2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 24.000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2.540 | - | - | ||
| 2.460 | - | - | ||
| 2.500 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykkeJeg læser hvad I skriver, men er meget tryg ved min tro på, at denne er i startfasen til at tage take off. Ja, aktien kan holde sig lidt omkring 8-tallet, indtil emissionsaktierne kan være salgbare, men den psykologiske/Fomo-effekt kan komme stærkt tilbage, når markedet indser, at selskabet nu har fået mange penge i kassen og er klar til en positiv fremtid. Hvis der derudover kommer en eller anden aftale/kontrakt, ja, så vil den give den fuld gas.
- ·for 1 dag sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bedste er, at man tænker selv. Jeg har kalkuleret, hvor meget kursmålet 25 var før emissionerne, da selskabet tjente penge. Glemte at nævne, at HEX havde store værdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 værdi, og aktiekursen i Hexagon Purus er kollapset. Det er ikke så svært at blive mistænksom.....
- ·for 2 dage sidenSå fik jeg så mange aktier i emissionen, som jeg bad om. Så der blev solgt 13 millioner. Så blev den ikke fuldtegnet.Samme her. Muligvis vil nogen sælge ud på mandag af ren misundelse. ;-)
- ·for 2 dage sidenDet her går godt drenge, tag jer en rolig øl🍺Snart udløber fristen for at tegne nye aktier. De, der tror, at kursen vil holde sig oppe, kan overtegne i store mængder og tjene penge inden for kort tid. NB: Jeg anbefaler ikke noget til nogen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykkeJeg læser hvad I skriver, men er meget tryg ved min tro på, at denne er i startfasen til at tage take off. Ja, aktien kan holde sig lidt omkring 8-tallet, indtil emissionsaktierne kan være salgbare, men den psykologiske/Fomo-effekt kan komme stærkt tilbage, når markedet indser, at selskabet nu har fået mange penge i kassen og er klar til en positiv fremtid. Hvis der derudover kommer en eller anden aftale/kontrakt, ja, så vil den give den fuld gas.
- ·for 1 dag sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bedste er, at man tænker selv. Jeg har kalkuleret, hvor meget kursmålet 25 var før emissionerne, da selskabet tjente penge. Glemte at nævne, at HEX havde store værdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 værdi, og aktiekursen i Hexagon Purus er kollapset. Det er ikke så svært at blive mistænksom.....
- ·for 2 dage sidenSå fik jeg så mange aktier i emissionen, som jeg bad om. Så der blev solgt 13 millioner. Så blev den ikke fuldtegnet.Samme her. Muligvis vil nogen sælge ud på mandag af ren misundelse. ;-)
- ·for 2 dage sidenDet her går godt drenge, tag jer en rolig øl🍺Snart udløber fristen for at tegne nye aktier. De, der tror, at kursen vil holde sig oppe, kan overtegne i store mængder og tjene penge inden for kort tid. NB: Jeg anbefaler ikke noget til nogen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 24.000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2.540 | - | - | ||
| 2.460 | - | - | ||
| 2.500 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
- ·1 time siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykkeJeg læser hvad I skriver, men er meget tryg ved min tro på, at denne er i startfasen til at tage take off. Ja, aktien kan holde sig lidt omkring 8-tallet, indtil emissionsaktierne kan være salgbare, men den psykologiske/Fomo-effekt kan komme stærkt tilbage, når markedet indser, at selskabet nu har fået mange penge i kassen og er klar til en positiv fremtid. Hvis der derudover kommer en eller anden aftale/kontrakt, ja, så vil den give den fuld gas.
- ·for 1 dag sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bedste er, at man tænker selv. Jeg har kalkuleret, hvor meget kursmålet 25 var før emissionerne, da selskabet tjente penge. Glemte at nævne, at HEX havde store værdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 værdi, og aktiekursen i Hexagon Purus er kollapset. Det er ikke så svært at blive mistænksom.....
- ·for 2 dage sidenSå fik jeg så mange aktier i emissionen, som jeg bad om. Så der blev solgt 13 millioner. Så blev den ikke fuldtegnet.Samme her. Muligvis vil nogen sælge ud på mandag af ren misundelse. ;-)
- ·for 2 dage sidenDet her går godt drenge, tag jer en rolig øl🍺Snart udløber fristen for at tegne nye aktier. De, der tror, at kursen vil holde sig oppe, kan overtegne i store mængder og tjene penge inden for kort tid. NB: Jeg anbefaler ikke noget til nogen.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 24.000 | - | - | ||
| 668 | - | - | ||
| 2.540 | - | - | ||
| 2.460 | - | - | ||
| 2.500 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





