Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Norwegian Air Shuttle

Norwegian Air Shuttle

2026 Q1-regnskab
61 dage siden
0,80 NOK/aktie
Seneste udbytte
10,86%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
28. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18 timer siden
    ·
    Norske Bulls er stadig bull - "stay long" Fine candle sticks fra slutauktion og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    13 timer siden
    ·
    Lykke til...men jeg tror ikke du får den så meget billigere nu...der vil altid være nogle udsving, men vejen videre nu er MEGET åben..TRUST ME
  • for 1 dag siden
    ·
    Der var en ret stor volumen i slutauktionen i går, slutkurs 15,66. Det kan være værd at bemærke, at de sidste 10 minutter før lå kursen under pres 15,60-15,62. Jeg mener, at volumen i slutauktionen var forholdsvis høj, og at dette viste styrke.
    18 timer siden
    ·
    De som typisk bruger auktionen er fonde, store huse, shortere som dækker og folk med mange aktier. Bullish det der.
  • for 1 dag siden
    ·
    USA udførte et angreb mod Iran igen, hvilken vanvittig verden. Det ser ud til, at vi får endnu en usikker uge næste uge.
    for 1 dag siden
    ·
    Bliver sikkert kys og kram på søndag, tror nok ikke trump vil starte en dårlig mandag.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg kan ikke andet end at grine. Fik samlet nogle flere aktier op i dag på 15,50-tallet. Helt fint. Dette er efter min mening dage, man køber på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uanset. Denne sag har både ledelsen og vi, der kender selskabet godt, været klar over længe. Nu er den ude af verden, og markedet kan se videre. Ledelsen vidste selvfølgelig, at denne risiko eksisterede. Alligevel har de valgt at gennemføre store investeringer. Det fortæller mig, at de har stor tro på selskabets finansielle styrke. Samtidig har selskabet betalt flere udbytter. Jeg har svært ved at se, at bestyrelsen og ledelsen ville have gennemført milliard-investeringer midt i en brændstofkrise, hvis de mente, at dette retlige udfald kunne true selskabet. Alligevel har de kørt på, med de største ejeres støtte. Jeg tipper 95 % af aktierne, der blev solgt i dag, kom fra Nordnets småsparere. Profferne tager imod, mens shorterne får dækket sig ind på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 1 dag siden
    ·
    Skipssjef..du nævnte at det skulle blive en short squeeze..F og fejl du tog..husker du jeg sagde at de skal over 10-15 %..men da kaldte du mig en møgmand...de har dækket nedad i løbet af de sidste uger..og de kommer til at fortsætte med det..bare sig at jeg har ret så er vi færdige med den sag..?
  • for 1 dag siden
    ·
    Short bliver mindre og mindre...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Stemmer, at køre på er ikke det samme som at øge...? Øv, at ingen kan indrømme deres egne fejl ...F hvor meget bedre verden havde været..UDEN at man tror man er noget,, og det store F ego..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
61 dage siden
0,80 NOK/aktie
Seneste udbytte
10,86%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18 timer siden
    ·
    Norske Bulls er stadig bull - "stay long" Fine candle sticks fra slutauktion og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    13 timer siden
    ·
    Lykke til...men jeg tror ikke du får den så meget billigere nu...der vil altid være nogle udsving, men vejen videre nu er MEGET åben..TRUST ME
  • for 1 dag siden
    ·
    Der var en ret stor volumen i slutauktionen i går, slutkurs 15,66. Det kan være værd at bemærke, at de sidste 10 minutter før lå kursen under pres 15,60-15,62. Jeg mener, at volumen i slutauktionen var forholdsvis høj, og at dette viste styrke.
    18 timer siden
    ·
    De som typisk bruger auktionen er fonde, store huse, shortere som dækker og folk med mange aktier. Bullish det der.
  • for 1 dag siden
    ·
    USA udførte et angreb mod Iran igen, hvilken vanvittig verden. Det ser ud til, at vi får endnu en usikker uge næste uge.
    for 1 dag siden
    ·
    Bliver sikkert kys og kram på søndag, tror nok ikke trump vil starte en dårlig mandag.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg kan ikke andet end at grine. Fik samlet nogle flere aktier op i dag på 15,50-tallet. Helt fint. Dette er efter min mening dage, man køber på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uanset. Denne sag har både ledelsen og vi, der kender selskabet godt, været klar over længe. Nu er den ude af verden, og markedet kan se videre. Ledelsen vidste selvfølgelig, at denne risiko eksisterede. Alligevel har de valgt at gennemføre store investeringer. Det fortæller mig, at de har stor tro på selskabets finansielle styrke. Samtidig har selskabet betalt flere udbytter. Jeg har svært ved at se, at bestyrelsen og ledelsen ville have gennemført milliard-investeringer midt i en brændstofkrise, hvis de mente, at dette retlige udfald kunne true selskabet. Alligevel har de kørt på, med de største ejeres støtte. Jeg tipper 95 % af aktierne, der blev solgt i dag, kom fra Nordnets småsparere. Profferne tager imod, mens shorterne får dækket sig ind på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 1 dag siden
    ·
    Skipssjef..du nævnte at det skulle blive en short squeeze..F og fejl du tog..husker du jeg sagde at de skal over 10-15 %..men da kaldte du mig en møgmand...de har dækket nedad i løbet af de sidste uger..og de kommer til at fortsætte med det..bare sig at jeg har ret så er vi færdige med den sag..?
  • for 1 dag siden
    ·
    Short bliver mindre og mindre...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Stemmer, at køre på er ikke det samme som at øge...? Øv, at ingen kan indrømme deres egne fejl ...F hvor meget bedre verden havde været..UDEN at man tror man er noget,, og det store F ego..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
28. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
61 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
14. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
28. apr.
2025 Q4-regnskab
13. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
11. jul. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

0,80 NOK/aktie
Seneste udbytte
10,86%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 18 timer siden
    ·
    Norske Bulls er stadig bull - "stay long" Fine candle sticks fra slutauktion og: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL
    13 timer siden
    ·
    Lykke til...men jeg tror ikke du får den så meget billigere nu...der vil altid være nogle udsving, men vejen videre nu er MEGET åben..TRUST ME
  • for 1 dag siden
    ·
    Der var en ret stor volumen i slutauktionen i går, slutkurs 15,66. Det kan være værd at bemærke, at de sidste 10 minutter før lå kursen under pres 15,60-15,62. Jeg mener, at volumen i slutauktionen var forholdsvis høj, og at dette viste styrke.
    18 timer siden
    ·
    De som typisk bruger auktionen er fonde, store huse, shortere som dækker og folk med mange aktier. Bullish det der.
  • for 1 dag siden
    ·
    USA udførte et angreb mod Iran igen, hvilken vanvittig verden. Det ser ud til, at vi får endnu en usikker uge næste uge.
    for 1 dag siden
    ·
    Bliver sikkert kys og kram på søndag, tror nok ikke trump vil starte en dårlig mandag.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg kan ikke andet end at grine. Fik samlet nogle flere aktier op i dag på 15,50-tallet. Helt fint. Dette er efter min mening dage, man køber på. Jeg tror denne snart står i 16–17 kroner uanset. Denne sag har både ledelsen og vi, der kender selskabet godt, været klar over længe. Nu er den ude af verden, og markedet kan se videre. Ledelsen vidste selvfølgelig, at denne risiko eksisterede. Alligevel har de valgt at gennemføre store investeringer. Det fortæller mig, at de har stor tro på selskabets finansielle styrke. Samtidig har selskabet betalt flere udbytter. Jeg har svært ved at se, at bestyrelsen og ledelsen ville have gennemført milliard-investeringer midt i en brændstofkrise, hvis de mente, at dette retlige udfald kunne true selskabet. Alligevel har de kørt på, med de største ejeres støtte. Jeg tipper 95 % af aktierne, der blev solgt i dag, kom fra Nordnets småsparere. Profferne tager imod, mens shorterne får dækket sig ind på 15-tallet i stedet for 16-tallet.
    for 1 dag siden
    ·
    Skipssjef..du nævnte at det skulle blive en short squeeze..F og fejl du tog..husker du jeg sagde at de skal over 10-15 %..men da kaldte du mig en møgmand...de har dækket nedad i løbet af de sidste uger..og de kommer til at fortsætte med det..bare sig at jeg har ret så er vi færdige med den sag..?
  • for 1 dag siden
    ·
    Short bliver mindre og mindre...
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Stemmer, at køre på er ikke det samme som at øge...? Øv, at ingen kan indrømme deres egne fejl ...F hvor meget bedre verden havde været..UDEN at man tror man er noget,, og det store F ego..
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet