2026 Q1-regnskab
32 dage siden
‧32 min
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 100 | - | - | ||
| 517 | - | - | ||
| 1.263 | - | - | ||
| 243 | - | - | ||
| 57 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 21. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 20. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 28. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 22. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·9 min. sidenHer foregår negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede torsdag, at da der opstod auktion på samme kurs som salgsordrer lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Håber nogen tager rotta på de rådne shortere!
- ·1 time siden · RedigeretSå alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
- ·for 3 dage sidenEr der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
32 dage siden
‧32 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·9 min. sidenHer foregår negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede torsdag, at da der opstod auktion på samme kurs som salgsordrer lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Håber nogen tager rotta på de rådne shortere!
- ·1 time siden · RedigeretSå alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
- ·for 3 dage sidenEr der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 100 | - | - | ||
| 517 | - | - | ||
| 1.263 | - | - | ||
| 243 | - | - | ||
| 57 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 21. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 20. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 28. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 22. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
32 dage siden
‧32 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 27. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 21. maj | ||
2025 Q4-regnskab 26. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 20. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 28. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 22. maj 2025 |
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·9 min. sidenHer foregår negativ kursmanipulation. Større salgsordrer lægges ind for at holde købsinteressen i skak og kursen nede. Jeg observerede torsdag, at da der opstod auktion på samme kurs som salgsordrer lå inde, forsvandt hele ordren, men kom tilbage straks auktionen var over. Håber nogen tager rotta på de rådne shortere!
- ·1 time siden · RedigeretSå alt var endelig tilbage til normalen igen 13 NOK i år 🙏🙏🙏
- ·for 3 dage sidenEr der nogen, der egentlig forstår, hvorfor ledelsen ikke giver bedre guiding? Nu hvor indtægterne skal periodiseres, ved de jo mere om, hvornår indtægterne kommer. Den eneste x-faktor er jo volumenindtægten, når minimumsforpligtelserne passeres. De har forecasts fra kunder osv. Det, som alle selskaber normalt kæmper med, er at vide, om de får nye kontrakter — men det har de pipeline på, så de burde kunne guide på årsomsætning. Og nu har bestyrelsen jo skiftet ledelse, og kontrakter kommer ind. Så hvad mere end at dette er et overgangsår tror de om 2026? Og hvordan går det med PC-integrationen hos andre leverandører? Jeg håber, de fremlægger nogle mål, som vi som aktionærer kan måle dem på.Jeg tror ledelsen er bange for at love guld og grønne skove givet virksomhedens historie. De fokuserer nok på at skære ned på omkostninger og komme ind i flere modeller, og bygge sten på sten før de forhåbentlig bliver standard hos Lenovo, Xiaomi og andre. Der er meget lovende ved, at de er integreret i planerne for AMD og Intel blandt andet. Meget lover godt for fremtiden, men de er helt afhængige af, hvad Lenovo og disse aktører lander på. Jeg har tro på virksomheden på sigt, men tror det vil komme nogle bump på vejen. De har lavet nogle bommerter, og jeg tror de nødigt ønsker at komme ud med løfter om antal salg af enheder før pengene faktisk begynder at tikke ind, og de kan se en retning for, hvor det bærer hen. De fleste herinde tager et væddemål på, at gode nyheder om f.eks. integration i hele serier vil komme snart. Jeg var inde, og er nu ude, for jeg tror de vil få brug for endnu en runde med midler for at undgå kortsigtet og mellemlang støj, for at kunne fokusere på udvikling og standardisering. Potentialet for dette selskab er meget stort, på sigt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 100 | - | - | ||
| 517 | - | - | ||
| 1.263 | - | - | ||
| 243 | - | - | ||
| 57 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






