Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Interoil Exploration and Production

Interoil Exploration and Production

2026 Q1-regnskab
21 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
3. jun.
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
16. jun. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    ·
    Pump og dump
    for 2 dage siden
    ·
    Hvad bliver der tilbage af børsen, hvis man ikke pumper og dumper i alle aktier? Hele koncepter bygger på en varieret grad af pump og dump, styret af den enkeltes motiv for investering.
  • 19. jun.
    ·
    Hvad er årsagen til denne stigning?
    19. jun.
    ·
    Der er vel nogen, der pumper som sædvanligt i IOX. Vil vel ud af aktien!
  • 19. jun.
    ·
    Kommer der en brutal olieprisstigning de næste dage/uger? Følg med i næste afsnit af: IOX snart i 20 kroner?
    19. jun.
    ·
    Min første tanke var, at Iran har Trump i et jerngreb. Men så huskede jeg, at TACO-Trump har dokumenteret, at han mangler nosser, så hvor har Iran da fæstnet sit greb? USA er ved at løbe tør for missiler og bomber. De må spare meget af disse, da Kina har erklæret, at de skal være klar til krig i 2027. Kina ønsker sig Taiwan meget mere, end Trump ønsker sig Grønland. Så hvad er alternativerne til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er nogle få bomber/raketter mod Iran, som en "venlig" påmindelse om, hvem der bestemmer dagsordenen. Det vil kunne sætte hele Mellemøsten i brand. Derefter en ny blokade af Hormuz, med oliepriser som både let og hurtigt vil passere 200 dollar. Eller vil han give nye indrømmelser til Iran for at få dem på gled? Da må Trump standse Israels krig mod Libanon og Hizbollah. Det sidder langt inde. Israels krig mod Hizbollah og Hamas er mere hellig end selveste bibelen. Følg med i næste episode af TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og lægge sig. Spændingen stiger.
  • 16. jun.
    ·
    Ser måske lidt mørkt ud i brydningen mellem oliepris og aktiekurs. Dybdyk på vej?
    18. jun.
    ·
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands præsident roser aftalen, på trods af at olieprisen da falder, og ruzzland går konkurs, så er der helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. jun.
    ·
    Iran driver en bevidst udhalingstaktik frem mod det amerikanske midtvejsvalg. De kommer, efter min mening, til at sabotere aftalen undervejs, for at knække Trumps magt i begge huse. Så kan de snart råbe sejr og kræve told i Hormuz. Denne horrible historie er langt fra over. Mange mener, at olieprisen vil få en kraftig opgang, på grund af mangel på olie ud over sommeren og efteråret. Opgangen er ikke til at undgå længere. Lagre skal fyldes før vinteren, med olie som endnu ikke findes at få fat i. Lagerolie tømmes stadig ud i markedet for at dæmpe priserne. Det er en farlig politik, da man ikke ved, hvornår de kan fyldes igen. Endnu værre bliver det, hvis Kina begynder at presse ind over Taiwan. Kina har udtalte planer om at være klar til krig i 2027. Er et Kina, som har trigget hele dette shit-show, godt skjult i baggrunden?
    16. jun.
    ·
    Til Bamsefar i lien …… du afslører dit niveau herinde ret hurtigt. Ingen grund til at begynde med personchikane beskrivelser bare fordi jeg spørger om relevante ting som f.eks. Indhold om situationen i IOX, dets Assets, hvor meget de nu producerer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare en masse om krig og oliepris. Som jeg har sagt er det relevant men betyder lidt når selve selskabet IOX har store lån, og mangler meget i produktionsindtægter for at dække sine lån ! Man skulle forvente lidt mere fagligt indhold om et selskab når det selskab diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbillede !
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
21 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    ·
    Pump og dump
    for 2 dage siden
    ·
    Hvad bliver der tilbage af børsen, hvis man ikke pumper og dumper i alle aktier? Hele koncepter bygger på en varieret grad af pump og dump, styret af den enkeltes motiv for investering.
  • 19. jun.
    ·
    Hvad er årsagen til denne stigning?
    19. jun.
    ·
    Der er vel nogen, der pumper som sædvanligt i IOX. Vil vel ud af aktien!
  • 19. jun.
    ·
    Kommer der en brutal olieprisstigning de næste dage/uger? Følg med i næste afsnit af: IOX snart i 20 kroner?
    19. jun.
    ·
    Min første tanke var, at Iran har Trump i et jerngreb. Men så huskede jeg, at TACO-Trump har dokumenteret, at han mangler nosser, så hvor har Iran da fæstnet sit greb? USA er ved at løbe tør for missiler og bomber. De må spare meget af disse, da Kina har erklæret, at de skal være klar til krig i 2027. Kina ønsker sig Taiwan meget mere, end Trump ønsker sig Grønland. Så hvad er alternativerne til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er nogle få bomber/raketter mod Iran, som en "venlig" påmindelse om, hvem der bestemmer dagsordenen. Det vil kunne sætte hele Mellemøsten i brand. Derefter en ny blokade af Hormuz, med oliepriser som både let og hurtigt vil passere 200 dollar. Eller vil han give nye indrømmelser til Iran for at få dem på gled? Da må Trump standse Israels krig mod Libanon og Hizbollah. Det sidder langt inde. Israels krig mod Hizbollah og Hamas er mere hellig end selveste bibelen. Følg med i næste episode af TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og lægge sig. Spændingen stiger.
  • 16. jun.
    ·
    Ser måske lidt mørkt ud i brydningen mellem oliepris og aktiekurs. Dybdyk på vej?
    18. jun.
    ·
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands præsident roser aftalen, på trods af at olieprisen da falder, og ruzzland går konkurs, så er der helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. jun.
    ·
    Iran driver en bevidst udhalingstaktik frem mod det amerikanske midtvejsvalg. De kommer, efter min mening, til at sabotere aftalen undervejs, for at knække Trumps magt i begge huse. Så kan de snart råbe sejr og kræve told i Hormuz. Denne horrible historie er langt fra over. Mange mener, at olieprisen vil få en kraftig opgang, på grund af mangel på olie ud over sommeren og efteråret. Opgangen er ikke til at undgå længere. Lagre skal fyldes før vinteren, med olie som endnu ikke findes at få fat i. Lagerolie tømmes stadig ud i markedet for at dæmpe priserne. Det er en farlig politik, da man ikke ved, hvornår de kan fyldes igen. Endnu værre bliver det, hvis Kina begynder at presse ind over Taiwan. Kina har udtalte planer om at være klar til krig i 2027. Er et Kina, som har trigget hele dette shit-show, godt skjult i baggrunden?
    16. jun.
    ·
    Til Bamsefar i lien …… du afslører dit niveau herinde ret hurtigt. Ingen grund til at begynde med personchikane beskrivelser bare fordi jeg spørger om relevante ting som f.eks. Indhold om situationen i IOX, dets Assets, hvor meget de nu producerer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare en masse om krig og oliepris. Som jeg har sagt er det relevant men betyder lidt når selve selskabet IOX har store lån, og mangler meget i produktionsindtægter for at dække sine lån ! Man skulle forvente lidt mere fagligt indhold om et selskab når det selskab diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbillede !
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
3. jun.
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
16. jun. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
21 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
3. jun.
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
16. jun. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19. jun.
    ·
    Pump og dump
    for 2 dage siden
    ·
    Hvad bliver der tilbage af børsen, hvis man ikke pumper og dumper i alle aktier? Hele koncepter bygger på en varieret grad af pump og dump, styret af den enkeltes motiv for investering.
  • 19. jun.
    ·
    Hvad er årsagen til denne stigning?
    19. jun.
    ·
    Der er vel nogen, der pumper som sædvanligt i IOX. Vil vel ud af aktien!
  • 19. jun.
    ·
    Kommer der en brutal olieprisstigning de næste dage/uger? Følg med i næste afsnit af: IOX snart i 20 kroner?
    19. jun.
    ·
    Min første tanke var, at Iran har Trump i et jerngreb. Men så huskede jeg, at TACO-Trump har dokumenteret, at han mangler nosser, så hvor har Iran da fæstnet sit greb? USA er ved at løbe tør for missiler og bomber. De må spare meget af disse, da Kina har erklæret, at de skal være klar til krig i 2027. Kina ønsker sig Taiwan meget mere, end Trump ønsker sig Grønland. Så hvad er alternativerne til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er nogle få bomber/raketter mod Iran, som en "venlig" påmindelse om, hvem der bestemmer dagsordenen. Det vil kunne sætte hele Mellemøsten i brand. Derefter en ny blokade af Hormuz, med oliepriser som både let og hurtigt vil passere 200 dollar. Eller vil han give nye indrømmelser til Iran for at få dem på gled? Da må Trump standse Israels krig mod Libanon og Hizbollah. Det sidder langt inde. Israels krig mod Hizbollah og Hamas er mere hellig end selveste bibelen. Følg med i næste episode af TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og lægge sig. Spændingen stiger.
  • 16. jun.
    ·
    Ser måske lidt mørkt ud i brydningen mellem oliepris og aktiekurs. Dybdyk på vej?
    18. jun.
    ·
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands præsident roser aftalen, på trods af at olieprisen da falder, og ruzzland går konkurs, så er der helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. jun.
    ·
    Iran driver en bevidst udhalingstaktik frem mod det amerikanske midtvejsvalg. De kommer, efter min mening, til at sabotere aftalen undervejs, for at knække Trumps magt i begge huse. Så kan de snart råbe sejr og kræve told i Hormuz. Denne horrible historie er langt fra over. Mange mener, at olieprisen vil få en kraftig opgang, på grund af mangel på olie ud over sommeren og efteråret. Opgangen er ikke til at undgå længere. Lagre skal fyldes før vinteren, med olie som endnu ikke findes at få fat i. Lagerolie tømmes stadig ud i markedet for at dæmpe priserne. Det er en farlig politik, da man ikke ved, hvornår de kan fyldes igen. Endnu værre bliver det, hvis Kina begynder at presse ind over Taiwan. Kina har udtalte planer om at være klar til krig i 2027. Er et Kina, som har trigget hele dette shit-show, godt skjult i baggrunden?
    16. jun.
    ·
    Til Bamsefar i lien …… du afslører dit niveau herinde ret hurtigt. Ingen grund til at begynde med personchikane beskrivelser bare fordi jeg spørger om relevante ting som f.eks. Indhold om situationen i IOX, dets Assets, hvor meget de nu producerer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare en masse om krig og oliepris. Som jeg har sagt er det relevant men betyder lidt når selve selskabet IOX har store lån, og mangler meget i produktionsindtægter for at dække sine lån ! Man skulle forvente lidt mere fagligt indhold om et selskab når det selskab diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbillede !
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet