Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

CMB.TECH NV

CMB.TECH NV

Højest-
Lavest-
Omsætning-
Højest-
Lavest-
Omsætning-
Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
38 dage siden
0,44 USD/aktie
Seneste udbytte
1,18%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
19. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
21. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Shippinganalytikernes brandvarme sommertips CMB Tech er analytikernes soleklare førstevalg blandt shippingaktierne på Oslo Børs. Aktien, som er steget med nærmere 70 procent indtil videre i år, handles stadig med solid rabat i forhold til NAV. https://www.finansavisen.no/shipping/2026/06/25/8360984/shippinganalytikernes-brennhete-sommertips
    2 timer siden
    ·
    Er det på grund af den artikel, vi er med i dag så voldsomt?
  • for 1 dag siden
    ·
    Nogen speciel grund til dagens nedgang?
    for 1 dag siden
    ·
    Bare at sidde roligt i båden, efteråret bliver stramt… «Vi mener, at vi er i starten af en supercyklus for de store tørlastskibe, siger koncernchef Lars-Cristian Svendsen i Himalaya Shipping»
  • 22. jun.
    ·
    CMB.TECH: CHARTERAFTALER FOR OP TIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har indgået en charteraftale med Cmb.Techs datterselskab Bocimar for op til 12 Newcastlemax-er, ifølge en meddelelse mandag. Op til tre af skibene vil blive leveret med dual-fuel-motorer, der kan benytte ammoniak, og forventes at blive sat i drift inden udgangen af 2026. De resterende ni skibe vil være klargjort til ammoniakdrift og kan ombygges til at benytte ammoniak i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har opbygget et stærkt partnerskab over mere end to årtier, forankret i fælles værdier og en klar forpligtelse til at dekarbonisere skibsfarten. Denne aftale markerer et vigtigt skridt i at fremvise ammoniak som et levedygtigt maritimt brændstof og fremme overgangen til nuludledningsskibsfart. Den sender også et kraftigt signal til markedet, især i en tid hvor der er tvivl om dekarboniseringen af skibsfarten. Vores sektor kan dekarbonisere i stor skala. Det kræver kun ligesindede, målbevidste partnere, der gør, som de siger, siger koncernchef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilke rater er aftalt?
  • 19. jun.
    ·
    Renterne fik et kraftigt løft i dag!
  • 19. jun.
    ·
    På udbyttet vi fik nu, så blev der trukket noget som hedder kuponskat, som ser ud til at være 30% af udbyttedelen. Derudover fik jeg en større del som var tilbagebetaling af indskudt kapital og dermed uden denne skat. Men ifølge skattemyndighederne i Norge så er kildeskat fra Holland 15%, og ikke 30%. Er der nogen som ved hvorfor vi da er trukket dobbelt så meget kuponskat? Jeg antager at dette er kildeskat, selvom Nordnet kalder det kuponskat. Håber nogen kender bedre til dette end mig og kan opklare.
    19. jun.
    ·
    Belgien har en særskilt skat (15%), som kommer oven i kildeskatten (også 15%), deraf 30% (for det som ikke er "tilbagebetaling" vel at mærke - udbyttet nu var primært "tilbagebetaling"). Det skal vistnok være muligt at ansøge belgiske myndigheder om at få refunderet den særskilte belgiske skat (givet at man ejer aktierne selv, dvs. at de ikke står på Zero) - jeg er ikke kommet så langt, at jeg har forsøgt dette endnu.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
38 dage siden
0,44 USD/aktie
Seneste udbytte
1,18%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Shippinganalytikernes brandvarme sommertips CMB Tech er analytikernes soleklare førstevalg blandt shippingaktierne på Oslo Børs. Aktien, som er steget med nærmere 70 procent indtil videre i år, handles stadig med solid rabat i forhold til NAV. https://www.finansavisen.no/shipping/2026/06/25/8360984/shippinganalytikernes-brennhete-sommertips
    2 timer siden
    ·
    Er det på grund af den artikel, vi er med i dag så voldsomt?
  • for 1 dag siden
    ·
    Nogen speciel grund til dagens nedgang?
    for 1 dag siden
    ·
    Bare at sidde roligt i båden, efteråret bliver stramt… «Vi mener, at vi er i starten af en supercyklus for de store tørlastskibe, siger koncernchef Lars-Cristian Svendsen i Himalaya Shipping»
  • 22. jun.
    ·
    CMB.TECH: CHARTERAFTALER FOR OP TIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har indgået en charteraftale med Cmb.Techs datterselskab Bocimar for op til 12 Newcastlemax-er, ifølge en meddelelse mandag. Op til tre af skibene vil blive leveret med dual-fuel-motorer, der kan benytte ammoniak, og forventes at blive sat i drift inden udgangen af 2026. De resterende ni skibe vil være klargjort til ammoniakdrift og kan ombygges til at benytte ammoniak i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har opbygget et stærkt partnerskab over mere end to årtier, forankret i fælles værdier og en klar forpligtelse til at dekarbonisere skibsfarten. Denne aftale markerer et vigtigt skridt i at fremvise ammoniak som et levedygtigt maritimt brændstof og fremme overgangen til nuludledningsskibsfart. Den sender også et kraftigt signal til markedet, især i en tid hvor der er tvivl om dekarboniseringen af skibsfarten. Vores sektor kan dekarbonisere i stor skala. Det kræver kun ligesindede, målbevidste partnere, der gør, som de siger, siger koncernchef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilke rater er aftalt?
  • 19. jun.
    ·
    Renterne fik et kraftigt løft i dag!
  • 19. jun.
    ·
    På udbyttet vi fik nu, så blev der trukket noget som hedder kuponskat, som ser ud til at være 30% af udbyttedelen. Derudover fik jeg en større del som var tilbagebetaling af indskudt kapital og dermed uden denne skat. Men ifølge skattemyndighederne i Norge så er kildeskat fra Holland 15%, og ikke 30%. Er der nogen som ved hvorfor vi da er trukket dobbelt så meget kuponskat? Jeg antager at dette er kildeskat, selvom Nordnet kalder det kuponskat. Håber nogen kender bedre til dette end mig og kan opklare.
    19. jun.
    ·
    Belgien har en særskilt skat (15%), som kommer oven i kildeskatten (også 15%), deraf 30% (for det som ikke er "tilbagebetaling" vel at mærke - udbyttet nu var primært "tilbagebetaling"). Det skal vistnok være muligt at ansøge belgiske myndigheder om at få refunderet den særskilte belgiske skat (givet at man ejer aktierne selv, dvs. at de ikke står på Zero) - jeg er ikke kommet så langt, at jeg har forsøgt dette endnu.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
19. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
21. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
38 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
19. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
26. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
21. maj 2025

Relaterede Produkter

0,44 USD/aktie
Seneste udbytte
1,18%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    Shippinganalytikernes brandvarme sommertips CMB Tech er analytikernes soleklare førstevalg blandt shippingaktierne på Oslo Børs. Aktien, som er steget med nærmere 70 procent indtil videre i år, handles stadig med solid rabat i forhold til NAV. https://www.finansavisen.no/shipping/2026/06/25/8360984/shippinganalytikernes-brennhete-sommertips
    2 timer siden
    ·
    Er det på grund af den artikel, vi er med i dag så voldsomt?
  • for 1 dag siden
    ·
    Nogen speciel grund til dagens nedgang?
    for 1 dag siden
    ·
    Bare at sidde roligt i båden, efteråret bliver stramt… «Vi mener, at vi er i starten af en supercyklus for de store tørlastskibe, siger koncernchef Lars-Cristian Svendsen i Himalaya Shipping»
  • 22. jun.
    ·
    CMB.TECH: CHARTERAFTALER FOR OP TIL 12 NEWCASTLEMAX-ER MED FORTESCUE Close i dag kl. 08:19 ∙ TDN Finans CMB.TECH NV 2,58% Oslo (Infront TDN Direkt): Fortescue har indgået en charteraftale med Cmb.Techs datterselskab Bocimar for op til 12 Newcastlemax-er, ifølge en meddelelse mandag. Op til tre af skibene vil blive leveret med dual-fuel-motorer, der kan benytte ammoniak, og forventes at blive sat i drift inden udgangen af 2026. De resterende ni skibe vil være klargjort til ammoniakdrift og kan ombygges til at benytte ammoniak i fremtiden. -Fortescue og Bocimar har opbygget et stærkt partnerskab over mere end to årtier, forankret i fælles værdier og en klar forpligtelse til at dekarbonisere skibsfarten. Denne aftale markerer et vigtigt skridt i at fremvise ammoniak som et levedygtigt maritimt brændstof og fremme overgangen til nuludledningsskibsfart. Den sender også et kraftigt signal til markedet, især i en tid hvor der er tvivl om dekarboniseringen af skibsfarten. Vores sektor kan dekarbonisere i stor skala. Det kræver kun ligesindede, målbevidste partnere, der gør, som de siger, siger koncernchef Alexander Saverys i Cmb.Tech.
    for 3 dage siden
    ·
    Hvilke rater er aftalt?
  • 19. jun.
    ·
    Renterne fik et kraftigt løft i dag!
  • 19. jun.
    ·
    På udbyttet vi fik nu, så blev der trukket noget som hedder kuponskat, som ser ud til at være 30% af udbyttedelen. Derudover fik jeg en større del som var tilbagebetaling af indskudt kapital og dermed uden denne skat. Men ifølge skattemyndighederne i Norge så er kildeskat fra Holland 15%, og ikke 30%. Er der nogen som ved hvorfor vi da er trukket dobbelt så meget kuponskat? Jeg antager at dette er kildeskat, selvom Nordnet kalder det kuponskat. Håber nogen kender bedre til dette end mig og kan opklare.
    19. jun.
    ·
    Belgien har en særskilt skat (15%), som kommer oven i kildeskatten (også 15%), deraf 30% (for det som ikke er "tilbagebetaling" vel at mærke - udbyttet nu var primært "tilbagebetaling"). Det skal vistnok være muligt at ansøge belgiske myndigheder om at få refunderet den særskilte belgiske skat (givet at man ejer aktierne selv, dvs. at de ikke står på Zero) - jeg er ikke kommet så langt, at jeg har forsøgt dette endnu.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet