Xetra
09.51.36
Risiko
ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
Bæredygtighed
6

Amundi Prime Global ETF Acc
38,580EUR
38,580EUR
Køb38,550
Sælg38,580
Spread %0,08%
Omsætning (EUR)228.670
Årlige omkostninger0,05%
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Generel information
Risiko
?
: 0 ud af 7
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
- Årlig omkostning0,05%
- AktivklasseAktie
- KategoriAktier - Globale Large Cap Blend
- BasisvalutaEUR
- UdbyttepolitikAkkumulerende
- Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.
Relaterede ETFer
Eksponering
Opdateret 18.6.2026
Fordeling
- Aktier100%
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- 6. jun. · RedigeretDenne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).15. jun. · RedigeretVi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
- ·22. apr.Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
- 14. aug. 2025Ville denne være god at have på min Aks?15. sep. 2025Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Generel information
Risiko
?
: 0 ud af 7
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
- Årlig omkostning0,05%
- AktivklasseAktie
- KategoriAktier - Globale Large Cap Blend
- BasisvalutaEUR
- UdbyttepolitikAkkumulerende
- Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.
Relaterede ETFer
Nyheder
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Eksponering
Opdateret 18.6.2026
Fordeling
- Aktier100%
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- 6. jun. · RedigeretDenne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).15. jun. · RedigeretVi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
- ·22. apr.Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
- 14. aug. 2025Ville denne være god at have på min Aks?15. sep. 2025Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Generel information
Risiko
?
: 0 ud af 7
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
- Årlig omkostning0,05%
- AktivklasseAktie
- KategoriAktier - Globale Large Cap Blend
- BasisvalutaEUR
- UdbyttepolitikAkkumulerende
- Faktaark
Sammendrag
The investment Objective is to track the performance of the Index.
Relaterede ETFer
Nyheder
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- 6. jun. · RedigeretDenne ETF er på månedsopsparingen på Saxo Bank. Det er, af hvad jeg ved, den billigste ETF som er eksponeret mod developed markets. - Forvaltningsgebyrer og andre administrations- eller driftsomkostninger: 0,05% - Transaktionsomkostninger: 0,01% - ÅOP inklusiv transaktionsomkostninger: 0,06% - Lavere ÅOP inkl. trans.omk end S&P 500 både fra iShares og Xtrackers... - Jeg køber den månedligt på Saxobank for at diversificere platform, indeks og udbyder af ETF. Jeg har tidligere investeret i Xtrackers MSCI World og iShares S&P 500 samt tickersymbol IXUA og IS3N. --> Jeg ved godt, at det er lidt for meget af det gode ift. diversificering, men det er efterhånden blevet en hobby at optimere afkast, omkostninger og risiko ;) Let me know hvis der er noget jeg kan gøre på en mere optimal måde! Jeg har en måske teoretisk suboptimal fordeling på 80% i US, 7,5% i EM og 12,5% i DM ex. US som jeg nok ikke ændrer, men er interesseret i optimeringsideer ift. afkast, omkostninger og risiko. Jeg er selvf makset ud på ASK og bruger diverse månedsopsparinger på Saxo Bank, Nordnet og Endavu. Jeg bruger Endavu til at lave auto-invest (DCA) af fractional shares i Berkshire Hathaway som er min eneste enkeltaktie. (passer på aldrig at komme over 150.000 kr på Endavu jvf. dækning af Garantiformuen, da platformen er for ny ift. hvad jeg er tryg ved).15. jun. · RedigeretVi betaler ikke de 0,1% i transaktionsomkostninger, da vi handler ETFen på det sekundære marked. Det er kun bla. banker og market makers, som handler direkte med fonden, der betaler trans.omk. Det står med småt på faktaarket, midt på side 3
- ·22. apr.Endelig norsk KIID på denne, men jeg overvejer, om jeg skal vælge WEBN i stedet for at reducere USA-koncentrationen.
- 14. aug. 2025Ville denne være god at have på min Aks?15. sep. 2025Helt klart. Passer fint i et lagerbeskattet miljø som ASK. Ultra billig og eksponering mod de udviklede lande👍
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Eksponering
Opdateret 18.6.2026
Fordeling
- Aktier100%




