2025 Q3-regnskab
55 dage sidenOrdredybde
Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·34 min. sidenI går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
- ·10 timer sidenNasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄·2 timer siden · RedigeretFSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.1 time siden1 time sidenDu har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
- 13 timer siden13 timer sidenhvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?·6 timer sidenEndelig blev han træt af at være et røvhul.·Mindre end et minut sidenHan ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
55 dage sidenNyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·34 min. sidenI går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
- ·10 timer sidenNasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄·2 timer siden · RedigeretFSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.1 time siden1 time sidenDu har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
- 13 timer siden13 timer sidenhvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?·6 timer sidenEndelig blev han træt af at være et røvhul.·Mindre end et minut sidenHan ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
55 dage sidenNyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·34 min. sidenI går købte jeg bear tesla x3. Det lykkedes ikke på det niveau. I dag et nyt forsøg. Næsten +20% på en måned. Jeg venter på et lille fald.
- ·10 timer sidenNasdaq "kun" flad over den sidste måned. Tesla op 18%. Nasdaq lidt ned i dag. Tesla betydeligt op! På handelsvolumen dobbelt af normalt. FSD regnes af flere og flere som løst, og flere og flere ser hvilket selskab der vil dominere. Ikke mindst dominere pga. evnen til at producere selvkørende biler til lav pris direkte fra fabrikken. Biler som vil klare opgaven med at køre selv langt bedre end det, der har været normalt med chauffører indtil nu. Tænk på tiden dette også frigiver. Ekstremt DISRUPTIVT. "Et hest og kærre til bil moment" som bare har været tydeligt for et fåtal så langt trods alt. Nu synker det ind. Ingen andre er i nærheden pr. i dag, og forspringet ser bare ud til at øge. Tesla vil mere op. Og det mest pga. FSD lige nu. Derudover kommer de andre indtægtsstrømme som energi og ikke mindst robotter. Det bliver et vildt kommende år, igen! Full bull mode! 📈🎅🏻🎄·2 timer siden · RedigeretFSD er ikke løst. Selvkørende køretøjer vil ikke blive sammenlignet med menneskelige førere, men med andre autonome systemkrav og niveau af redundans. Kravene vil derfor være meget høje (betydeligt mere end bedre sammenlignet med mennesker). I EU gælder maskindirektivet og andre forordninger for CE-mærkningen. Man kan sammenligne med ADV (autonome leveringskøretøjer), den store forskel er, at køretøjet ikke transporterer personer, bliver mere en maskine på en vej end en bil (sandsynligvis uklart hvad afhængigt af udformning). Her arbejdes der hårdt med teknologien og regelværket i EU. Arbejdskøretøjer/redskaber kan også blive autonome. Øvrig trafik som tog, fly, skibe mv. fjernovervåges, i hvert fald i regulerede områder. Det samme gælder dagens robottaxier. Her kan der ske meget i fremtiden med AI. Når fremtidens autonome køretøjer gør trafikken betydeligt sikrere, vil nutidens køretøjer og aktive førere blive udfaset. På grund af økonomiske realiteter (folk og stat skal også have råd, undgå kapitalødelæggelse) vil det tage ret lang tid. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved Teslas bedrift, konstaterer blot, at der er brug for mere.1 time siden1 time sidenDu har ret i, at FSD stadig har udfordringer – men du vurderer det som et færdigt produkt i stedet for et lærende system. Kaos er ikke en begrænsning for neurale net – det er brændstof. Det er netop i komplekse miljøer, læringskurven accelererer. Historisk har regler, sikkerhedsmarginer og accept altid haltet efter teknologien, ikke omvendt. Det gjaldt biler, fly, internettet og smartphones. FSD er ikke en funktion i en bil, men et software-lag, der kan skaleres globalt med nær nul marginalomkostning. Derfor er klassisk DCF-logik utilstrækkelig her. Spørgsmålet er ikke, om autonomi kommer – men hvornår, og hvem der ejer læringen, dataene og platformen, når det sker.
- 13 timer siden13 timer sidenhvor er kødhakkeren? Gled han i...spinaten?·6 timer sidenEndelig blev han træt af at være et røvhul.·Mindre end et minut sidenHan ville aldrig have givet op... Shareville som smed ham ud
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
300
Sælg
Antal
11
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






