Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR
80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR
80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR
80,72EUR
-0,81% (-0,66)
Ved markedsluk
Højest81,66
Lavest80,70
Omsætning
71,3 MEUR
Q2
93 dage siden31 min
4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
81,66
VWAP
80,83
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
80,83
Højest
81,66
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
5. nov.
4 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q231. jul.
2025 Generalforsamling14. maj
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab20. mar.
2024 Q414. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hvad sker der med den her i dag? 😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er simpelthen godt gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterede et fald i salget på grund af situationen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og onboard til This Car
  • 17. sep.
    ·
    17. sep.
    ·
    Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.
    2. okt.
    2. okt.
    Blev du sugen på BMW-aktien?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jep. Købte en ret lille position.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
93 dage siden31 min
4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hvad sker der med den her i dag? 😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er simpelthen godt gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterede et fald i salget på grund af situationen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og onboard til This Car
  • 17. sep.
    ·
    17. sep.
    ·
    Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.
    2. okt.
    2. okt.
    Blev du sugen på BMW-aktien?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jep. Købte en ret lille position.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
81,66
VWAP
80,83
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
80,83
Højest
81,66
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
5. nov.
4 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q231. jul.
2025 Generalforsamling14. maj
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab20. mar.
2024 Q414. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
93 dage siden31 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
5. nov.
4 dage
Tidligere begivenheder
2025 Q231. jul.
2025 Generalforsamling14. maj
2025 Q17. maj
2024 Årsregnskab20. mar.
2024 Q414. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hvad sker der med den her i dag? 😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er simpelthen godt gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterede et fald i salget på grund af situationen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og onboard til This Car
  • 17. sep.
    ·
    17. sep.
    ·
    Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.
    2. okt.
    2. okt.
    Blev du sugen på BMW-aktien?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jep. Købte en ret lille position.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
81,66
VWAP
80,83
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
80,83
Højest
81,66
Lavest
80,7
OmsætningAntal
71,3 882.365

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet