Spring til hovedindhold

DenmarkDenmarkGreenMobility A/S
(GREENM)

· Nasdaq Copenhagen
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
Senest
24,60
I dag %
+0,41%
I dag +/-
+0,10
Køb
23,60
Sælg
25,20
Højest
25,00
Lavest
23,80
Omsætning (Antal)
7.565
· Nasdaq Copenhagen
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
· Nasdaq Copenhagen · Valuta i DKK
· Valuta i DKK
Nasdaq Copenhagen
Senest
24,60
Udvikling i dag
+0,41%
+0,10
Køb
23,60
Sælg
25,20
Højest
25,00
Lavest
23,80
Omsætning (Antal)
7.565
Q1
99 dage siden25 min
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte

Ordredybde

Lukket
Antal
Køb
869
Sælg
Antal
513

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
102--
40--
658--
575--
700--
Volumenvægtet gennemsnitspris
24,00
VWAP
24,00
Omsætning (DKK)
182.250

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Q2
13. aug.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling23. apr.
2024 Q119. apr.
2023 Q414. mar.
2023 Q312. okt. 2023
2023 Q210. aug. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Andre har kigget på

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
99 dage siden25 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Q2
13. aug.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling23. apr.
2024 Q119. apr.
2023 Q414. mar.
2023 Q312. okt. 2023
2023 Q210. aug. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 4. jul. · Redigeret
    4. jul. · Redigeret
    Prøv lige at hoppe ind på instagram eller lignende og tjek GreenM's Roskilde Festival parkering og køremuligheder ud. Kæmpe zoner med "Reserved for GreenMobility", proppede med folk der ankommer i GreenM biler. Fyldt med unge der med glæde betaler minutterne fra KBH osv. til Roskilde - og samme hjem igen. Det er bare tjekket, godt arbejde.
    5. jul.
    5. jul.
    Jeg har godt set det, det er faktisk ret imponerende. Kan forstå, at parkeringen i nord blev helt fyldt med GM-biler og at de måtte udvide.
  • 10. jun.
    Opslaget er slettet.
    6. jun.
    6. jun.
    Hvis du læser de dårlige anmeldelser er det primært folk, som er sure over konsekvenserne af ting de selv er ansvarlige for. Der er ret få af dem, som faktisk er dårlige oplevelser, som GM er ansvarlig for.
    12. jun.
    12. jun.
    Punkt 5: Gå ud af bilen, luk døren, end trip. Se, det var faktisk sværere end som så ;) Problemet er mere når noget går galt, så er det åbenbart ikke helt klart for kunderne, hvad der egentlig er deres ansvar. Hvilket faktisk er ret meget.
  • 4. jun.
    Fin nyhed med 3. måned med profit på blivende markeder i træk. Det er ikke specielt overraskede da sommermånederne traditionelt er bedre end vintermånederne og de flyttede biler har haft bedre tid til at blive indfaset men ikke desto mindre rart at blive beskæftiget i at selskabet stadig er på rette vej. (Jeg ville så ønske at de ville fortælle om det er på EBT, EBIT eller EBITDA niveau de har haft overskud)
    5. jun. · Redigeret
    5. jun. · Redigeret
    Altså det relevante for dig hvis du tænker at forblive aktionær de næste 1-3 år er at de med den nye information om de sidste 3 måneder FASTHOLDER guidance om profit before tax på 0-10 millioner dkk. Hvilket jo helt logisk må tyde på at de sidste 3 måneder har vist tegn der fastholder ledelsens tillid til at der er profitabilitet på bundlinjen i slutning af det her år. Resterende er blot ekstra detaljer der er "nice to have" sammenlignet med det store billede om en profitabel forretning på bundlinjen.
  • 28. maj
    28. maj
    Jeg har lagt mærke til, at GM er begyndt at have reklamer på deres biler. Interessant også at kunne tjene lidt penge på det (og det minder vel også lidt om den måde Freetrailer tjener penge)
    4. jun.
    Det er lidt en både og: Der vil være folk som ikke har lyst til at køre rundt i en reklamesøjle og derfor fravælger GREENM på grund af reklamer og det er nok derfor de ikke har gjort det før. Men nu hvor de indfaser flere og flere lidt dyrere bilmodeller kan det godt give mening at have reklamer på de billigste modeller da man må antage at de primært henvender sig til mere prisbeviste forbrugere og så have en reklamefri pænere bil i deres lidt dyrere modeller.
    10. jun. · Redigeret
    10. jun. · Redigeret
    Polestar kan jeg godt se argumentet med, især hvis minutprisen der er væsentligt højere. Men om der er en Magasin eller H&M reklame på ens lille Zoe eller om der kun står Greenmobility på den, tror jeg virkelig rager folk en papand. De vil fra A til B hurtigt og nemt til 4-5 kr i minuttet.
  • 15. maj · Redigeret
    15. maj · Redigeret
    Forventet vækst på 22-32% i omsætning fra 23 til 24, samt endelig nå frem til profitabilitet i 24. Husk der var 22% vækst i antal kunder i 2023. Og så sidder folk og snakker om at de er ved at være nået til mættelse? Altså så væksten skulle falde fra 22% til 0% på 1 års tid cirka? Wow, jeg griner over sådan et estimat. Nogle shorters der virkelig er bange lyder det som. : "We expect GreenMobility to be profitable with positive operating cash flow for the financial year 2024 based on the continuing business. Becoming the first profitable EV car-sharing company in Europe will underscore the resilience and adaptability of our business in the face of external pressures. It will mark a huge accomplishment not only for GreenMobility but also for sustainable car-sharing globally.”
    17. maj
    17. maj
    Der bliver godt nok tærsket langhalm på de forventninger. Lad os se, hvad virkeligheden bringer. :)
    10. jun. · Redigeret
    10. jun. · Redigeret
    Vi er lidt over halvvejs nu, og CEO har lige været ude og sige at de selvsikkert fastholder denne guidance. Sidste 3 måneder var profitable. Sååå, knap 6 måneders langhalm må det vil være;) Lad os se hvad virkeligheden bringer ikke.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q1
99 dage siden25 min
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
0,00 DKK/aktie
Seneste udbytte

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 4. jul. · Redigeret
    4. jul. · Redigeret
    Prøv lige at hoppe ind på instagram eller lignende og tjek GreenM's Roskilde Festival parkering og køremuligheder ud. Kæmpe zoner med "Reserved for GreenMobility", proppede med folk der ankommer i GreenM biler. Fyldt med unge der med glæde betaler minutterne fra KBH osv. til Roskilde - og samme hjem igen. Det er bare tjekket, godt arbejde.
    5. jul.
    5. jul.
    Jeg har godt set det, det er faktisk ret imponerende. Kan forstå, at parkeringen i nord blev helt fyldt med GM-biler og at de måtte udvide.
  • 10. jun.
    Opslaget er slettet.
    6. jun.
    6. jun.
    Hvis du læser de dårlige anmeldelser er det primært folk, som er sure over konsekvenserne af ting de selv er ansvarlige for. Der er ret få af dem, som faktisk er dårlige oplevelser, som GM er ansvarlig for.
    12. jun.
    12. jun.
    Punkt 5: Gå ud af bilen, luk døren, end trip. Se, det var faktisk sværere end som så ;) Problemet er mere når noget går galt, så er det åbenbart ikke helt klart for kunderne, hvad der egentlig er deres ansvar. Hvilket faktisk er ret meget.
  • 4. jun.
    Fin nyhed med 3. måned med profit på blivende markeder i træk. Det er ikke specielt overraskede da sommermånederne traditionelt er bedre end vintermånederne og de flyttede biler har haft bedre tid til at blive indfaset men ikke desto mindre rart at blive beskæftiget i at selskabet stadig er på rette vej. (Jeg ville så ønske at de ville fortælle om det er på EBT, EBIT eller EBITDA niveau de har haft overskud)
    5. jun. · Redigeret
    5. jun. · Redigeret
    Altså det relevante for dig hvis du tænker at forblive aktionær de næste 1-3 år er at de med den nye information om de sidste 3 måneder FASTHOLDER guidance om profit before tax på 0-10 millioner dkk. Hvilket jo helt logisk må tyde på at de sidste 3 måneder har vist tegn der fastholder ledelsens tillid til at der er profitabilitet på bundlinjen i slutning af det her år. Resterende er blot ekstra detaljer der er "nice to have" sammenlignet med det store billede om en profitabel forretning på bundlinjen.
  • 28. maj
    28. maj
    Jeg har lagt mærke til, at GM er begyndt at have reklamer på deres biler. Interessant også at kunne tjene lidt penge på det (og det minder vel også lidt om den måde Freetrailer tjener penge)
    4. jun.
    Det er lidt en både og: Der vil være folk som ikke har lyst til at køre rundt i en reklamesøjle og derfor fravælger GREENM på grund af reklamer og det er nok derfor de ikke har gjort det før. Men nu hvor de indfaser flere og flere lidt dyrere bilmodeller kan det godt give mening at have reklamer på de billigste modeller da man må antage at de primært henvender sig til mere prisbeviste forbrugere og så have en reklamefri pænere bil i deres lidt dyrere modeller.
    10. jun. · Redigeret
    10. jun. · Redigeret
    Polestar kan jeg godt se argumentet med, især hvis minutprisen der er væsentligt højere. Men om der er en Magasin eller H&M reklame på ens lille Zoe eller om der kun står Greenmobility på den, tror jeg virkelig rager folk en papand. De vil fra A til B hurtigt og nemt til 4-5 kr i minuttet.
  • 15. maj · Redigeret
    15. maj · Redigeret
    Forventet vækst på 22-32% i omsætning fra 23 til 24, samt endelig nå frem til profitabilitet i 24. Husk der var 22% vækst i antal kunder i 2023. Og så sidder folk og snakker om at de er ved at være nået til mættelse? Altså så væksten skulle falde fra 22% til 0% på 1 års tid cirka? Wow, jeg griner over sådan et estimat. Nogle shorters der virkelig er bange lyder det som. : "We expect GreenMobility to be profitable with positive operating cash flow for the financial year 2024 based on the continuing business. Becoming the first profitable EV car-sharing company in Europe will underscore the resilience and adaptability of our business in the face of external pressures. It will mark a huge accomplishment not only for GreenMobility but also for sustainable car-sharing globally.”
    17. maj
    17. maj
    Der bliver godt nok tærsket langhalm på de forventninger. Lad os se, hvad virkeligheden bringer. :)
    10. jun. · Redigeret
    10. jun. · Redigeret
    Vi er lidt over halvvejs nu, og CEO har lige været ude og sige at de selvsikkert fastholder denne guidance. Sidste 3 måneder var profitable. Sååå, knap 6 måneders langhalm må det vil være;) Lad os se hvad virkeligheden bringer ikke.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Lukket
Antal
Køb
869
Sælg
Antal
513

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
102--
40--
658--
575--
700--
Volumenvægtet gennemsnitspris
24,00
VWAP
24,00
Omsætning (DKK)
182.250

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Andre har kigget på

Corporate Actions

Næste begivenhed
2024 Q2
13. aug.
Tidligere begivenheder
2023 Generalforsamling23. apr.
2024 Q119. apr.
2023 Q414. mar.
2023 Q312. okt. 2023
2023 Q210. aug. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates