Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Denmark
Nasdaq Copenhagen
17.20.00
Risiko
5 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars

NewDeal Invest, kl n

153,70DKK
153,70DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)3.176.768
Årlige omkostninger1,50%
InvesteringsforeningDenmarkNasdaq Copenhagen
Risiko
5 ud af 7
Morningstar Rating
0 stars
17.20.00

NewDeal Invest, kl n

153,70DKK
153,70DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)3.176.768
Årlige omkostninger1,50%

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    1,50%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Growth
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Afdelingens investeringsstrategi er at foretage investering i børsnoterede aktier i udenlandske selskaber, som har en markedsværdi på mindst DKK 500 mio., og hvor værdien af de langsigtede vækstmuligheder efter Selskabets vurdering er højere end den aktuelle aktiekurs tilsiger. Afdelingen vil investere på tværs af geografi og sektorer i selskaber, der vokser hurtigere end markedet generelt ved at operere i områder, som strukturelt vokser. Det vil sige områder, som vokser mere end økonomien som helhed, uanset om konjunkturerne går op eller ned. Afdelingen vil have en fokuseret portefølje af aktier. Afdelingen følger en investeringsstrategi om absolut afkast. Investeringsstilen henvender sig til investorer med en høj risikoprofil og langsigtet investeringshorisont.
38,00 DKK/andel
X-dag 20. jan.
23,77 %Direkte afkast

Eksponering

Opdateret 31.5.2026

Fordeling

  • Aktier92,1%
  • Kort rente7,9%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Vildt nok den er tilbage igen ;P
  • for 1 dag siden
    ·
    Uhm…. Hvad skete der?
    Dem gad jeg ellers godt at have haft til den pris 😃
  • 17. jun.
    Iran har tabt krigen så meget at de nu får 300 milliarder. Hvordan vil du forklare den Mads?
    De får bestemt ikke 300 mia HVIS de afleverer deres uran og opfører sig som et 'normalt land' i fremtiden, så er der lagt op til at nabolandende kan INVESTERE $300 mia i Iran, så Iran kan blive en positiv medspiller i et mellemøsten med normale lande, som handler med hinanden og fokuserer på fredelig udvikling.  
  • 8. jun.
    Minus 3,7 hvorfor?
    9. jun.
    ·
    Seriøst?
  • 6. jun.
    Når nu fonden købes på Nasdaq København, hvordan skal man opfatte kursbevægelserne i løbet af dagen, når nu de fleste underliggende aktiver handles i USA? Altså, når børsen i DK er åbent fra 9-17, er det så samme ‘vindue’ vi ser fra de amerikanske børser? Svarende til man starter i overnight, dernæst hele premarket fra kl.10-15.30 og så 1,5 timer i normal åbningstid? Og så vil der ske et ‘hop’ til næste dag ud fra de bevægelser der er sket i resten af åbningstiden og den efterfølgende afterhours og overnight?
    Dagens åbningskurs er baseret på lukkekurs i USA og så bruger Fundmarket præmarkedets indikation af åbningskursen i USA til at give et estimat af fair værdi. Når så USA åbner er det selvfølgelig livekurserne, som benyttes. Fundmarket gør det super godt, så man kan godt være tryg ved at man handler til den 'rigtige' værdi. 
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    1,50%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Growth
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Afdelingens investeringsstrategi er at foretage investering i børsnoterede aktier i udenlandske selskaber, som har en markedsværdi på mindst DKK 500 mio., og hvor værdien af de langsigtede vækstmuligheder efter Selskabets vurdering er højere end den aktuelle aktiekurs tilsiger. Afdelingen vil investere på tværs af geografi og sektorer i selskaber, der vokser hurtigere end markedet generelt ved at operere i områder, som strukturelt vokser. Det vil sige områder, som vokser mere end økonomien som helhed, uanset om konjunkturerne går op eller ned. Afdelingen vil have en fokuseret portefølje af aktier. Afdelingen følger en investeringsstrategi om absolut afkast. Investeringsstilen henvender sig til investorer med en høj risikoprofil og langsigtet investeringshorisont.
38,00 DKK/andel
X-dag 20. jan.
23,77 %Direkte afkast

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 31.5.2026

Fordeling

  • Aktier92,1%
  • Kort rente7,9%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Vildt nok den er tilbage igen ;P
  • for 1 dag siden
    ·
    Uhm…. Hvad skete der?
    Dem gad jeg ellers godt at have haft til den pris 😃
  • 17. jun.
    Iran har tabt krigen så meget at de nu får 300 milliarder. Hvordan vil du forklare den Mads?
    De får bestemt ikke 300 mia HVIS de afleverer deres uran og opfører sig som et 'normalt land' i fremtiden, så er der lagt op til at nabolandende kan INVESTERE $300 mia i Iran, så Iran kan blive en positiv medspiller i et mellemøsten med normale lande, som handler med hinanden og fokuserer på fredelig udvikling.  
  • 8. jun.
    Minus 3,7 hvorfor?
    9. jun.
    ·
    Seriøst?
  • 6. jun.
    Når nu fonden købes på Nasdaq København, hvordan skal man opfatte kursbevægelserne i løbet af dagen, når nu de fleste underliggende aktiver handles i USA? Altså, når børsen i DK er åbent fra 9-17, er det så samme ‘vindue’ vi ser fra de amerikanske børser? Svarende til man starter i overnight, dernæst hele premarket fra kl.10-15.30 og så 1,5 timer i normal åbningstid? Og så vil der ske et ‘hop’ til næste dag ud fra de bevægelser der er sket i resten af åbningstiden og den efterfølgende afterhours og overnight?
    Dagens åbningskurs er baseret på lukkekurs i USA og så bruger Fundmarket præmarkedets indikation af åbningskursen i USA til at give et estimat af fair værdi. Når så USA åbner er det selvfølgelig livekurserne, som benyttes. Fundmarket gør det super godt, så man kan godt være tryg ved at man handler til den 'rigtige' værdi. 
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 5 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    1,50%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Globale Large Cap Growth
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Afdelingens investeringsstrategi er at foretage investering i børsnoterede aktier i udenlandske selskaber, som har en markedsværdi på mindst DKK 500 mio., og hvor værdien af de langsigtede vækstmuligheder efter Selskabets vurdering er højere end den aktuelle aktiekurs tilsiger. Afdelingen vil investere på tværs af geografi og sektorer i selskaber, der vokser hurtigere end markedet generelt ved at operere i områder, som strukturelt vokser. Det vil sige områder, som vokser mere end økonomien som helhed, uanset om konjunkturerne går op eller ned. Afdelingen vil have en fokuseret portefølje af aktier. Afdelingen følger en investeringsstrategi om absolut afkast. Investeringsstilen henvender sig til investorer med en høj risikoprofil og langsigtet investeringshorisont.
38,00 DKK/andel
X-dag 20. jan.
23,77 %Direkte afkast

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    Vildt nok den er tilbage igen ;P
  • for 1 dag siden
    ·
    Uhm…. Hvad skete der?
    Dem gad jeg ellers godt at have haft til den pris 😃
  • 17. jun.
    Iran har tabt krigen så meget at de nu får 300 milliarder. Hvordan vil du forklare den Mads?
    De får bestemt ikke 300 mia HVIS de afleverer deres uran og opfører sig som et 'normalt land' i fremtiden, så er der lagt op til at nabolandende kan INVESTERE $300 mia i Iran, så Iran kan blive en positiv medspiller i et mellemøsten med normale lande, som handler med hinanden og fokuserer på fredelig udvikling.  
  • 8. jun.
    Minus 3,7 hvorfor?
    9. jun.
    ·
    Seriøst?
  • 6. jun.
    Når nu fonden købes på Nasdaq København, hvordan skal man opfatte kursbevægelserne i løbet af dagen, når nu de fleste underliggende aktiver handles i USA? Altså, når børsen i DK er åbent fra 9-17, er det så samme ‘vindue’ vi ser fra de amerikanske børser? Svarende til man starter i overnight, dernæst hele premarket fra kl.10-15.30 og så 1,5 timer i normal åbningstid? Og så vil der ske et ‘hop’ til næste dag ud fra de bevægelser der er sket i resten af åbningstiden og den efterfølgende afterhours og overnight?
    Dagens åbningskurs er baseret på lukkekurs i USA og så bruger Fundmarket præmarkedets indikation af åbningskursen i USA til at give et estimat af fair værdi. Når så USA åbner er det selvfølgelig livekurserne, som benyttes. Fundmarket gør det super godt, så man kan godt være tryg ved at man handler til den 'rigtige' værdi. 
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 31.5.2026

Fordeling

  • Aktier92,1%
  • Kort rente7,9%