Spring til hovedindhold

DenmarkDenmarkA.P. Møller - Mærsk B A/S
(MAERSK B)

· Nasdaq Copenhagen
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
Senest
8.994
I dag %
0,00%
I dag +/-
0,00
Køb
0,00
Sælg
0,00
Højest
0,00
Lavest
0,00
Omsætning (Antal)
0,00
· Nasdaq Copenhagen
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
· Nasdaq Copenhagen · Valuta i DKK
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
Senest
8.994
Udvikling i dag
0,00%
0,00
Køb
0,00
Sælg
0,00
Højest
0,00
Lavest
0,00
Omsætning (Antal)
0,00
Q4
49 dage siden1 t. 5 min
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,56 %
Direkte afkast

Ordredybde

Lukket
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Volumenvægtet gennemsnitspris
8.988
VWAP
8.988
Omsætning (DKK)
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Ekstraordinær generalforsamling
26. apr.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling14. mar.
2023 Q48. feb.
2023 Q33. nov. 2023
2023 Q24. aug. 2023
2023 Q14. maj 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Kort
Der findes ingen Nordnet Markets Certificates kort med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Andre har kigget på

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q4
49 dage siden1 t. 5 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Ekstraordinær generalforsamling
26. apr.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling14. mar.
2023 Q48. feb.
2023 Q33. nov. 2023
2023 Q24. aug. 2023
2023 Q14. maj 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Kort
Der findes ingen Nordnet Markets Certificates kort med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Det er spændende, hvor meget Mærsk opjusterer bunden af de tidligere estimater ved Q1? Raterne har ligget på sunde niveauer lige siden Q4, så der kan ikke være tvivl om, at den tidligere dommedagsprognose bliver markant løftet.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Overleif: Du har ingen ide om hvad du taler om, det kan tydeligt uddrages af dine indlæg👍
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hehe. Nu har jeg også kun 30 års erfaring med containerfart. Måske jeg er ligeså klog som dig når jeg har arbejdet med det i 40
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg er sikker på at en Journallist som marketswire’s egen Flemming Kruhøffer må vælte sig i jobtilbud fra seriøse medier, der tæller Ekstra bladet, se&hør mfl. med sit banebrydende clickbait journalistik. Prøv at forhold dig, til virkeligheden🤯
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg fik selv del i de billige aktier 6% under og fik slettet mit minus efter udbytte. Jeg købte på folks panik. Men når vi nu har etableret at det var et charteret skib og ikke noget der som sådan ligger mærsk til last, da synes jeg ikke at clickbait journalister skal have lov til at komme med direkte ukorrekte artikler med eneste hensigt at drive kursen ned. Citat fra artiklen et skib i Mærsk’s flåde. Mærsk er langt fra den eneste aktie disse dygtige mennesker har fingrende i, endnu værre er under Intrum hvor det ligeledes er marketwire og lign. Der får lov at drive deres manipulations journalistik.
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Hvad er forskel på A og B aktie? Hvorfor ejeres der flere på A?
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    fra google: What is the difference between Maersk A & B shares? The A shares carry voting rights and the B shares do not.
  • for 2 dage siden · Redigeret
    for 2 dage siden · Redigeret
    DR har et indslag med en ekspert fra DTU: Usædvanligt at bropillen ikke er sikret mod kollision. Normalt sikrer man broer med en undersøisk barriere omkring pyloner/bropiller. Uheld forekommer, især i trafikeret farvand. Han mener der ikke har været nogen sikring når skibet kan komme helt hen og skubbe til bropillen.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Sammenlign med at man bestiller en taxa for transport - hvor man aftaler at betaling sker for tiden turen tager, samt for brændstof. Det forhold at taxaen laver en skade, gør at ikke at passageren i taxa er erstatningspligtig.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hold nu op. Det er tusind gange mere kompliceret end det. Jeg er arbejdet med søret, endda siddet i claimsafdelingen hos mærsk, og det er bare ikke så ligetil selv omman synes klausulerne er helt klare. Mærsk er dygtige, seriøse og ansvarlige og de har gode forsikringer. Og selv om jeg tror de slipper nogenlunde fra det så forudser jeg en årelang kamp, der kan tage uforudsete og ubehagelige veje især da vi er i usa, og som man ikke på forhånd kan udelukke vil komme til at koste dyrt. 
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Mærsk har time chartret skibet, der ødelagde broen: A time charter is the hiring of a vessel for a specific period of time. The owner supplies the vessel and crew, but the charterer selects the ports, route and vessel speed, the last being a significant determinant of carbon dioxide emissions. The charterer pays for all fuel the vessel consumes, port charges, commissions and a daily hire to the owner of the vessel. The charterer in that sense takes full commercial control of the vessel during the time charter period. The operation of the vessel itself remains with the owner.
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Analysehus: Skibskollision i USA kan bringe genforsikring i spil Det Mærsk-chartrede skib, der tidligt tirsdag kolliderede med en bro i Baltimore, Maryland, var forsikret hos selskabet Britannia, der hører under forsikringskoncernen International Group of P&I Clubs. Skaderne fra kollisionen, der fik broen Francis Scott Key Bridge til at kollapse, vurderes at være så store, at forsikringsselskabets genforsikring vil komme i spil. Det skriver analysehuset The Insurer i en kommentar. Kilder fortæller til analysehuset, at kollisionen sandsynligvis vil føre til en større erstatningsbetaling, der kan betyde, at Britannias genforsikring vil blive aktiveret. Forsikringens dækning inkluderer ifølge The Insurer skader på tredjeparts ejendom som dokker, bøjer og andre faste og flydende genstande, men ikke skibe. Forsikringskoncernen International Group of P&I Clubs fornyede sidste år sin genforsikringsaftale, så beløb på op mod 3,1 mia. dollar per fartøj er omfattet af genforsikringen, skriver The Insurer. Værdien af broen vurderes ifølge kilder at udgøre omkring 1,2 mia. dollar. Det skriver mediet Insurance Insider, der specialiserer sig inden for forsikringsmarkedet. .\\˙ MarketWire
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville, og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q4
49 dage siden1 t. 5 min
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,56 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
515,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
5,56 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Det er spændende, hvor meget Mærsk opjusterer bunden af de tidligere estimater ved Q1? Raterne har ligget på sunde niveauer lige siden Q4, så der kan ikke være tvivl om, at den tidligere dommedagsprognose bliver markant løftet.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Overleif: Du har ingen ide om hvad du taler om, det kan tydeligt uddrages af dine indlæg👍
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hehe. Nu har jeg også kun 30 års erfaring med containerfart. Måske jeg er ligeså klog som dig når jeg har arbejdet med det i 40
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg er sikker på at en Journallist som marketswire’s egen Flemming Kruhøffer må vælte sig i jobtilbud fra seriøse medier, der tæller Ekstra bladet, se&hør mfl. med sit banebrydende clickbait journalistik. Prøv at forhold dig, til virkeligheden🤯
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg fik selv del i de billige aktier 6% under og fik slettet mit minus efter udbytte. Jeg købte på folks panik. Men når vi nu har etableret at det var et charteret skib og ikke noget der som sådan ligger mærsk til last, da synes jeg ikke at clickbait journalister skal have lov til at komme med direkte ukorrekte artikler med eneste hensigt at drive kursen ned. Citat fra artiklen et skib i Mærsk’s flåde. Mærsk er langt fra den eneste aktie disse dygtige mennesker har fingrende i, endnu værre er under Intrum hvor det ligeledes er marketwire og lign. Der får lov at drive deres manipulations journalistik.
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Hvad er forskel på A og B aktie? Hvorfor ejeres der flere på A?
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    fra google: What is the difference between Maersk A & B shares? The A shares carry voting rights and the B shares do not.
  • for 2 dage siden · Redigeret
    for 2 dage siden · Redigeret
    DR har et indslag med en ekspert fra DTU: Usædvanligt at bropillen ikke er sikret mod kollision. Normalt sikrer man broer med en undersøisk barriere omkring pyloner/bropiller. Uheld forekommer, især i trafikeret farvand. Han mener der ikke har været nogen sikring når skibet kan komme helt hen og skubbe til bropillen.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Sammenlign med at man bestiller en taxa for transport - hvor man aftaler at betaling sker for tiden turen tager, samt for brændstof. Det forhold at taxaen laver en skade, gør at ikke at passageren i taxa er erstatningspligtig.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Hold nu op. Det er tusind gange mere kompliceret end det. Jeg er arbejdet med søret, endda siddet i claimsafdelingen hos mærsk, og det er bare ikke så ligetil selv omman synes klausulerne er helt klare. Mærsk er dygtige, seriøse og ansvarlige og de har gode forsikringer. Og selv om jeg tror de slipper nogenlunde fra det så forudser jeg en årelang kamp, der kan tage uforudsete og ubehagelige veje især da vi er i usa, og som man ikke på forhånd kan udelukke vil komme til at koste dyrt. 
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Mærsk har time chartret skibet, der ødelagde broen: A time charter is the hiring of a vessel for a specific period of time. The owner supplies the vessel and crew, but the charterer selects the ports, route and vessel speed, the last being a significant determinant of carbon dioxide emissions. The charterer pays for all fuel the vessel consumes, port charges, commissions and a daily hire to the owner of the vessel. The charterer in that sense takes full commercial control of the vessel during the time charter period. The operation of the vessel itself remains with the owner.
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Analysehus: Skibskollision i USA kan bringe genforsikring i spil Det Mærsk-chartrede skib, der tidligt tirsdag kolliderede med en bro i Baltimore, Maryland, var forsikret hos selskabet Britannia, der hører under forsikringskoncernen International Group of P&I Clubs. Skaderne fra kollisionen, der fik broen Francis Scott Key Bridge til at kollapse, vurderes at være så store, at forsikringsselskabets genforsikring vil komme i spil. Det skriver analysehuset The Insurer i en kommentar. Kilder fortæller til analysehuset, at kollisionen sandsynligvis vil føre til en større erstatningsbetaling, der kan betyde, at Britannias genforsikring vil blive aktiveret. Forsikringens dækning inkluderer ifølge The Insurer skader på tredjeparts ejendom som dokker, bøjer og andre faste og flydende genstande, men ikke skibe. Forsikringskoncernen International Group of P&I Clubs fornyede sidste år sin genforsikringsaftale, så beløb på op mod 3,1 mia. dollar per fartøj er omfattet af genforsikringen, skriver The Insurer. Værdien af broen vurderes ifølge kilder at udgøre omkring 1,2 mia. dollar. Det skriver mediet Insurance Insider, der specialiserer sig inden for forsikringsmarkedet. .\\˙ MarketWire
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville, og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Lukket
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Volumenvægtet gennemsnitspris
8.988
VWAP
8.988
Omsætning (DKK)
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Ekstraordinær generalforsamling
26. apr.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling14. mar.
2023 Q48. feb.
2023 Q33. nov. 2023
2023 Q24. aug. 2023
2023 Q14. maj 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Kort
Der findes ingen Nordnet Markets Certificates kort med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates