Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
284--
574--
646--
8--
1.326--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 14 timer siden
    Tålmodighed allesammen
    11 timer siden
    Tænker du på tålmodighed inden vi køber mere?😉
  • 16 timer siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    8 timer siden
    Vi elsker GOMspace. Aktie prisen er mindre vigtig ❤️😅
  • 16 timer siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    10 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
  • 17 timer siden · Redigeret
    Så hoppede Gom. 9 % op og ned på 2 timer. Det er noget skidt, for dem som er i aktien, og tænk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelse er tilsyneladende gået på sommerferie, med talemåde “intet nyt er godt nyt”
    12 timer siden
    Intet nyt ER jo godt nyt ,,,,,,så hvad er problemet ?
  • for 1 dag siden
    Jeg har ikke adgang men efter sigende har Musk truet EU med at begrænse Starlink adgang, hvis de fortsætter med deres egne konstellationer. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    16 timer siden
    Ja det er vel netop derfor Europa skal have deres egne konstellationer
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 14 timer siden
    Tålmodighed allesammen
    11 timer siden
    Tænker du på tålmodighed inden vi køber mere?😉
  • 16 timer siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    8 timer siden
    Vi elsker GOMspace. Aktie prisen er mindre vigtig ❤️😅
  • 16 timer siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    10 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
  • 17 timer siden · Redigeret
    Så hoppede Gom. 9 % op og ned på 2 timer. Det er noget skidt, for dem som er i aktien, og tænk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelse er tilsyneladende gået på sommerferie, med talemåde “intet nyt er godt nyt”
    12 timer siden
    Intet nyt ER jo godt nyt ,,,,,,så hvad er problemet ?
  • for 1 dag siden
    Jeg har ikke adgang men efter sigende har Musk truet EU med at begrænse Starlink adgang, hvis de fortsætter med deres egne konstellationer. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    16 timer siden
    Ja det er vel netop derfor Europa skal have deres egne konstellationer
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
284--
574--
646--
8--
1.326--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 14 timer siden
    Tålmodighed allesammen
    11 timer siden
    Tænker du på tålmodighed inden vi køber mere?😉
  • 16 timer siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    8 timer siden
    Vi elsker GOMspace. Aktie prisen er mindre vigtig ❤️😅
  • 16 timer siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    10 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
  • 17 timer siden · Redigeret
    Så hoppede Gom. 9 % op og ned på 2 timer. Det er noget skidt, for dem som er i aktien, og tænk hvilket signal det sender til kommende investorer. Ledelse er tilsyneladende gået på sommerferie, med talemåde “intet nyt er godt nyt”
    12 timer siden
    Intet nyt ER jo godt nyt ,,,,,,så hvad er problemet ?
  • for 1 dag siden
    Jeg har ikke adgang men efter sigende har Musk truet EU med at begrænse Starlink adgang, hvis de fortsætter med deres egne konstellationer. https://www.ft.com/content/0b012610-8132-4549-afd9-14bacd9db8cb?syn-25a6b1a6=1
    16 timer siden
    Ja det er vel netop derfor Europa skal have deres egne konstellationer
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
284--
574--
646--
8--
1.326--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet