2025 Q3-regnskab
51 dage siden1 t. 5 min
Ordredybde
Antal
Køb
40
Sælg
Antal
3
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·13 timer siden🤩🤩4 timer siden4 timer sidenTja han har brug for pengene til de ustabile raketter forretningsmodellen er utrolig sårbar overfor politik. Så et nejtak herfra. Havde det været starlink, så jatak
- ·for 1 dag sidenLige nu har Waymo en klar sikkerhedsmæssig fordel. Morgan Stanley estimerer, at deres biler kører omkring 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er tættere på 50,000 miles per ulykke, selvom stikprøven stadig er lille og forbedres. Tesla har derimod omkostningsfordelen. Dets robotaxipris er omkring $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nuværende system. Banken mener, at Waymo vil sænke sine omkostninger, når dets næste generations hardware skalerer i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley11 timer siden11 timer sidenWaymos undergang (i længden) er udelukkende Teslas kapacitet til at skalere med ét eneste tryk på en knap. Deres software er bedre, bilen er bedre og det udgør en langt bedre brugeroplevelse. Som nævnt allerede er Robotaxi oveni alt det andet, også billigere at køre med. Det er ikke raketvidenskab. Tesla vil "vinde" på lang sigt. Det tager dog tid, Waymo var hurtigst ude med en underlegen, selvkørende teknologi. Men det er et marathon, ikke en sprint. Elon spiller 4D skak 😎 Skakmat Waymo. Men vi kan takke Waymo for at bane vejen for generel, selvkørende teknologi. Det sparer Tesla for en masse hovedpiner. 🚀2 timer siden2 timer sidenHelt enig. WAYMO og de andre er ikke “fjender” – de er pionerer. De tager de første slag: regulering, by-specifikke problemer, offentlig skepsis, edge cases osv. Det er ekstremt værdifuldt arbejde for hele feltet. Tesla bygger noget andet ovenpå det: skalerbarhed. Når først den generelle selvkørende løsning er god nok, kan Tesla rulle den ud globalt med et software-push. Det er to forskellige strategier – og begge er nødvendige. Så ja: • WAYMO baner vejen og reducerer friktion • Tesla fokuserer på masseudrulning og pris • Brugerne vinder uanset Jeg er oprigtigt taknemmelig for WAYMO og hepper på dem. Det gør Tesla i øvrigt også – uden pionerer, ingen platform. 🚀
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
51 dage siden1 t. 5 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·13 timer siden🤩🤩4 timer siden4 timer sidenTja han har brug for pengene til de ustabile raketter forretningsmodellen er utrolig sårbar overfor politik. Så et nejtak herfra. Havde det været starlink, så jatak
- ·for 1 dag sidenLige nu har Waymo en klar sikkerhedsmæssig fordel. Morgan Stanley estimerer, at deres biler kører omkring 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er tættere på 50,000 miles per ulykke, selvom stikprøven stadig er lille og forbedres. Tesla har derimod omkostningsfordelen. Dets robotaxipris er omkring $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nuværende system. Banken mener, at Waymo vil sænke sine omkostninger, når dets næste generations hardware skalerer i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley11 timer siden11 timer sidenWaymos undergang (i længden) er udelukkende Teslas kapacitet til at skalere med ét eneste tryk på en knap. Deres software er bedre, bilen er bedre og det udgør en langt bedre brugeroplevelse. Som nævnt allerede er Robotaxi oveni alt det andet, også billigere at køre med. Det er ikke raketvidenskab. Tesla vil "vinde" på lang sigt. Det tager dog tid, Waymo var hurtigst ude med en underlegen, selvkørende teknologi. Men det er et marathon, ikke en sprint. Elon spiller 4D skak 😎 Skakmat Waymo. Men vi kan takke Waymo for at bane vejen for generel, selvkørende teknologi. Det sparer Tesla for en masse hovedpiner. 🚀2 timer siden2 timer sidenHelt enig. WAYMO og de andre er ikke “fjender” – de er pionerer. De tager de første slag: regulering, by-specifikke problemer, offentlig skepsis, edge cases osv. Det er ekstremt værdifuldt arbejde for hele feltet. Tesla bygger noget andet ovenpå det: skalerbarhed. Når først den generelle selvkørende løsning er god nok, kan Tesla rulle den ud globalt med et software-push. Det er to forskellige strategier – og begge er nødvendige. Så ja: • WAYMO baner vejen og reducerer friktion • Tesla fokuserer på masseudrulning og pris • Brugerne vinder uanset Jeg er oprigtigt taknemmelig for WAYMO og hepper på dem. Det gør Tesla i øvrigt også – uden pionerer, ingen platform. 🚀
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
40
Sælg
Antal
3
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-regnskab
51 dage siden1 t. 5 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 28. jan. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-regnskab | 22. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 23. jul. | |
| 2025 Q1-regnskab | 22. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 29. jan. |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·13 timer siden🤩🤩4 timer siden4 timer sidenTja han har brug for pengene til de ustabile raketter forretningsmodellen er utrolig sårbar overfor politik. Så et nejtak herfra. Havde det været starlink, så jatak
- ·for 1 dag sidenLige nu har Waymo en klar sikkerhedsmæssig fordel. Morgan Stanley estimerer, at deres biler kører omkring 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er tættere på 50,000 miles per ulykke, selvom stikprøven stadig er lille og forbedres. Tesla har derimod omkostningsfordelen. Dets robotaxipris er omkring $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nuværende system. Banken mener, at Waymo vil sænke sine omkostninger, når dets næste generations hardware skalerer i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley11 timer siden11 timer sidenWaymos undergang (i længden) er udelukkende Teslas kapacitet til at skalere med ét eneste tryk på en knap. Deres software er bedre, bilen er bedre og det udgør en langt bedre brugeroplevelse. Som nævnt allerede er Robotaxi oveni alt det andet, også billigere at køre med. Det er ikke raketvidenskab. Tesla vil "vinde" på lang sigt. Det tager dog tid, Waymo var hurtigst ude med en underlegen, selvkørende teknologi. Men det er et marathon, ikke en sprint. Elon spiller 4D skak 😎 Skakmat Waymo. Men vi kan takke Waymo for at bane vejen for generel, selvkørende teknologi. Det sparer Tesla for en masse hovedpiner. 🚀2 timer siden2 timer sidenHelt enig. WAYMO og de andre er ikke “fjender” – de er pionerer. De tager de første slag: regulering, by-specifikke problemer, offentlig skepsis, edge cases osv. Det er ekstremt værdifuldt arbejde for hele feltet. Tesla bygger noget andet ovenpå det: skalerbarhed. Når først den generelle selvkørende løsning er god nok, kan Tesla rulle den ud globalt med et software-push. Det er to forskellige strategier – og begge er nødvendige. Så ja: • WAYMO baner vejen og reducerer friktion • Tesla fokuserer på masseudrulning og pris • Brugerne vinder uanset Jeg er oprigtigt taknemmelig for WAYMO og hepper på dem. Det gør Tesla i øvrigt også – uden pionerer, ingen platform. 🚀
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
40
Sælg
Antal
3
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Højest
-VWAP
Lavest
-Omsætning ()
VWAP
Højest
-Lavest
-Omsætning ()
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






