Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK
94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK
94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK
94,45NOK
-0,84% (-0,80)
I dag
Højest96,00
Lavest93,95
Omsætning
6,2 MNOK
2025 Q3-regnskab
41 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,95 %Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
192
Sælg
Antal
93

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
96--
45--
16--
75--
Højest
96
VWAP
-
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876
VWAP
-
Højest
96
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Jeg testede KI med følgende spørgsmål: Hvilke udsigter er der for udbetalinger fra HAUTO i 2026? Höegh Autoliners ASA (HAUTO) forventes at fortsætte kvartalsvise udbetalinger gennem 2026, med positive udsigter baseret på stærke kontrakter og historisk udbyttepolitik. Selskabet har faste kontrakter, der dækker 80% af volumen for både 2025 og 2026, hvilket sikrer stabil indtægt og understøtter høje udbytter. Analytikere og investordiskussioner peger på vedvarende høje yields omkring 24-25% for 2025, med lignende forventninger ind i 2026 givet fuldt bookede skibe og stærk EBITDA. Den seneste udbetaling var USD 0.1573 per aktie (ex-div 10. nov. 2025), og prognoser viser kvartalsudbytter som USD 0.50 eller mere per aktie tidligt i 2026.
  • 17 timer siden · Redigeret
    ·
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Hvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    Dette er i tråd med foreliggende analyser og forventninger. Raterne er på vej ned grundet opsejende overkapacitet i markedet.....
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    21 timer siden
    ·
    21 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    🤝
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
41 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,95 %Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Jeg testede KI med følgende spørgsmål: Hvilke udsigter er der for udbetalinger fra HAUTO i 2026? Höegh Autoliners ASA (HAUTO) forventes at fortsætte kvartalsvise udbetalinger gennem 2026, med positive udsigter baseret på stærke kontrakter og historisk udbyttepolitik. Selskabet har faste kontrakter, der dækker 80% af volumen for både 2025 og 2026, hvilket sikrer stabil indtægt og understøtter høje udbytter. Analytikere og investordiskussioner peger på vedvarende høje yields omkring 24-25% for 2025, med lignende forventninger ind i 2026 givet fuldt bookede skibe og stærk EBITDA. Den seneste udbetaling var USD 0.1573 per aktie (ex-div 10. nov. 2025), og prognoser viser kvartalsudbytter som USD 0.50 eller mere per aktie tidligt i 2026.
  • 17 timer siden · Redigeret
    ·
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Hvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    Dette er i tråd med foreliggende analyser og forventninger. Raterne er på vej ned grundet opsejende overkapacitet i markedet.....
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    21 timer siden
    ·
    21 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    🤝
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
192
Sælg
Antal
93

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
96--
45--
16--
75--
Højest
96
VWAP
-
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876
VWAP
-
Højest
96
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
41 dage siden36 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,95 %Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 1 time siden
    ·
    1 time siden
    ·
    Jeg testede KI med følgende spørgsmål: Hvilke udsigter er der for udbetalinger fra HAUTO i 2026? Höegh Autoliners ASA (HAUTO) forventes at fortsætte kvartalsvise udbetalinger gennem 2026, med positive udsigter baseret på stærke kontrakter og historisk udbyttepolitik. Selskabet har faste kontrakter, der dækker 80% af volumen for både 2025 og 2026, hvilket sikrer stabil indtægt og understøtter høje udbytter. Analytikere og investordiskussioner peger på vedvarende høje yields omkring 24-25% for 2025, med lignende forventninger ind i 2026 givet fuldt bookede skibe og stærk EBITDA. Den seneste udbetaling var USD 0.1573 per aktie (ex-div 10. nov. 2025), og prognoser viser kvartalsudbytter som USD 0.50 eller mere per aktie tidligt i 2026.
  • 17 timer siden · Redigeret
    ·
    17 timer siden · Redigeret
    ·
    Hvad sagde Enger om fremtidens skibe? (Aug -25). "Dual-fuel-konceptet for Aurora-skibene gør det muligt at fragte biler på globale ruter uden CO2-udledning. – Vores kunder i bilindustrien er nogle af de mest kulstofbevidste. Bilproducenter er blandt verdens største købere af grønt stål og aluminium. Ro-ro-skibene er den næste store udledning på deres liste, siger Enger om hvorfor rederiet ser fordelen ved at være først ude med kulstoffri fragt." DVS. et skib er ikke kun et skib, beskaffenhed, miljøvenlighed og fragtvolumen er også vigtigere faktorer på dette marked. Hautos nye skibe har en kapacitet på 9100 enheder. De fleste ældre skibe på markedet er langt mindre (og kører på diesel).
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    18 timer siden · Redigeret
    ·
    Dette er i tråd med foreliggende analyser og forventninger. Raterne er på vej ned grundet opsejende overkapacitet i markedet.....
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    21 timer siden
    ·
    21 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    🤝
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
192
Sælg
Antal
93

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
96--
45--
16--
75--
Højest
96
VWAP
-
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876
VWAP
-
Højest
96
Lavest
93,95
OmsætningAntal
6,2 65.876

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet