Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Tesla

Tesla

475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05USD
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Tesla

Tesla

475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05USD
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
Højest-
Lavest-
Omsætning-

Tesla

Tesla

475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
475,31USD
+3,56% (+16,35)
Ved markedsluk
-1,11% (-5,26)
470,05Formarkedet
470,05USD
-1,11% (-5,26)
Formarkedet
Højest-
Lavest-
Omsætning-
2025 Q3-regnskab
55 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
28. jan. 2026
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 20256. nov.
2025 Q3-regnskab22. okt.
2025 Q2-regnskab23. jul.
2025 Q1-regnskab22. apr.
2024 Q4-regnskab29. jan.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 34 min. siden
    ·
    34 min. siden
    ·
    I går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
  • 10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Nasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    FSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.
    1 time siden
    1 time siden
    Du har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvor mange har fået booket/kørt med FSD fra Tesla Køge? 🤔 Jeg får desværre denne besked når jeg prøver at booke ⬇️
    27 min. siden
    27 min. siden
    Jeg kørte den 11.dec og det var som forventet, helt fantastisk
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden
    ·
    Harde pakker i år
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    hvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Endelig blev han træt af at være et røvhul.
    Mindre end et minut siden
    ·
    Mindre end et minut siden
    ·
    Han ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Ai
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
55 dage siden

Nyheder

Ai
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 34 min. siden
    ·
    34 min. siden
    ·
    I går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
  • 10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Nasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    FSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.
    1 time siden
    1 time siden
    Du har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvor mange har fået booket/kørt med FSD fra Tesla Køge? 🤔 Jeg får desværre denne besked når jeg prøver at booke ⬇️
    27 min. siden
    27 min. siden
    Jeg kørte den 11.dec og det var som forventet, helt fantastisk
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden
    ·
    Harde pakker i år
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    hvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Endelig blev han træt af at være et røvhul.
    Mindre end et minut siden
    ·
    Mindre end et minut siden
    ·
    Han ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
28. jan. 2026
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 20256. nov.
2025 Q3-regnskab22. okt.
2025 Q2-regnskab23. jul.
2025 Q1-regnskab22. apr.
2024 Q4-regnskab29. jan.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
55 dage siden

Nyheder

Ai
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
28. jan. 2026
Tidligere begivenheder
Årlig generalforsamling 20256. nov.
2025 Q3-regnskab22. okt.
2025 Q2-regnskab23. jul.
2025 Q1-regnskab22. apr.
2024 Q4-regnskab29. jan.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 34 min. siden
    ·
    34 min. siden
    ·
    I går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
  • 10 timer siden
    ·
    10 timer siden
    ·
    Nasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    FSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.
    1 time siden
    1 time siden
    Du har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
  • 12 timer siden
    12 timer siden
    Hvor mange har fået booket/kørt med FSD fra Tesla Køge? 🤔 Jeg får desværre denne besked når jeg prøver at booke ⬇️
    27 min. siden
    27 min. siden
    Jeg kørte den 11.dec og det var som forventet, helt fantastisk
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden
    ·
    Harde pakker i år
  • 13 timer siden
    13 timer siden
    hvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Endelig blev han træt af at være et røvhul.
    Mindre end et minut siden
    ·
    Mindre end et minut siden
    ·
    Han ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet