GreenMobility A/S(GREENM)
(GREENM)
Q1
99 dage siden‧25 min
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
Ordredybde
Lukket
Antal
Køb
869
Sælg
Antal
513
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
102 | - | - | ||
40 | - | - | ||
658 | - | - | ||
575 | - | - | ||
700 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
24,00VWAP
24,00Omsætning (DKK)
182.250Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
99 dage siden‧25 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 4. jul. · Redigeret4. jul. · RedigeretPrøv lige at hoppe ind på instagram eller lignende og tjek GreenM's Roskilde Festival parkering og køremuligheder ud. Kæmpe zoner med "Reserved for GreenMobility", proppede med folk der ankommer i GreenM biler. Fyldt med unge der med glæde betaler minutterne fra KBH osv. til Roskilde - og samme hjem igen. Det er bare tjekket, godt arbejde.
- 10. jun.10. jun.Opslaget er slettet.6. jun.6. jun.Hvis du læser de dårlige anmeldelser er det primært folk, som er sure over konsekvenserne af ting de selv er ansvarlige for. Der er ret få af dem, som faktisk er dårlige oplevelser, som GM er ansvarlig for.
- 4. jun.4. jun.Fin nyhed med 3. måned med profit på blivende markeder i træk. Det er ikke specielt overraskede da sommermånederne traditionelt er bedre end vintermånederne og de flyttede biler har haft bedre tid til at blive indfaset men ikke desto mindre rart at blive beskæftiget i at selskabet stadig er på rette vej. (Jeg ville så ønske at de ville fortælle om det er på EBT, EBIT eller EBITDA niveau de har haft overskud)5. jun. · Redigeret5. jun. · RedigeretAltså det relevante for dig hvis du tænker at forblive aktionær de næste 1-3 år er at de med den nye information om de sidste 3 måneder FASTHOLDER guidance om profit before tax på 0-10 millioner dkk. Hvilket jo helt logisk må tyde på at de sidste 3 måneder har vist tegn der fastholder ledelsens tillid til at der er profitabilitet på bundlinjen i slutning af det her år. Resterende er blot ekstra detaljer der er "nice to have" sammenlignet med det store billede om en profitabel forretning på bundlinjen.
- 28. maj28. majJeg har lagt mærke til, at GM er begyndt at have reklamer på deres biler. Interessant også at kunne tjene lidt penge på det (og det minder vel også lidt om den måde Freetrailer tjener penge)4. jun.4. jun.Det er lidt en både og: Der vil være folk som ikke har lyst til at køre rundt i en reklamesøjle og derfor fravælger GREENM på grund af reklamer og det er nok derfor de ikke har gjort det før. Men nu hvor de indfaser flere og flere lidt dyrere bilmodeller kan det godt give mening at have reklamer på de billigste modeller da man må antage at de primært henvender sig til mere prisbeviste forbrugere og så have en reklamefri pænere bil i deres lidt dyrere modeller.10. jun. · Redigeret10. jun. · RedigeretPolestar kan jeg godt se argumentet med, især hvis minutprisen der er væsentligt højere. Men om der er en Magasin eller H&M reklame på ens lille Zoe eller om der kun står Greenmobility på den, tror jeg virkelig rager folk en papand. De vil fra A til B hurtigt og nemt til 4-5 kr i minuttet.
- 15. maj · Redigeret15. maj · RedigeretForventet vækst på 22-32% i omsætning fra 23 til 24, samt endelig nå frem til profitabilitet i 24. Husk der var 22% vækst i antal kunder i 2023. Og så sidder folk og snakker om at de er ved at være nået til mættelse? Altså så væksten skulle falde fra 22% til 0% på 1 års tid cirka? Wow, jeg griner over sådan et estimat. Nogle shorters der virkelig er bange lyder det som. : "We expect GreenMobility to be profitable with positive operating cash flow for the financial year 2024 based on the continuing business. Becoming the first profitable EV car-sharing company in Europe will underscore the resilience and adaptability of our business in the face of external pressures. It will mark a huge accomplishment not only for GreenMobility but also for sustainable car-sharing globally.”17. maj17. majDer bliver godt nok tærsket langhalm på de forventninger. Lad os se, hvad virkeligheden bringer. :)10. jun. · Redigeret10. jun. · RedigeretVi er lidt over halvvejs nu, og CEO har lige været ude og sige at de selvsikkert fastholder denne guidance. Sidste 3 måneder var profitable. Sååå, knap 6 måneders langhalm må det vil være;) Lad os se hvad virkeligheden bringer ikke.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q1
99 dage siden‧25 min
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 4. jul. · Redigeret4. jul. · RedigeretPrøv lige at hoppe ind på instagram eller lignende og tjek GreenM's Roskilde Festival parkering og køremuligheder ud. Kæmpe zoner med "Reserved for GreenMobility", proppede med folk der ankommer i GreenM biler. Fyldt med unge der med glæde betaler minutterne fra KBH osv. til Roskilde - og samme hjem igen. Det er bare tjekket, godt arbejde.
- 10. jun.10. jun.Opslaget er slettet.6. jun.6. jun.Hvis du læser de dårlige anmeldelser er det primært folk, som er sure over konsekvenserne af ting de selv er ansvarlige for. Der er ret få af dem, som faktisk er dårlige oplevelser, som GM er ansvarlig for.
- 4. jun.4. jun.Fin nyhed med 3. måned med profit på blivende markeder i træk. Det er ikke specielt overraskede da sommermånederne traditionelt er bedre end vintermånederne og de flyttede biler har haft bedre tid til at blive indfaset men ikke desto mindre rart at blive beskæftiget i at selskabet stadig er på rette vej. (Jeg ville så ønske at de ville fortælle om det er på EBT, EBIT eller EBITDA niveau de har haft overskud)5. jun. · Redigeret5. jun. · RedigeretAltså det relevante for dig hvis du tænker at forblive aktionær de næste 1-3 år er at de med den nye information om de sidste 3 måneder FASTHOLDER guidance om profit before tax på 0-10 millioner dkk. Hvilket jo helt logisk må tyde på at de sidste 3 måneder har vist tegn der fastholder ledelsens tillid til at der er profitabilitet på bundlinjen i slutning af det her år. Resterende er blot ekstra detaljer der er "nice to have" sammenlignet med det store billede om en profitabel forretning på bundlinjen.
- 28. maj28. majJeg har lagt mærke til, at GM er begyndt at have reklamer på deres biler. Interessant også at kunne tjene lidt penge på det (og det minder vel også lidt om den måde Freetrailer tjener penge)4. jun.4. jun.Det er lidt en både og: Der vil være folk som ikke har lyst til at køre rundt i en reklamesøjle og derfor fravælger GREENM på grund af reklamer og det er nok derfor de ikke har gjort det før. Men nu hvor de indfaser flere og flere lidt dyrere bilmodeller kan det godt give mening at have reklamer på de billigste modeller da man må antage at de primært henvender sig til mere prisbeviste forbrugere og så have en reklamefri pænere bil i deres lidt dyrere modeller.10. jun. · Redigeret10. jun. · RedigeretPolestar kan jeg godt se argumentet med, især hvis minutprisen der er væsentligt højere. Men om der er en Magasin eller H&M reklame på ens lille Zoe eller om der kun står Greenmobility på den, tror jeg virkelig rager folk en papand. De vil fra A til B hurtigt og nemt til 4-5 kr i minuttet.
- 15. maj · Redigeret15. maj · RedigeretForventet vækst på 22-32% i omsætning fra 23 til 24, samt endelig nå frem til profitabilitet i 24. Husk der var 22% vækst i antal kunder i 2023. Og så sidder folk og snakker om at de er ved at være nået til mættelse? Altså så væksten skulle falde fra 22% til 0% på 1 års tid cirka? Wow, jeg griner over sådan et estimat. Nogle shorters der virkelig er bange lyder det som. : "We expect GreenMobility to be profitable with positive operating cash flow for the financial year 2024 based on the continuing business. Becoming the first profitable EV car-sharing company in Europe will underscore the resilience and adaptability of our business in the face of external pressures. It will mark a huge accomplishment not only for GreenMobility but also for sustainable car-sharing globally.”17. maj17. majDer bliver godt nok tærsket langhalm på de forventninger. Lad os se, hvad virkeligheden bringer. :)10. jun. · Redigeret10. jun. · RedigeretVi er lidt over halvvejs nu, og CEO har lige været ude og sige at de selvsikkert fastholder denne guidance. Sidste 3 måneder var profitable. Sååå, knap 6 måneders langhalm må det vil være;) Lad os se hvad virkeligheden bringer ikke.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Lukket
Antal
Køb
869
Sælg
Antal
513
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
102 | - | - | ||
40 | - | - | ||
658 | - | - | ||
575 | - | - | ||
700 | - | - |
Volumenvægtet gennemsnitspris
24,00VWAP
24,00Omsætning (DKK)
182.250Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2024 Q2 | 13. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q1 | 19. apr. | |
2023 Q4 | 14. mar. | |
2023 Q3 | 12. okt. 2023 | |
2023 Q2 | 10. aug. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr