2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19.109 | - | - | ||
| 2.588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5.000 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
Andre har kigget på
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·53 min. sidenEn tragisk aktie. Jeg tipper næste emission på 4 kroner. Få kontrakter i år. Trods megen vækst på markedet.
- 1 time sidenHvad sker der for 3 positive indlæg i træk, i en aktie som ikke bare er udvandet til tynd saftevand men samtidig er ned og snitte emi kurs på 8. Det eneste positive er de positive indlæg.
- ·11 timer sidenDet ser ud som mange tror på opgang (kursmål). Er der indpriset for lidt risiko? For optimistisk. Tilbage i HEX idag.Ser du på kursen, så ville jeg ikke ligefrem sige, at det ser ud som om, mange har troen på opgang. Aktien er faldet kontinuerligt fra 12 kr, nu er den snart 8. Ville snarere sige, at folk ser ud til at have en stabil tro på nedgang, jeg?
- ·11 timer sidenHej, begynder at se en massiv opside her, inden året? En aktie værd at følge med i!4 timer sidenLæs dine lektier. Læs rapporter, nyheder og de seneste meddelelser. Men jeg vil sige til dig, at aktien her har høj risiko, og lider at store vedvarende kursfald. HEX producerer fuel systems til tunge køretøjer og opbevaringsløsninger, til Naturgas. En teknologi der ikke er bredt anvendt i verden endnu. Markedet har haft en grov nedgang, langt værre end ventet, i løbet af sidste år, hvor man i år forventer en gradvis vækst igen, dog ikke på niveau med 2023-2024. Aktien her er blevet udvandet to gange nu det seneste år, så hver aktie ejer en mindre andel af firmaet. En vigtig ændring for den virksomhed, er dens fokus skifte. I 2025 og første halvdel af 2026, lå fokus på at styrke finanserne, ved at opkræve kapital udefra, for at restrukturere gæld i virksomheden. Det har været en succes, og gæld er nu billigere og i en mindre størrelse end før. Fokus ligger nu på at udnytte dette marked i vækst, ved at levere bedre og mere innovative produkter verden over. Jeg er selv investeret siden november 2025, og jeg sælger ikke (på lang sigt).
- deaktiveret·13 timer siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykke
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·53 min. sidenEn tragisk aktie. Jeg tipper næste emission på 4 kroner. Få kontrakter i år. Trods megen vækst på markedet.
- 1 time sidenHvad sker der for 3 positive indlæg i træk, i en aktie som ikke bare er udvandet til tynd saftevand men samtidig er ned og snitte emi kurs på 8. Det eneste positive er de positive indlæg.
- ·11 timer sidenDet ser ud som mange tror på opgang (kursmål). Er der indpriset for lidt risiko? For optimistisk. Tilbage i HEX idag.Ser du på kursen, så ville jeg ikke ligefrem sige, at det ser ud som om, mange har troen på opgang. Aktien er faldet kontinuerligt fra 12 kr, nu er den snart 8. Ville snarere sige, at folk ser ud til at have en stabil tro på nedgang, jeg?
- ·11 timer sidenHej, begynder at se en massiv opside her, inden året? En aktie værd at følge med i!4 timer sidenLæs dine lektier. Læs rapporter, nyheder og de seneste meddelelser. Men jeg vil sige til dig, at aktien her har høj risiko, og lider at store vedvarende kursfald. HEX producerer fuel systems til tunge køretøjer og opbevaringsløsninger, til Naturgas. En teknologi der ikke er bredt anvendt i verden endnu. Markedet har haft en grov nedgang, langt værre end ventet, i løbet af sidste år, hvor man i år forventer en gradvis vækst igen, dog ikke på niveau med 2023-2024. Aktien her er blevet udvandet to gange nu det seneste år, så hver aktie ejer en mindre andel af firmaet. En vigtig ændring for den virksomhed, er dens fokus skifte. I 2025 og første halvdel af 2026, lå fokus på at styrke finanserne, ved at opkræve kapital udefra, for at restrukturere gæld i virksomheden. Det har været en succes, og gæld er nu billigere og i en mindre størrelse end før. Fokus ligger nu på at udnytte dette marked i vækst, ved at levere bedre og mere innovative produkter verden over. Jeg er selv investeret siden november 2025, og jeg sælger ikke (på lang sigt).
- deaktiveret·13 timer siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykke
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19.109 | - | - | ||
| 2.588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5.000 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
2026 Q1-regnskab
45 dage siden
‧37 min
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Data hentes fra FactSet, Quartr| Næste begivenhed | |
|---|---|
2026 Q2-regnskab 6. aug. |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
2026 Q1-regnskab 8. maj | ||
2025 Q4-regnskab 12. feb. | ||
2025 Q3-regnskab 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-regnskab 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-regnskab 15. maj 2025 |
0,30 NOK/aktie
Seneste udbytte
0,00%Direkte afkast
Debat
Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
- ·53 min. sidenEn tragisk aktie. Jeg tipper næste emission på 4 kroner. Få kontrakter i år. Trods megen vækst på markedet.
- 1 time sidenHvad sker der for 3 positive indlæg i træk, i en aktie som ikke bare er udvandet til tynd saftevand men samtidig er ned og snitte emi kurs på 8. Det eneste positive er de positive indlæg.
- ·11 timer sidenDet ser ud som mange tror på opgang (kursmål). Er der indpriset for lidt risiko? For optimistisk. Tilbage i HEX idag.Ser du på kursen, så ville jeg ikke ligefrem sige, at det ser ud som om, mange har troen på opgang. Aktien er faldet kontinuerligt fra 12 kr, nu er den snart 8. Ville snarere sige, at folk ser ud til at have en stabil tro på nedgang, jeg?
- ·11 timer sidenHej, begynder at se en massiv opside her, inden året? En aktie værd at følge med i!4 timer sidenLæs dine lektier. Læs rapporter, nyheder og de seneste meddelelser. Men jeg vil sige til dig, at aktien her har høj risiko, og lider at store vedvarende kursfald. HEX producerer fuel systems til tunge køretøjer og opbevaringsløsninger, til Naturgas. En teknologi der ikke er bredt anvendt i verden endnu. Markedet har haft en grov nedgang, langt værre end ventet, i løbet af sidste år, hvor man i år forventer en gradvis vækst igen, dog ikke på niveau med 2023-2024. Aktien her er blevet udvandet to gange nu det seneste år, så hver aktie ejer en mindre andel af firmaet. En vigtig ændring for den virksomhed, er dens fokus skifte. I 2025 og første halvdel af 2026, lå fokus på at styrke finanserne, ved at opkræve kapital udefra, for at restrukturere gæld i virksomheden. Det har været en succes, og gæld er nu billigere og i en mindre størrelse end før. Fokus ligger nu på at udnytte dette marked i vækst, ved at levere bedre og mere innovative produkter verden over. Jeg er selv investeret siden november 2025, og jeg sælger ikke (på lang sigt).
- deaktiveret·13 timer siden · RedigeretSå jeg tænker, at i dag er sidste frist for at få fat i denne aktie til denne pris.... Snart er det "take off". Jeg overtegnede og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har troen og tror startlinjen er her og nu... Hver må vælge sit og held og lykke
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19.109 | - | - | ||
| 2.588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5.000 | - | - |
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





