Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

STENOCARE

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

47 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.073--
986--
1.992--
160--
10.000--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 min. siden · Redigeret
    Bonus info, mens vi venter på, at Q2 skal slutter. I min søgen efter dit og dat, så er jeg også stødt på andre oplysninger, om det tyske sygekasse. (Krankenkasse) som en sidegevinst, for at forstå, hvorfor, Weeco Astrum 10-10, i Tyskland, bliver værdifuldt for Stenocare, og årsagen til at Weeco astrum 10-10, ikke bliver ramt, atf det store spareforslag for 2027,der lige er gået igennem 1. behandling. Hvis du er nysgerrige, så læs endelig videre. Jeg vil også benytte lejligheden, med at rette misforståelser, om det tyske sygeforsikringssystem, Det er ufatteligt indviklet, ikke engang tyske borger forstår det, men jeg vil forenkle det. Den tyske sygekasse, er det overordnet organ, og det er dem, der bestemmer prisen på, hvor meget almindelig medicin ex. smertestillende, og cannabis medicin, max. må koste. Under dette organ, har vi de tyske sygeforsikringsselskaber. Selvom de bliver kaldt for sygeforsikringsselskaber, er de alle offentlige. I tyskland, er der 95 forsikringssselskaber, der har forskellige størrelser, disse dækker alle tyske statsborger, i Tyskland. Det er lovpligtigt, at alle borger skal være medlemmer at et forsikringsselskab. ( der findes også private, men dem holder jeg ude af dette) Disse forsikringsselskaber, dækker ikke det samme, og man tror det er løgn, men disse 95 selskaber, de konkurrere indbyrdes om kunderne. Det er også derfor, at det ikke er alle tyske borger, der kan få tilskud til Weeco astrum10-10, hvis de er medlem, hos et selskab, der ikke har godkendt olien til refusion. Det er kun dem der er medlemmer hos TK og AOK, som får refusion. Når en borger indløser en recept, på apoteket eller online, på Weeco astrum10-10, så har vi jo set, at der er lidt forskellige priser på olien, men det er fordi, ikke alle har deres forsikringer i Techniker Krankenkasse (TK) og AOK. De personer som ikke er forsikret i ovenstående, de betaler selv, og det bliver til den dyre pris. De borger der får refusion, de betaler 0 kr. for olien. og apoteket sender regningen, direkte til ovenstående selskaber. Men der er en egenbetaling for at få udskrevet en recept der variere lidt i pris, udfra hvem der udskriver recepten. jeg har set forskellige priser på online E-recepter. Forsikringsselskaberne Techniker Krankenkasse (TK) og AOK har godkendt olien til refusion, fast track samt at den må sælges i Tyskland. TK har 12,5 mill. medlemmer AOK, er 11 mindre forsikringsselskaber, der er samlet i en forening, der bliver kaldt AOK. ( men det er stadigvæk 11 selskaber, ud at de 95) De har tilsammen 27 mill. medlemmer Så skal vi også tillægge, det frygtede tilbage betaling, Regress, hos lægerne. Det er helt simpelt, at lægerne skal tilbage betale af egen lomme til sygekassen, hvis lægerne overskrider det budget, som de får hvert 3. måned. Det vil sige, at hvis lægen udskriver medicin der ikke er godkendt af et eller flere sygeforsikringer, så går regningen til det overordnede sygekasse, og hvis lægerne overskrider det budget de får tilsendt hver 3. måned, så må de læger der har overskredet dette budget selv betale differencen. Hvilket lægerne både hader og frygter, så derfor er de meget opmærksom på at overholde disse budgetter. Men når et medicin er godkendt, til 100 % refusion, som Weeco astrum10-10, så vil det ikke ud over lægernes egen pengepung, fordi det er forsikringsselskaberne der har godkendt til refusion betaler for medicinen, og ikke sygekassen. Jeg ved det, det er samme kasse, men sådan er sygekasse loven. Åsagen til, at Grunhorn (Der er en af de store platforme) ikke har Weeco astrum på lager, det er muligvis, fordi de selv blander Cannabis blomster, til damper og olie, ud fra hvad lægen skriver på recepten. Når Astrum ikke bliver ramt, af de store spare planer, i 2027 er det fordi, det er færdig blandet, på en fabrik, og ikke et apotek, og fordi det ikke er blomstermedicin og damper. se link. Apoteker, blomster, samt damper forretninger, bliver ramt, når lovforslaget træder i kraft i 2027 Det gør de, fordi tyske borger selv skal betale for damper og blomstermedicin hvilke de fleste ikke råd til, og fordi lægerne ikke vil risikere tilbage betaling, vil de begynde, at skrive recepter på Cannabis olier og ekstrakter. Ud over, at apoteker og Grunhorn, sælger blomster og damper, så blander de også selv cannabis olier, og dette har været en lukrativ forretning, men nye love, faste priser og dyre priser på dit og dat, gør at fortjenesten bliver så lidt, at det ikke kan betale sig, at blande selv. Dette marked, vil færdig blandet produkter, som Astrum, andre olier og ekstrakter, lige så stille og roligt overtage. På grund af pladsmangel se links i næste indlæg.
    22 min. siden
  • 3 timer siden · Redigeret
    TA 23/7/26 https://www.tradingview.com/x/kyRYP5Mz/ Volumen er klart et af de bedste værktøjer, når man kigger efter suppor/modstand. Vi har en High Volume Note (HVN) ved ca. 1.445 DKK., som gang på gang har sendt prisen ned igen, når den er blevet ramt.  https://www.tradingview.com/x/QagFNwtG/ Oven i som confluence, ligger AWAP, som jeg har trukket fra toppen af. Kort sagt betyder det, at den støreste modstand ligger på 1,445. https://www.tradingview.com/x/HvgyqMiM/ Her ses en range mere lokalt. Jeg har forklaret med til tekst på billedet, hvad der er sket. https://www.tradingview.com/x/YSyrYwsU/ Teorien bag det her med et range eller VAL, POC og VAH er, at prisen starter starter altid med at blive afvist eller acceperet. POC er det prisniveau, hvor der er blevet handlet mest med størst volume. Altså der hvor blev købere og sælgere er blevet enige om en fair pris. Den fungerer altid som en kraftig magnet for prisen, samt en stærkt modstand eller support. Prisen kan kører i et range i få minutter eller mange år.. Det kommer an på hvor meget data man ser tilbage på. Men tænkt altid, at prisen enter skal afvises eller accepteres  ind i VAL, POC og VAH. Til sidst vinder enten købere, så vi ryger op over rangen eller ned under, hvis sælgerne videre. Indtil da er vi altså i en konsolidation fase, hvor vi prøver at blive enige om den rigtige pris. https://www.tradingview.com/x/BqKalHgd/ Hvis vi går efter bogen er prisen igang med at blive accepteret i VAL. Gør vi det, skal vi kigge efter prisen stiger mod POC (1,145-1,47). https://www.tradingview.com/x/f1bFvWkz/ Bliver prisen derimod afvist ved VAL, ser jeg næste support ved 0,75. Personligt holder jeg stadig en god portion fra 0,52 DKK, så jeg sidder jo fortsat fint. Jeg tror stadig på projektet og holder stadig fast :) Hele mit skriv gik lidt stærkt, så der kan forkomme stavefejl eller måske noget, som du ikke forstår. Du er velkommen til at stille spørgsmål til det hele Samt vil jeg være taknemmelig, hvis ALLE kommentarere, som ikke har noget med min TA at gøre, kunne blive postet et andet sted... :) Go' dag!
  • 19. jun.
    Gode nyheder er altid velkommen tak. Nu kan der vist ikke være nogen tvivl om, at Weeco astrum10-10, bliver en cash caw for Stenocare. Eftersom at Weeco atrum10-10 bliver betragtet og godkendt som almen medicin, vil denne heller ikke blive berørt, hvis tilskuddet til, al medicinsk cannabis, bliver sat ned. Tilskuddet til blomster medicin og damper stopper pr. den 1. januar 2027. I denne forbindelse, har Hanf magasinet, skrevet en artikel om, at det bedste alternativ er olier og ekstrakter. Det tyske sundhedsministerium har offentliggjort Placering: Side 2, afsnit 2.Regeringens argument for at udelukke blomster: Der står i teksten, at det tyske sundhedsministerium (BMG) vil begrænse sygesikringens dækning, så den fremover kun gælder "ekstrakter i standardiseret kvalitet, færdiglægemidler samt lægemidler med de aktive stoffer Dronabinol og Nabilon". Tørrede blomster skal helt ud.Hvorfor olie/ekstrakt er det sikre alternativ: Lige efter i teksten beskrives ministeriets officielle begrundelse til markedet. Ministeriet argumenterer med, at rygning/inhalation af blomster giver en unødig "erhøjet suchtgefahr" (øget risiko for afhængighed) på grund af den alt for hurtige optagelse i blodet. Derudover kritiserer de, at blomster som naturprodukt har for store svingninger i aktivstofindholdet.Konklusionen i lovteksten: Ministeriet slår fast, at "inden for rammerne af en medicinsk terapi er standardiserede ekstrakter og færdiglægemidler principielt indiceret [red: det rigtige valg] over for getrockneten Blüten, da der ved disse kan opnås en højere standardisering af aktivstofindholdet." Jeg har fundet ovenstående med hjælp fra Google, og det er oversat med hjælp fra Google. Hanf magasin. https://www.hanf-magazin.com/en/gkv-soll-cannabis-blueten-nicht-mehr-erstatten/ tyske sundhedsministerium https://cannabiswirtschaft.de/wp-content/uploads/2026/04/BvCW-Stellungnahme-BStabG-2026-04-19.pdf
    for 1 dag siden
    Jeg har mute Overleif, fordi jeg har den holdning, at der er ytringsfrihed, og det samme gælder for, hvad jeg skal lægge øre til. Eftersom han ikke har noget konstruktivt, at komme med, hverken positivt eller negativt, men kun har et eneste formål, som er, at sprede dårlig stemning, hos alle de steder, han har tabt penge, og det lader til, at være mange investeringer, der er gået galt, iht. ham selv. I stedet for, at lærer af det, så mener han åbenbart, at vi skal lægge øre til, hver gang han har kastet gode penge, efter dårlige investeringer. Derfor har jeg valgt, at sætte Overleif på mute.
  • 18. jun.
    Lager status Canngo; alle 3 apoteker har olien på lager. Det er i alt 8 gange, de sidste 3 uger, at disse apoteker har haft udsolgt. Resten status quo
  • 18. jun.
    Hvem tror på denne aktie ?
    for 3 dage siden
    ·
    Har 20k og holder godt fast👌
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 min. siden · Redigeret
    Bonus info, mens vi venter på, at Q2 skal slutter. I min søgen efter dit og dat, så er jeg også stødt på andre oplysninger, om det tyske sygekasse. (Krankenkasse) som en sidegevinst, for at forstå, hvorfor, Weeco Astrum 10-10, i Tyskland, bliver værdifuldt for Stenocare, og årsagen til at Weeco astrum 10-10, ikke bliver ramt, atf det store spareforslag for 2027,der lige er gået igennem 1. behandling. Hvis du er nysgerrige, så læs endelig videre. Jeg vil også benytte lejligheden, med at rette misforståelser, om det tyske sygeforsikringssystem, Det er ufatteligt indviklet, ikke engang tyske borger forstår det, men jeg vil forenkle det. Den tyske sygekasse, er det overordnet organ, og det er dem, der bestemmer prisen på, hvor meget almindelig medicin ex. smertestillende, og cannabis medicin, max. må koste. Under dette organ, har vi de tyske sygeforsikringsselskaber. Selvom de bliver kaldt for sygeforsikringsselskaber, er de alle offentlige. I tyskland, er der 95 forsikringssselskaber, der har forskellige størrelser, disse dækker alle tyske statsborger, i Tyskland. Det er lovpligtigt, at alle borger skal være medlemmer at et forsikringsselskab. ( der findes også private, men dem holder jeg ude af dette) Disse forsikringsselskaber, dækker ikke det samme, og man tror det er løgn, men disse 95 selskaber, de konkurrere indbyrdes om kunderne. Det er også derfor, at det ikke er alle tyske borger, der kan få tilskud til Weeco astrum10-10, hvis de er medlem, hos et selskab, der ikke har godkendt olien til refusion. Det er kun dem der er medlemmer hos TK og AOK, som får refusion. Når en borger indløser en recept, på apoteket eller online, på Weeco astrum10-10, så har vi jo set, at der er lidt forskellige priser på olien, men det er fordi, ikke alle har deres forsikringer i Techniker Krankenkasse (TK) og AOK. De personer som ikke er forsikret i ovenstående, de betaler selv, og det bliver til den dyre pris. De borger der får refusion, de betaler 0 kr. for olien. og apoteket sender regningen, direkte til ovenstående selskaber. Men der er en egenbetaling for at få udskrevet en recept der variere lidt i pris, udfra hvem der udskriver recepten. jeg har set forskellige priser på online E-recepter. Forsikringsselskaberne Techniker Krankenkasse (TK) og AOK har godkendt olien til refusion, fast track samt at den må sælges i Tyskland. TK har 12,5 mill. medlemmer AOK, er 11 mindre forsikringsselskaber, der er samlet i en forening, der bliver kaldt AOK. ( men det er stadigvæk 11 selskaber, ud at de 95) De har tilsammen 27 mill. medlemmer Så skal vi også tillægge, det frygtede tilbage betaling, Regress, hos lægerne. Det er helt simpelt, at lægerne skal tilbage betale af egen lomme til sygekassen, hvis lægerne overskrider det budget, som de får hvert 3. måned. Det vil sige, at hvis lægen udskriver medicin der ikke er godkendt af et eller flere sygeforsikringer, så går regningen til det overordnede sygekasse, og hvis lægerne overskrider det budget de får tilsendt hver 3. måned, så må de læger der har overskredet dette budget selv betale differencen. Hvilket lægerne både hader og frygter, så derfor er de meget opmærksom på at overholde disse budgetter. Men når et medicin er godkendt, til 100 % refusion, som Weeco astrum10-10, så vil det ikke ud over lægernes egen pengepung, fordi det er forsikringsselskaberne der har godkendt til refusion betaler for medicinen, og ikke sygekassen. Jeg ved det, det er samme kasse, men sådan er sygekasse loven. Åsagen til, at Grunhorn (Der er en af de store platforme) ikke har Weeco astrum på lager, det er muligvis, fordi de selv blander Cannabis blomster, til damper og olie, ud fra hvad lægen skriver på recepten. Når Astrum ikke bliver ramt, af de store spare planer, i 2027 er det fordi, det er færdig blandet, på en fabrik, og ikke et apotek, og fordi det ikke er blomstermedicin og damper. se link. Apoteker, blomster, samt damper forretninger, bliver ramt, når lovforslaget træder i kraft i 2027 Det gør de, fordi tyske borger selv skal betale for damper og blomstermedicin hvilke de fleste ikke råd til, og fordi lægerne ikke vil risikere tilbage betaling, vil de begynde, at skrive recepter på Cannabis olier og ekstrakter. Ud over, at apoteker og Grunhorn, sælger blomster og damper, så blander de også selv cannabis olier, og dette har været en lukrativ forretning, men nye love, faste priser og dyre priser på dit og dat, gør at fortjenesten bliver så lidt, at det ikke kan betale sig, at blande selv. Dette marked, vil færdig blandet produkter, som Astrum, andre olier og ekstrakter, lige så stille og roligt overtage. På grund af pladsmangel se links i næste indlæg.
    22 min. siden
  • 3 timer siden · Redigeret
    TA 23/7/26 https://www.tradingview.com/x/kyRYP5Mz/ Volumen er klart et af de bedste værktøjer, når man kigger efter suppor/modstand. Vi har en High Volume Note (HVN) ved ca. 1.445 DKK., som gang på gang har sendt prisen ned igen, når den er blevet ramt.  https://www.tradingview.com/x/QagFNwtG/ Oven i som confluence, ligger AWAP, som jeg har trukket fra toppen af. Kort sagt betyder det, at den støreste modstand ligger på 1,445. https://www.tradingview.com/x/HvgyqMiM/ Her ses en range mere lokalt. Jeg har forklaret med til tekst på billedet, hvad der er sket. https://www.tradingview.com/x/YSyrYwsU/ Teorien bag det her med et range eller VAL, POC og VAH er, at prisen starter starter altid med at blive afvist eller acceperet. POC er det prisniveau, hvor der er blevet handlet mest med størst volume. Altså der hvor blev købere og sælgere er blevet enige om en fair pris. Den fungerer altid som en kraftig magnet for prisen, samt en stærkt modstand eller support. Prisen kan kører i et range i få minutter eller mange år.. Det kommer an på hvor meget data man ser tilbage på. Men tænkt altid, at prisen enter skal afvises eller accepteres  ind i VAL, POC og VAH. Til sidst vinder enten købere, så vi ryger op over rangen eller ned under, hvis sælgerne videre. Indtil da er vi altså i en konsolidation fase, hvor vi prøver at blive enige om den rigtige pris. https://www.tradingview.com/x/BqKalHgd/ Hvis vi går efter bogen er prisen igang med at blive accepteret i VAL. Gør vi det, skal vi kigge efter prisen stiger mod POC (1,145-1,47). https://www.tradingview.com/x/f1bFvWkz/ Bliver prisen derimod afvist ved VAL, ser jeg næste support ved 0,75. Personligt holder jeg stadig en god portion fra 0,52 DKK, så jeg sidder jo fortsat fint. Jeg tror stadig på projektet og holder stadig fast :) Hele mit skriv gik lidt stærkt, så der kan forkomme stavefejl eller måske noget, som du ikke forstår. Du er velkommen til at stille spørgsmål til det hele Samt vil jeg være taknemmelig, hvis ALLE kommentarere, som ikke har noget med min TA at gøre, kunne blive postet et andet sted... :) Go' dag!
  • 19. jun.
    Gode nyheder er altid velkommen tak. Nu kan der vist ikke være nogen tvivl om, at Weeco astrum10-10, bliver en cash caw for Stenocare. Eftersom at Weeco atrum10-10 bliver betragtet og godkendt som almen medicin, vil denne heller ikke blive berørt, hvis tilskuddet til, al medicinsk cannabis, bliver sat ned. Tilskuddet til blomster medicin og damper stopper pr. den 1. januar 2027. I denne forbindelse, har Hanf magasinet, skrevet en artikel om, at det bedste alternativ er olier og ekstrakter. Det tyske sundhedsministerium har offentliggjort Placering: Side 2, afsnit 2.Regeringens argument for at udelukke blomster: Der står i teksten, at det tyske sundhedsministerium (BMG) vil begrænse sygesikringens dækning, så den fremover kun gælder "ekstrakter i standardiseret kvalitet, færdiglægemidler samt lægemidler med de aktive stoffer Dronabinol og Nabilon". Tørrede blomster skal helt ud.Hvorfor olie/ekstrakt er det sikre alternativ: Lige efter i teksten beskrives ministeriets officielle begrundelse til markedet. Ministeriet argumenterer med, at rygning/inhalation af blomster giver en unødig "erhøjet suchtgefahr" (øget risiko for afhængighed) på grund af den alt for hurtige optagelse i blodet. Derudover kritiserer de, at blomster som naturprodukt har for store svingninger i aktivstofindholdet.Konklusionen i lovteksten: Ministeriet slår fast, at "inden for rammerne af en medicinsk terapi er standardiserede ekstrakter og færdiglægemidler principielt indiceret [red: det rigtige valg] over for getrockneten Blüten, da der ved disse kan opnås en højere standardisering af aktivstofindholdet." Jeg har fundet ovenstående med hjælp fra Google, og det er oversat med hjælp fra Google. Hanf magasin. https://www.hanf-magazin.com/en/gkv-soll-cannabis-blueten-nicht-mehr-erstatten/ tyske sundhedsministerium https://cannabiswirtschaft.de/wp-content/uploads/2026/04/BvCW-Stellungnahme-BStabG-2026-04-19.pdf
    for 1 dag siden
    Jeg har mute Overleif, fordi jeg har den holdning, at der er ytringsfrihed, og det samme gælder for, hvad jeg skal lægge øre til. Eftersom han ikke har noget konstruktivt, at komme med, hverken positivt eller negativt, men kun har et eneste formål, som er, at sprede dårlig stemning, hos alle de steder, han har tabt penge, og det lader til, at være mange investeringer, der er gået galt, iht. ham selv. I stedet for, at lærer af det, så mener han åbenbart, at vi skal lægge øre til, hver gang han har kastet gode penge, efter dårlige investeringer. Derfor har jeg valgt, at sætte Overleif på mute.
  • 18. jun.
    Lager status Canngo; alle 3 apoteker har olien på lager. Det er i alt 8 gange, de sidste 3 uger, at disse apoteker har haft udsolgt. Resten status quo
  • 18. jun.
    Hvem tror på denne aktie ?
    for 3 dage siden
    ·
    Har 20k og holder godt fast👌
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.073--
986--
1.992--
160--
10.000--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

47 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 Q4-regnskab
26. feb.
2025 Q3-regnskab
22. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
21. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
8. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 3 min. siden · Redigeret
    Bonus info, mens vi venter på, at Q2 skal slutter. I min søgen efter dit og dat, så er jeg også stødt på andre oplysninger, om det tyske sygekasse. (Krankenkasse) som en sidegevinst, for at forstå, hvorfor, Weeco Astrum 10-10, i Tyskland, bliver værdifuldt for Stenocare, og årsagen til at Weeco astrum 10-10, ikke bliver ramt, atf det store spareforslag for 2027,der lige er gået igennem 1. behandling. Hvis du er nysgerrige, så læs endelig videre. Jeg vil også benytte lejligheden, med at rette misforståelser, om det tyske sygeforsikringssystem, Det er ufatteligt indviklet, ikke engang tyske borger forstår det, men jeg vil forenkle det. Den tyske sygekasse, er det overordnet organ, og det er dem, der bestemmer prisen på, hvor meget almindelig medicin ex. smertestillende, og cannabis medicin, max. må koste. Under dette organ, har vi de tyske sygeforsikringsselskaber. Selvom de bliver kaldt for sygeforsikringsselskaber, er de alle offentlige. I tyskland, er der 95 forsikringssselskaber, der har forskellige størrelser, disse dækker alle tyske statsborger, i Tyskland. Det er lovpligtigt, at alle borger skal være medlemmer at et forsikringsselskab. ( der findes også private, men dem holder jeg ude af dette) Disse forsikringsselskaber, dækker ikke det samme, og man tror det er løgn, men disse 95 selskaber, de konkurrere indbyrdes om kunderne. Det er også derfor, at det ikke er alle tyske borger, der kan få tilskud til Weeco astrum10-10, hvis de er medlem, hos et selskab, der ikke har godkendt olien til refusion. Det er kun dem der er medlemmer hos TK og AOK, som får refusion. Når en borger indløser en recept, på apoteket eller online, på Weeco astrum10-10, så har vi jo set, at der er lidt forskellige priser på olien, men det er fordi, ikke alle har deres forsikringer i Techniker Krankenkasse (TK) og AOK. De personer som ikke er forsikret i ovenstående, de betaler selv, og det bliver til den dyre pris. De borger der får refusion, de betaler 0 kr. for olien. og apoteket sender regningen, direkte til ovenstående selskaber. Men der er en egenbetaling for at få udskrevet en recept der variere lidt i pris, udfra hvem der udskriver recepten. jeg har set forskellige priser på online E-recepter. Forsikringsselskaberne Techniker Krankenkasse (TK) og AOK har godkendt olien til refusion, fast track samt at den må sælges i Tyskland. TK har 12,5 mill. medlemmer AOK, er 11 mindre forsikringsselskaber, der er samlet i en forening, der bliver kaldt AOK. ( men det er stadigvæk 11 selskaber, ud at de 95) De har tilsammen 27 mill. medlemmer Så skal vi også tillægge, det frygtede tilbage betaling, Regress, hos lægerne. Det er helt simpelt, at lægerne skal tilbage betale af egen lomme til sygekassen, hvis lægerne overskrider det budget, som de får hvert 3. måned. Det vil sige, at hvis lægen udskriver medicin der ikke er godkendt af et eller flere sygeforsikringer, så går regningen til det overordnede sygekasse, og hvis lægerne overskrider det budget de får tilsendt hver 3. måned, så må de læger der har overskredet dette budget selv betale differencen. Hvilket lægerne både hader og frygter, så derfor er de meget opmærksom på at overholde disse budgetter. Men når et medicin er godkendt, til 100 % refusion, som Weeco astrum10-10, så vil det ikke ud over lægernes egen pengepung, fordi det er forsikringsselskaberne der har godkendt til refusion betaler for medicinen, og ikke sygekassen. Jeg ved det, det er samme kasse, men sådan er sygekasse loven. Åsagen til, at Grunhorn (Der er en af de store platforme) ikke har Weeco astrum på lager, det er muligvis, fordi de selv blander Cannabis blomster, til damper og olie, ud fra hvad lægen skriver på recepten. Når Astrum ikke bliver ramt, af de store spare planer, i 2027 er det fordi, det er færdig blandet, på en fabrik, og ikke et apotek, og fordi det ikke er blomstermedicin og damper. se link. Apoteker, blomster, samt damper forretninger, bliver ramt, når lovforslaget træder i kraft i 2027 Det gør de, fordi tyske borger selv skal betale for damper og blomstermedicin hvilke de fleste ikke råd til, og fordi lægerne ikke vil risikere tilbage betaling, vil de begynde, at skrive recepter på Cannabis olier og ekstrakter. Ud over, at apoteker og Grunhorn, sælger blomster og damper, så blander de også selv cannabis olier, og dette har været en lukrativ forretning, men nye love, faste priser og dyre priser på dit og dat, gør at fortjenesten bliver så lidt, at det ikke kan betale sig, at blande selv. Dette marked, vil færdig blandet produkter, som Astrum, andre olier og ekstrakter, lige så stille og roligt overtage. På grund af pladsmangel se links i næste indlæg.
    22 min. siden
  • 3 timer siden · Redigeret
    TA 23/7/26 https://www.tradingview.com/x/kyRYP5Mz/ Volumen er klart et af de bedste værktøjer, når man kigger efter suppor/modstand. Vi har en High Volume Note (HVN) ved ca. 1.445 DKK., som gang på gang har sendt prisen ned igen, når den er blevet ramt.  https://www.tradingview.com/x/QagFNwtG/ Oven i som confluence, ligger AWAP, som jeg har trukket fra toppen af. Kort sagt betyder det, at den støreste modstand ligger på 1,445. https://www.tradingview.com/x/HvgyqMiM/ Her ses en range mere lokalt. Jeg har forklaret med til tekst på billedet, hvad der er sket. https://www.tradingview.com/x/YSyrYwsU/ Teorien bag det her med et range eller VAL, POC og VAH er, at prisen starter starter altid med at blive afvist eller acceperet. POC er det prisniveau, hvor der er blevet handlet mest med størst volume. Altså der hvor blev købere og sælgere er blevet enige om en fair pris. Den fungerer altid som en kraftig magnet for prisen, samt en stærkt modstand eller support. Prisen kan kører i et range i få minutter eller mange år.. Det kommer an på hvor meget data man ser tilbage på. Men tænkt altid, at prisen enter skal afvises eller accepteres  ind i VAL, POC og VAH. Til sidst vinder enten købere, så vi ryger op over rangen eller ned under, hvis sælgerne videre. Indtil da er vi altså i en konsolidation fase, hvor vi prøver at blive enige om den rigtige pris. https://www.tradingview.com/x/BqKalHgd/ Hvis vi går efter bogen er prisen igang med at blive accepteret i VAL. Gør vi det, skal vi kigge efter prisen stiger mod POC (1,145-1,47). https://www.tradingview.com/x/f1bFvWkz/ Bliver prisen derimod afvist ved VAL, ser jeg næste support ved 0,75. Personligt holder jeg stadig en god portion fra 0,52 DKK, så jeg sidder jo fortsat fint. Jeg tror stadig på projektet og holder stadig fast :) Hele mit skriv gik lidt stærkt, så der kan forkomme stavefejl eller måske noget, som du ikke forstår. Du er velkommen til at stille spørgsmål til det hele Samt vil jeg være taknemmelig, hvis ALLE kommentarere, som ikke har noget med min TA at gøre, kunne blive postet et andet sted... :) Go' dag!
  • 19. jun.
    Gode nyheder er altid velkommen tak. Nu kan der vist ikke være nogen tvivl om, at Weeco astrum10-10, bliver en cash caw for Stenocare. Eftersom at Weeco atrum10-10 bliver betragtet og godkendt som almen medicin, vil denne heller ikke blive berørt, hvis tilskuddet til, al medicinsk cannabis, bliver sat ned. Tilskuddet til blomster medicin og damper stopper pr. den 1. januar 2027. I denne forbindelse, har Hanf magasinet, skrevet en artikel om, at det bedste alternativ er olier og ekstrakter. Det tyske sundhedsministerium har offentliggjort Placering: Side 2, afsnit 2.Regeringens argument for at udelukke blomster: Der står i teksten, at det tyske sundhedsministerium (BMG) vil begrænse sygesikringens dækning, så den fremover kun gælder "ekstrakter i standardiseret kvalitet, færdiglægemidler samt lægemidler med de aktive stoffer Dronabinol og Nabilon". Tørrede blomster skal helt ud.Hvorfor olie/ekstrakt er det sikre alternativ: Lige efter i teksten beskrives ministeriets officielle begrundelse til markedet. Ministeriet argumenterer med, at rygning/inhalation af blomster giver en unødig "erhøjet suchtgefahr" (øget risiko for afhængighed) på grund af den alt for hurtige optagelse i blodet. Derudover kritiserer de, at blomster som naturprodukt har for store svingninger i aktivstofindholdet.Konklusionen i lovteksten: Ministeriet slår fast, at "inden for rammerne af en medicinsk terapi er standardiserede ekstrakter og færdiglægemidler principielt indiceret [red: det rigtige valg] over for getrockneten Blüten, da der ved disse kan opnås en højere standardisering af aktivstofindholdet." Jeg har fundet ovenstående med hjælp fra Google, og det er oversat med hjælp fra Google. Hanf magasin. https://www.hanf-magazin.com/en/gkv-soll-cannabis-blueten-nicht-mehr-erstatten/ tyske sundhedsministerium https://cannabiswirtschaft.de/wp-content/uploads/2026/04/BvCW-Stellungnahme-BStabG-2026-04-19.pdf
    for 1 dag siden
    Jeg har mute Overleif, fordi jeg har den holdning, at der er ytringsfrihed, og det samme gælder for, hvad jeg skal lægge øre til. Eftersom han ikke har noget konstruktivt, at komme med, hverken positivt eller negativt, men kun har et eneste formål, som er, at sprede dårlig stemning, hos alle de steder, han har tabt penge, og det lader til, at være mange investeringer, der er gået galt, iht. ham selv. I stedet for, at lærer af det, så mener han åbenbart, at vi skal lægge øre til, hver gang han har kastet gode penge, efter dårlige investeringer. Derfor har jeg valgt, at sætte Overleif på mute.
  • 18. jun.
    Lager status Canngo; alle 3 apoteker har olien på lager. Det er i alt 8 gange, de sidste 3 uger, at disse apoteker har haft udsolgt. Resten status quo
  • 18. jun.
    Hvem tror på denne aktie ?
    for 3 dage siden
    ·
    Har 20k og holder godt fast👌
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1.073--
986--
1.992--
160--
10.000--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym21.02121.02100