Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Germany
Xetra
21.10.48
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
Bæredygtighed

6

Amundi Prime All Country World UCITS ETF Acc

12,610EUR
12,610EUR
Køb12,570
Sælg12,600
Spread %0,21%
Omsætning (EUR)10.335.842
Årlige omkostninger0,07%
ETFGermanyXetra
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
Bæredygtighed

6

21.10.48

Amundi Prime All Country World UCITS ETF Acc

12,610EUR
12,610EUR
Køb12,570
Sælg12,600
Spread %0,21%
Omsætning (EUR)10.335.842
Årlige omkostninger0,07%

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The fund seeks to track the performance of the Index.

Eksponering

Opdateret 23.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden
    Med WEBN køber man blindt ind i fortidens vindere.
    6 timer siden
    Det har du helt ret i, at det er de selvskaber som har klaret sig bedst i "fortiden" At bruge ordet blindt lyder mere som om at alle som har investeret i WEBN er dumme !! Go' Weekend :(
  • 19. jun.
    Hej alle Er mid- og small cap selskaber inkluderet i ETF’en?
    20. jun. · Redigeret
    Personligt har jeg suppleret med IUSN, da den indeholder small cap fra hele verden. Jeg har ikke suppleret med mid cap, da der allerede er mid cap i WEBN
  • 18. jun.
    ·
    Jeg venter på at placere egenkapital, som jeg tænker at fordele med hovedvægt på (WEBN), plus nogle få udvalgte diversificerede tema-ETF'er. Jeg vælger WEBN som sparegris, og sætter resultatet af "trimming" af de andre ind på WEBN undervejs. Det samme arrangement har jeg for min pensionskapital - men der bruger jeg Vanguard (VWCE) som spaaregris. - Så hvorfor Amundi WEBN videre? * WEBN har meget lavere forvaltningsomkostninger end VWCE, og det betyder noget over tid hvis man investerer et højere beløb. 0,07% mod 0,19% - Risiko og diversificering? *Begge bevæger sig næsten helt ens! Men Amundi har faktisk lidt højere USA tech/AI eksponering end VWCE. Til gengæld har WEBN lidt højere Energing Markets diversificering end VWCE. Amundi WEBN ejer ca. 600 - 900 flere EM-selskaber end Vangurad VWCE. - Men bliver WEBN lige solid og sikker som VWCE? * WEBN blev lanceret sommeren 2024. På lidt over to år er AUM vokset til omtrent €1,8–2,1 milliarder, afhængig af datakilde og dato. For en global ETF er det et ganske imponerende tempo.
    22. jun.
    ·
    I Sverige er der mange, der bruger Investor som "bank", i stedet for at have pengene på en transaktionskonto.
  • 17. jun.
    Hvad tænker i andre, hvis regeringen ændre Beskatningen på en Ask - så den ikke længere er lagerbeskattet. Vil i så fortsætte med Webn? 
    18. jun.
    Jamen hvad vil forskellen så være må jeg spørge?
  • 15. jun.
    Jeg fyldte min aktiesparekonto ud i dag - købte for 174000kr - ses om 30 år ☀️😘
    17. jun.
    Smid selv 150k i den for lidt over et år siden. Har aldrig fortrudt. Pøj pøj 🫡
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The fund seeks to track the performance of the Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 23.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden
    Med WEBN køber man blindt ind i fortidens vindere.
    6 timer siden
    Det har du helt ret i, at det er de selvskaber som har klaret sig bedst i "fortiden" At bruge ordet blindt lyder mere som om at alle som har investeret i WEBN er dumme !! Go' Weekend :(
  • 19. jun.
    Hej alle Er mid- og small cap selskaber inkluderet i ETF’en?
    20. jun. · Redigeret
    Personligt har jeg suppleret med IUSN, da den indeholder small cap fra hele verden. Jeg har ikke suppleret med mid cap, da der allerede er mid cap i WEBN
  • 18. jun.
    ·
    Jeg venter på at placere egenkapital, som jeg tænker at fordele med hovedvægt på (WEBN), plus nogle få udvalgte diversificerede tema-ETF'er. Jeg vælger WEBN som sparegris, og sætter resultatet af "trimming" af de andre ind på WEBN undervejs. Det samme arrangement har jeg for min pensionskapital - men der bruger jeg Vanguard (VWCE) som spaaregris. - Så hvorfor Amundi WEBN videre? * WEBN har meget lavere forvaltningsomkostninger end VWCE, og det betyder noget over tid hvis man investerer et højere beløb. 0,07% mod 0,19% - Risiko og diversificering? *Begge bevæger sig næsten helt ens! Men Amundi har faktisk lidt højere USA tech/AI eksponering end VWCE. Til gengæld har WEBN lidt højere Energing Markets diversificering end VWCE. Amundi WEBN ejer ca. 600 - 900 flere EM-selskaber end Vangurad VWCE. - Men bliver WEBN lige solid og sikker som VWCE? * WEBN blev lanceret sommeren 2024. På lidt over to år er AUM vokset til omtrent €1,8–2,1 milliarder, afhængig af datakilde og dato. For en global ETF er det et ganske imponerende tempo.
    22. jun.
    ·
    I Sverige er der mange, der bruger Investor som "bank", i stedet for at have pengene på en transaktionskonto.
  • 17. jun.
    Hvad tænker i andre, hvis regeringen ændre Beskatningen på en Ask - så den ikke længere er lagerbeskattet. Vil i så fortsætte med Webn? 
    18. jun.
    Jamen hvad vil forskellen så være må jeg spørge?
  • 15. jun.
    Jeg fyldte min aktiesparekonto ud i dag - købte for 174000kr - ses om 30 år ☀️😘
    17. jun.
    Smid selv 150k i den for lidt over et år siden. Har aldrig fortrudt. Pøj pøj 🫡
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,07%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The fund seeks to track the performance of the Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 2 dage siden
    Med WEBN køber man blindt ind i fortidens vindere.
    6 timer siden
    Det har du helt ret i, at det er de selvskaber som har klaret sig bedst i "fortiden" At bruge ordet blindt lyder mere som om at alle som har investeret i WEBN er dumme !! Go' Weekend :(
  • 19. jun.
    Hej alle Er mid- og small cap selskaber inkluderet i ETF’en?
    20. jun. · Redigeret
    Personligt har jeg suppleret med IUSN, da den indeholder small cap fra hele verden. Jeg har ikke suppleret med mid cap, da der allerede er mid cap i WEBN
  • 18. jun.
    ·
    Jeg venter på at placere egenkapital, som jeg tænker at fordele med hovedvægt på (WEBN), plus nogle få udvalgte diversificerede tema-ETF'er. Jeg vælger WEBN som sparegris, og sætter resultatet af "trimming" af de andre ind på WEBN undervejs. Det samme arrangement har jeg for min pensionskapital - men der bruger jeg Vanguard (VWCE) som spaaregris. - Så hvorfor Amundi WEBN videre? * WEBN har meget lavere forvaltningsomkostninger end VWCE, og det betyder noget over tid hvis man investerer et højere beløb. 0,07% mod 0,19% - Risiko og diversificering? *Begge bevæger sig næsten helt ens! Men Amundi har faktisk lidt højere USA tech/AI eksponering end VWCE. Til gengæld har WEBN lidt højere Energing Markets diversificering end VWCE. Amundi WEBN ejer ca. 600 - 900 flere EM-selskaber end Vangurad VWCE. - Men bliver WEBN lige solid og sikker som VWCE? * WEBN blev lanceret sommeren 2024. På lidt over to år er AUM vokset til omtrent €1,8–2,1 milliarder, afhængig af datakilde og dato. For en global ETF er det et ganske imponerende tempo.
    22. jun.
    ·
    I Sverige er der mange, der bruger Investor som "bank", i stedet for at have pengene på en transaktionskonto.
  • 17. jun.
    Hvad tænker i andre, hvis regeringen ændre Beskatningen på en Ask - så den ikke længere er lagerbeskattet. Vil i så fortsætte med Webn? 
    18. jun.
    Jamen hvad vil forskellen så være må jeg spørge?
  • 15. jun.
    Jeg fyldte min aktiesparekonto ud i dag - købte for 174000kr - ses om 30 år ☀️😘
    17. jun.
    Smid selv 150k i den for lidt over et år siden. Har aldrig fortrudt. Pøj pøj 🫡
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 23.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%