2025 Q3-regnskab
41 dage siden1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.000
Sælg
Antal
900
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 6 | - | - | ||
| 36 | - | - | ||
| 35 | - | - | ||
| 157 | - | - | ||
| 161 | - | - |
Højest
96,7VWAP
Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
VWAP
Højest
96,7Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 5. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 30. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 22. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10 timer siden · RedigeretHvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
- ·19 timer sidenDer er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
- ·for 1 dag sidenEndnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁·14 timer sidenSå længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
- ·for 1 dag sidenNæsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenKommentaren er slettet.·for 1 dag sidenSå må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
41 dage siden1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10 timer siden · RedigeretHvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
- ·19 timer sidenDer er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
- ·for 1 dag sidenEndnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁·14 timer sidenSå længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
- ·for 1 dag sidenNæsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenKommentaren er slettet.·for 1 dag sidenSå må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.000
Sælg
Antal
900
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 6 | - | - | ||
| 36 | - | - | ||
| 35 | - | - | ||
| 157 | - | - | ||
| 161 | - | - |
Højest
96,7VWAP
Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
VWAP
Højest
96,7Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 5. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 30. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 22. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
41 dage sidenNyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 5. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 30. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 22. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 25. apr. | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·10 timer siden · RedigeretHvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
- ·19 timer sidenDer er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
- ·for 1 dag sidenEndnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁·14 timer sidenSå længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
- ·for 1 dag sidenNæsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenKommentaren er slettet.·for 1 dag sidenSå må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.000
Sælg
Antal
900
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 6 | - | - | ||
| 36 | - | - | ||
| 35 | - | - | ||
| 157 | - | - | ||
| 161 | - | - |
Højest
96,7VWAP
Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
VWAP
Højest
96,7Lavest
94,95OmsætningAntal
28,9 302.149
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






