Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Danish Aerospace & Defence Company

Danish Aerospace & Defence Company

Ingen data fundet.
2025 H2-regnskab
66 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
24. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
20. apr.
2025 Q4-regnskab
15. apr.
2025 H1-regnskab
25. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
25. aug. 2025
2024 H2-regnskab
4. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    🚀🚀
  • for 2 dage siden
    Hvor langt ned skal den , nogen bud
    16 timer siden
    Jeg købte 1 Juli, det fortryder jeg vitterligt nu 🙈 Har været i denne aktie 3 gange, hver gang har være nedtur. Men med alt det positive folk skriver mm så må vi se om den kommer lidt op igen, eller om det var 3. og sidste gang for mig.
  • for 2 dage siden
    ·
    Potentialet er der, produktion af rigtige ting, i modsætning til AI.
    for 2 dage siden
    ·
    Jo mere jeg læser rapporterne og kontrakterne, desto mere føles det som om, at markedet undervurderer, hvad DADC faktisk har bygget op. E4D er ikke længere kun et projekt på papir, men teknologien fungerer allerede på ISS. NASA bruger selskabets modeller til astronauttræning, ESA fortsætter med at tildele nye kontrakter, og DADC er allerede en del af Lunar Gateway-programmet. Desuden er der igangværende dialoger med flere aktører inden for både rum- og forsvarssektoren. Det mest interessante for mig er, at jeg ikke ser nogen tegn på, at teknologien ikke skulle holde. Tværtimod fortsætter kunderne med at komme tilbage, og selskabet bevæger sig mere og mere fra udvikling til kommercialisering. Samtidig er DADC stadig et lille selskab. Der skal ikke særligt mange nye aftaler til, før det kan få stor effekt på resultaterne. Derfor synes jeg, at det føles som om, at selskabet sidder på noget betydeligt større, end hvad dagens værdiansættelse antyder. Dette er selvfølgelig bare mine egne tanker, men jeg synes, at DADC begynder at se mere ud som et selskab på vej til at skalere op end et traditionelt forskningsprojekt.
  • 19. jun. · Redigeret
    Hvorfor er der grønne tal på min DADC aktie??? Så har vi også prøvet det 🤣
    19. jun.
    ·
    Haha vent bare, så bliver det som at tage et bad efter en træning!😄
  • 18. jun.
    ·
    God tid at købe?
    20. jun.
    Nej det vil jeg ikke mene at det er, den kan godt dykke mere, end det vi ser nu! Det er sket en del gange igennem årene, hvor den falder til ca 3kr. Jeg køber ikke igen, før den kommer under 4kr igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
66 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    🚀🚀
  • for 2 dage siden
    Hvor langt ned skal den , nogen bud
    16 timer siden
    Jeg købte 1 Juli, det fortryder jeg vitterligt nu 🙈 Har været i denne aktie 3 gange, hver gang har være nedtur. Men med alt det positive folk skriver mm så må vi se om den kommer lidt op igen, eller om det var 3. og sidste gang for mig.
  • for 2 dage siden
    ·
    Potentialet er der, produktion af rigtige ting, i modsætning til AI.
    for 2 dage siden
    ·
    Jo mere jeg læser rapporterne og kontrakterne, desto mere føles det som om, at markedet undervurderer, hvad DADC faktisk har bygget op. E4D er ikke længere kun et projekt på papir, men teknologien fungerer allerede på ISS. NASA bruger selskabets modeller til astronauttræning, ESA fortsætter med at tildele nye kontrakter, og DADC er allerede en del af Lunar Gateway-programmet. Desuden er der igangværende dialoger med flere aktører inden for både rum- og forsvarssektoren. Det mest interessante for mig er, at jeg ikke ser nogen tegn på, at teknologien ikke skulle holde. Tværtimod fortsætter kunderne med at komme tilbage, og selskabet bevæger sig mere og mere fra udvikling til kommercialisering. Samtidig er DADC stadig et lille selskab. Der skal ikke særligt mange nye aftaler til, før det kan få stor effekt på resultaterne. Derfor synes jeg, at det føles som om, at selskabet sidder på noget betydeligt større, end hvad dagens værdiansættelse antyder. Dette er selvfølgelig bare mine egne tanker, men jeg synes, at DADC begynder at se mere ud som et selskab på vej til at skalere op end et traditionelt forskningsprojekt.
  • 19. jun. · Redigeret
    Hvorfor er der grønne tal på min DADC aktie??? Så har vi også prøvet det 🤣
    19. jun.
    ·
    Haha vent bare, så bliver det som at tage et bad efter en træning!😄
  • 18. jun.
    ·
    God tid at købe?
    20. jun.
    Nej det vil jeg ikke mene at det er, den kan godt dykke mere, end det vi ser nu! Det er sket en del gange igennem årene, hvor den falder til ca 3kr. Jeg køber ikke igen, før den kommer under 4kr igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
24. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
20. apr.
2025 Q4-regnskab
15. apr.
2025 H1-regnskab
25. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
25. aug. 2025
2024 H2-regnskab
4. apr. 2025

Relaterede Produkter

2025 H2-regnskab
66 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 H1-regnskab
24. aug.
Tidligere begivenheder
2025 H2-regnskab
20. apr.
2025 Q4-regnskab
15. apr.
2025 H1-regnskab
25. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
25. aug. 2025
2024 H2-regnskab
4. apr. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    🚀🚀
  • for 2 dage siden
    Hvor langt ned skal den , nogen bud
    16 timer siden
    Jeg købte 1 Juli, det fortryder jeg vitterligt nu 🙈 Har været i denne aktie 3 gange, hver gang har være nedtur. Men med alt det positive folk skriver mm så må vi se om den kommer lidt op igen, eller om det var 3. og sidste gang for mig.
  • for 2 dage siden
    ·
    Potentialet er der, produktion af rigtige ting, i modsætning til AI.
    for 2 dage siden
    ·
    Jo mere jeg læser rapporterne og kontrakterne, desto mere føles det som om, at markedet undervurderer, hvad DADC faktisk har bygget op. E4D er ikke længere kun et projekt på papir, men teknologien fungerer allerede på ISS. NASA bruger selskabets modeller til astronauttræning, ESA fortsætter med at tildele nye kontrakter, og DADC er allerede en del af Lunar Gateway-programmet. Desuden er der igangværende dialoger med flere aktører inden for både rum- og forsvarssektoren. Det mest interessante for mig er, at jeg ikke ser nogen tegn på, at teknologien ikke skulle holde. Tværtimod fortsætter kunderne med at komme tilbage, og selskabet bevæger sig mere og mere fra udvikling til kommercialisering. Samtidig er DADC stadig et lille selskab. Der skal ikke særligt mange nye aftaler til, før det kan få stor effekt på resultaterne. Derfor synes jeg, at det føles som om, at selskabet sidder på noget betydeligt større, end hvad dagens værdiansættelse antyder. Dette er selvfølgelig bare mine egne tanker, men jeg synes, at DADC begynder at se mere ud som et selskab på vej til at skalere op end et traditionelt forskningsprojekt.
  • 19. jun. · Redigeret
    Hvorfor er der grønne tal på min DADC aktie??? Så har vi også prøvet det 🤣
    19. jun.
    ·
    Haha vent bare, så bliver det som at tage et bad efter en træning!😄
  • 18. jun.
    ·
    God tid at købe?
    20. jun.
    Nej det vil jeg ikke mene at det er, den kan godt dykke mere, end det vi ser nu! Det er sket en del gange igennem årene, hvor den falder til ca 3kr. Jeg køber ikke igen, før den kommer under 4kr igen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet