Q1
73 dage siden‧34 min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
852
Sælg
Antal
1.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2.000 | - | - | ||
1.827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Højest
43,9VWAP
Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
VWAP
Højest
43,9Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 14. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 25. mar. | |
2024 Q4 | 20. mar. | |
2024 Q3 | 11. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenLækkert at se GM på vej op, money in the Bank. Gik ind i kurs 65 har heldigvis købt godt ind i kurs 29 så gak er lig om hjørnet. Overskud og Robot biler på vej, og så med nedlæggelse af p-pladser i kbh er der masser af potentiale. 800 kilo i omsætning idag hvor lille er GM ? Tillykke til alle GM Investorer
- 29. apr.29. apr.Jeg vil da gerne have haft fat i Free trailer for 5 år side, da de var små. Den er gået ca 20 gange op. Kan Gm vokse sig størrer ?2. maj2. majJa det kan GM godt, MEN det kommer ret sikkert til at gå en hel del langsommere. På den positive side skal folk bruge en bil meget oftere end de skal bruge en trialer (samt hver gang de skal bruge en trailer) og biilleje er samtidig meget dyre end trailer leje så det er åbenlyst et meget større marked GM adresserer. Derfor har GM potentialet til at blive mange gange større. Når det så er sagt har GM også udfordringer Freetrailer ikke har: -Der skal bindes meget mere kapital i biler end i trailere så ekspansion er meget dyrere. Den kapital har GM ikke pt. Tidligere gik de efter at scale hurtigst muligt og at hente penge til det på børsen. Men med de stigendende renter og dermed faldende kurser på uprofitable vækstselskaber er den dør mere eller mindre lukket. Skal væksten ske organisk skal der sparres penge sammen igennem en del år før der bliver råd til at gå ind på et nyt marked. -Det har vist sig at det tager en del år at opbygge en stor nok base af trofaste kunder i en ny by til at gøre den profitabel. Regn med 5-8 år. Den del går meget hurtigere for Free trailer. Det gør både væksten direkte langsommere men øger også kapitalen der skal bruges til at gå ind i en ny by endnu mere. -Det er en meget anderledes business model. Free trailer sælger reklamer/services der får flere kunder i butikken til en mindre gruppe virksomheder mens den store gruppe privatpersoner, som bruger traileren låner den gratis. Hos GM skal privatpersonerne betale. Det kræver at man skal overbevise mange flere om at få tegnebogen frem. Dermed ikke sagt at GM er en dårlig investering på dette niveau. Det mener jeg ikke den er. De er mig bekendt stadig de bedste i delebilsbranchen til at tjene penge på deres biler og det giver basis for at erobre nye markeder over tid. Men mens Free trailer har spurtet op til en flot men stadig ikke overvældende omsætning kommer GM mere til at øge omsætningen stille og roligt med potentiale for at fortsætte meget længere tid og ende med en meget højere værdi mange år ude i fremtiden. -
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
73 dage siden‧34 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenLækkert at se GM på vej op, money in the Bank. Gik ind i kurs 65 har heldigvis købt godt ind i kurs 29 så gak er lig om hjørnet. Overskud og Robot biler på vej, og så med nedlæggelse af p-pladser i kbh er der masser af potentiale. 800 kilo i omsætning idag hvor lille er GM ? Tillykke til alle GM Investorer
- 29. apr.29. apr.Jeg vil da gerne have haft fat i Free trailer for 5 år side, da de var små. Den er gået ca 20 gange op. Kan Gm vokse sig størrer ?2. maj2. majJa det kan GM godt, MEN det kommer ret sikkert til at gå en hel del langsommere. På den positive side skal folk bruge en bil meget oftere end de skal bruge en trialer (samt hver gang de skal bruge en trailer) og biilleje er samtidig meget dyre end trailer leje så det er åbenlyst et meget større marked GM adresserer. Derfor har GM potentialet til at blive mange gange større. Når det så er sagt har GM også udfordringer Freetrailer ikke har: -Der skal bindes meget mere kapital i biler end i trailere så ekspansion er meget dyrere. Den kapital har GM ikke pt. Tidligere gik de efter at scale hurtigst muligt og at hente penge til det på børsen. Men med de stigendende renter og dermed faldende kurser på uprofitable vækstselskaber er den dør mere eller mindre lukket. Skal væksten ske organisk skal der sparres penge sammen igennem en del år før der bliver råd til at gå ind på et nyt marked. -Det har vist sig at det tager en del år at opbygge en stor nok base af trofaste kunder i en ny by til at gøre den profitabel. Regn med 5-8 år. Den del går meget hurtigere for Free trailer. Det gør både væksten direkte langsommere men øger også kapitalen der skal bruges til at gå ind i en ny by endnu mere. -Det er en meget anderledes business model. Free trailer sælger reklamer/services der får flere kunder i butikken til en mindre gruppe virksomheder mens den store gruppe privatpersoner, som bruger traileren låner den gratis. Hos GM skal privatpersonerne betale. Det kræver at man skal overbevise mange flere om at få tegnebogen frem. Dermed ikke sagt at GM er en dårlig investering på dette niveau. Det mener jeg ikke den er. De er mig bekendt stadig de bedste i delebilsbranchen til at tjene penge på deres biler og det giver basis for at erobre nye markeder over tid. Men mens Free trailer har spurtet op til en flot men stadig ikke overvældende omsætning kommer GM mere til at øge omsætningen stille og roligt med potentiale for at fortsætte meget længere tid og ende med en meget højere værdi mange år ude i fremtiden. -
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
852
Sælg
Antal
1.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2.000 | - | - | ||
1.827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Højest
43,9VWAP
Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
VWAP
Højest
43,9Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 14. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 25. mar. | |
2024 Q4 | 20. mar. | |
2024 Q3 | 11. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q1
73 dage siden‧34 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 14. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 25. mar. | |
2024 Q4 | 20. mar. | |
2024 Q3 | 11. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 27. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenLækkert at se GM på vej op, money in the Bank. Gik ind i kurs 65 har heldigvis købt godt ind i kurs 29 så gak er lig om hjørnet. Overskud og Robot biler på vej, og så med nedlæggelse af p-pladser i kbh er der masser af potentiale. 800 kilo i omsætning idag hvor lille er GM ? Tillykke til alle GM Investorer
- 29. apr.29. apr.Jeg vil da gerne have haft fat i Free trailer for 5 år side, da de var små. Den er gået ca 20 gange op. Kan Gm vokse sig størrer ?2. maj2. majJa det kan GM godt, MEN det kommer ret sikkert til at gå en hel del langsommere. På den positive side skal folk bruge en bil meget oftere end de skal bruge en trialer (samt hver gang de skal bruge en trailer) og biilleje er samtidig meget dyre end trailer leje så det er åbenlyst et meget større marked GM adresserer. Derfor har GM potentialet til at blive mange gange større. Når det så er sagt har GM også udfordringer Freetrailer ikke har: -Der skal bindes meget mere kapital i biler end i trailere så ekspansion er meget dyrere. Den kapital har GM ikke pt. Tidligere gik de efter at scale hurtigst muligt og at hente penge til det på børsen. Men med de stigendende renter og dermed faldende kurser på uprofitable vækstselskaber er den dør mere eller mindre lukket. Skal væksten ske organisk skal der sparres penge sammen igennem en del år før der bliver råd til at gå ind på et nyt marked. -Det har vist sig at det tager en del år at opbygge en stor nok base af trofaste kunder i en ny by til at gøre den profitabel. Regn med 5-8 år. Den del går meget hurtigere for Free trailer. Det gør både væksten direkte langsommere men øger også kapitalen der skal bruges til at gå ind i en ny by endnu mere. -Det er en meget anderledes business model. Free trailer sælger reklamer/services der får flere kunder i butikken til en mindre gruppe virksomheder mens den store gruppe privatpersoner, som bruger traileren låner den gratis. Hos GM skal privatpersonerne betale. Det kræver at man skal overbevise mange flere om at få tegnebogen frem. Dermed ikke sagt at GM er en dårlig investering på dette niveau. Det mener jeg ikke den er. De er mig bekendt stadig de bedste i delebilsbranchen til at tjene penge på deres biler og det giver basis for at erobre nye markeder over tid. Men mens Free trailer har spurtet op til en flot men stadig ikke overvældende omsætning kommer GM mere til at øge omsætningen stille og roligt med potentiale for at fortsætte meget længere tid og ende med en meget højere værdi mange år ude i fremtiden. -
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antal
Køb
852
Sælg
Antal
1.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
20 | - | - | ||
2.000 | - | - | ||
1.827 | - | - | ||
173 | - | - | ||
521 | - | - |
Højest
43,9VWAP
Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
VWAP
Højest
43,9Lavest
39,8OmsætningAntal
0,8 19.120
Mæglerstatistik
Ingen data fundet