Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

GreenMobility

GreenMobility

2026 Q1-regnskab
67 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.647--
1--
125--
7--
217--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
9. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
17. apr.
2025 H2-regnskab
24. mar.
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
10. okt. 2025
2025 H1-regnskab
19. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 16. jun. · Redigeret
    Det er lidt mærkeligt at der ikke findes nogen anbefaling for dette firma, her på NN. Er det fordi firma er meget niche præget virksomhed, og de kloge oracle-mænd ikke tør sige noget?
    Det er i øvrigt på godt og ondt en vigtig del af at investere i små selskaber: uden analytikere og de fleste professionelle investorer er priserne ofte mere skæve end i de store selskaber. Det gør selvfølgelig at du risikerer at købe noget alt for dyrt hvis du ikke sætter dig godt nok ind i selskabet og fx bare lytter til tilfældige anonyme skribenter på et internetforum (inkl mig) men omvendt gør det også at der er bedre mulighed for at købe noget super billigt hvis du gør dit analyse arbejde godt nok og samtidig er de små selskaber ofte også nemmere at analysere da deres forretning er mindre kompleks.
  • 29. maj
    Så starter GREENM med at købe egne aktier https://storage.googleapis.com/inderes-widgets-prod-assets/greenmobility/attachments/c10571c1-3bb9-4166-9af9-7ea6c0355b73/release.pdf Det bliver spændende at se hvad det gør for kursen 🚀
    Det ser ud til at de eksekverer programmet ret hurtigt med 1.17 Mkr ud af de 6 allerede brugt i den første uge. Det giver ok mening ikke at trække et så beskedent beløb i langdrag og have en til at side og handle aktier for måske 20 kkr om dagen men det kan også være et tegn på at der kan komme mere efter de næste regnskaber. På den korte bane har det ikke rigtigt flyttet kursen at de har købt aktier ud af markedet for 1 Mkr men det er fint med mig. Jeg er langsigtet og vil egentlig helst have at virksomheden får købt flest mulige aktier tilbage med det afsatte beløb. Så for mig er det fint at det ikke flytter kursen, på lang sigt er det alligevel fundamentalerne der afgør den.
  • 30. apr.
    Der burde også være indtjeningsgrundlag ved at åbne små zoner ved nærmest alle s tog stop. Tænker der er en del kunder fra fx E linjen, man kunne få til at tage bilerne i stedet for det propfyldte tog. Der er en chance for bilerne så holder lidt stille, men man kunne jo prøve. Der er massere biler at tage af nu.
    1. maj
    Måske ved store virksomheder, hvor medarbejderne har råd til at betale - og i det hele taget har en "taxakultur".
  • 22. apr.
    Interessant nok har generalforsamlingen givet ledelsen tilladelse til at købe aktier for 50 mio kr frem mod 2031 blandt andet med mulighed for at annullere dem. Direktøren har flere gange udtalt at han gå ind for aktietilbagekøb når soliditeten er over 20% hvilket den nåede i forbindelse med q4. Det er vigtigt at soliditeten forbliver over 20% da det betyder meget for lånemulighederne incl leasing af nye biler så vi skal ikke forvente kæmpe opkøb men mit primære scenarier er nu at selskabet kommer til at købe op for 5-10 mio kr i år. Ikke nok til at gøre en kæmpe forskel men et fint supplement til den forventede vækst.
    Meget præcist forklaret af Seafibn. Jeg vil blot tilføje at hvis greenm køber 3% af egne aktiet det giver dig muligheden for at sælge (ca) 3% af dine aktier og beholde samme andel af virksomheden som før opkøbet og på den måde kan du selv vælge at transformere tilbagekøbet til et udbytte. Hvis man får udbytte kan man selvfølgelig også købe flere aktier i virksomheden for sine udbyttepenge men forskellen er at hvis du har investeringen i frie midler ville du så skulle betale skat af dit udbytte før du kunne købe aktier så aktietilbagekøb er skattemæssigt bedre for folk som gerne vil beholde pengene i virksomheden.
  • 17. apr.
    Mindre vild i dag :-(
    17. apr.
    Tak for info. For en ny investor som mig (ca. 2.5 år) er det super med sådan vidensdeling.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
67 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 16. jun. · Redigeret
    Det er lidt mærkeligt at der ikke findes nogen anbefaling for dette firma, her på NN. Er det fordi firma er meget niche præget virksomhed, og de kloge oracle-mænd ikke tør sige noget?
    Det er i øvrigt på godt og ondt en vigtig del af at investere i små selskaber: uden analytikere og de fleste professionelle investorer er priserne ofte mere skæve end i de store selskaber. Det gør selvfølgelig at du risikerer at købe noget alt for dyrt hvis du ikke sætter dig godt nok ind i selskabet og fx bare lytter til tilfældige anonyme skribenter på et internetforum (inkl mig) men omvendt gør det også at der er bedre mulighed for at købe noget super billigt hvis du gør dit analyse arbejde godt nok og samtidig er de små selskaber ofte også nemmere at analysere da deres forretning er mindre kompleks.
  • 29. maj
    Så starter GREENM med at købe egne aktier https://storage.googleapis.com/inderes-widgets-prod-assets/greenmobility/attachments/c10571c1-3bb9-4166-9af9-7ea6c0355b73/release.pdf Det bliver spændende at se hvad det gør for kursen 🚀
    Det ser ud til at de eksekverer programmet ret hurtigt med 1.17 Mkr ud af de 6 allerede brugt i den første uge. Det giver ok mening ikke at trække et så beskedent beløb i langdrag og have en til at side og handle aktier for måske 20 kkr om dagen men det kan også være et tegn på at der kan komme mere efter de næste regnskaber. På den korte bane har det ikke rigtigt flyttet kursen at de har købt aktier ud af markedet for 1 Mkr men det er fint med mig. Jeg er langsigtet og vil egentlig helst have at virksomheden får købt flest mulige aktier tilbage med det afsatte beløb. Så for mig er det fint at det ikke flytter kursen, på lang sigt er det alligevel fundamentalerne der afgør den.
  • 30. apr.
    Der burde også være indtjeningsgrundlag ved at åbne små zoner ved nærmest alle s tog stop. Tænker der er en del kunder fra fx E linjen, man kunne få til at tage bilerne i stedet for det propfyldte tog. Der er en chance for bilerne så holder lidt stille, men man kunne jo prøve. Der er massere biler at tage af nu.
    1. maj
    Måske ved store virksomheder, hvor medarbejderne har råd til at betale - og i det hele taget har en "taxakultur".
  • 22. apr.
    Interessant nok har generalforsamlingen givet ledelsen tilladelse til at købe aktier for 50 mio kr frem mod 2031 blandt andet med mulighed for at annullere dem. Direktøren har flere gange udtalt at han gå ind for aktietilbagekøb når soliditeten er over 20% hvilket den nåede i forbindelse med q4. Det er vigtigt at soliditeten forbliver over 20% da det betyder meget for lånemulighederne incl leasing af nye biler så vi skal ikke forvente kæmpe opkøb men mit primære scenarier er nu at selskabet kommer til at købe op for 5-10 mio kr i år. Ikke nok til at gøre en kæmpe forskel men et fint supplement til den forventede vækst.
    Meget præcist forklaret af Seafibn. Jeg vil blot tilføje at hvis greenm køber 3% af egne aktiet det giver dig muligheden for at sælge (ca) 3% af dine aktier og beholde samme andel af virksomheden som før opkøbet og på den måde kan du selv vælge at transformere tilbagekøbet til et udbytte. Hvis man får udbytte kan man selvfølgelig også købe flere aktier i virksomheden for sine udbyttepenge men forskellen er at hvis du har investeringen i frie midler ville du så skulle betale skat af dit udbytte før du kunne købe aktier så aktietilbagekøb er skattemæssigt bedre for folk som gerne vil beholde pengene i virksomheden.
  • 17. apr.
    Mindre vild i dag :-(
    17. apr.
    Tak for info. For en ny investor som mig (ca. 2.5 år) er det super med sådan vidensdeling.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.647--
1--
125--
7--
217--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
9. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
17. apr.
2025 H2-regnskab
24. mar.
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
10. okt. 2025
2025 H1-regnskab
19. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
67 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
9. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
17. apr.
2025 H2-regnskab
24. mar.
2025 Q4-regnskab
19. mar.
2025 Q3-regnskab
10. okt. 2025
2025 H1-regnskab
19. aug. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 16. jun. · Redigeret
    Det er lidt mærkeligt at der ikke findes nogen anbefaling for dette firma, her på NN. Er det fordi firma er meget niche præget virksomhed, og de kloge oracle-mænd ikke tør sige noget?
    Det er i øvrigt på godt og ondt en vigtig del af at investere i små selskaber: uden analytikere og de fleste professionelle investorer er priserne ofte mere skæve end i de store selskaber. Det gør selvfølgelig at du risikerer at købe noget alt for dyrt hvis du ikke sætter dig godt nok ind i selskabet og fx bare lytter til tilfældige anonyme skribenter på et internetforum (inkl mig) men omvendt gør det også at der er bedre mulighed for at købe noget super billigt hvis du gør dit analyse arbejde godt nok og samtidig er de små selskaber ofte også nemmere at analysere da deres forretning er mindre kompleks.
  • 29. maj
    Så starter GREENM med at købe egne aktier https://storage.googleapis.com/inderes-widgets-prod-assets/greenmobility/attachments/c10571c1-3bb9-4166-9af9-7ea6c0355b73/release.pdf Det bliver spændende at se hvad det gør for kursen 🚀
    Det ser ud til at de eksekverer programmet ret hurtigt med 1.17 Mkr ud af de 6 allerede brugt i den første uge. Det giver ok mening ikke at trække et så beskedent beløb i langdrag og have en til at side og handle aktier for måske 20 kkr om dagen men det kan også være et tegn på at der kan komme mere efter de næste regnskaber. På den korte bane har det ikke rigtigt flyttet kursen at de har købt aktier ud af markedet for 1 Mkr men det er fint med mig. Jeg er langsigtet og vil egentlig helst have at virksomheden får købt flest mulige aktier tilbage med det afsatte beløb. Så for mig er det fint at det ikke flytter kursen, på lang sigt er det alligevel fundamentalerne der afgør den.
  • 30. apr.
    Der burde også være indtjeningsgrundlag ved at åbne små zoner ved nærmest alle s tog stop. Tænker der er en del kunder fra fx E linjen, man kunne få til at tage bilerne i stedet for det propfyldte tog. Der er en chance for bilerne så holder lidt stille, men man kunne jo prøve. Der er massere biler at tage af nu.
    1. maj
    Måske ved store virksomheder, hvor medarbejderne har råd til at betale - og i det hele taget har en "taxakultur".
  • 22. apr.
    Interessant nok har generalforsamlingen givet ledelsen tilladelse til at købe aktier for 50 mio kr frem mod 2031 blandt andet med mulighed for at annullere dem. Direktøren har flere gange udtalt at han gå ind for aktietilbagekøb når soliditeten er over 20% hvilket den nåede i forbindelse med q4. Det er vigtigt at soliditeten forbliver over 20% da det betyder meget for lånemulighederne incl leasing af nye biler så vi skal ikke forvente kæmpe opkøb men mit primære scenarier er nu at selskabet kommer til at købe op for 5-10 mio kr i år. Ikke nok til at gøre en kæmpe forskel men et fint supplement til den forventede vækst.
    Meget præcist forklaret af Seafibn. Jeg vil blot tilføje at hvis greenm køber 3% af egne aktiet det giver dig muligheden for at sælge (ca) 3% af dine aktier og beholde samme andel af virksomheden som før opkøbet og på den måde kan du selv vælge at transformere tilbagekøbet til et udbytte. Hvis man får udbytte kan man selvfølgelig også købe flere aktier i virksomheden for sine udbyttepenge men forskellen er at hvis du har investeringen i frie midler ville du så skulle betale skat af dit udbytte før du kunne købe aktier så aktietilbagekøb er skattemæssigt bedre for folk som gerne vil beholde pengene i virksomheden.
  • 17. apr.
    Mindre vild i dag :-(
    17. apr.
    Tak for info. For en ny investor som mig (ca. 2.5 år) er det super med sådan vidensdeling.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.647--
1--
125--
7--
217--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym2.9902.99000