Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
4.453--
193--
447--
24--
859--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden · Redigeret
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke holde sommerferie før næste ordre(r) var underskrevet og videresendt til information efter den igangværende ordretørke. Fastholdelse af "trust og loyalitet" er uhyre vigtigt for Gomspace i relation til deres mange loyale og tålmodige aktionærer.
    Mindre end et minut siden
    Hej Bonnesen -engang troede jeg faktisk du VAR Carsten .... :-) Jeg tror faktisk som i langt større selskaber at CEO IKKE bør sidde og kære sig om den daglige aktiekurs måske fra Halfvår til Halvår - men reelt er den jo underordnet for selskabet drift - den er så vores problem - så CEO og alle de øvrige skal fokusere på DERES salg osv ....Og jeg ville s[ v;re glad hvis kommunikationa afdelingen solgte GOM til flere FONDE indenfor space , forsvar osv .....Men jeg deler ikke synspunktet at vi skal DYNGES til af jubeloptimisme / Vi kender de Store ordre der forhandles & vi kender de 140 Mio i udest[ene , Vi kender Ukraine ordren mulige potentiale , vi FATTER IKKE DEN DANSKE STAT og FORSVARs ikke er stor kunde ....her kan vi m[ske i det offentlige rum s'rge for lidt lobbyisme . Men jeg vil hellere høre Good news Bad News NÅR de ER der ...ikke om måske eventuelt , med en vis sandsynlighed osv ......Det tror jeg på sigt tjener aktiekursen bedst . Jeg synes selv det er MØG surt jeg ikke solgte ALT da den gik under 20 ( havde jeg egentlig lovet mig selv ) tog 50 -60pct ....men gik også ind igen efter diverse nervøsitet omkring GF .....Og nu har jeg benyttet faldet her til 15-16 til at tage lidt på den Korte trading bane . Dem som har stået på på kurs 25 er nok voksne nok til at have en stoploss på 20 eller 18 etc .....ellers er det jo en anden beslutning de har taget . Jeg tror fortsat på den store 15-25 range og g´hvis det er +/- 50 øre .....så er det tykkelsen på minblyant på chartet ....Savner faktisk mit point og figure chart lavet i hånden på 1 meter store papirer det gav virkelig følelse .... Mit mål her siger 25-40 men ikke i næste uge . Og tag for dine mange flotte indlæg jeg aner ikke hvor du finder de links :-)
  • 4 timer siden
    Hejsa. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penge fra en forsikrings sag og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal smide efter GS. Hvor meget ville I turde putte i aktien? F.eks. hvor mange procent af den samlet sum 🙈 Jeg er i forvejen inde i aktien og har været det i mange år.
    3 timer siden
    Jeg ved det ikke er det samme, men hvis jeg vandt i lotto gik jeg ind med 25% af gevinsten - uanset om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du skal som altid vurdere hvor meget du kan tåle at tabe 💸
  • for 1 dag siden
    Tålmodighed allesammen
    6 timer siden
    Suppleret til 15,5 igår. Håber bunden er nået nu ;-)
  • for 1 dag siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    1 time siden
    Jeg hører dig sige: god tid at supplere op!
  • for 1 dag siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    23 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden · Redigeret
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke holde sommerferie før næste ordre(r) var underskrevet og videresendt til information efter den igangværende ordretørke. Fastholdelse af "trust og loyalitet" er uhyre vigtigt for Gomspace i relation til deres mange loyale og tålmodige aktionærer.
    Mindre end et minut siden
    Hej Bonnesen -engang troede jeg faktisk du VAR Carsten .... :-) Jeg tror faktisk som i langt større selskaber at CEO IKKE bør sidde og kære sig om den daglige aktiekurs måske fra Halfvår til Halvår - men reelt er den jo underordnet for selskabet drift - den er så vores problem - så CEO og alle de øvrige skal fokusere på DERES salg osv ....Og jeg ville s[ v;re glad hvis kommunikationa afdelingen solgte GOM til flere FONDE indenfor space , forsvar osv .....Men jeg deler ikke synspunktet at vi skal DYNGES til af jubeloptimisme / Vi kender de Store ordre der forhandles & vi kender de 140 Mio i udest[ene , Vi kender Ukraine ordren mulige potentiale , vi FATTER IKKE DEN DANSKE STAT og FORSVARs ikke er stor kunde ....her kan vi m[ske i det offentlige rum s'rge for lidt lobbyisme . Men jeg vil hellere høre Good news Bad News NÅR de ER der ...ikke om måske eventuelt , med en vis sandsynlighed osv ......Det tror jeg på sigt tjener aktiekursen bedst . Jeg synes selv det er MØG surt jeg ikke solgte ALT da den gik under 20 ( havde jeg egentlig lovet mig selv ) tog 50 -60pct ....men gik også ind igen efter diverse nervøsitet omkring GF .....Og nu har jeg benyttet faldet her til 15-16 til at tage lidt på den Korte trading bane . Dem som har stået på på kurs 25 er nok voksne nok til at have en stoploss på 20 eller 18 etc .....ellers er det jo en anden beslutning de har taget . Jeg tror fortsat på den store 15-25 range og g´hvis det er +/- 50 øre .....så er det tykkelsen på minblyant på chartet ....Savner faktisk mit point og figure chart lavet i hånden på 1 meter store papirer det gav virkelig følelse .... Mit mål her siger 25-40 men ikke i næste uge . Og tag for dine mange flotte indlæg jeg aner ikke hvor du finder de links :-)
  • 4 timer siden
    Hejsa. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penge fra en forsikrings sag og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal smide efter GS. Hvor meget ville I turde putte i aktien? F.eks. hvor mange procent af den samlet sum 🙈 Jeg er i forvejen inde i aktien og har været det i mange år.
    3 timer siden
    Jeg ved det ikke er det samme, men hvis jeg vandt i lotto gik jeg ind med 25% af gevinsten - uanset om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du skal som altid vurdere hvor meget du kan tåle at tabe 💸
  • for 1 dag siden
    Tålmodighed allesammen
    6 timer siden
    Suppleret til 15,5 igår. Håber bunden er nået nu ;-)
  • for 1 dag siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    1 time siden
    Jeg hører dig sige: god tid at supplere op!
  • for 1 dag siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    23 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
4.453--
193--
447--
24--
859--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
26. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
19. feb.
2025 Q2-regnskab
27. aug. 2025
2024 Q4-regnskab
14. feb. 2025
2024 Q3-regnskab
31. okt. 2024

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 4 timer siden · Redigeret
    Hvis jeg var CEO Carsten Drachmann, ville jeg ikke holde sommerferie før næste ordre(r) var underskrevet og videresendt til information efter den igangværende ordretørke. Fastholdelse af "trust og loyalitet" er uhyre vigtigt for Gomspace i relation til deres mange loyale og tålmodige aktionærer.
    Mindre end et minut siden
    Hej Bonnesen -engang troede jeg faktisk du VAR Carsten .... :-) Jeg tror faktisk som i langt større selskaber at CEO IKKE bør sidde og kære sig om den daglige aktiekurs måske fra Halfvår til Halvår - men reelt er den jo underordnet for selskabet drift - den er så vores problem - så CEO og alle de øvrige skal fokusere på DERES salg osv ....Og jeg ville s[ v;re glad hvis kommunikationa afdelingen solgte GOM til flere FONDE indenfor space , forsvar osv .....Men jeg deler ikke synspunktet at vi skal DYNGES til af jubeloptimisme / Vi kender de Store ordre der forhandles & vi kender de 140 Mio i udest[ene , Vi kender Ukraine ordren mulige potentiale , vi FATTER IKKE DEN DANSKE STAT og FORSVARs ikke er stor kunde ....her kan vi m[ske i det offentlige rum s'rge for lidt lobbyisme . Men jeg vil hellere høre Good news Bad News NÅR de ER der ...ikke om måske eventuelt , med en vis sandsynlighed osv ......Det tror jeg på sigt tjener aktiekursen bedst . Jeg synes selv det er MØG surt jeg ikke solgte ALT da den gik under 20 ( havde jeg egentlig lovet mig selv ) tog 50 -60pct ....men gik også ind igen efter diverse nervøsitet omkring GF .....Og nu har jeg benyttet faldet her til 15-16 til at tage lidt på den Korte trading bane . Dem som har stået på på kurs 25 er nok voksne nok til at have en stoploss på 20 eller 18 etc .....ellers er det jo en anden beslutning de har taget . Jeg tror fortsat på den store 15-25 range og g´hvis det er +/- 50 øre .....så er det tykkelsen på minblyant på chartet ....Savner faktisk mit point og figure chart lavet i hånden på 1 meter store papirer det gav virkelig følelse .... Mit mål her siger 25-40 men ikke i næste uge . Og tag for dine mange flotte indlæg jeg aner ikke hvor du finder de links :-)
  • 4 timer siden
    Hejsa. Har en betydelig sum som skal investeres. Det er penge fra en forsikrings sag og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal smide efter GS. Hvor meget ville I turde putte i aktien? F.eks. hvor mange procent af den samlet sum 🙈 Jeg er i forvejen inde i aktien og har været det i mange år.
    3 timer siden
    Jeg ved det ikke er det samme, men hvis jeg vandt i lotto gik jeg ind med 25% af gevinsten - uanset om det var 1 eller 750 millioner 😎 Men du skal som altid vurdere hvor meget du kan tåle at tabe 💸
  • for 1 dag siden
    Tålmodighed allesammen
    6 timer siden
    Suppleret til 15,5 igår. Håber bunden er nået nu ;-)
  • for 1 dag siden
    Man skulle have solgt på 25, men det er nemt at være bagklog. Det er som om den stille og roligt siver ud.
    1 time siden
    Jeg hører dig sige: god tid at supplere op!
  • for 1 dag siden
    Jeg ved godt at Gom ikke kan opfinde ordrer som ikke er i hus, men det ville være godt hvis de meldte lidt ud om fremtiden. Er forventningerne til 2026 stadig intakte? Er der fremgang mht de 3 "store" potentielle ordrer? Indo, Indra og Ukraine. Denne tavshed er dræbende. Hvad med at vi alle sender en mail med opfordring om bryde tavsheden.
    23 timer siden
    Alt under kontrol, ok vi nede -30% den sidste mdr. og nede med -10% for året , ja og Carsten sagde også, ææ bææ!!! Hvornår kommer der realisme ind i debatten. Jeg gør det lige en gang til. Viktor var dum. Klimaforandringer. Krig. EU lån. Indonesien Osv. Ikke en dyt hjælper det på kursen. Jeg aner ikke et klap om satelit produktion, det lader jeg andre om, men hvis Gom forventninger for året holder indtil videre, som de skriver og siger, kan der blive ualmindeligt travlt den 31 januar.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
4.453--
193--
447--
24--
859--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym555.402555.40200