2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 164 | - | - | ||
| 87 | - | - | ||
| 40 | - | - | ||
| 31 | - | - | ||
| 1 | - | - |
Højest
93VWAP
Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
Højest
93Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 19. mar. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 10. okt. | |
| 2025 H1-regnskab | 19. aug. | |
| 2025 Q2-regnskab | 14. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 H2-regnskab | 25. mar. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 12. dec.12. dec.Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstungefor 2 dage sidenfor 2 dage sidenJeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.for 2 dage sidenfor 2 dage sidenMed hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
- 10. dec. · Redigeret10. dec. · RedigeretEr der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
- 9. dec.9. dec.Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen10. dec.10. dec.Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenOpslaget er slettet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 12. dec.12. dec.Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstungefor 2 dage sidenfor 2 dage sidenJeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.for 2 dage sidenfor 2 dage sidenMed hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
- 10. dec. · Redigeret10. dec. · RedigeretEr der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
- 9. dec.9. dec.Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen10. dec.10. dec.Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenOpslaget er slettet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 164 | - | - | ||
| 87 | - | - | ||
| 40 | - | - | ||
| 31 | - | - | ||
| 1 | - | - |
Højest
93VWAP
Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
Højest
93Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 19. mar. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 10. okt. | |
| 2025 H1-regnskab | 19. aug. | |
| 2025 Q2-regnskab | 14. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 H2-regnskab | 25. mar. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 19. mar. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 10. okt. | |
| 2025 H1-regnskab | 19. aug. | |
| 2025 Q2-regnskab | 14. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 H2-regnskab | 25. mar. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 12. dec.12. dec.Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstungefor 2 dage sidenfor 2 dage sidenJeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.for 2 dage sidenfor 2 dage sidenMed hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
- 10. dec. · Redigeret10. dec. · RedigeretEr der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
- 9. dec.9. dec.Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen10. dec.10. dec.Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenOpslaget er slettet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 164 | - | - | ||
| 87 | - | - | ||
| 40 | - | - | ||
| 31 | - | - | ||
| 1 | - | - |
Højest
93VWAP
Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
Højest
93Lavest
89,4OmsætningAntal
1,2 13.620
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






