Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Germany
Xetra
17.30.07
Risiko
5 ud af 7
Morningstar Rating
5 stars
Bæredygtighed

6

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

43,140EUR
43,140EUR
Køb43,140
Sælg43,150
Spread %0,03%
Omsætning (EUR)16.261.795
Årlige omkostninger0,15%
ETFGermanyXetra
Risiko
5 ud af 7
Morningstar Rating
5 stars
Bæredygtighed

6

17.30.07

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

43,140EUR
43,140EUR
Køb43,140
Sælg43,150
Spread %0,03%
Omsætning (EUR)16.261.795
Årlige omkostninger0,15%

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,15%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Eksponering

Opdateret 19.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%
  • Kort rente0,1%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    Hvad trækker så meget ned i dag ?
    25 min. siden · Redigeret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre positioner (såsom micron, amd og intel) hjælper.
  • 6 timer siden
    ·
    Rimelig flad Måned... tanker? Nogen som sælger ud og måske køber sig ind igen på et lidt senere tidspunkt?
    3 timer siden
    sælger nu hvor den dykker? nope. køber da nok mere:)
  • 8 timer siden
    Investerer primært bare gennem månedsopsparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men overvejede at købe nogle stykker af denne ETF. Er det for sent at købe nu i forhold til afkast om måske 10-20 år?
    5 timer siden
    Ikke for sent. Det er sikkert en meget god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mod USA. Hvis du har det fint med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig performance," MEN... Køb den på din aktiesparekonto, fyld på månedligt og så vil du sandsynligvist tjene godt på denne.
  • for 3 dage siden
    Er ETF'en værd at investere i, hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange år?
    for 1 dag siden
    ·
    Hvad er din rentabilitetsgrænse? Hvis et indeks er nok, så ville man ellers have brug for 3-4 aktier for at gøre det, men køb og salg af selv disse kræver især meget tid og ekspertise.
  • 16. jun.
    Den her stiger 3,54% på 1 måned hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det udelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. jun.
    Jah hvad hedder vanguards
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,15%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Eksponering

Opdateret 19.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%
  • Kort rente0,1%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    Hvad trækker så meget ned i dag ?
    25 min. siden · Redigeret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre positioner (såsom micron, amd og intel) hjælper.
  • 6 timer siden
    ·
    Rimelig flad Måned... tanker? Nogen som sælger ud og måske køber sig ind igen på et lidt senere tidspunkt?
    3 timer siden
    sælger nu hvor den dykker? nope. køber da nok mere:)
  • 8 timer siden
    Investerer primært bare gennem månedsopsparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men overvejede at købe nogle stykker af denne ETF. Er det for sent at købe nu i forhold til afkast om måske 10-20 år?
    5 timer siden
    Ikke for sent. Det er sikkert en meget god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mod USA. Hvis du har det fint med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig performance," MEN... Køb den på din aktiesparekonto, fyld på månedligt og så vil du sandsynligvist tjene godt på denne.
  • for 3 dage siden
    Er ETF'en værd at investere i, hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange år?
    for 1 dag siden
    ·
    Hvad er din rentabilitetsgrænse? Hvis et indeks er nok, så ville man ellers have brug for 3-4 aktier for at gøre det, men køb og salg af selv disse kræver især meget tid og ekspertise.
  • 16. jun.
    Den her stiger 3,54% på 1 måned hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det udelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. jun.
    Jah hvad hedder vanguards
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,15%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Sektor - Teknologi, Aktier
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    Hvad trækker så meget ned i dag ?
    25 min. siden · Redigeret
    ·
    Nvidia for det meste, broadcom og andre mindre positioner (såsom micron, amd og intel) hjælper.
  • 6 timer siden
    ·
    Rimelig flad Måned... tanker? Nogen som sælger ud og måske køber sig ind igen på et lidt senere tidspunkt?
    3 timer siden
    sælger nu hvor den dykker? nope. køber da nok mere:)
  • 8 timer siden
    Investerer primært bare gennem månedsopsparing i Sparindex INDEX Globale Aktier KL, men overvejede at købe nogle stykker af denne ETF. Er det for sent at købe nu i forhold til afkast om måske 10-20 år?
    5 timer siden
    Ikke for sent. Det er sikkert en meget god idé, dog en tema-ETF med ~100% eksponering mod USA. Hvis du har det fint med det, er det klart en god investering. "Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig performance," MEN... Køb den på din aktiesparekonto, fyld på månedligt og så vil du sandsynligvist tjene godt på denne.
  • for 3 dage siden
    Er ETF'en værd at investere i, hvis man satser på teknologiske automatiseringer og AI i massiv fremdrift de kommende mange år?
    for 1 dag siden
    ·
    Hvad er din rentabilitetsgrænse? Hvis et indeks er nok, så ville man ellers have brug for 3-4 aktier for at gøre det, men køb og salg af selv disse kræver især meget tid og ekspertise.
  • 16. jun.
    Den her stiger 3,54% på 1 måned hvor Vanguards lignende ETF stiger cirka 6,5. Er det udelukkende pga Dollar / EUR kurser?
    18. jun.
    Jah hvad hedder vanguards
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Eksponering

Opdateret 19.6.2026

Fordeling

  • Aktier99,9%
  • Kort rente0,1%