Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat?
Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.
Tilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingen
Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde
Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
3
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
24 nov. 07:10
∙
Breaking
Santander inleder bevakning på Ferrari med outperform och riktkurs 428,80 euro - BN
4 nov. 11:30
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet mer än väntat (uppdatering)
4 nov. 11:27
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet mer än väntat
22 okt. 12:54
∙
Aktienyheder
Raset ändrar inte analytikernas tro på Ferrari - BN
17 okt. 09:06
∙
Aktienyheder
Ferrari minskar leveranser till Storbritannien efter non-dom-förändringen - FT
10 okt. 09:14
∙
Breaking
HSBC sänker riktkursen för Ferrari till 414 euro (470), upprepar köp
9 okt. 11:53
∙
Aktienyheder
Ferrari rasar nästan 16 procent efter prognosuppdatering och sänkta elbilsambitioner
9 okt. 09:56
∙
Aktienyheder
Ferrari höjer prognos för 2025 något - ger guidning för 2030
9 okt. 08:53
∙
Aktienyheder
Ferrari skalar ner ambitioner kring elbilar
2 okt. 12:11
∙
Aktienyheder
HSBC köpstämplar Ferrari - spår vinstökning med 11 procent per år fram till 2030
2 okt. 04:21
∙
Breaking
HSBC höjer Ferrari till köp (behåll), riktkurs 470 euro (413) - BN
16 sep. 09:43
∙
Aktienyheder
Berenberg köpstämplar Ferrari - 'starkt varumärkesarv och lojal kundbas'
16 sep. 07:46
∙
Breaking
Berenberg inleder bevakning på Ferrari med köp och riktkurs 484 euro
16 sep. 05:20
∙
Breaking
Mediobanca höjer Ferrari till outperform (neutral) - BN
2 sep. 06:44
∙
Breaking
Deutsche Bank höjer Ferrari till köp (behåll), riktkurs 520 euro (430)
28 aug. 09:32
∙
Aktienyheder
Europeiska biltillverkare stiger på starka försäljningssiffror
31 jul. 10:53
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet ungefär som väntat - upprepar prognoser
9 jul. 08:40
∙
Aktienyheder
Bloomberg: EU prioriterar Airbus i nytt handelsavtal
17 jun. 10:52
∙
Aktienyheder
Källor: Ferrari försenar lansering av andra helelektriska modellen till minst 2028 - Reuters
10 jun. 10:30
∙
Aktienyheder
Agnelli-familjen öronmärker 2 miljarder euro för investering i amerikanskt eller europeiskt företag
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Relaterede Produkter
Bull & Bear
2025 Q3-regnskab
33 dage siden48 min
2,986 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,88 %Direkte afkast
Vis
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
24 nov. 07:10
∙
Breaking
Santander inleder bevakning på Ferrari med outperform och riktkurs 428,80 euro - BN
4 nov. 11:30
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet mer än väntat (uppdatering)
4 nov. 11:27
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet mer än väntat
22 okt. 12:54
∙
Aktienyheder
Raset ändrar inte analytikernas tro på Ferrari - BN
17 okt. 09:06
∙
Aktienyheder
Ferrari minskar leveranser till Storbritannien efter non-dom-förändringen - FT
10 okt. 09:14
∙
Breaking
HSBC sänker riktkursen för Ferrari till 414 euro (470), upprepar köp
9 okt. 11:53
∙
Aktienyheder
Ferrari rasar nästan 16 procent efter prognosuppdatering och sänkta elbilsambitioner
9 okt. 09:56
∙
Aktienyheder
Ferrari höjer prognos för 2025 något - ger guidning för 2030
9 okt. 08:53
∙
Aktienyheder
Ferrari skalar ner ambitioner kring elbilar
2 okt. 12:11
∙
Aktienyheder
HSBC köpstämplar Ferrari - spår vinstökning med 11 procent per år fram till 2030
2 okt. 04:21
∙
Breaking
HSBC höjer Ferrari till köp (behåll), riktkurs 470 euro (413) - BN
16 sep. 09:43
∙
Aktienyheder
Berenberg köpstämplar Ferrari - 'starkt varumärkesarv och lojal kundbas'
16 sep. 07:46
∙
Breaking
Berenberg inleder bevakning på Ferrari med köp och riktkurs 484 euro
16 sep. 05:20
∙
Breaking
Mediobanca höjer Ferrari till outperform (neutral) - BN
2 sep. 06:44
∙
Breaking
Deutsche Bank höjer Ferrari till köp (behåll), riktkurs 520 euro (430)
28 aug. 09:32
∙
Aktienyheder
Europeiska biltillverkare stiger på starka försäljningssiffror
31 jul. 10:53
∙
Aktienyheder
Ferrari ökade rörelseresultatet ungefär som väntat - upprepar prognoser
9 jul. 08:40
∙
Aktienyheder
Bloomberg: EU prioriterar Airbus i nytt handelsavtal
17 jun. 10:52
∙
Aktienyheder
Källor: Ferrari försenar lansering av andra helelektriska modellen till minst 2028 - Reuters
10 jun. 10:30
∙
Aktienyheder
Agnelli-familjen öronmärker 2 miljarder euro för investering i amerikanskt eller europeiskt företag
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat?
Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.
Tilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingen
Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde
Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
3
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
0,00
Sælg
Antal
0,00
0
Seneste handel
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
-
-
-
-
-
Højest
342,5
VWAP
340,8
Lavest
337,2
OmsætningAntal
0,9 2.768
VWAP
340,8
Højest
342,5
Lavest
337,2
OmsætningAntal
0,9 2.768
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Se alle
Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
29. jan. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab
4. nov.
2025 Q2-regnskab
31. jul.
2025 Q1-regnskab
6. maj
2024 Q4-regnskab
4. feb.
2024 Q3-regnskab
5. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr
Relaterede Produkter
Bull & Bear
2,986 EUR/aktie
Seneste udbytte
0,88 %Direkte afkast
Vis
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Jeg spekulerer på, hvad der vil ske med Ferraris lager, når robotakser endelig ankommer og fylder gaderne. Kan udviklingen gå så hurtigt, at "egne" selvkørende biler ikke engang når at dukke op i mellemtiden, eller vil trafikken i første omgang være en blanding af menneskelige chauffører, privatejede selvkørende biler og robotter fra mega taxaselskaber? Jeg gætter på, at det først var sådan her, men så gætter jeg på, at selvejende køretøjer vil begynde at forsvinde, og til sidst vil folk endda få forbud mod at køre. Er der nogen, der vil betale prisen på en Ferrari for en bil, man kun må køre på banen, eller som man ikke selv kan køre, men bare kan køre rundt og dreje et falsk rat?
Hvad er den langsigtede fremtid for denne fantastiske virksomhed og aktie? Hvis vi i denne utopi går så langt som til at sige, at selve kørsel er en dagligdags begivenhed.
Tilmeld dig Shareville for at se resultaterne af meningsmålingen
Robotaxis ligger mange år ude i fremtiden, og det vil tage tid, før det gennemgår alle regler og bliver rentabelt. Det vil eksistere samtidig med almindelige mennesker, der kører biler i fremtiden. Men hvem ved, om 50-100 år vil robottaksi måske dominere. Det er lidt ligesom at sige, hvad sker der, hvis elbiler overtager markedet, vil Ferrari så gå konkurs? Så længe folk køber benzinbiler, er det ikke et problem for Ferrari, og vi har set, at elbiler har været på markedet i lang tid nu, men det tager tid med ændringer. Ferrari har også udviklet en elbil, der snart vil blive solgt, de holder trit med forandringerne ligesom alle bilproducenter, der vil overleve. Hvis robottaxi sælger meget bedre i fremtiden, vil Ferrari, ligesom mange andre bilmærker, sandsynligvis levere robottaxi til kunder enten gennem samarbejder eller ved selv at udvikle sådanne køretøjer.
Som jeg har ventet i dag på rapporten og….den der venter på noget godt🥳 Ferrari leverer IGEN! Godt arbejde
Et lager, som du roligt kan lægge i en skuffe og fylde op til lave priser
3
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
0,00
Sælg
Antal
0,00
0
Seneste handel
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
-
-
-
-
-
Højest
342,5
VWAP
340,8
Lavest
337,2
OmsætningAntal
0,9 2.768
VWAP
340,8
Højest
342,5
Lavest
337,2
OmsætningAntal
0,9 2.768
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.