Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Germany
Xetra
09.51.36
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
Bæredygtighed

6

Amundi Prime Global ETF Acc

38,580EUR
38,580EUR
Køb38,550
Sælg38,580
Spread %0,08%
Omsætning (EUR)228.670
Årlige omkostninger0,05%
ETFGermanyXetra
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
Bæredygtighed

6

09.51.36

Amundi Prime Global ETF Acc

38,580EUR
38,580EUR
Køb38,550
Sælg38,580
Spread %0,08%
Omsætning (EUR)228.670
Årlige omkostninger0,05%

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,05%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.

Eksponering

Opdateret 18.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6. jun. · Redigeret
    Denne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).
    15. jun. · Redigeret
    Vi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
  • 22. apr.
    ·
    Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
  • 1. nov. 2025
    ·
    Kommer denne til Månedsopsparing??
    5. jan.
    Det ville være dejligt, men du bliver nok nødt til at spørge Nordnet om det.
  • 14. aug. 2025
    Ville denne være god at have på min Aks?
    15. sep. 2025
    Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
  • 6. jun. 2025
    Opslaget er slettet.
    3. jun. 2025
    ja, det kan man godt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,05%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Eksponering

Opdateret 18.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6. jun. · Redigeret
    Denne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).
    15. jun. · Redigeret
    Vi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
  • 22. apr.
    ·
    Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
  • 1. nov. 2025
    ·
    Kommer denne til Månedsopsparing??
    5. jan.
    Det ville være dejligt, men du bliver nok nødt til at spørge Nordnet om det.
  • 14. aug. 2025
    Ville denne være god at have på min Aks?
    15. sep. 2025
    Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
  • 6. jun. 2025
    Opslaget er slettet.
    3. jun. 2025
    ja, det kan man godt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
: 0 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,05%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Blend
  • Basisvaluta
    EUR
  • Udbyttepolitik
    Akkumulerende
  • Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6. jun. · Redigeret
    Denne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).
    15. jun. · Redigeret
    Vi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
  • 22. apr.
    ·
    Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
  • 1. nov. 2025
    ·
    Kommer denne til Månedsopsparing??
    5. jan.
    Det ville være dejligt, men du bliver nok nødt til at spørge Nordnet om det.
  • 14. aug. 2025
    Ville denne være god at have på min Aks?
    15. sep. 2025
    Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
  • 6. jun. 2025
    Opslaget er slettet.
    3. jun. 2025
    ja, det kan man godt
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Eksponering

Opdateret 18.6.2026

Fordeling

  • Aktier100%