Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK
96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK
96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK
96,25NOK
+4,56% (+4,20)
Ved markedsluk
Højest96,25
Lavest93,40
Omsætning
54,7 MNOK
2025 Q3-regnskab
39 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,79 %Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
283
Sælg
Antal
295

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
360--
10--
75--
10--
Højest
96,25
VWAP
-
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
VWAP
-
Højest
96,25
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    1 time siden
    1 time siden
    Kommentaren er slettet.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Resumé Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud. Del 🚢 Afkastningskonge Med en Hage Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre. Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger. 📊 Kortlægning af Historien Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig: ⚠️ Bundlinjen Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion. Vigtigste risici at holde øje med: Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning. 👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år. Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%. Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Stol aldrig på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag. De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods. Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder. – Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger. Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet. I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026. Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder. Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
39 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,79 %Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    1 time siden
    1 time siden
    Kommentaren er slettet.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Resumé Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud. Del 🚢 Afkastningskonge Med en Hage Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre. Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger. 📊 Kortlægning af Historien Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig: ⚠️ Bundlinjen Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion. Vigtigste risici at holde øje med: Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning. 👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år. Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%. Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Stol aldrig på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag. De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods. Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder. – Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger. Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet. I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026. Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder. Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
283
Sælg
Antal
295

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
360--
10--
75--
10--
Højest
96,25
VWAP
-
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
VWAP
-
Højest
96,25
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
39 dage siden36 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,79 %Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    1 time siden
    1 time siden
    Kommentaren er slettet.
    1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
  • 7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Resumé Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud. Del 🚢 Afkastningskonge Med en Hage Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre. Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger. 📊 Kortlægning af Historien Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig: ⚠️ Bundlinjen Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion. Vigtigste risici at holde øje med: Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning. 👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år. Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%. Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Stol aldrig på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • 7 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag. De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods. Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder. – Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger. Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet. I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026. Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder. Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
283
Sælg
Antal
295

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
360--
10--
75--
10--
Højest
96,25
VWAP
-
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
VWAP
-
Højest
96,25
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet