Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK
95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK
95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK
95,35NOK
-0,83% (-0,80)
I dag
Højest96,70
Lavest94,95
Omsætning
17,3 MNOK
2025 Q3-regnskab
40 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
578
Sælg
Antal
311

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
168--
100--
161--
132--
512--
Højest
96,7
VWAP
-
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901
VWAP
-
Højest
96,7
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
  • 22 timer siden
    ·
    22 timer siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • 23 timer siden
    ·
    23 timer siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    🤝
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
40 dage siden36 min
1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
  • 22 timer siden
    ·
    22 timer siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • 23 timer siden
    ·
    23 timer siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    🤝
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
578
Sælg
Antal
311

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
168--
100--
161--
132--
512--
Højest
96,7
VWAP
-
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901
VWAP
-
Højest
96,7
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
40 dage siden36 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
5. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab30. okt.
2025 Q2-regnskab22. aug.
2025 Q1-regnskab25. apr.
2024 Q4-regnskab14. feb.
2024 Q3-regnskab24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

1,5729 NOK/aktie
Seneste udbytte
23,73 %Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    Der er behov for at skrotte biltransportskibe for at sikre et profitabelt marked – dette er analysen fra lederen af Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, som også planlægger at skille sig af med nogle af sine egne fartøjer. ”De nuværende udsigter på biltransportskibsmarkedet tyder på, at skrotning af ældre fartøjer kan blive nødvendigt i den nærmeste fremtid. Dette ville bidrage til at forhindre både overkapacitet og fortsat drift af mindre effektive enheder,” siger Grimald i et interview med ShippingWatch, hvor han taler både som skibsreder og som formand for International Shipping Council (ICS). Clarksons anslår den globale biltransportskibsflåde til omkring 770 fartøjer. I de kommende år forventer dette marked omkring 150 nybygninger med 50 fartøjer, der kommer ind på markedet i 2026, og yderligere 50 i 2027. Andrea De Luca, analytiker hos Veson Nautical, har tidligere fortalt ShippingWatch, at biltransportskibe kan stå over for en recession på grund af overudbuddet af køretøjer i de kommende år.
  • 22 timer siden
    ·
    22 timer siden
    ·
    Endnu et bevis på, at det betaler sig at sidde stille i båden og tænke langsigtet. Ledelsen i Høegh er dygtig og traf den rigtige beslutning mht. bl.a. udbyttet ved forrige Q. Spændende at se, hvor meget det faktisk betalte sig fremover. Så blev det en god nytårsfejring i år også😁
    2 timer siden
    ·
    2 timer siden
    ·
    Så længe havneudgifter blev udskudt 1 år nu i første omgang, så er det ikke sikkert Q4 bliver så langt fra Q3. Og med en ny begyndende udbyttemodel, som i udgangspunktet skal svare til en andel lig tidligere, så tror jeg måske udbyttet kan overraske på den positive side.
  • 23 timer siden
    ·
    23 timer siden
    ·
    Sikke en dag, folkens 🫡🫡
    6 timer siden
    ·
    6 timer siden
    ·
    🤝
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten 5% stigning på WAWI bare i dag efter kontraktforlængelse. Der kommer nok til at dryppe positive nyhedsopdateringer på HAUT også før nytår.
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Så må du hellere google dette eller bruge chat GPT.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der var flere, der lo af mig her, da jeg den 24. november påpegede en bullish divergens i RSI ved kurs 85kr. Nu, to uger senere er kursen næsten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst alligevel, eller?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror, du skal have lidt mere end ét datapunkt, før du kan konkludere, at teknisk analyse virker. Ren gætteri vil også give dig nogle hits, hvis du gør det mange nok gange.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
578
Sælg
Antal
311

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
168--
100--
161--
132--
512--
Højest
96,7
VWAP
-
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901
VWAP
-
Højest
96,7
Lavest
94,95
OmsætningAntal
17,3 180.901

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet