Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Denmark
Nasdaq Copenhagen
17.20.00
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars

S

Sparinvest INDEX MSCI ACWI

101,50DKK
101,50DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)5.896.035
Årlige omkostninger0,35%
InvesteringsforeningDenmarkNasdaq Copenhagen
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
17.20.00

S

Sparinvest INDEX MSCI ACWI

101,50DKK
101,50DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)5.896.035
Årlige omkostninger0,35%
Ingen data fundet.

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,35%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er passiv med det formål at skabe lignende afkast- og risikoprofil som afdelingens benchmark. Afdelingen investerer i globale large-, mid- og small cap-aktier i både udviklede markeder og emerging markets, som indgår i afdelingens benchmark. Der foretages ikke valutaafdækning

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19 timer siden
    Opslaget er slettet.
    21 timer siden
    Den er fin. Den er relativ billigere end Globale Aktier KL. performancemæssig er ACWI på niveau med Globale Aktier KL på trods af at den er bredere diversificeret men skyldes at den har EM i sig. Jeg køber den også fremover.
  • for 3 dage siden
    Er det mig, der er helt tabt, eller hvordan køber jeg ind i denne fond? Når jeg er ved køb skal jeg selv taste både beløb og antal ind, det giver ikke rigtig nogen mening?
    22 timer siden
    Stop stop stop! Danske udbytte betalende investeringsforeninger som denne skal absolut ikke på en aktiesparekonto - plus, du skal slet ikke handle den her manuelt som du spørger til der. Den skal køre på månedsopsparing så du slipper for kurtage, og månedsopsparingen handler du så på dit alm. depot. Håber det kan bruges :)
  • 20. jun.
    Hvornår kan vi forventer at Nordnet opdaterer "Eksponering"?
    for 3 dage siden
    Det kan vel også skyldes at de ikke har købt en eneste aktie endnu. En nystartet fond skal vel lige kradse lidt penge ind før de kan gå på indkøb - eller hur?
  • 20. jun.
    Har fundet den ultimative måde at finde ud af, hvilken investeringsforening, du skal investere i. Vil du investere i hele verden, frem for noget af verden Ja/Nej Nej: Danske Bank Globale aktier Ja: svar på næste spørgsmål. Har du et arbejde eller indkomst Nej: Sparindex MSCI Ja: Store Brand Globale Aktier
    for 2 dage siden
    Jeg synes, din opdeling er en meget forenklet fremstilling af, hvad der reelt er et komplekst investeringsvalg. Det er rigtigt, at akkumulerende fonde som Storebrand ofte har en lavere ÅOP, men det gør dem ikke automatisk til det rigtige valg for alle. Man bør i stedet se på det som en prioritering af to ting: Bekvemmelighed vs. pris:. Sparindex er lidt dyrere i ÅOP, men for mig er det prisen for den service, at fonden automatisk udbetaler udbytte til dækning af skatten. Det handler for mig ikke om, hvorvidt man har et arbejde eller ej, men om man ønsker at modtage kontanter løbende til at dække sin skat, eller om man foretrækker selv at skulle finde likviditet på årsopgørelsen, når skatten af det akkumulerede afkast skal betales. At kalde det ene valg for det 'ultimative' er derfor misvisende, da valget afhænger fuldstændig af ens ønske om cashflow og administration.
  • 16. jun.
    Hvornår bliver det muligt at købe denne på aktieopsparingskonto ??
    mit indlæg var nu også tænkt som faktabaseret. hvorfor mener du, det er bedre at købe en fond, der som udgangspunkt er lagerbeskattet i stedet for en realisationsbeskattet, der så også bare alligevel bliver lagerbeskattet i en ASK? der kan ikke være mange basører til forskel i årlig omkostning med de maxbeløb man må investere i en ASK. Hvad er fakta her? Jeg medgiver, at der sagtens kan være noget, jeg har oveset.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,35%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er passiv med det formål at skabe lignende afkast- og risikoprofil som afdelingens benchmark. Afdelingen investerer i globale large-, mid- og small cap-aktier i både udviklede markeder og emerging markets, som indgår i afdelingens benchmark. Der foretages ikke valutaafdækning

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19 timer siden
    Opslaget er slettet.
    21 timer siden
    Den er fin. Den er relativ billigere end Globale Aktier KL. performancemæssig er ACWI på niveau med Globale Aktier KL på trods af at den er bredere diversificeret men skyldes at den har EM i sig. Jeg køber den også fremover.
  • for 3 dage siden
    Er det mig, der er helt tabt, eller hvordan køber jeg ind i denne fond? Når jeg er ved køb skal jeg selv taste både beløb og antal ind, det giver ikke rigtig nogen mening?
    22 timer siden
    Stop stop stop! Danske udbytte betalende investeringsforeninger som denne skal absolut ikke på en aktiesparekonto - plus, du skal slet ikke handle den her manuelt som du spørger til der. Den skal køre på månedsopsparing så du slipper for kurtage, og månedsopsparingen handler du så på dit alm. depot. Håber det kan bruges :)
  • 20. jun.
    Hvornår kan vi forventer at Nordnet opdaterer "Eksponering"?
    for 3 dage siden
    Det kan vel også skyldes at de ikke har købt en eneste aktie endnu. En nystartet fond skal vel lige kradse lidt penge ind før de kan gå på indkøb - eller hur?
  • 20. jun.
    Har fundet den ultimative måde at finde ud af, hvilken investeringsforening, du skal investere i. Vil du investere i hele verden, frem for noget af verden Ja/Nej Nej: Danske Bank Globale aktier Ja: svar på næste spørgsmål. Har du et arbejde eller indkomst Nej: Sparindex MSCI Ja: Store Brand Globale Aktier
    for 2 dage siden
    Jeg synes, din opdeling er en meget forenklet fremstilling af, hvad der reelt er et komplekst investeringsvalg. Det er rigtigt, at akkumulerende fonde som Storebrand ofte har en lavere ÅOP, men det gør dem ikke automatisk til det rigtige valg for alle. Man bør i stedet se på det som en prioritering af to ting: Bekvemmelighed vs. pris:. Sparindex er lidt dyrere i ÅOP, men for mig er det prisen for den service, at fonden automatisk udbetaler udbytte til dækning af skatten. Det handler for mig ikke om, hvorvidt man har et arbejde eller ej, men om man ønsker at modtage kontanter løbende til at dække sin skat, eller om man foretrækker selv at skulle finde likviditet på årsopgørelsen, når skatten af det akkumulerede afkast skal betales. At kalde det ene valg for det 'ultimative' er derfor misvisende, da valget afhænger fuldstændig af ens ønske om cashflow og administration.
  • 16. jun.
    Hvornår bliver det muligt at købe denne på aktieopsparingskonto ??
    mit indlæg var nu også tænkt som faktabaseret. hvorfor mener du, det er bedre at købe en fond, der som udgangspunkt er lagerbeskattet i stedet for en realisationsbeskattet, der så også bare alligevel bliver lagerbeskattet i en ASK? der kan ikke være mange basører til forskel i årlig omkostning med de maxbeløb man må investere i en ASK. Hvad er fakta her? Jeg medgiver, at der sagtens kan være noget, jeg har oveset.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,35%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er passiv med det formål at skabe lignende afkast- og risikoprofil som afdelingens benchmark. Afdelingen investerer i globale large-, mid- og small cap-aktier i både udviklede markeder og emerging markets, som indgår i afdelingens benchmark. Der foretages ikke valutaafdækning

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 19 timer siden
    Opslaget er slettet.
    21 timer siden
    Den er fin. Den er relativ billigere end Globale Aktier KL. performancemæssig er ACWI på niveau med Globale Aktier KL på trods af at den er bredere diversificeret men skyldes at den har EM i sig. Jeg køber den også fremover.
  • for 3 dage siden
    Er det mig, der er helt tabt, eller hvordan køber jeg ind i denne fond? Når jeg er ved køb skal jeg selv taste både beløb og antal ind, det giver ikke rigtig nogen mening?
    22 timer siden
    Stop stop stop! Danske udbytte betalende investeringsforeninger som denne skal absolut ikke på en aktiesparekonto - plus, du skal slet ikke handle den her manuelt som du spørger til der. Den skal køre på månedsopsparing så du slipper for kurtage, og månedsopsparingen handler du så på dit alm. depot. Håber det kan bruges :)
  • 20. jun.
    Hvornår kan vi forventer at Nordnet opdaterer "Eksponering"?
    for 3 dage siden
    Det kan vel også skyldes at de ikke har købt en eneste aktie endnu. En nystartet fond skal vel lige kradse lidt penge ind før de kan gå på indkøb - eller hur?
  • 20. jun.
    Har fundet den ultimative måde at finde ud af, hvilken investeringsforening, du skal investere i. Vil du investere i hele verden, frem for noget af verden Ja/Nej Nej: Danske Bank Globale aktier Ja: svar på næste spørgsmål. Har du et arbejde eller indkomst Nej: Sparindex MSCI Ja: Store Brand Globale Aktier
    for 2 dage siden
    Jeg synes, din opdeling er en meget forenklet fremstilling af, hvad der reelt er et komplekst investeringsvalg. Det er rigtigt, at akkumulerende fonde som Storebrand ofte har en lavere ÅOP, men det gør dem ikke automatisk til det rigtige valg for alle. Man bør i stedet se på det som en prioritering af to ting: Bekvemmelighed vs. pris:. Sparindex er lidt dyrere i ÅOP, men for mig er det prisen for den service, at fonden automatisk udbetaler udbytte til dækning af skatten. Det handler for mig ikke om, hvorvidt man har et arbejde eller ej, men om man ønsker at modtage kontanter løbende til at dække sin skat, eller om man foretrækker selv at skulle finde likviditet på årsopgørelsen, når skatten af det akkumulerede afkast skal betales. At kalde det ene valg for det 'ultimative' er derfor misvisende, da valget afhænger fuldstændig af ens ønske om cashflow og administration.
  • 16. jun.
    Hvornår bliver det muligt at købe denne på aktieopsparingskonto ??
    mit indlæg var nu også tænkt som faktabaseret. hvorfor mener du, det er bedre at købe en fond, der som udgangspunkt er lagerbeskattet i stedet for en realisationsbeskattet, der så også bare alligevel bliver lagerbeskattet i en ASK? der kan ikke være mange basører til forskel i årlig omkostning med de maxbeløb man må investere i en ASK. Hvad er fakta her? Jeg medgiver, at der sagtens kan være noget, jeg har oveset.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret -
Ingen data fundet.

Fordeling

    Ingen data fundet