Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

2026 Q1-regnskab
45 dage siden
4,5496 NOK/aktie
Seneste udbytte
12,44%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
174--
199--
354--
104--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    hvad er de største risici ved at købe dette selskab? hvad synes du?
    2 timer siden
    ·
    På kort sigt er det den høje pris, der stopper mig fra at putte flere penge ind her. Ikke så langt fra ATH. På lang sigt (5-10 år) er det ofte sådan, at biler beholdes længere, mindre grund til at skifte bil pga. rækkevidde/ladetid er godt nok for de allerfleste, og det er mere slid og skader, der får folk til at skifte bilen, lidt som vi har set med mobiler og laptops, der beholdes længere. Mindre behov for biler = mindre behov for transport af biler. Men, hauto har fremtidssikret sig selv med Aurora-skibene, da der sandsynligvis bliver større krav om reducerede udslip efterhånden som polerne smelter. Jeg sidder godt i hauto og wawi, der skal meget til, før jeg sælger ud.
  • 18. jun.
    ·
    Køber igen på 120.-kr
    18. jun.
    ·
    Tak for svaret, håber på lidt højere niveauer og tage profit der. Synes den virker dyr, men jeg har ikke så god forstand på det.
  • 16. jun.
    ·
    Meget glad jeg solgte alt jeg havde af Høegh på ATH. Tog hele gevinsten og gik all in i Blue Nord. Omtales som den aller bedste norske udbytteaktie. Fordelen er, at man ikke betaler nogen skat på udbytterne fra norsk registrerede selskaber, før man eventuelt tager gevinsten ud af Nordnet. Så har man meget mere at lege med/satse med. Selv med gode udbytter fra Høegh udgør dette aktiebytte ca 300-400.000 MERE per år med en indsats på ca 5 millioner. Det er meget fint at tage med sig.
    9 timer siden
    ·
    Tror I, at udbyttet vil ligge på nogenlunde det samme ud året?
  • 11. jun.
    ·
    Højdeskrækken tog mig 🫡🥲 Solgte gevinsten og sidder tilbage med indskuddet.
    15. jun.
    ·
    Samme😁
  • 11. jun.
    ·
    I dag solgte jeg alle mine næsten 30.000 aktier i Høegh Autoliners. Dagens kurs virker som endnu et meget kunstigt hop. Ved om mange som er gået all out i dag. Sikrede en kæmpegevinst. Med så meget usikkerhed, og en realistisk kurs på 115,- per aktie, var jeg ikke i tvivl om, at dette nu har nået toppen. Jeg er i hvert fald meget tilfreds med at sælge på toppen. Ikke så ofte man rammer rigtigt der, men det ser ikke ud som om, at den går mere opad nu, snarere kraftigt nedad. Held og lykke.
    12. jun.
    ·
    Smart
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
45 dage siden
4,5496 NOK/aktie
Seneste udbytte
12,44%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    hvad er de største risici ved at købe dette selskab? hvad synes du?
    2 timer siden
    ·
    På kort sigt er det den høje pris, der stopper mig fra at putte flere penge ind her. Ikke så langt fra ATH. På lang sigt (5-10 år) er det ofte sådan, at biler beholdes længere, mindre grund til at skifte bil pga. rækkevidde/ladetid er godt nok for de allerfleste, og det er mere slid og skader, der får folk til at skifte bilen, lidt som vi har set med mobiler og laptops, der beholdes længere. Mindre behov for biler = mindre behov for transport af biler. Men, hauto har fremtidssikret sig selv med Aurora-skibene, da der sandsynligvis bliver større krav om reducerede udslip efterhånden som polerne smelter. Jeg sidder godt i hauto og wawi, der skal meget til, før jeg sælger ud.
  • 18. jun.
    ·
    Køber igen på 120.-kr
    18. jun.
    ·
    Tak for svaret, håber på lidt højere niveauer og tage profit der. Synes den virker dyr, men jeg har ikke så god forstand på det.
  • 16. jun.
    ·
    Meget glad jeg solgte alt jeg havde af Høegh på ATH. Tog hele gevinsten og gik all in i Blue Nord. Omtales som den aller bedste norske udbytteaktie. Fordelen er, at man ikke betaler nogen skat på udbytterne fra norsk registrerede selskaber, før man eventuelt tager gevinsten ud af Nordnet. Så har man meget mere at lege med/satse med. Selv med gode udbytter fra Høegh udgør dette aktiebytte ca 300-400.000 MERE per år med en indsats på ca 5 millioner. Det er meget fint at tage med sig.
    9 timer siden
    ·
    Tror I, at udbyttet vil ligge på nogenlunde det samme ud året?
  • 11. jun.
    ·
    Højdeskrækken tog mig 🫡🥲 Solgte gevinsten og sidder tilbage med indskuddet.
    15. jun.
    ·
    Samme😁
  • 11. jun.
    ·
    I dag solgte jeg alle mine næsten 30.000 aktier i Høegh Autoliners. Dagens kurs virker som endnu et meget kunstigt hop. Ved om mange som er gået all out i dag. Sikrede en kæmpegevinst. Med så meget usikkerhed, og en realistisk kurs på 115,- per aktie, var jeg ikke i tvivl om, at dette nu har nået toppen. Jeg er i hvert fald meget tilfreds med at sælge på toppen. Ikke så ofte man rammer rigtigt der, men det ser ikke ud som om, at den går mere opad nu, snarere kraftigt nedad. Held og lykke.
    12. jun.
    ·
    Smart
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
174--
199--
354--
104--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
45 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
20. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
8. maj
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
22. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
25. apr. 2025

Relaterede Produkter

4,5496 NOK/aktie
Seneste udbytte
12,44%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 5 timer siden
    ·
    hvad er de største risici ved at købe dette selskab? hvad synes du?
    2 timer siden
    ·
    På kort sigt er det den høje pris, der stopper mig fra at putte flere penge ind her. Ikke så langt fra ATH. På lang sigt (5-10 år) er det ofte sådan, at biler beholdes længere, mindre grund til at skifte bil pga. rækkevidde/ladetid er godt nok for de allerfleste, og det er mere slid og skader, der får folk til at skifte bilen, lidt som vi har set med mobiler og laptops, der beholdes længere. Mindre behov for biler = mindre behov for transport af biler. Men, hauto har fremtidssikret sig selv med Aurora-skibene, da der sandsynligvis bliver større krav om reducerede udslip efterhånden som polerne smelter. Jeg sidder godt i hauto og wawi, der skal meget til, før jeg sælger ud.
  • 18. jun.
    ·
    Køber igen på 120.-kr
    18. jun.
    ·
    Tak for svaret, håber på lidt højere niveauer og tage profit der. Synes den virker dyr, men jeg har ikke så god forstand på det.
  • 16. jun.
    ·
    Meget glad jeg solgte alt jeg havde af Høegh på ATH. Tog hele gevinsten og gik all in i Blue Nord. Omtales som den aller bedste norske udbytteaktie. Fordelen er, at man ikke betaler nogen skat på udbytterne fra norsk registrerede selskaber, før man eventuelt tager gevinsten ud af Nordnet. Så har man meget mere at lege med/satse med. Selv med gode udbytter fra Høegh udgør dette aktiebytte ca 300-400.000 MERE per år med en indsats på ca 5 millioner. Det er meget fint at tage med sig.
    9 timer siden
    ·
    Tror I, at udbyttet vil ligge på nogenlunde det samme ud året?
  • 11. jun.
    ·
    Højdeskrækken tog mig 🫡🥲 Solgte gevinsten og sidder tilbage med indskuddet.
    15. jun.
    ·
    Samme😁
  • 11. jun.
    ·
    I dag solgte jeg alle mine næsten 30.000 aktier i Høegh Autoliners. Dagens kurs virker som endnu et meget kunstigt hop. Ved om mange som er gået all out i dag. Sikrede en kæmpegevinst. Med så meget usikkerhed, og en realistisk kurs på 115,- per aktie, var jeg ikke i tvivl om, at dette nu har nået toppen. Jeg er i hvert fald meget tilfreds med at sælge på toppen. Ikke så ofte man rammer rigtigt der, men det ser ikke ud som om, at den går mere opad nu, snarere kraftigt nedad. Held og lykke.
    12. jun.
    ·
    Smart
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
174--
199--
354--
104--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet