Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Arribatec Group

Arribatec Group

2026 Q1-regnskab
38 dage siden
1,00 NOK/aktie
Seneste udbytte
18,80%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
12. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Med så lidt volumen og sikkert det meste computere, så siger kursen ikke så meget om selskabets værdi. Vi får se noget, når resultaterne kommer ud i løbet af året. Uanset hvad er der plads til mellem 05-1 i udbytte igen. Nogle år med det, og du har fået hele investeringen tilbage. Så får vi se, om nogle af dem, der tog Spetalen-aktierne, ønsker at tage en større del af selskabet. Med så lavt volumen som nu ville det have været bedre at tage selskabet af børsen. Værdien bliver bare noget pjat, når 100k aktier bestemmer selskabets værdi.
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvad tænker I om dette? "ADVARER MOD IT-KONSULENTER. SB1 Markets er ude med en bred markedsopdatering om nordisk teknologi. SB1 Markets-analytikerne ser intet lys i tunnelen for IT-konsulentsektoren. –Vi mener, at svagheden i IT-konsulentvirksomhederne primært er drevet af svagere efterspørgsel, som giver ledig kapacitet og pres på marginer, især i den offentlige sektor og finans. Vores indikatorer peger heller ikke mod nogen klar bedring gennem 2026, siger analytiker Lisa Wiermyhr i SB1 Markets. (FA side 20)".
    for 1 dag siden
    ·
    Og bare for at følge op på forrige indlæg: Der er ting, der tyder på, at de store penge går til dem, der ejer og dem, der driver AI-motorerne, og i dette billede bliver tokens den store handelsvare. Så er man pludselig tilbage til gamle dage igen, hvor optimering og hardware er det, der sætter loft og begrænsninger. Der tales allerede om, at on-prem løsninger kan blive billigere for mange selskaber frem for at betale i dyre domme for at bruge datakraft, som de store ved at tage sig betalt for. Meget spændende kommer til at ske her, og det allermeste er bare antagelser, så nøgleordet er uanset omstillingsevne.
  • for 2 dage siden
    ·
    Dette må da være en kandidat til opkøb eller at tages af børsen? Selv om udbyttet halveres til 0,50 kroner (hvilket er mere realistisk medmindre man opnår en voldsom vækst), så er vi stadig på en direkteavkastning på over 9%. Lad os sige, at en køber skal betale 40% over dagens børskurs, men selv med den pris kan man lånefinansiere et opkøb. Så det jeg egentlig spørger om er vel, om nogen vil låne mig 525MNOK.
    for 2 dage siden
    ·
    Ved opkøb ser man reel markedsværdi
  • 22. jun.
    ·
    Købsmulighed eller skal den videre nedad?
    for 2 dage siden
    ·
    Teknisk skal den videre ned mod 4,54 (point&figure) - men efter at have læst op på denne, er det en aktie, jeg muligvis går ind i, når den er faldet færdigt.
  • 19. jun.
    ·
    Meget lav omsætning her, og meget lidt til salg. Denne kommer til at skyde langt op ved næste nyhed. Der var netop et insiderkøb. Jeg tipper, at der kommer noget snart.
    19. jun.
    ·
    Mange købte på stor rabat når Spetalen solgte. Så er der kommet udbytte. Nu er selskabet endnu billigere så flere burde købe og holde her over tid.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
38 dage siden
1,00 NOK/aktie
Seneste udbytte
18,80%Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Med så lidt volumen og sikkert det meste computere, så siger kursen ikke så meget om selskabets værdi. Vi får se noget, når resultaterne kommer ud i løbet af året. Uanset hvad er der plads til mellem 05-1 i udbytte igen. Nogle år med det, og du har fået hele investeringen tilbage. Så får vi se, om nogle af dem, der tog Spetalen-aktierne, ønsker at tage en større del af selskabet. Med så lavt volumen som nu ville det have været bedre at tage selskabet af børsen. Værdien bliver bare noget pjat, når 100k aktier bestemmer selskabets værdi.
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvad tænker I om dette? "ADVARER MOD IT-KONSULENTER. SB1 Markets er ude med en bred markedsopdatering om nordisk teknologi. SB1 Markets-analytikerne ser intet lys i tunnelen for IT-konsulentsektoren. –Vi mener, at svagheden i IT-konsulentvirksomhederne primært er drevet af svagere efterspørgsel, som giver ledig kapacitet og pres på marginer, især i den offentlige sektor og finans. Vores indikatorer peger heller ikke mod nogen klar bedring gennem 2026, siger analytiker Lisa Wiermyhr i SB1 Markets. (FA side 20)".
    for 1 dag siden
    ·
    Og bare for at følge op på forrige indlæg: Der er ting, der tyder på, at de store penge går til dem, der ejer og dem, der driver AI-motorerne, og i dette billede bliver tokens den store handelsvare. Så er man pludselig tilbage til gamle dage igen, hvor optimering og hardware er det, der sætter loft og begrænsninger. Der tales allerede om, at on-prem løsninger kan blive billigere for mange selskaber frem for at betale i dyre domme for at bruge datakraft, som de store ved at tage sig betalt for. Meget spændende kommer til at ske her, og det allermeste er bare antagelser, så nøgleordet er uanset omstillingsevne.
  • for 2 dage siden
    ·
    Dette må da være en kandidat til opkøb eller at tages af børsen? Selv om udbyttet halveres til 0,50 kroner (hvilket er mere realistisk medmindre man opnår en voldsom vækst), så er vi stadig på en direkteavkastning på over 9%. Lad os sige, at en køber skal betale 40% over dagens børskurs, men selv med den pris kan man lånefinansiere et opkøb. Så det jeg egentlig spørger om er vel, om nogen vil låne mig 525MNOK.
    for 2 dage siden
    ·
    Ved opkøb ser man reel markedsværdi
  • 22. jun.
    ·
    Købsmulighed eller skal den videre nedad?
    for 2 dage siden
    ·
    Teknisk skal den videre ned mod 4,54 (point&figure) - men efter at have læst op på denne, er det en aktie, jeg muligvis går ind i, når den er faldet færdigt.
  • 19. jun.
    ·
    Meget lav omsætning her, og meget lidt til salg. Denne kommer til at skyde langt op ved næste nyhed. Der var netop et insiderkøb. Jeg tipper, at der kommer noget snart.
    19. jun.
    ·
    Mange købte på stor rabat når Spetalen solgte. Så er der kommet udbytte. Nu er selskabet endnu billigere så flere burde købe og holde her over tid.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
12. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
38 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
27. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
20. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
30. okt. 2025
2025 Q2-regnskab
12. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
28. maj 2025

Relaterede Produkter

1,00 NOK/aktie
Seneste udbytte
18,80%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    Med så lidt volumen og sikkert det meste computere, så siger kursen ikke så meget om selskabets værdi. Vi får se noget, når resultaterne kommer ud i løbet af året. Uanset hvad er der plads til mellem 05-1 i udbytte igen. Nogle år med det, og du har fået hele investeringen tilbage. Så får vi se, om nogle af dem, der tog Spetalen-aktierne, ønsker at tage en større del af selskabet. Med så lavt volumen som nu ville det have været bedre at tage selskabet af børsen. Værdien bliver bare noget pjat, når 100k aktier bestemmer selskabets værdi.
  • for 1 dag siden
    ·
    Hvad tænker I om dette? "ADVARER MOD IT-KONSULENTER. SB1 Markets er ude med en bred markedsopdatering om nordisk teknologi. SB1 Markets-analytikerne ser intet lys i tunnelen for IT-konsulentsektoren. –Vi mener, at svagheden i IT-konsulentvirksomhederne primært er drevet af svagere efterspørgsel, som giver ledig kapacitet og pres på marginer, især i den offentlige sektor og finans. Vores indikatorer peger heller ikke mod nogen klar bedring gennem 2026, siger analytiker Lisa Wiermyhr i SB1 Markets. (FA side 20)".
    for 1 dag siden
    ·
    Og bare for at følge op på forrige indlæg: Der er ting, der tyder på, at de store penge går til dem, der ejer og dem, der driver AI-motorerne, og i dette billede bliver tokens den store handelsvare. Så er man pludselig tilbage til gamle dage igen, hvor optimering og hardware er det, der sætter loft og begrænsninger. Der tales allerede om, at on-prem løsninger kan blive billigere for mange selskaber frem for at betale i dyre domme for at bruge datakraft, som de store ved at tage sig betalt for. Meget spændende kommer til at ske her, og det allermeste er bare antagelser, så nøgleordet er uanset omstillingsevne.
  • for 2 dage siden
    ·
    Dette må da være en kandidat til opkøb eller at tages af børsen? Selv om udbyttet halveres til 0,50 kroner (hvilket er mere realistisk medmindre man opnår en voldsom vækst), så er vi stadig på en direkteavkastning på over 9%. Lad os sige, at en køber skal betale 40% over dagens børskurs, men selv med den pris kan man lånefinansiere et opkøb. Så det jeg egentlig spørger om er vel, om nogen vil låne mig 525MNOK.
    for 2 dage siden
    ·
    Ved opkøb ser man reel markedsværdi
  • 22. jun.
    ·
    Købsmulighed eller skal den videre nedad?
    for 2 dage siden
    ·
    Teknisk skal den videre ned mod 4,54 (point&figure) - men efter at have læst op på denne, er det en aktie, jeg muligvis går ind i, når den er faldet færdigt.
  • 19. jun.
    ·
    Meget lav omsætning her, og meget lidt til salg. Denne kommer til at skyde langt op ved næste nyhed. Der var netop et insiderkøb. Jeg tipper, at der kommer noget snart.
    19. jun.
    ·
    Mange købte på stor rabat når Spetalen solgte. Så er der kommet udbytte. Nu er selskabet endnu billigere så flere burde købe og holde her over tid.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet