Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Resumé
Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud.
Del
🚢 Afkastningskonge Med en Hage
Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre.
Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen
Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere
Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger.
📊 Kortlægning af Historien
Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig:
⚠️ Bundlinjen
Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion.
Vigtigste risici at holde øje med:
Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok
Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau
Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation
Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning.
👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år.
Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%.
Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag.
De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods.
Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder.
– Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger.
Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet.
I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026.
Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder.
Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
1
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
i dag kl. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - November 2025 Trading Update
5 dec. 08:16
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Mandatory notification of transaction by closely associated person to a primary insider
27 nov. 08:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of transaction from a primary insider
25 nov. 12:05
∙
Aktienyheder
HAUTO: Financial calendar
10 nov. 06:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.1573 today
10 nov. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - October 2025 Trading Update
30 okt. 06:35
∙
Pressemeddelelse
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
30 okt. 06:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Third quarter results and distribution of dividends
27 okt. 09:27
∙
Aktienyheder
Aktierna med flest investerarestimat - vecka 44
20 okt. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Invitation to presentation of third quarter 2025 results
16 okt. 13:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Company presentation at ABG Shipping Seminar 16 October 2025
13 okt. 09:14
∙
Aktienyheder
De mest populære aksjene før rapportsesongen - Kitron i topp
7 okt. 05:26
∙
Aktienyheder
Höegh Autoliners ebitda inkommer i den lägre delen av angivet intervall
7 okt. 05:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - September 2025 Trading Update
8 sep. 05:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - August 2025 Trading Update
1 sep. 05:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.7181 today
22 aug. 16:14
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of trade from primary insider
22 aug. 10:54
∙
Aktienyheder
REDERI: SEKTORN STIGER TYDLIGT PÅ OSLO BÖRS EFTER RAPPORT
22 aug. 05:35
∙
Pressemeddelelse
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
22 aug. 05:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Second quarter results and distribution of dividends
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Relaterede Produkter
Bull & Bear
2025 Q3-regnskab
39 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,79 %Direkte afkast
Vis
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
i dag kl. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - November 2025 Trading Update
5 dec. 08:16
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Mandatory notification of transaction by closely associated person to a primary insider
27 nov. 08:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of transaction from a primary insider
25 nov. 12:05
∙
Aktienyheder
HAUTO: Financial calendar
10 nov. 06:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.1573 today
10 nov. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - October 2025 Trading Update
30 okt. 06:35
∙
Pressemeddelelse
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
30 okt. 06:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Third quarter results and distribution of dividends
27 okt. 09:27
∙
Aktienyheder
Aktierna med flest investerarestimat - vecka 44
20 okt. 06:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Invitation to presentation of third quarter 2025 results
16 okt. 13:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Company presentation at ABG Shipping Seminar 16 October 2025
13 okt. 09:14
∙
Aktienyheder
De mest populære aksjene før rapportsesongen - Kitron i topp
7 okt. 05:26
∙
Aktienyheder
Höegh Autoliners ebitda inkommer i den lägre delen av angivet intervall
7 okt. 05:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - September 2025 Trading Update
8 sep. 05:00
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - August 2025 Trading Update
1 sep. 05:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.7181 today
22 aug. 16:14
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of trade from primary insider
22 aug. 10:54
∙
Aktienyheder
REDERI: SEKTORN STIGER TYDLIGT PÅ OSLO BÖRS EFTER RAPPORT
22 aug. 05:35
∙
Pressemeddelelse
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
22 aug. 05:30
∙
Pressemeddelelse
Höegh Autoliners ASA: Second quarter results and distribution of dividends
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Resumé
Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud.
Del
🚢 Afkastningskonge Med en Hage
Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre.
Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen
Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere
Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger.
📊 Kortlægning af Historien
Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig:
⚠️ Bundlinjen
Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion.
Vigtigste risici at holde øje med:
Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok
Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau
Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation
Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning.
👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år.
Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%.
Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag.
De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods.
Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder.
– Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger.
Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet.
I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026.
Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder.
Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
1
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
283
96,15
Sælg
Antal
96,25
295
Seneste handel
Vis flere
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
96,25
1
-
-
96,15
360
-
-
96,25
10
-
-
96,25
75
-
-
96,2
10
-
-
Højest
96,25
VWAP
-
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
VWAP
-
Højest
96,25
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Se alle
Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab
30. okt.
2025 Q2-regnskab
22. aug.
2025 Q1-regnskab
25. apr.
2024 Q4-regnskab
14. feb.
2024 Q3-regnskab
24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet
Relaterede Produkter
Bull & Bear
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,79 %Direkte afkast
Vis
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Resumé
Höegh Autoliners ASA har leveret et kæbestoppende udbytteafkast på 38% og kan prale af en forward P/E på kun 3.9x – nøgletal, der skriger værdi. Men aktien kommer efter en hård periode, ned næsten 30% fra sin 52-ugers højeste, med nye amerikanske havneafgifter, der truer dens omkostningsbase og fremtidige overskud.
Del
🚢 Afkastningskonge Med en Hage
Udbyttemagnet: Med et afkast på 38% udbetaler Höegh mere end de fleste globale shippingkolleger – hjulpet af høj pengestrømsgenerering (aktionærafkastning på 39.7%) og en aggressiv udbyttepolitik. Læg dertil 47.9% egenkapitalforrentning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har en virksomhed, der kører på alle rentabilitetscylindre.
Vurdering dyb værdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimeret fair værdi på kr108.87 (ca. 15% over den nuværende pris) antyder, at aktien er billig ifølge næsten enhver målestok. Finansiel sundhed er mærket STOR, med nettogæld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risiciene Lurer Under Overfladen
Amerikansk havneafgiftschok: I oktober 2025 blev nye amerikanske havneafgifter pålagt selskabet med kun fire dages varsel. Det estimerede hit? En straffende $60–70 millioner årligt, hvor Q4 2025 alene ser et bid på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aktien faldt 8.33% på én dag, da investorerne fordøjede nyhederne. Læs mere
Indtjeningstryk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og den grundlæggende EPS-vækst er skarpt vendt til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjusteret indtjeningen, med konsensus nu “Neutral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aktien er volatil – den seneste prisudvikling har været uforsonlig, med et 52-ugers interval fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underpræstation, da omkostningsfrygten stiger.
📊 Kortlægning af Historien
Lad os visualisere, hvordan disse nøgletal forholder sig:
⚠️ Bundlinjen
Stor opadgående potentiale, stor usikkerhed: Höegh Autoliners er et sjældent dyb-værdi, høj-udbytte spil med stærke finanser. Men det pludselige amerikanske havneafgiftsregime er en væsentlig risiko, der kunne udhule de saftige marginer og dæmpe fremtidige udbytter. Hvis ledelsen kan videregive omkostninger eller tilpasse sig, er potentialet reelt. Hvis ikke, kunne investorerne se “værdifælden” i aktion.
Vigtigste risici at holde øje med:
Yderligere amerikanske regulerings- eller afgiftschok
Manglende evne til at opretholde udbytter på nuværende niveau
Vedvarende fragtratefald eller omkostningsinflation
Dette indhold er kun til informationsformål og ikke investeringsrådgivning.
👉 Ønsker du en side-by-side sammenligning af Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Det stemmer jo ikke vedr. udbytte sidste år.
Tager man højde for dagens kurs, har udbyttet de sidste fire kvartaler været omkring 25%.
Udbyttet kvartalet før dette var højere pga. salg af skibe, og det bliver forkert at medregne i normal beregning.
Raterne er på vej ned, men kompenseres til en vis grad af, at volumen holder sig høj. November havde høje havneafgifter i 1/3 af tiden, så der er grund til at forvente, at nettoen bliver bedre i december.
Høegh Autoliners havde en stærk måned i november med transport af 1,3 millioner kubikmeter last, ifølge selskabets seneste månedlige rapport. mandag.
De seneste tre måneder fra september til november fragtede det norske rederi i alt 3,8 millioner kubikmeter gods.
Den gennemsnitlige bruttofragtrate i november var 90,3 dollar per kubikmeter, et lille fald på 0,4 procent sammenlignet med gennemsnittet de seneste tre måneder.
– Høegh Autoliners leverer endnu en stærk måned i november, siger koncernchef Andreas Enger.
Han fremhæver, at den etårige suspension af amerikanske havneafgifter, som trådte i kraft den 10. november, giver velkommen operationel lettelse for selskabet.
I midten af december skal rederiet modtage sit syvende Aurora-klasse skib, hvilket vil øge transportkapaciteten fra 2026.
Andelen af såkaldte HH/BB-volumener udgjorde 22 procent af den samlede transport i november, det samme som gennemsnittet de seneste tre måneder.
Den gennemsnitlige nettofragtrate i november var 77,6 dollar per kubikmeter, et fald på 0,7 procent fra tremånedersperioden
1
Vis flere
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
283
96,15
Sælg
Antal
96,25
295
Seneste handel
Vis flere
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
96,25
1
-
-
96,15
360
-
-
96,25
10
-
-
96,25
75
-
-
96,2
10
-
-
Højest
96,25
VWAP
-
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
VWAP
-
Højest
96,25
Lavest
93,4
OmsætningAntal
54,7 577.221
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.