Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Lokotech Group

Lokotech Group

Ingen data fundet.
2025 Q4-regnskab
91 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden · Redigeret
    ·
    Tænkte at skrive lidt om den seneste børsmeddelelse. LOI'en er meget konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én canadisk partner, at de skal købe en ikke-kontrollerende ejerandel i Arctic AI, og at JV'et skal have base i Norge. Det er mere detaljeret end mange LOI'er. * Partnerne skal bidrage med kompetence og kommercialisering, ikke kun kapital. Det tyder på, at parterne har brugt tid på at definere rollerne. * Tidspunktet passer godt med, at Lokotech for nylig fuldførte tape-out af ASIC'en. Da er det naturligt at hente kommercielle partnere ind, før produktet skal ud på markedet. Hvad jeg synes markedet undervurderer, er, at et vellykket JV kan give en ekstern værdiansættelse af Arctic AI. Hvis amerikanske og canadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det blive et vigtigt signal om værdien af AI-delen af Lokotech. Hvad er da i så fald værdien på majoritetsposten😉 Ud fra at LOI virker konkretiseret, tror jeg virkelig på denne aftale, som kan få mange til at tabe kæben. Ingen anbefaling, men tanker om den seneste børsmeddelelse.
    5 min. siden
    ·
    Det var godt at høre:-)
  • 8 timer siden
    ·
    Bullflag på vej i 1 mdr. chartet?! MACD vender snart over i positivt terræn med en lille kursstigning.
  • 19 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg er 100 % sikker på, at en tape out-meddelelse kommer inden meget kort tid. Plus plus andre meddelelser. af stor værdi. !
    15 timer siden
    ·
    Skulle ikke engang være muligt, snak om en joke 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Går nedad, ikke godt nej.
    19 timer siden
    ·
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Håber det var smart at købe her nu.
    20 timer siden
    ·
    nu er aktien næsten gratis, så snart algoen er færdig går vi til 0,85 selv uden nyheder ser det ud som...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q4-regnskab
91 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden · Redigeret
    ·
    Tænkte at skrive lidt om den seneste børsmeddelelse. LOI'en er meget konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én canadisk partner, at de skal købe en ikke-kontrollerende ejerandel i Arctic AI, og at JV'et skal have base i Norge. Det er mere detaljeret end mange LOI'er. * Partnerne skal bidrage med kompetence og kommercialisering, ikke kun kapital. Det tyder på, at parterne har brugt tid på at definere rollerne. * Tidspunktet passer godt med, at Lokotech for nylig fuldførte tape-out af ASIC'en. Da er det naturligt at hente kommercielle partnere ind, før produktet skal ud på markedet. Hvad jeg synes markedet undervurderer, er, at et vellykket JV kan give en ekstern værdiansættelse af Arctic AI. Hvis amerikanske og canadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det blive et vigtigt signal om værdien af AI-delen af Lokotech. Hvad er da i så fald værdien på majoritetsposten😉 Ud fra at LOI virker konkretiseret, tror jeg virkelig på denne aftale, som kan få mange til at tabe kæben. Ingen anbefaling, men tanker om den seneste børsmeddelelse.
    5 min. siden
    ·
    Det var godt at høre:-)
  • 8 timer siden
    ·
    Bullflag på vej i 1 mdr. chartet?! MACD vender snart over i positivt terræn med en lille kursstigning.
  • 19 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg er 100 % sikker på, at en tape out-meddelelse kommer inden meget kort tid. Plus plus andre meddelelser. af stor værdi. !
    15 timer siden
    ·
    Skulle ikke engang være muligt, snak om en joke 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Går nedad, ikke godt nej.
    19 timer siden
    ·
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Håber det var smart at købe her nu.
    20 timer siden
    ·
    nu er aktien næsten gratis, så snart algoen er færdig går vi til 0,85 selv uden nyheder ser det ud som...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Relaterede Produkter

2025 Q4-regnskab
91 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q4-regnskab
26. mar.
2025 H2-regnskab
26. mar.
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 H1-regnskab
29. aug. 2025
2024 H2-regnskab
31. mar. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 timer siden · Redigeret
    ·
    Tænkte at skrive lidt om den seneste børsmeddelelse. LOI'en er meget konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én canadisk partner, at de skal købe en ikke-kontrollerende ejerandel i Arctic AI, og at JV'et skal have base i Norge. Det er mere detaljeret end mange LOI'er. * Partnerne skal bidrage med kompetence og kommercialisering, ikke kun kapital. Det tyder på, at parterne har brugt tid på at definere rollerne. * Tidspunktet passer godt med, at Lokotech for nylig fuldførte tape-out af ASIC'en. Da er det naturligt at hente kommercielle partnere ind, før produktet skal ud på markedet. Hvad jeg synes markedet undervurderer, er, at et vellykket JV kan give en ekstern værdiansættelse af Arctic AI. Hvis amerikanske og canadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det blive et vigtigt signal om værdien af AI-delen af Lokotech. Hvad er da i så fald værdien på majoritetsposten😉 Ud fra at LOI virker konkretiseret, tror jeg virkelig på denne aftale, som kan få mange til at tabe kæben. Ingen anbefaling, men tanker om den seneste børsmeddelelse.
    5 min. siden
    ·
    Det var godt at høre:-)
  • 8 timer siden
    ·
    Bullflag på vej i 1 mdr. chartet?! MACD vender snart over i positivt terræn med en lille kursstigning.
  • 19 timer siden · Redigeret
    ·
    Jeg er 100 % sikker på, at en tape out-meddelelse kommer inden meget kort tid. Plus plus andre meddelelser. af stor værdi. !
    15 timer siden
    ·
    Skulle ikke engang være muligt, snak om en joke 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Går nedad, ikke godt nej.
    19 timer siden
    ·
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
  • 20 timer siden
    ·
    Håber det var smart at købe her nu.
    20 timer siden
    ·
    nu er aktien næsten gratis, så snart algoen er færdig går vi til 0,85 selv uden nyheder ser det ud som...
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet