Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

GomSpace Group

GomSpace Group

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab
49 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Havde man nu en ledelse der var bare lidt…..bare lidt smarte, så gik man ud til de investorer og grupper man benyttede sidste gang og fik hentet de millioner man mangler for at vækste og tage imod nye ordre MENS aktien er underskruet på nuværende kurs. Der skal nok være folk som Hargreaves m.fl der vil bide til på en rabat i kurs 12.5 f.eks. Men det kræver man som sagt er bare lidt smart fremfor at vi bliver ved med at falde dagligt. For kommer en emission og vi får ikke lov at være med, det bliver en lukket fest som sidst og fint i mine øjne først når vi rammer kurs 12, ja så må rabatten jo blive mindre altså kurs 9-10 osv. Så få nu for helvede hentet de penge. En stor emission vil for øvrigt også kunne fungere som bund for en aktie hvis der f.eks. hentes 2-500 nye mil i f.eks. kurs 13.
    37 min. siden
    Det er opslag som dette som gør at Nordnet mangler en downvote knap. Mage til nonsens skal man lede længe efter
  • 2 timer siden
    Prøv at se vedhæftede billede , det er den Amerikanske UFO ETF som bekendt har inkluderet Gomspace. Den er faldet præcis på samme måde som GomSpace er faldet, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vildt i den første periode og nu er faldet igen til et niveau som da handlen blev åbnet for dødelige. Der samme billede ser man iøvrigt for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror hverken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aktiekursen op den sidste måned på grund af SpaceX IPO’en Men mon ikke at interessen nu skifter fra SpaceX og tilbage til de øvrige rumaktier igen her inden længe og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gøre en del.
    26 min. siden
    Et billede siger mere end 1000 ord. Det har aldrig givet mening at vurdere udvikling i aktiekurs uden at sammenligne med markedet, både bredt og sektor.
  • 4 timer siden
    ·
    Vil nogen købe Gom-aktier nu, når det er så billigt - er der en fremtid? Jeg spørger becouse jeg har ikke tid til at studere denne aktie lige nu. Jeg ville muligvis vente untill den falder til 12. Men hvad er jeres opinions? Jeg har et budget og kunne bruge 15 % fra det.
    1 time siden
    Alt efter hvor meget du har at købe for 🤔 Er der ingen grund til at gå all in. Køb for 5% hvis den falder til 12 køb for 5 % mere - så du både halvt inde og ude - de sidste 5% skal du bruge ved gode nyheder🤔 Ellers sælg kortet og find “jedi”🤔
  • 6 timer siden
    Endnu en rød dag. :( pilen peger desværre vidst snart i en anden retning. Pøj pøj til alle jer der hænger i 🤞
    3 timer siden · Redigeret
    For satan vi er sku oppe igen +0.20%!
  • 5 timer siden · Redigeret
    Her lidt AI statistik, så tag det med et gran salt Det danske selskab GomSpace ejer eller driver ikke selv en stor flåde af satellitter; de fungerer i stedet som en af verdens absolut førende producenter, der bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    5 timer siden · Redigeret
    Og her hvilken hardware og software der kan leveres og som er afprøvet in real life, så vidt jeg kan se så dækker der, det meste af værdikæden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
49 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Havde man nu en ledelse der var bare lidt…..bare lidt smarte, så gik man ud til de investorer og grupper man benyttede sidste gang og fik hentet de millioner man mangler for at vækste og tage imod nye ordre MENS aktien er underskruet på nuværende kurs. Der skal nok være folk som Hargreaves m.fl der vil bide til på en rabat i kurs 12.5 f.eks. Men det kræver man som sagt er bare lidt smart fremfor at vi bliver ved med at falde dagligt. For kommer en emission og vi får ikke lov at være med, det bliver en lukket fest som sidst og fint i mine øjne først når vi rammer kurs 12, ja så må rabatten jo blive mindre altså kurs 9-10 osv. Så få nu for helvede hentet de penge. En stor emission vil for øvrigt også kunne fungere som bund for en aktie hvis der f.eks. hentes 2-500 nye mil i f.eks. kurs 13.
    37 min. siden
    Det er opslag som dette som gør at Nordnet mangler en downvote knap. Mage til nonsens skal man lede længe efter
  • 2 timer siden
    Prøv at se vedhæftede billede , det er den Amerikanske UFO ETF som bekendt har inkluderet Gomspace. Den er faldet præcis på samme måde som GomSpace er faldet, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vildt i den første periode og nu er faldet igen til et niveau som da handlen blev åbnet for dødelige. Der samme billede ser man iøvrigt for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror hverken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aktiekursen op den sidste måned på grund af SpaceX IPO’en Men mon ikke at interessen nu skifter fra SpaceX og tilbage til de øvrige rumaktier igen her inden længe og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gøre en del.
    26 min. siden
    Et billede siger mere end 1000 ord. Det har aldrig givet mening at vurdere udvikling i aktiekurs uden at sammenligne med markedet, både bredt og sektor.
  • 4 timer siden
    ·
    Vil nogen købe Gom-aktier nu, når det er så billigt - er der en fremtid? Jeg spørger becouse jeg har ikke tid til at studere denne aktie lige nu. Jeg ville muligvis vente untill den falder til 12. Men hvad er jeres opinions? Jeg har et budget og kunne bruge 15 % fra det.
    1 time siden
    Alt efter hvor meget du har at købe for 🤔 Er der ingen grund til at gå all in. Køb for 5% hvis den falder til 12 køb for 5 % mere - så du både halvt inde og ude - de sidste 5% skal du bruge ved gode nyheder🤔 Ellers sælg kortet og find “jedi”🤔
  • 6 timer siden
    Endnu en rød dag. :( pilen peger desværre vidst snart i en anden retning. Pøj pøj til alle jer der hænger i 🤞
    3 timer siden · Redigeret
    For satan vi er sku oppe igen +0.20%!
  • 5 timer siden · Redigeret
    Her lidt AI statistik, så tag det med et gran salt Det danske selskab GomSpace ejer eller driver ikke selv en stor flåde af satellitter; de fungerer i stedet som en af verdens absolut førende producenter, der bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    5 timer siden · Redigeret
    Og her hvilken hardware og software der kan leveres og som er afprøvet in real life, så vidt jeg kan se så dækker der, det meste af værdikæden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
49 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 1 time siden
    Havde man nu en ledelse der var bare lidt…..bare lidt smarte, så gik man ud til de investorer og grupper man benyttede sidste gang og fik hentet de millioner man mangler for at vækste og tage imod nye ordre MENS aktien er underskruet på nuværende kurs. Der skal nok være folk som Hargreaves m.fl der vil bide til på en rabat i kurs 12.5 f.eks. Men det kræver man som sagt er bare lidt smart fremfor at vi bliver ved med at falde dagligt. For kommer en emission og vi får ikke lov at være med, det bliver en lukket fest som sidst og fint i mine øjne først når vi rammer kurs 12, ja så må rabatten jo blive mindre altså kurs 9-10 osv. Så få nu for helvede hentet de penge. En stor emission vil for øvrigt også kunne fungere som bund for en aktie hvis der f.eks. hentes 2-500 nye mil i f.eks. kurs 13.
    37 min. siden
    Det er opslag som dette som gør at Nordnet mangler en downvote knap. Mage til nonsens skal man lede længe efter
  • 2 timer siden
    Prøv at se vedhæftede billede , det er den Amerikanske UFO ETF som bekendt har inkluderet Gomspace. Den er faldet præcis på samme måde som GomSpace er faldet, jeg tilskriver det SpaceX IPO, som steg helt vildt i den første periode og nu er faldet igen til et niveau som da handlen blev åbnet for dødelige. Der samme billede ser man iøvrigt for Planet Labs og Rocket Labs. Jeg tror hverken at nye ordrer eller sweet talk har kunnet få GomSpace aktiekursen op den sidste måned på grund af SpaceX IPO’en Men mon ikke at interessen nu skifter fra SpaceX og tilbage til de øvrige rumaktier igen her inden længe og selvfølgelig ville en god ordre til GomSpace også gøre en del.
    26 min. siden
    Et billede siger mere end 1000 ord. Det har aldrig givet mening at vurdere udvikling i aktiekurs uden at sammenligne med markedet, både bredt og sektor.
  • 4 timer siden
    ·
    Vil nogen købe Gom-aktier nu, når det er så billigt - er der en fremtid? Jeg spørger becouse jeg har ikke tid til at studere denne aktie lige nu. Jeg ville muligvis vente untill den falder til 12. Men hvad er jeres opinions? Jeg har et budget og kunne bruge 15 % fra det.
    1 time siden
    Alt efter hvor meget du har at købe for 🤔 Er der ingen grund til at gå all in. Køb for 5% hvis den falder til 12 køb for 5 % mere - så du både halvt inde og ude - de sidste 5% skal du bruge ved gode nyheder🤔 Ellers sælg kortet og find “jedi”🤔
  • 6 timer siden
    Endnu en rød dag. :( pilen peger desværre vidst snart i en anden retning. Pøj pøj til alle jer der hænger i 🤞
    3 timer siden · Redigeret
    For satan vi er sku oppe igen +0.20%!
  • 5 timer siden · Redigeret
    Her lidt AI statistik, så tag det med et gran salt Det danske selskab GomSpace ejer eller driver ikke selv en stor flåde af satellitter; de fungerer i stedet som en af verdens absolut førende producenter, der bygger og leverer nanosatellitter til andre.
    5 timer siden · Redigeret
    Og her hvilken hardware og software der kan leveres og som er afprøvet in real life, så vidt jeg kan se så dækker der, det meste af værdikæden.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet