Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Denmark
Nasdaq Copenhagen
17.20.00
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
2 stars
Bæredygtighed

8

Sparinvest INDEX OMX C25 KL

250,30DKK
250,30DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)14.527.797
Årlige omkostninger0,30%
InvesteringsforeningDenmarkNasdaq Copenhagen
Risiko
4 ud af 7
Morningstar Rating
2 stars
Bæredygtighed

8

17.20.00

Sparinvest INDEX OMX C25 KL

250,30DKK
250,30DKK
Køb0,00
Sælg0,00
Spread %-
Omsætning (DKK)14.527.797
Årlige omkostninger0,30%

Ordredybde

Ingen data fundet

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,30%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Danmark
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er sammensat med det ene formål at være placeret neutralt i forhold til benchmark. Succeskriteriet vil således være en så lav tracking error som muligt. Der investeres udelukkende i danske aktier, som indgår i indekset OMX C25 Index, hvor ingen aktie må udgøre mere end 20 %.
8,50 DKK/andel
X-dag 5. feb.
3,42 %Direkte afkast

Eksponering

Opdateret 30.4.2026

Fordeling

  • Aktier99,8%
  • Kort rente0,2%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15. jun.
    Det er jo så pinligt vi ikke er i stort grønt i dag! Er så lettet over jeg skar ned til et frimærke!
    15. jun.
    Per Hansen's kommentar i Euroinvestor i morges viser endnu engang hvor svært det kan være for eksperterne at gætte kursudvikling. OMX C25 stiger ikke i dag med 1,5%, tværtimod falder den i modsætning til de allerfleste øvrige europæiske og globale index ...
  • 27. maj
    Siger sku pænt farvel til denne i dag 👋
    15. jun.
    ·
    Jeg solgte også hele min position her, forleden dag. Jeg havde denne i mit holdingselskab i omkring 5 år, og det første var godt. Det har været ret forfærdeligt siden. Det udbetalte nogle anstændige udbytter undervejs, men overordnet set gav det bare ingen mening.
  • 26. maj
    ·
    22% på 10 år 😂🤣
    15. jun.
    Sådan er det når vælgerne bliver ved med at stemme på partier der straffer virksomheder og investorer
  • 26. maj · Redigeret
    Har lyst til at sælge alle mine c25. Og så tag min minus 12 procent på de 3 år. Og købe noget andet. Ser ingen fremgang i den, de nærmeste år... Hvad syntes i. Ser i fremgang i denne..
    26. maj
    Hvad vil du købe for pengene som du er garanteret vil performe bedre end denne index inv. forening., verdenssituationen taget i betragtning (en ustabil/vanvittig Trump)? Måske AI er en boble som du risikerer at købe på toppen. Hvis der kommer ro på Mellemøsten, kan det måske hjælpe denne, billigere olie og lavere rente vil være godt for fx dsv. Novo ser pt ud til at være stabiliseret.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,30%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Danmark
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er sammensat med det ene formål at være placeret neutralt i forhold til benchmark. Succeskriteriet vil således være en så lav tracking error som muligt. Der investeres udelukkende i danske aktier, som indgår i indekset OMX C25 Index, hvor ingen aktie må udgøre mere end 20 %.
8,50 DKK/andel
X-dag 5. feb.
3,42 %Direkte afkast

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 30.4.2026

Fordeling

  • Aktier99,8%
  • Kort rente0,2%

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15. jun.
    Det er jo så pinligt vi ikke er i stort grønt i dag! Er så lettet over jeg skar ned til et frimærke!
    15. jun.
    Per Hansen's kommentar i Euroinvestor i morges viser endnu engang hvor svært det kan være for eksperterne at gætte kursudvikling. OMX C25 stiger ikke i dag med 1,5%, tværtimod falder den i modsætning til de allerfleste øvrige europæiske og globale index ...
  • 27. maj
    Siger sku pænt farvel til denne i dag 👋
    15. jun.
    ·
    Jeg solgte også hele min position her, forleden dag. Jeg havde denne i mit holdingselskab i omkring 5 år, og det første var godt. Det har været ret forfærdeligt siden. Det udbetalte nogle anstændige udbytter undervejs, men overordnet set gav det bare ingen mening.
  • 26. maj
    ·
    22% på 10 år 😂🤣
    15. jun.
    Sådan er det når vælgerne bliver ved med at stemme på partier der straffer virksomheder og investorer
  • 26. maj · Redigeret
    Har lyst til at sælge alle mine c25. Og så tag min minus 12 procent på de 3 år. Og købe noget andet. Ser ingen fremgang i den, de nærmeste år... Hvad syntes i. Ser i fremgang i denne..
    26. maj
    Hvad vil du købe for pengene som du er garanteret vil performe bedre end denne index inv. forening., verdenssituationen taget i betragtning (en ustabil/vanvittig Trump)? Måske AI er en boble som du risikerer at købe på toppen. Hvis der kommer ro på Mellemøsten, kan det måske hjælpe denne, billigere olie og lavere rente vil være godt for fx dsv. Novo ser pt ud til at være stabiliseret.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Generel information

Risiko
?
Middel: 4 ud af 7

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i fonde historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nøgletal
  • Årlig omkostning
    0,30%
  • Aktivklasse
    Aktie
  • Kategori
    Aktier - Danmark
  • Basisvaluta
    DKK
  • Udbyttepolitik
    Distribuerende
  • Faktaark
Sammendrag
Investeringsstrategien er sammensat med det ene formål at være placeret neutralt i forhold til benchmark. Succeskriteriet vil således være en så lav tracking error som muligt. Der investeres udelukkende i danske aktier, som indgår i indekset OMX C25 Index, hvor ingen aktie må udgøre mere end 20 %.
8,50 DKK/andel
X-dag 5. feb.
3,42 %Direkte afkast

Nyheder

Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 15. jun.
    Det er jo så pinligt vi ikke er i stort grønt i dag! Er så lettet over jeg skar ned til et frimærke!
    15. jun.
    Per Hansen's kommentar i Euroinvestor i morges viser endnu engang hvor svært det kan være for eksperterne at gætte kursudvikling. OMX C25 stiger ikke i dag med 1,5%, tværtimod falder den i modsætning til de allerfleste øvrige europæiske og globale index ...
  • 27. maj
    Siger sku pænt farvel til denne i dag 👋
    15. jun.
    ·
    Jeg solgte også hele min position her, forleden dag. Jeg havde denne i mit holdingselskab i omkring 5 år, og det første var godt. Det har været ret forfærdeligt siden. Det udbetalte nogle anstændige udbytter undervejs, men overordnet set gav det bare ingen mening.
  • 26. maj
    ·
    22% på 10 år 😂🤣
    15. jun.
    Sådan er det når vælgerne bliver ved med at stemme på partier der straffer virksomheder og investorer
  • 26. maj · Redigeret
    Har lyst til at sælge alle mine c25. Og så tag min minus 12 procent på de 3 år. Og købe noget andet. Ser ingen fremgang i den, de nærmeste år... Hvad syntes i. Ser i fremgang i denne..
    26. maj
    Hvad vil du købe for pengene som du er garanteret vil performe bedre end denne index inv. forening., verdenssituationen taget i betragtning (en ustabil/vanvittig Trump)? Måske AI er en boble som du risikerer at købe på toppen. Hvis der kommer ro på Mellemøsten, kan det måske hjælpe denne, billigere olie og lavere rente vil være godt for fx dsv. Novo ser pt ud til at være stabiliseret.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Eksponering

Opdateret 30.4.2026

Fordeling

  • Aktier99,8%
  • Kort rente0,2%