Q1
44 dage siden‧45 min
2,986 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,74 %
Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
402,9VWAP
Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
VWAP
Højest
402,9Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 31. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 6. maj | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsregnskab | 21. feb. | |
2024 Q4 | 4. feb. | |
2024 Q3 | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8. apr.·Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat? Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.1 stemme AfsluttetTilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingenSelvkørende biler vil ødelægge virksomheden0%Selvkørende påvirker ikke100%Selvkørende fordele0%6. maj · Redigeret·Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
- 2. mar.·For de mennesker, der ikke ved at analysere, en hurtig guide, nyd. Følg mig, hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes, der har været meget dårlige nyheder i de seneste måneder, og det ser ud til, at prisen er faldet med jævne mellemrum uden nogen direkte årsager, ikke hvad angår nyheder Er der nogen af jer med viden inden for teknisk analyse, som har en fornemmelse af, om prisen overhovedet er på vej under 400 i den nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begyndte at tænke på at købe Ferrari (aktier dengang og ikke bilen :) . Hvad er forskellen på at købe det på NYSE og på den tyske børs? Hvilken skal du vælge og hvorfor?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
44 dage siden‧45 min
2,986 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,74 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8. apr.·Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat? Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.1 stemme AfsluttetTilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingenSelvkørende biler vil ødelægge virksomheden0%Selvkørende påvirker ikke100%Selvkørende fordele0%6. maj · Redigeret·Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
- 2. mar.·For de mennesker, der ikke ved at analysere, en hurtig guide, nyd. Følg mig, hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes, der har været meget dårlige nyheder i de seneste måneder, og det ser ud til, at prisen er faldet med jævne mellemrum uden nogen direkte årsager, ikke hvad angår nyheder Er der nogen af jer med viden inden for teknisk analyse, som har en fornemmelse af, om prisen overhovedet er på vej under 400 i den nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begyndte at tænke på at købe Ferrari (aktier dengang og ikke bilen :) . Hvad er forskellen på at købe det på NYSE og på den tyske børs? Hvilken skal du vælge og hvorfor?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
402,9VWAP
Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
VWAP
Højest
402,9Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 31. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 6. maj | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsregnskab | 21. feb. | |
2024 Q4 | 4. feb. | |
2024 Q3 | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q1
44 dage siden‧45 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 31. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 6. maj | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsregnskab | 21. feb. | |
2024 Q4 | 4. feb. | |
2024 Q3 | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
2,986 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,74 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8. apr.·Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat? Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.1 stemme AfsluttetTilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingenSelvkørende biler vil ødelægge virksomheden0%Selvkørende påvirker ikke100%Selvkørende fordele0%6. maj · Redigeret·Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
- 2. mar.·For de mennesker, der ikke ved at analysere, en hurtig guide, nyd. Følg mig, hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes, der har været meget dårlige nyheder i de seneste måneder, og det ser ud til, at prisen er faldet med jævne mellemrum uden nogen direkte årsager, ikke hvad angår nyheder Er der nogen af jer med viden inden for teknisk analyse, som har en fornemmelse af, om prisen overhovedet er på vej under 400 i den nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begyndte at tænke på at købe Ferrari (aktier dengang og ikke bilen :) . Hvad er forskellen på at købe det på NYSE og på den tyske børs? Hvilken skal du vælge og hvorfor?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
402,9VWAP
Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
VWAP
Højest
402,9Lavest
399,6OmsætningAntal
0,2 Mundefined454
Mæglerstatistik
Ingen data fundet