2025 Q3-regnskab
53 dage siden31 min
0,83 SEK/aktie
Seneste udbytte
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antal
Køb
11.809
Sælg
Antal
11.928
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Højest
113,8VWAP
Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
VWAP
Højest
113,8Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 15. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 24. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 6. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 3 dage sidenDet går godt for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko stormer frem: ”Ekstrem digital modenhed” En million flere pakker. Eksporten til Norge fortsætter med at stige kraftigt for svenske e-handlere. Nye tal fra logistikvirksomheden Helthjem viser en volumenstigning på 18 procent hidtil i år, hvor aktører som Nelly og Lyko driver udviklingen. Den norske logistikaktør Helthjem, som årligt leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant stigning i indgående volumener fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november sidste år er det svenske marked hos transportøren vokset med 18 procent. Ifølge Helthjem svarer stigningen til næsten en million flere pakker end året før. Det er især kategorierne mode og skønhed, der står for væksten. På få år har flere svenske netbutikker fået lige så mange norske kunder, som de bruger år på at opbygge på hjemmemarkedet, siger Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden hos Helthjem. Tresifret vækst for Nelly To aktører, der specifikt fremhæves i statistikken, er Lyko og Nelly. I november måned øgede Lyko sin volumen med 30 procent sammenlignet med samme periode sidste år, hvilket betød en fordobling af deres normale volumen. For Nelly var stigningen i november 150 procent. Set over hele året har modeaktøren en samlet vækst på 40 procent i leverancer via Helthjem. Norge er "den store mulighed", fordi man får en kundegruppe med høj købekraft, høje gennemsnitsordrer og ekstrem digital modenhed. Med den rigtige pris, det rigtige budskab og den rigtige fragtløsning kan en svensk netbutik skabe enorm vækst på meget kort tid, siger Sebastian Wagner Larsen. Han mener, at barrieren for at sælge til Norge, som tidligere er blevet opfattet som kompliceret, i princippet er væk. ANNONCE: Returer er ikke kun en omkostning, de er din e-handels vækstmotor Influencere driver Black Week-volumener I alt under Black Week håndterede Helthjem over en million pakker, med et gennemsnit på 100.000 pakker dagligt. Cyber Monday blev noteret som den enkelt største dag. En tydelig trend i dataene er fremkomsten af såkaldt "creator commerce". Volumen fra netbutikker drevet af influencere steg med 190 procent sammenlignet med året før. Denne type handel, ofte drevet via platforme som Snapchat og TikTok, skaber høje, men uforudsigelige volumenstoppe. Daniel Kongstvedt, e-handelschef hos Helthjem, kommenterer udviklingen i en pressemeddelelse: Når en kampagne rammer rigtigt, flyttes store volumener på bare få minutter. Influencere, der driver egne butikker, har skabt en helt ny dynamik og står for flere af de største individuelle toppe, vi har målt i løbet af efteråret. Vækst uden for storbyerne Geografisk set er det de nordligste dele af Norge – Finnmark, Troms og Nordland – der står for den største procentvise stigning sammenlignet med sidste år, selvom storbyregionerne stadig bestiller
- ·for 3 dage sidenHvordan kan det være, at aktien stiger 5% i dag?·for 3 dage siden · RedigeretSpørgsmålet er forkert stillet. Snarere, hvorfor har aktien været så nedtrykt efter den fine Q3 rapport? Antagelig var det gevinsthjemtagning, og det var kun et spørgsmål om tid, før det rettede sig.·for 3 dage sidenEkstremt god fortsat trend. Høj volumen på opgangsdage og lav volumen på nedgangsdage.
- ·26. nov.Hvorfor er der ingen analytikere, der har vurderet Nelly? Ud fra Nellys regnskab og vækst vil jeg sige, at dette er en god vinder, med potentiale til at nå høje tal, og heller ingen gæld. Undervurderet i mine øjne.·for 3 dage sidenFor fanden, jeg solgte ud på 99 og købte Otello i stedet... 105 er nice for jer, der stadig sidder på den👍
- ·24. nov.Q4 bliver nok godt med tanke på en stærkere svensk forbruger og øget nethandel, de kan måske ikke øge marginalerne lige så meget som de har gjort det seneste år, men det er nu omsætningen kommer, Pigerne er vilde med Nelly lige nu·25. nov.Har du hørt noget om, hvorfor Nelly klarer sig godt i den målgruppe lige nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
53 dage siden31 min
0,83 SEK/aktie
Seneste udbytte
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 3 dage sidenDet går godt for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko stormer frem: ”Ekstrem digital modenhed” En million flere pakker. Eksporten til Norge fortsætter med at stige kraftigt for svenske e-handlere. Nye tal fra logistikvirksomheden Helthjem viser en volumenstigning på 18 procent hidtil i år, hvor aktører som Nelly og Lyko driver udviklingen. Den norske logistikaktør Helthjem, som årligt leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant stigning i indgående volumener fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november sidste år er det svenske marked hos transportøren vokset med 18 procent. Ifølge Helthjem svarer stigningen til næsten en million flere pakker end året før. Det er især kategorierne mode og skønhed, der står for væksten. På få år har flere svenske netbutikker fået lige så mange norske kunder, som de bruger år på at opbygge på hjemmemarkedet, siger Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden hos Helthjem. Tresifret vækst for Nelly To aktører, der specifikt fremhæves i statistikken, er Lyko og Nelly. I november måned øgede Lyko sin volumen med 30 procent sammenlignet med samme periode sidste år, hvilket betød en fordobling af deres normale volumen. For Nelly var stigningen i november 150 procent. Set over hele året har modeaktøren en samlet vækst på 40 procent i leverancer via Helthjem. Norge er "den store mulighed", fordi man får en kundegruppe med høj købekraft, høje gennemsnitsordrer og ekstrem digital modenhed. Med den rigtige pris, det rigtige budskab og den rigtige fragtløsning kan en svensk netbutik skabe enorm vækst på meget kort tid, siger Sebastian Wagner Larsen. Han mener, at barrieren for at sælge til Norge, som tidligere er blevet opfattet som kompliceret, i princippet er væk. ANNONCE: Returer er ikke kun en omkostning, de er din e-handels vækstmotor Influencere driver Black Week-volumener I alt under Black Week håndterede Helthjem over en million pakker, med et gennemsnit på 100.000 pakker dagligt. Cyber Monday blev noteret som den enkelt største dag. En tydelig trend i dataene er fremkomsten af såkaldt "creator commerce". Volumen fra netbutikker drevet af influencere steg med 190 procent sammenlignet med året før. Denne type handel, ofte drevet via platforme som Snapchat og TikTok, skaber høje, men uforudsigelige volumenstoppe. Daniel Kongstvedt, e-handelschef hos Helthjem, kommenterer udviklingen i en pressemeddelelse: Når en kampagne rammer rigtigt, flyttes store volumener på bare få minutter. Influencere, der driver egne butikker, har skabt en helt ny dynamik og står for flere af de største individuelle toppe, vi har målt i løbet af efteråret. Vækst uden for storbyerne Geografisk set er det de nordligste dele af Norge – Finnmark, Troms og Nordland – der står for den største procentvise stigning sammenlignet med sidste år, selvom storbyregionerne stadig bestiller
- ·for 3 dage sidenHvordan kan det være, at aktien stiger 5% i dag?·for 3 dage siden · RedigeretSpørgsmålet er forkert stillet. Snarere, hvorfor har aktien været så nedtrykt efter den fine Q3 rapport? Antagelig var det gevinsthjemtagning, og det var kun et spørgsmål om tid, før det rettede sig.·for 3 dage sidenEkstremt god fortsat trend. Høj volumen på opgangsdage og lav volumen på nedgangsdage.
- ·26. nov.Hvorfor er der ingen analytikere, der har vurderet Nelly? Ud fra Nellys regnskab og vækst vil jeg sige, at dette er en god vinder, med potentiale til at nå høje tal, og heller ingen gæld. Undervurderet i mine øjne.·for 3 dage sidenFor fanden, jeg solgte ud på 99 og købte Otello i stedet... 105 er nice for jer, der stadig sidder på den👍
- ·24. nov.Q4 bliver nok godt med tanke på en stærkere svensk forbruger og øget nethandel, de kan måske ikke øge marginalerne lige så meget som de har gjort det seneste år, men det er nu omsætningen kommer, Pigerne er vilde med Nelly lige nu·25. nov.Har du hørt noget om, hvorfor Nelly klarer sig godt i den målgruppe lige nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antal
Køb
11.809
Sælg
Antal
11.928
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Højest
113,8VWAP
Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
VWAP
Højest
113,8Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 15. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 24. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 6. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-regnskab
53 dage siden31 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 10. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 23. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 15. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 24. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 6. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
0,83 SEK/aktie
Seneste udbytte
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 3 dage sidenDet går godt for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko stormer frem: ”Ekstrem digital modenhed” En million flere pakker. Eksporten til Norge fortsætter med at stige kraftigt for svenske e-handlere. Nye tal fra logistikvirksomheden Helthjem viser en volumenstigning på 18 procent hidtil i år, hvor aktører som Nelly og Lyko driver udviklingen. Den norske logistikaktør Helthjem, som årligt leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant stigning i indgående volumener fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november sidste år er det svenske marked hos transportøren vokset med 18 procent. Ifølge Helthjem svarer stigningen til næsten en million flere pakker end året før. Det er især kategorierne mode og skønhed, der står for væksten. På få år har flere svenske netbutikker fået lige så mange norske kunder, som de bruger år på at opbygge på hjemmemarkedet, siger Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden hos Helthjem. Tresifret vækst for Nelly To aktører, der specifikt fremhæves i statistikken, er Lyko og Nelly. I november måned øgede Lyko sin volumen med 30 procent sammenlignet med samme periode sidste år, hvilket betød en fordobling af deres normale volumen. For Nelly var stigningen i november 150 procent. Set over hele året har modeaktøren en samlet vækst på 40 procent i leverancer via Helthjem. Norge er "den store mulighed", fordi man får en kundegruppe med høj købekraft, høje gennemsnitsordrer og ekstrem digital modenhed. Med den rigtige pris, det rigtige budskab og den rigtige fragtløsning kan en svensk netbutik skabe enorm vækst på meget kort tid, siger Sebastian Wagner Larsen. Han mener, at barrieren for at sælge til Norge, som tidligere er blevet opfattet som kompliceret, i princippet er væk. ANNONCE: Returer er ikke kun en omkostning, de er din e-handels vækstmotor Influencere driver Black Week-volumener I alt under Black Week håndterede Helthjem over en million pakker, med et gennemsnit på 100.000 pakker dagligt. Cyber Monday blev noteret som den enkelt største dag. En tydelig trend i dataene er fremkomsten af såkaldt "creator commerce". Volumen fra netbutikker drevet af influencere steg med 190 procent sammenlignet med året før. Denne type handel, ofte drevet via platforme som Snapchat og TikTok, skaber høje, men uforudsigelige volumenstoppe. Daniel Kongstvedt, e-handelschef hos Helthjem, kommenterer udviklingen i en pressemeddelelse: Når en kampagne rammer rigtigt, flyttes store volumener på bare få minutter. Influencere, der driver egne butikker, har skabt en helt ny dynamik og står for flere af de største individuelle toppe, vi har målt i løbet af efteråret. Vækst uden for storbyerne Geografisk set er det de nordligste dele af Norge – Finnmark, Troms og Nordland – der står for den største procentvise stigning sammenlignet med sidste år, selvom storbyregionerne stadig bestiller
- ·for 3 dage sidenHvordan kan det være, at aktien stiger 5% i dag?·for 3 dage siden · RedigeretSpørgsmålet er forkert stillet. Snarere, hvorfor har aktien været så nedtrykt efter den fine Q3 rapport? Antagelig var det gevinsthjemtagning, og det var kun et spørgsmål om tid, før det rettede sig.·for 3 dage sidenEkstremt god fortsat trend. Høj volumen på opgangsdage og lav volumen på nedgangsdage.
- ·26. nov.Hvorfor er der ingen analytikere, der har vurderet Nelly? Ud fra Nellys regnskab og vækst vil jeg sige, at dette er en god vinder, med potentiale til at nå høje tal, og heller ingen gæld. Undervurderet i mine øjne.·for 3 dage sidenFor fanden, jeg solgte ud på 99 og købte Otello i stedet... 105 er nice for jer, der stadig sidder på den👍
- ·24. nov.Q4 bliver nok godt med tanke på en stærkere svensk forbruger og øget nethandel, de kan måske ikke øge marginalerne lige så meget som de har gjort det seneste år, men det er nu omsætningen kommer, Pigerne er vilde med Nelly lige nu·25. nov.Har du hørt noget om, hvorfor Nelly klarer sig godt i den målgruppe lige nu?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antal
Køb
11.809
Sælg
Antal
11.928
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Højest
113,8VWAP
Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
VWAP
Højest
113,8Lavest
103,8OmsætningAntal
27,2 250.662
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






