Q2
93 dage siden‧31 min
4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
81,66VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
Højest
81,66Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 5. nov. 4 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 31. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 14. maj | |
| 2025 Q1 | 7. maj | |
| 2024 Årsregnskab | 20. mar. | |
| 2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 2. okt.·🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.3. okt.·Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
- 17. sep.·Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.2. okt.2. okt.Blev du sugen på BMW-aktien?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
93 dage siden‧31 min
4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 2. okt.·🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.3. okt.·Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
- 17. sep.·Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.2. okt.2. okt.Blev du sugen på BMW-aktien?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
81,66VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
Højest
81,66Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 5. nov. 4 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 31. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 14. maj | |
| 2025 Q1 | 7. maj | |
| 2024 Årsregnskab | 20. mar. | |
| 2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
93 dage siden‧31 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q3 | 5. nov. 4 dage |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2 | 31. jul. | |
| 2025 Generalforsamling | 14. maj | |
| 2025 Q1 | 7. maj | |
| 2024 Årsregnskab | 20. mar. | |
| 2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
4,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
5,32 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 2. okt.·🚗 Inde i BMW's hovedkvarter: Neue Klasse & EV-rampen Tilbragte tid på BMW's hovedkvarter i dag. Her er hvad der skilte sig ud fra den dybdegående analyse af deres strategi og teknologiske køreplan: ⚡ Neue Klasse (2026): næste generations elbilplatform med cylindriske Gen6-batterier: længere rækkevidde, hurtigere opladning, lavere omkostninger. Fem nye batterimonteringsfabrikker under opførelse. 📈 Salgsrampe: Elbiler udgør allerede 26,4% af salget (1. halvår 2025, +15,7%). Mål: >50% af det globale salg inden 2030. Tempoet afhænger i høj grad af regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40% af bilomkostninger; celler = 80% af pakken; råmaterialer = 80% af celleomkostninger. Marginparitet forventes, når Gen6 er fuldt rampet, men der er endnu ingen tidsplan for produktionsomkostningsparitet. 🌍 Udfordring i forsyningskæden: "lokalt for lokalt" fungerer for biler, ikke for batterier. Stor afhængighed af kinesiske leverandører er fortsat en strukturel risiko. 🛠️ “Magten af valg”: BMW fortsætter med at levere forbrændingsmotorer, hybridbiler (PHEV), elbiler og vil tilføje brintbrændselsceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med 3 søjler: ultimativ brugeroplevelse, perfekt assistance, altid forbundet. Største OTA-kompatible flåde på verdensplan: 10+ millioner biler. 🕹️ Kørsel og cockpit: Nyt panorama-display fra søjle til søjle + 3D HUD. iDrive væk; multifunktionsrat i stedet (“hænder på rattet, øjne på vejen”). 🤖 Selvkørende: Niveau 2 op til 130 km/t, niveau 3 på vej. Partnere: Mobileye (nuværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa halter bagefter med godkendelser. 💡 Zonearkitektur: Neue Klasse introducerer 4 “superhjerner”, der reducerer ledningsføring med 600 m, hvilket reducerer omkostninger og vægt. ⚔️ Konkurrencepres: Kinesiske elbiler rykker op på markedet. BMW jonglerer med toldsatser, energiomkostninger, regulering og fagforeningsdynamik for at forblive førende. BMW's satsning er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdrejningspunkt. Eksekveringsrisikoen ligger i råvareomkostninger, eksponering i forsyningskæden og hastigheden af forbruger-/reguleringsadoption.3. okt.·Tak for en detaljeret rapport, interessant læsning.
- 17. sep.·Så den nye klasse i virkeligheden. Så rigtig god ud. Fin balance indvendigt og udvendigt. Tingene skal forbedres her i fremtiden. :-) Min næste bil. :-) Søgte også på den nye Mercedes GLC, og den så ikke så god ud. Den så 10 år gammel ud udvendigt, og alt for meget skærm indvendigt.2. okt.2. okt.Blev du sugen på BMW-aktien?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
81,66VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
VWAP
Højest
81,66Lavest
80,7OmsætningAntal
71,3 882.365
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






