faktisk leverer det de forventer. Tror dog større selskaber ønsker at se at det faktisk er tilfældet før de overvejer et endeligt bud. Et godt eksempel på hvorfor større selskaber venter er jo at man ikke kan købe op alle selskaber som kommer med tal før produktet er færdigt, ref f.eks. Opticom for dem som husker den.
  • 7 timer siden
    ·
    Er der 1 ting man bør gøre nu, så er det at holde fast i aktierne. Her kommer der masser af store værditrigger fremadrettet 💪💪💰
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg hepper på Loko og er investeret og har været det ret længe, men selv jeg bliver ret træt af, at du spammer med pjat her, når jeg er ude efter at se, om nogen har noget information at bidrage med. Kan du ikke holde dig til informative indlæg og holde op med at hype op uden nogen ny information HVER DAG? Tak. - Hilsen de aller fleste her på forummet
  • 18 timer siden
    ·
    Dagens eftermiddagshandel gør mig bare mere overbevist om, at det vil gå hurtigt her på gode nyheder. Salgsiveren aftager, og det tyder for mig på, at flere har indtaget pladserne og er klar til rejsen videre. 🛶 Det giver selvfølgelig ingen garanti for godt nyt, men øger forventningerne til en opgang, mens man venter på nyheder, hvilket igen gør det interessant at øge eksponeringen her 🤞
    4 timer siden
    ·
    bare et spørgsmål om tid før det tager af nu rosendal:-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Relaterede Produkter

2025 Q4-regnskab
92 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 9 min. siden · Redigeret
    ·
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal sælger Bevægelser registreret fra 18. juni til seneste opdatering. Tillykke til alle dem, de har prøvet at lokke ind for at sælge selv🤣 #godmoral
    21 min. siden
    ·
    Hvilke selskaber sælger de gennem?
  • 3 timer siden
    ·
    Yamarulu! Sælger du i dag??
  • 4 timer siden
    Blot et spørgsmål. Hvor tror folk denne ender og hvornår har i sat jer for at lomme ud :)
    1 time siden
    ·
    Sidder til det jeg tror kommer til at ende med et opkøb. Kan ikke se andre udfald givet at denne chip faktisk leverer det de forventer. Tror dog større selskaber ønsker at se at det faktisk er tilfældet før de overvejer et endeligt bud. Et godt eksempel på hvorfor større selskaber venter er jo at man ikke kan købe op alle selskaber som kommer med tal før produktet er færdigt, ref f.eks. Opticom for dem som husker den.
  • 7 timer siden
    ·
    Er der 1 ting man bør gøre nu, så er det at holde fast i aktierne. Her kommer der masser af store værditrigger fremadrettet 💪💪💰
    4 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg hepper på Loko og er investeret og har været det ret længe, men selv jeg bliver ret træt af, at du spammer med pjat her, når jeg er ude efter at se, om nogen har noget information at bidrage med. Kan du ikke holde dig til informative indlæg og holde op med at hype op uden nogen ny information HVER DAG? Tak. - Hilsen de aller fleste her på forummet
  • 18 timer siden
    ·
    Dagens eftermiddagshandel gør mig bare mere overbevist om, at det vil gå hurtigt her på gode nyheder. Salgsiveren aftager, og det tyder for mig på, at flere har indtaget pladserne og er klar til rejsen videre. 🛶 Det giver selvfølgelig ingen garanti for godt nyt, men øger forventningerne til en opgang, mens man venter på nyheder, hvilket igen gør det interessant at øge eksponeringen her 🤞
    4 timer siden
    ·
    bare et spørgsmål om tid før det tager af nu rosendal:-)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet