Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Germany
Xetra
08.26.50
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
4 stars
Bæredygtighed

6

iShares Core S&P 500 ETF USD Acc

703,98EUR
703,98EUR
Køb701,96
Sælg702,32
Spread %0,05%
Omsætning (EUR)0,00
Årlige omkostninger0,07%
ETFGermanyXetra
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
4 stars
Bæredygtighed

6

08.26.50

iShares Core S&P 500 ETF USD Acc

703,98EUR
703,98EUR
Køb701,96
Sælg702,32
Spread %0,05%
Omsætning (EUR)0,00
Årlige omkostninger0,07%

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - USA Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
Fondens investeringsmål er at levere samme totale nettoafkast som benchmark (det amerikanske S&P 500 indeks) fratrukket fondens omkostninger og gebyrer. For at opnå dette mål, er fondens investeringspolitik at investere i en portefølje af aktier, der så vidt muligt og praktisk består af komponenterne i S&P 500 indekset, som er denne fonds benchmark.

Eksponering

Opdateret 22.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 21 timer siden
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    15 timer siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    for 2 dage siden
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
  • 8. jun.
    ·
    Hej! Jeg tilføjede denne fond til min månedlige opsparing til at blive trukket den 5. Jeg har dog ikke set det trukket/købt. Sker det ikke automatisk, når der er dækning?
    10. jun.
    Er din ASK fyldt op? Ellers passer denne ETF bedre på din ASK end dit almindelige depot, grundet denne uanset hvad lagerbeskattes. Hvorimod danske investeringsforeninger realiseringsbeskattes - og derved bedre passer på et almindelig depot.
  • 7. jun.
    Nu SpaceX kommer på markedet, er vi så lidt fuckt i den her ETF? Da den er tvunget til at købe en stor andel, og noget siger mig SpaceX er meget overpice?
    10. jun.
    Det har du ret i
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - USA Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
Fondens investeringsmål er at levere samme totale nettoafkast som benchmark (det amerikanske S&P 500 indeks) fratrukket fondens omkostninger og gebyrer. For at opnå dette mål, er fondens investeringspolitik at investere i en portefølje af aktier, der så vidt muligt og praktisk består af komponenterne i S&P 500 indekset, som er denne fonds benchmark.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 22.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 21 timer siden
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    15 timer siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    for 2 dage siden
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
  • 8. jun.
    ·
    Hej! Jeg tilføjede denne fond til min månedlige opsparing til at blive trukket den 5. Jeg har dog ikke set det trukket/købt. Sker det ikke automatisk, når der er dækning?
    10. jun.
    Er din ASK fyldt op? Ellers passer denne ETF bedre på din ASK end dit almindelige depot, grundet denne uanset hvad lagerbeskattes. Hvorimod danske investeringsforeninger realiseringsbeskattes - og derved bedre passer på et almindelig depot.
  • 7. jun.
    Nu SpaceX kommer på markedet, er vi så lidt fuckt i den her ETF? Da den er tvunget til at købe en stor andel, og noget siger mig SpaceX er meget overpice?
    10. jun.
    Det har du ret i
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - USA Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
Fondens investeringsmål er at levere samme totale nettoafkast som benchmark (det amerikanske S&P 500 indeks) fratrukket fondens omkostninger og gebyrer. For at opnå dette mål, er fondens investeringspolitik at investere i en portefølje af aktier, der så vidt muligt og praktisk består af komponenterne i S&P 500 indekset, som er denne fonds benchmark.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 21 timer siden
    ·
    Hvordan er volumen på denne ETF?
    15 timer siden
    ·
    Du kan tjekke det fra ordrebogen :)
  • 20. jun.
    Nogen der spår vi kommer under 700 usd de kommer måneder eller den her vil gå 🚀?
    for 2 dage siden
    ·
    Umuligt at sige. At investere stabilt gennem årene er en solid mulighed. Prisens trend er sandsynligvis opadgående, men man ved aldrig, og prisen kan helt sikkert falde betydeligt i nogen tid.
  • 11. jun.
    Hvordan ser det ud med amerikanske aktier vil det kun gå nedad nu med alt det krig og Iran osv. er det tid at sælge eller hvad gør folket ?
    16. jun.
    ·
    Holder!
  • 8. jun.
    ·
    Hej! Jeg tilføjede denne fond til min månedlige opsparing til at blive trukket den 5. Jeg har dog ikke set det trukket/købt. Sker det ikke automatisk, når der er dækning?
    10. jun.
    Er din ASK fyldt op? Ellers passer denne ETF bedre på din ASK end dit almindelige depot, grundet denne uanset hvad lagerbeskattes. Hvorimod danske investeringsforeninger realiseringsbeskattes - og derved bedre passer på et almindelig depot.
  • 7. jun.
    Nu SpaceX kommer på markedet, er vi så lidt fuckt i den her ETF? Da den er tvunget til at købe en stor andel, og noget siger mig SpaceX er meget overpice?
    10. jun.
    Det har du ret i
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 22.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%