Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

GreenMobility

GreenMobility

92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK
92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK
92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK

GreenMobility

GreenMobility

92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK
92,00DKK
+3,14% (+2,80)
Ved markedsluk
Højest93,00
Lavest89,40
Omsætning
1,2 MDKK
2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
164--
87--
40--
31--
1--
Højest
93
VWAP
91,4
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
91,4
Højest
93
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
19. mar. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab10. okt.
2025 H1-regnskab19. aug.
2025 Q2-regnskab14. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 H2-regnskab25. mar.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    12. dec.
    Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstunge
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Jeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Med hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
  • 11. dec.
    11. dec.
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • 10. dec. · Redigeret
    10. dec. · Redigeret
    Er der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
    11. dec.
    11. dec.
    Tak for et godt og grundigt svar.
  • 9. dec.
    Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen 
    10. dec.
    Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Opslaget er slettet.
    9. dec.
    9. dec.
    Præcis.. skide fuld på en æselcykel, det kan kun blive godt :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    12. dec.
    Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstunge
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Jeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Med hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
  • 11. dec.
    11. dec.
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • 10. dec. · Redigeret
    10. dec. · Redigeret
    Er der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
    11. dec.
    11. dec.
    Tak for et godt og grundigt svar.
  • 9. dec.
    Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen 
    10. dec.
    Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Opslaget er slettet.
    9. dec.
    9. dec.
    Præcis.. skide fuld på en æselcykel, det kan kun blive godt :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
164--
87--
40--
31--
1--
Højest
93
VWAP
91,4
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
91,4
Højest
93
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
19. mar. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab10. okt.
2025 H1-regnskab19. aug.
2025 Q2-regnskab14. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 H2-regnskab25. mar.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
69 dage siden31 min

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
19. mar. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab10. okt.
2025 H1-regnskab19. aug.
2025 Q2-regnskab14. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 H2-regnskab25. mar.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec.
    12. dec.
    Det er måske en gentagelse af tidligere iagttagelser, men jeg følger nysgerrigt danske virksomheder og ikke mindst GM, fordi de er så synlige i gadebilledet i Købehavn. Dertil kommer at jeg syntes deres ide er god og meget nyskabende som helhed i forhold til mobilitet i en storby. Ja, de har fået rigtig fine kursstigninger, der er baseret på bedre omsætning og bedre driftsomkostningsstyring. Helt sikkert, det medgiver jeg. Der stigning i aktiekursen give dog ikke mening i forhold til afkast af investeret kapital, på igen måde. Jeg kan ikke regne den case hjem. De har et ROE på -280% i 2024 og ja, det har en øget omsætning og EBIT i 2025 som det umiddelbart ser ud, men helt sikkert ikke noget der pludseligt giver + på ROE. Det kan jo ikke blive ved med et være en pionervirksomhed. Hvis de skal regnes hjem som et vækstselskab, så skal de altså til at have turbo på ellers kommer tallene ikke til at stemme. Væksten kan naturligvis stige, men de har kun Kbh og Århus tilbage og deres bilpark bliver alt andet lige jo også mere nedslidt og skal skiftes. Det er ganske sårbart efter min vurdering. De biler jeg ser i gadebillede er jo ikke i standard med andre udlejningsselskaber, bevares det behøver heller ikke, men det koster jo at brugerne ikke er rutinerede billister. Jeg tænker de på længere sigt bliver for driftstunge
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Jeg vil se frem til at læse deres regnskab for året 2025, så man reelt kan sammenligne regnskabet med resultatet fra 2024 før jeg tør give et bud på selskabet, men helt ærligt så tror jeg selskabet er for let forstået på kapital til at kunne klare de tunge udgifter det må være med en del ukyndige brugere, og jeg tror slet ikke de er i en liga hvor de kan håndtere selvkørende biler som de fornyligt slog sig op på. Men jeg kan blive overbevist om det modsatte. Lad os se.
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Med hensyn til skader på biler siger greenm selv at de har gode resultater med de sensorer de for nyligt har installeret som kan måle sammenstød og sende regningen til brugeren. Det er dog klart at de ikke kan måle alt og at man risikerer at miste brugere på den konto. Men hvis den man mister primært er dem der alligevel giver underskud er det vel ok.
  • 11. dec.
    11. dec.
    Imponerende - de skuffer ikke!
  • 10. dec. · Redigeret
    10. dec. · Redigeret
    Er der nogen som ved hvorfor der er så lidt interesse for dette firma. Den gør den rigtige vej og ligger ok for køb, synes jeg. Her udover ingen anbefalinger eller kursmål. Forstår det ikke rigtigt.
    11. dec.
    11. dec.
    Tak for et godt og grundigt svar.
  • 9. dec.
    Hvor søger i indgang ift. pris? Håber at ramme igen omkring kurs 70-80 - tror fortsat meget på casen 
    10. dec.
    Dt har du sikkert ret i, særligt uden nyheder eller gentagelse af nyheder :)
  • for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Opslaget er slettet.
    9. dec.
    9. dec.
    Præcis.. skide fuld på en æselcykel, det kan kun blive godt :)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

DenmarkNasdaq Copenhagen
Antal
Køb
323
Sælg
Antal
1.648

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
164--
87--
40--
31--
1--
Højest
93
VWAP
91,4
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620
VWAP
91,4
Højest
93
Lavest
89,4
OmsætningAntal
1,2 13.620

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet