Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Vår Energi

2026 Q1-regnskab
64 dage siden
1,11 NOK/aktie
Seneste udbytte
11,46%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
21. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
10. feb.
2025 Q3-regnskab
21. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
12. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
22. jul. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
  • 8 timer siden
    Der kommer mega meget oliemangel indenfor forholdsmæssig kort tid, og markedet reagerer som alt snart er ved at blive normalt igen. Fatter det ikke....nogen der kan forklare mig det ?
    3 timer siden
    ·
    Jeg synes, der er for lidt realisme på markedet lige nu. Skibene, der har været strandet i over 100 dage i Den Persiske Golf, vil få problemer med skrog, alger og rur. Der tages kun lidt højde for dette. Der er meget lidt tørdokkapacitet til rådighed for reparationer, og skrubning in situ vil ikke løse problemet for mange af disse. De vil tage ~15 dage ekstra til søs på grund af dybgang, forudsat at integriteten opretholdes. Så har du tilgængeligheden af skibe til at kunne genoprette strømmen til førkrigsniveau. En hel del VLCC'er er blevet flyttet til Atlanten i løbet af de sidste par måneder, og det tager et stykke tid at få dem dertil. Det er derfor, du har skibe til 470 000 usd per dag nu. Så ved vi for lidt om skaderne på relevant infrastruktur i regionen. Vi er blevet holdt i mørke, og vi er stadig i mørke om det. Kina, der brugte egne reserver op til et beløb af 2,5 til 3 millioner bpd i hele perioden, tog dengang meget pres af markedet. Kina køber nu igen. Sikkert er der yderligere 1,5 millioner bpd fra Sydamerika, men det opvejer ikke rigtig utilstrækkeligheden. Der kan være meget olie klar til at komme på markedet. Det vil ikke gøre en forskel, hvis den ikke når raffinaderierne og der, hvor det er nødvendigt. Og det vil have relevans for prisen. Dette gælder også, hvis den 21. august kommer, og MOU'en stadig er på plads. Mange papirhandlere ser ud til at tage lidt forskud på, hvad der faktisk er muligt at opnå. Det er godt for fragtskibe nu, og vi skal bare vente på Q2-rapporten, der vil give os et bedre billede af hvad der virkelig sker. Forresten, indtil nu og siden MOU'en blev annonceret, kom kun omkring 30% af trafikken ud af Hormuz. Dette inkluderer også alle de skibe, der tilhører skyggeflåden. Ovenstående er kun en konservativ vurdering af, hvad der sker. Det er ikke meningen at ændre din mening om noget. Vår sælger det samme produkt, bare uden det geopolitiske og logistiske mareridt.
  • 9 timer siden
    ·
    På 37 køber jeg de første Vår-aktierne.
  • 9 timer siden
    ·
    Det er der den hører hjemme, og lidt lavere.
  • 10 timer siden
    ·
    Denne er på god vej til 35kr.
    10 timer siden
    ·
    Tror du har ret. Mærkeligt at den har holdt sig over 40kr i dag ?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
64 dage siden
1,11 NOK/aktie
Seneste udbytte
11,46%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
  • 8 timer siden
    Der kommer mega meget oliemangel indenfor forholdsmæssig kort tid, og markedet reagerer som alt snart er ved at blive normalt igen. Fatter det ikke....nogen der kan forklare mig det ?
    3 timer siden
    ·
    Jeg synes, der er for lidt realisme på markedet lige nu. Skibene, der har været strandet i over 100 dage i Den Persiske Golf, vil få problemer med skrog, alger og rur. Der tages kun lidt højde for dette. Der er meget lidt tørdokkapacitet til rådighed for reparationer, og skrubning in situ vil ikke løse problemet for mange af disse. De vil tage ~15 dage ekstra til søs på grund af dybgang, forudsat at integriteten opretholdes. Så har du tilgængeligheden af skibe til at kunne genoprette strømmen til førkrigsniveau. En hel del VLCC'er er blevet flyttet til Atlanten i løbet af de sidste par måneder, og det tager et stykke tid at få dem dertil. Det er derfor, du har skibe til 470 000 usd per dag nu. Så ved vi for lidt om skaderne på relevant infrastruktur i regionen. Vi er blevet holdt i mørke, og vi er stadig i mørke om det. Kina, der brugte egne reserver op til et beløb af 2,5 til 3 millioner bpd i hele perioden, tog dengang meget pres af markedet. Kina køber nu igen. Sikkert er der yderligere 1,5 millioner bpd fra Sydamerika, men det opvejer ikke rigtig utilstrækkeligheden. Der kan være meget olie klar til at komme på markedet. Det vil ikke gøre en forskel, hvis den ikke når raffinaderierne og der, hvor det er nødvendigt. Og det vil have relevans for prisen. Dette gælder også, hvis den 21. august kommer, og MOU'en stadig er på plads. Mange papirhandlere ser ud til at tage lidt forskud på, hvad der faktisk er muligt at opnå. Det er godt for fragtskibe nu, og vi skal bare vente på Q2-rapporten, der vil give os et bedre billede af hvad der virkelig sker. Forresten, indtil nu og siden MOU'en blev annonceret, kom kun omkring 30% af trafikken ud af Hormuz. Dette inkluderer også alle de skibe, der tilhører skyggeflåden. Ovenstående er kun en konservativ vurdering af, hvad der sker. Det er ikke meningen at ændre din mening om noget. Vår sælger det samme produkt, bare uden det geopolitiske og logistiske mareridt.
  • 9 timer siden
    ·
    På 37 køber jeg de første Vår-aktierne.
  • 9 timer siden
    ·
    Det er der den hører hjemme, og lidt lavere.
  • 10 timer siden
    ·
    Denne er på god vej til 35kr.
    10 timer siden
    ·
    Tror du har ret. Mærkeligt at den har holdt sig over 40kr i dag ?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
21. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
10. feb.
2025 Q3-regnskab
21. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
12. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
22. jul. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
64 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
21. jul.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. apr.
2025 Q4-regnskab
10. feb.
2025 Q3-regnskab
21. okt. 2025
Ekstraordinær generalforsamling 2025
12. aug. 2025
2025 Q2-regnskab
22. jul. 2025

Relaterede Produkter

1,11 NOK/aktie
Seneste udbytte
11,46%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 8 timer siden
    ·
  • 8 timer siden
    Der kommer mega meget oliemangel indenfor forholdsmæssig kort tid, og markedet reagerer som alt snart er ved at blive normalt igen. Fatter det ikke....nogen der kan forklare mig det ?
    3 timer siden
    ·
    Jeg synes, der er for lidt realisme på markedet lige nu. Skibene, der har været strandet i over 100 dage i Den Persiske Golf, vil få problemer med skrog, alger og rur. Der tages kun lidt højde for dette. Der er meget lidt tørdokkapacitet til rådighed for reparationer, og skrubning in situ vil ikke løse problemet for mange af disse. De vil tage ~15 dage ekstra til søs på grund af dybgang, forudsat at integriteten opretholdes. Så har du tilgængeligheden af skibe til at kunne genoprette strømmen til førkrigsniveau. En hel del VLCC'er er blevet flyttet til Atlanten i løbet af de sidste par måneder, og det tager et stykke tid at få dem dertil. Det er derfor, du har skibe til 470 000 usd per dag nu. Så ved vi for lidt om skaderne på relevant infrastruktur i regionen. Vi er blevet holdt i mørke, og vi er stadig i mørke om det. Kina, der brugte egne reserver op til et beløb af 2,5 til 3 millioner bpd i hele perioden, tog dengang meget pres af markedet. Kina køber nu igen. Sikkert er der yderligere 1,5 millioner bpd fra Sydamerika, men det opvejer ikke rigtig utilstrækkeligheden. Der kan være meget olie klar til at komme på markedet. Det vil ikke gøre en forskel, hvis den ikke når raffinaderierne og der, hvor det er nødvendigt. Og det vil have relevans for prisen. Dette gælder også, hvis den 21. august kommer, og MOU'en stadig er på plads. Mange papirhandlere ser ud til at tage lidt forskud på, hvad der faktisk er muligt at opnå. Det er godt for fragtskibe nu, og vi skal bare vente på Q2-rapporten, der vil give os et bedre billede af hvad der virkelig sker. Forresten, indtil nu og siden MOU'en blev annonceret, kom kun omkring 30% af trafikken ud af Hormuz. Dette inkluderer også alle de skibe, der tilhører skyggeflåden. Ovenstående er kun en konservativ vurdering af, hvad der sker. Det er ikke meningen at ændre din mening om noget. Vår sælger det samme produkt, bare uden det geopolitiske og logistiske mareridt.
  • 9 timer siden
    ·
    På 37 køber jeg de første Vår-aktierne.
  • 9 timer siden
    ·
    Det er der den hører hjemme, og lidt lavere.
  • 10 timer siden
    ·
    Denne er på god vej til 35kr.
    10 timer siden
    ·
    Tror du har ret. Mærkeligt at den har holdt sig over 40kr i dag ?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet