Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Elliptic Laboratories

Elliptic Laboratories

2026 Q1-regnskab
32 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
8--
79--
724--
6.579--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
22. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden · Redigeret
    ·
    Her foregår det, som kan tyde på negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind på lavest i ordrebogen for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede i sidste uge, at da der opstod auktion på samme kurs, som salgsordren lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Man må antage, at shortere står bag dette.
    8 timer siden
    ·
    Kan jo også bare være lav interesse og et selskab, der er midt i en lang ørkenvandring. Pludselig kan det ske, at de finder en magisk oase på vejen, men mere sandsynligt er det, at de må spørge forbipasserende om vand og mad på vejen. Men for dem, der holder, så er der både guld og diamanter i taskerne, der er tilknyttet kamelen, når de endelig når Damaskus.
  • 14 timer siden · Redigeret
    ·
    Så alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    13 timer siden
    ·
    Hehe nu er det vel normalen 2.8 som den altid går til🙏😎
  • 14 timer siden
    ·
    Så var endelig alt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18. jun.
    ·
    Er der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.
    18. jun.
    ·
    Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
  • 16. jun.
    ·
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16. jun.
    ·
    Bliver du ikke træt af at skrive 2.8?😂😂🤣
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
32 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden · Redigeret
    ·
    Her foregår det, som kan tyde på negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind på lavest i ordrebogen for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede i sidste uge, at da der opstod auktion på samme kurs, som salgsordren lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Man må antage, at shortere står bag dette.
    8 timer siden
    ·
    Kan jo også bare være lav interesse og et selskab, der er midt i en lang ørkenvandring. Pludselig kan det ske, at de finder en magisk oase på vejen, men mere sandsynligt er det, at de må spørge forbipasserende om vand og mad på vejen. Men for dem, der holder, så er der både guld og diamanter i taskerne, der er tilknyttet kamelen, når de endelig når Damaskus.
  • 14 timer siden · Redigeret
    ·
    Så alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    13 timer siden
    ·
    Hehe nu er det vel normalen 2.8 som den altid går til🙏😎
  • 14 timer siden
    ·
    Så var endelig alt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18. jun.
    ·
    Er der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.
    18. jun.
    ·
    Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
  • 16. jun.
    ·
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16. jun.
    ·
    Bliver du ikke træt af at skrive 2.8?😂😂🤣
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
8--
79--
724--
6.579--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
22. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
32 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
21. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
20. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
28. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
22. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden · Redigeret
    ·
    Her foregår det, som kan tyde på negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind på lavest i ordrebogen for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede i sidste uge, at da der opstod auktion på samme kurs, som salgsordren lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Man må antage, at shortere står bag dette.
    8 timer siden
    ·
    Kan jo også bare være lav interesse og et selskab, der er midt i en lang ørkenvandring. Pludselig kan det ske, at de finder en magisk oase på vejen, men mere sandsynligt er det, at de må spørge forbipasserende om vand og mad på vejen. Men for dem, der holder, så er der både guld og diamanter i taskerne, der er tilknyttet kamelen, når de endelig når Damaskus.
  • 14 timer siden · Redigeret
    ·
    Så alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
    13 timer siden
    ·
    Hehe nu er det vel normalen 2.8 som den altid går til🙏😎
  • 14 timer siden
    ·
    Så var endelig alt som normalt igen 2.8🙏🙏🙏
  • 18. jun.
    ·
    Er der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.
    18. jun.
    ·
    Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
  • 16. jun.
    ·
    Snart som normalt 2.8😅😅😅
    16. jun.
    ·
    Bliver du ikke træt af at skrive 2.8?😂😂🤣
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
8--
79--
724--
6.579--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet